|
| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 21:47 | |
| - Vitosa a scris:
- http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/eveniment/au-reaparut-banzinarii-cum-se-fura-in-constanta-la-poarta-6-din-vagoanele-cisterna-foto-video-624515.html
Ce fac ăia acolo e extrem de periculos. O cisternă golită fără a se deschide capacul de la partea superioară poate face implozie. - Vitosa a scris:
- https://vocea.biz/auto/2017/feb/22/soferii-ar-putea-plati-o-noua-taxa-dupa-eliminarea-timbrului-de-mediu/
O porcărie... adică după ce că am plătit 500 lei taxă de mediu pentru o maşină nouă, Euro-6, după ce că din valoarea ei 20% a luat statul sub formă de TVA, să mai plătesc şi impozit anual majorat?! La fel ca unul cu o rablă de 20 de ani?! Păi aşa puteam să îmi iau şi eu un WV din Germania, mult mai ieftin şi mai dotat decât Loganul. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 22:05 | |
| Nu cred ca vor fi noi taxe asemanatoare cu timbrul de mediu in viitorul apropiat. Iar cu loganurile sa le faca competitive daca vor clienti in Romania, daca nu asta e, sa le vanda la export sau unde vindeau si pana acum. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 22:13 | |
| Tragedia din Gara Mogosoaia petrecuta la 31 mai 1966 poate fi considerata una dintre cele mai mari tragedii feroviare din Romania, in urma ei 41 de oameni au murit, iar alti 71 au fost raniti. - See more at: http://www.stirilekanald.ro/asta-e-una-dintre-cele-mai-mari-tragedii-feroviare-din-romania-41-de-oameni-au-murit-alti-71-au-fost-raniti-intr-un-accident-in-gara-mogosoaia-16662999#sthash.IhWgbq9z.xKZj9lE0.dpuf |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 22:22 | |
| - Luna a scris:
- Nu cred ca vor fi noi taxe asemanatoare cu timbrul de mediu in viitorul apropiat. Iar cu loganurile sa le faca competitive daca vor clienti in Romania, daca nu asta e, sa le vanda la export sau unde vindeau si pana acum.
Trebuie un impozit gradual in functie de norma de poluare plus interzis in centrul oraselor accesul autovehicolelor noneuro euro 1 si euro2 Mie mi se pare o idiotenie ca un suv cu motor de 3000 3500 cmc si care costa 80000e doar ca are un mic motor electric sa fie scutit de la impozit pentru ca e hybrid |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 22:28 | |
| E o maşină foarte bună... ABS, ESC, airbag şofer şi pasager (bine, astea oricum sunt obligatorii), scaun şofer reglabil şi pe înălţime, climatizare automată, geamuri automate, oglinzi electrice, sistem multimedia şi de navigaţie, bluetooth, jante de aliaj, motor destul de micuţ (ajută la impozit)... nu e maşină de curse, dar nici nu blochezi drumul cu ea, stă bine pe drum şi la 150 km/h. De aia se şi vinde bine la export. Dar şi mai bine se vinde Sandero, pentru că după ce treci de Ungaria, berlina e considerată maşină de lux, oamenii preferă breck-ul ca maşină de familie (iar Loganul 2 MCV chiar arată frumos ca design) şi hatchback-ul dacă n-au de dus copii prea mulţi. Iar cine vrea o maşină mare îşi ia SUV, nu berlină. În Belgia în 3 zile am numărat vreo 10 berline (şi numai Mercedes şi Audi), în schimb am pierdut şirul la Sandero, Logan MCV versiunea veche (pe post de maşină de transportat muncitori şi scule) şi Sandero. În schimb, românul, după 30 de ani de ,,limuzina Dacia 1300" a rămas în ADN cu preferinţa pentru berline. Eu recunosc... îmi plac berlinele, Sandero şi maşinile din gama lui mi se par neterminate. Deşi poate consumul ar fi mai mic şi s-ar parca mai uşor, mai ales că şi la Logan n-am reuşit niciodată să umplu ăia 510l de portbagaj ) Dacă aş fi avut Sandero, la singura ocazie când am avut portbagajul mai plin la Logan aş fi putut să pun un ghiozdan pe bancheta din spate şi rezolvam elegant problema. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 22:29 | |
| - Adrian78 a scris:
- Luna a scris:
- Nu cred ca vor fi noi taxe asemanatoare cu timbrul de mediu in viitorul apropiat. Iar cu loganurile sa le faca competitive daca vor clienti in Romania, daca nu asta e, sa le vanda la export sau unde vindeau si pana acum.
Trebuie un impozit gradual in functie de norma de poluare plus interzis in centrul oraselor accesul autovehicolelor noneuro euro 1 si euro2 Mie mi se pare o idiotenie ca un suv cu motor de 3000 3500 cmc si care costa 80000e doar ca are un mic motor electric sa fie scutit de la impozit pentru ca e hybrid La hibrid ai poluare mai puţină. Totuşi, aceste facilităţi nu se aplică şi altor mijloace de transport... noi avem locomotive hibride de serie încă din 1959 _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4754 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 23:01 | |
| - kristi kkk a scris:
- Când aud eu de sticlă și metal mă gândesc că italienii, nemţii, fraţuzii sau altii "e" niște proști pentru că nu au valoare să dea de pământ cu clădiri vechi și să arunce niște frumuseţi de clădiri din astea contemporane. Chiar e păcat că încă mai rezistă gara de nord, Oradea, Burdujeni, Cluj, Arad, Iași sau Botosani, puteau să facă ceva gen Pitesti, ar rămâne Gaudi invidios dacă ar putea s-o vadă de pe lumea cealaltă. E retrograd ca să mai avem o brumă de arhitectură de impact, mai ales că putem să aducem la același numitor comun totul. Eu sunt antiprogres, zilnic mă încalţ cu fesu', nu mă duce capu' să văd binefacerile termopanului sau a aluminiului, chiar și papa de la Roma e așișdera, stă în basilica San Pietro, o vechitură/magherniţă.
Ce este rau la acel hotel Novotel Bucuresti! Este un hotel modern, amplasat probabil in cel mai valoros loc, nu stiu daca numai din Bucuresti, valoros din punct de vedere istoric si cultural.Cine a dat bani pentru constructia hotelului a acceptat niste "sacrificii financiare", cum au fost cele pentru portic, practic fatada fostului Teatru National Bucuresti.Aerul retro din exterior imbina arhitectura de secol 19 cu restul cladirii de secol 21.Mie personal mia placut aceasta imbinare reusita. Si acum sa revin la GDN.Detine un spatiu generos,multe anexe neexploatate, intortochiat, prost intretinut dar si greu dealtfel, prost luminat, spatii comerciale peste tot, aer provincial si demodat. As incepe cu intrarea de la coloane, intrarea se face prin niste usi inguste, metalice cu vopsea scorojita.In locul lor as fi prefera usi largi din aluminiu culisante prin senzor de miscare.Cele doua culoare despartite de niste spatii ce nu mai au utiliate.As modifica totul printr-un singur spatiu central ce creeaza senzatia de spatiu, tavan transparent, iar pe mijloc zone cu scaune de aeroport, masute cu pliante, marketing, oferte, plante decorative.Pardoseala actuala inlocuita cu una moderna din gresie usor de intretinut. Daca intri dinspre casele de bilete cl.2, acolo as muta intrarea mai central( mai in stanga), in sensul ca acele case de bilete sa fie amplasate in sensul spre peroane.Cu alte cuvinte holul in forma de T sa disara.Intrarea ce sugruma din sala de bilete, in sala mare a peroanelor sa dispara.In locul acelui supermarket si al restaurantelor as prefera un spatiu comercial destinat companiilor feroviare, agentii de turism. Noutatea vine cu un nivel 1 deasupra viitorului spatiu comercial amintit, unde pot a fi amplasate restaurantele, patiseriile si un supermarket.Urcarea si coborarea sa fie lateral culoarului central dinspre coloane.Partea centrala din capatul liniilor sa fie complet liber, fara tonete de tot felul. Zona liniilor impartite in 3 sectoare: liniile 1-5 pentru regio, liniile 6-14 pentru interregio, liniile 15-16(noi) pentru expres Otopeni.Intreaga pardosela din gresie si la acelasi nivel. Gara Basarab desfintata si spre o alta destinatie, probabil depou vagoane regio. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 23:11 | |
| Dr2005, când o să te văd într-un G Klasse o să pot spune că le-am văzut pe toate. Eu, să fi avut banii de un Logan, nici măcar nu mă uitam, luam primul avion spre Germania și veneam de-acolo cu un Golf, cu un Passat sau cel mai bine cu un Opel, și îmi rămâneau bani de bere, de mers în vacanță la Brutal Assault, de ce vrei tu ). Bine, eu am o afinitate față de Golf sau Passat... Luam unul cu 3-3.500 euro, băgam 500 în țară să mi-l facă fain, să-mi curețe admisia și evacuarea, să-mi schimbe turbina, să-i fac resoftare, mai băgam 300-400 să mi-l vopsească negru full, și tot ieșeam mai ieftin decât cu Loganul. Momentan prefer trenul și traficul din București m-a enervat suficient cât să nu vreau prea curând mașină în orașul ăsta, dar dacă va fi cândva să-mi iau, așa fac. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2017, 23:17 | |
| - Adrian78 a scris:
- lifetec a scris:
- Bulgaria si Ungaria sunt in UE. Sarbii vor si ei. Nici o firma din afara UE nu va realiza lucrari de asemenea anvergura. Inca mai avem o sansa
Doar daca terminam coridorul 4 in patru ani mai avem sanse si mai e impedimentul controlului vamal la intrarea in Serbia Daca tinem cont in ce timp au modernizat RZDul infrastructura din Serbia si cum lucreaza chinezii nu ave nici o sansa Sirbii se ocupa cumva de asta? asa cu RZD fara STi fara mai stiu eu ce... http://www.rne.eu/tl_files/RNE_Upload/Corridor/C11/C11.pdf |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Feb 2017, 02:22 | |
| - Vitosa a scris:
- https://vocea.biz/auto/2017/feb/22/soferii-ar-putea-plati-o-noua-taxa-dupa-eliminarea-timbrului-de-mediu/
Tot ce e posibil sa apara alte taxe, statul are nevoie de bani sa sustina pomenile studentilor. Clasa muncitoare plateste iar Ionica si Fanica arde gazul de pomana, se plimba mocangeala in toata tara. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4754 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Feb 2017, 08:39 | |
| [quote="dan tm"][quote="Adrian78"] Ce a ce v-am amintit ieri la 9.54 este varianta inbunatatita a cestui proiect C.11. Controlul vamal prin Serbia este mult mai rapid, decat tranzitul prin Romania.
MT ar fi trebuit sa iasa din lancezeala asta nenorocita si sa treaca la fapte. Dupa mine sunt doua prioritati: 1. urgentarea lucrarilor pe C.4 Brasov - Curtici. 2. reparatii pentru imbunatairea vitezei Predeal - Brasov( numai avem timp de modernizare, GATA, ca trece timpul) 3. plan comun cu ZS pentru modernizarea liniei Arad - Timisoara - Vrsac - Belgrad.(sarbii deja s-au apucat de Belgrad -Pancevo) Daca rezolvam aceste 3 puncte intram cat de cat in interesul transportatorilor europeni. |
| | | crystynyca
Numarul mesajelor : 29 Reputatie : 4343 Data de inscriere : 03/02/2013
| Subiect: ... Joi 23 Feb 2017, 08:50 | |
| http://saptamana.net/articol/10959-podul-de-cale-ferata-de-peste-valea-stancioiului-va-fi-inlaturat |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Feb 2017, 09:26 | |
| Dacă se modernizează linia Timişoara - Vrsac înaintea să avem gata coridorul între Constanţa şi Curtici (mai puţin Predeal - Braşov), ne tăiem singuri craca de sub picioare. Nu degeaba reţeaua transeuropeană de transport se bazează, în primul rând, pe legăturile între statele UE.
Dacă Serbia nu intră în UE, nu avem de ce să ne facem griji. Mai ales că, în curând, Agenţia Uniunii Europene pentru Căi Ferate (ERA) va elibera certificate de siguranţă valabile în tot spaţiul UE. Deci dintr-un foc o singură hârtie va fi valabilă peste tot. Pe când pentru sârbi o să îţi trebuiască alt certificat de siguranţă, asta pe lângă instrucţiile diferite, pe lângă controlul vamal şi pe lângă alte limitări pe care le-ar mai putea impune sârbii. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Feb 2017, 09:32 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Luna a scris:
- Nu cred ca vor fi noi taxe asemanatoare cu timbrul de mediu in viitorul apropiat. Iar cu loganurile sa le faca competitive daca vor clienti in Romania, daca nu asta e, sa le vanda la export sau unde vindeau si pana acum.
Trebuie un impozit gradual in functie de norma de poluare plus interzis in centrul oraselor accesul autovehicolelor noneuro euro 1 si euro2 Mie mi se pare o idiotenie ca un suv cu motor de 3000 3500 cmc si care costa 80000e doar ca are un mic motor electric sa fie scutit de la impozit pentru ca e hybrid La hibrid ai poluare mai puţină. Totuşi, aceste facilităţi nu se aplică şi altor mijloace de transport... noi avem locomotive hibride de serie încă din 1959 Ai poluare mai putina cand se face media la mers exclusiv pe motor electric dupa functioneaza ca o masina normala iar in regim de incarcare consuma cu 2 l mai mult decat un motor normal sa nu mai vorbim de greutatea masini |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Feb 2017, 09:33 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Vitosa a scris:
- https://vocea.biz/auto/2017/feb/22/soferii-ar-putea-plati-o-noua-taxa-dupa-eliminarea-timbrului-de-mediu/
Tot ce e posibil sa apara alte taxe, statul are nevoie de bani sa sustina pomenile studentilor. Clasa muncitoare plateste iar Ionica si Fanica arde gazul de pomana, se plimba mocangeala in toata tara. Aia 100 de mil de lei sunt praf in ochi pe langa ce pomene trebuie ei sa plateasca |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |