|
| Revista presei | |
|
+58florin94 Vale_ntin Norbi mishu88 CristyanC Balto Jhonyla Amiralul IonutChircu @ndrey Warrington bobi DAS 2011 ldh80 AndreiCFRbv AndiCFR CristianSM 92Dragos bubu neluadi alex.alexus.tm IonutCFR2009 ets2oltromânia Sabik johnsmoke LanceR cristi CFR cristy79 M.I.C.I. apmatei COSTACHE MIHAIL crystynyca riciu Vitosa lifetec cristi ar dan tm 19jimmy84 Rarau Adirmvl alliens aris86 razvan - trenuri TVlad cfr500 saint marius664 Luna Katalyn mielutu zburator AeroX cardinal ciprian71 kristi kkk Nesebar laurentzu Dr2005 Adrian78 62 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 12:21 | |
| Păi şi dacă tu vii la gară fix în intervalul de mentenanţă şi e tren atunci? Bine, intervalul de mentenanţă e reglementat în nişte circulare interne, fiind emise bilete manuale, ori pe modul manual al xSell (dacă e posibil), ori pe hârtie - bilete cu valoare fixă pentru tarif întreg şi bilete cu valoare fixă sau bilete Bianco pentru facilităţi, după caz.
Ce nu e reglementat e cazul de forţă majoră. Dacă se opreşte curentul, casiera leşină sau nu ajunge la program, dacă gara ia foc sau e inundată/avariată ş.a.. Acestea nu sunt situaţii imputabile călătorului, deci călătorul nu ar trebui să fie penalizat pentru asta.
În plus, mai e problema că ofertele comerciale nu sunt aplicate în aceste situaţii, deci degeaba ai TrenPlus sau reducere procentuală, dacă un Dorel a tăiat cablul electric al gării. Asta ar trebui corectat urgent.
În plus, ar trebui să se rezolve, cumva, şi problema supraaglomerării caselor de bilete, prin posibilitatea emiterii de bilete de către şeful de tren, la peron, la preţ de casă, în staţiile de formare (se făcea acum câţiva ani) şi, respectiv, prin avizarea telefonică a casieriei cu - să zicem - 10 minute înaintea unui tren - cum că la casa de bilete este coadă şi obţinerea pe loc a dispoziţiei de emitere a biletului la preţ de casă în tren şi comunicarea ei telefonică şefului de tren. Sau chiar emiterea manuală a dispoziţiei de către casa de bilete, eventual cu confirmarea IDM şi înmânarea ei pe bază de semnătură de primire şefului de tren la sosirea în staţie. Sunt soluţii simple, de bun simţ, care se pot aplica şi de mâine dacă se doreşte. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 12:30 | |
| Si cine sa reglemeteze astea, calatorii? fa un referat catre conducerea ministerului cu detalierea problemelor si eventuale propuneri de rezolvare/imbunatatire. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 13:21 | |
| Karpaty caserita m-a trimis la seful de tren ca imi da bilet din tren Dupa am vorbit cu cineva de la supracontrol si i-am spus faza ca eu nu pot sa decontez bilet cu suprataxa si a zis si el ca trebuia sa ceara numar din registru si sa imi dea bilet de mana sau sa vorbesc cu seful de gara Rezolvarea problemei ar fi ca sefii de tren sa emita bilet in tren la fel ca la Regiotrans |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 13:40 | |
| - dan tm a scris:
- Si cine sa reglemeteze astea, calatorii? fa un referat catre conducerea ministerului cu detalierea problemelor si eventuale propuneri de rezolvare/imbunatatire.
Este reglementare proprie a fiecărui operator, nu poate ministerul sau cineva din afară să intervină. - Adrian78 a scris:
- Rezolvarea problemei ar fi ca sefii de tren sa emita bilet in tren la fel ca la Regiotrans
Nici cei de la Regiotrans nu pot emite bilet la preţ de casă din staţiile cu casă de bilete, nu îi lasă softul. - Adrian78 a scris:
- caserita m-a trimis la seful de tren ca imi da bilet din tren
Asta am păţit şi eu cu casieriţa de la Ploieşti, că zicea că nu se mai poate da bilet, că sunt nu ştiu câte minute până la tren. Era să aiu ţeapa vieţii, am scăpat cu greu de supracontrol, luând-o prin tren, împreună cu un tip urcat de prin altă haltă, căruia naşa pur şi simplu nu vrusese să îi dea bilet. Am avut noroc că la Brazi am coborât fără să mă vadă supracontrolul şi am luat-o pe lângă tren, apoi am urcat fix pe la uşa unde se alfau agenţii de supracontrol. Evident, am declarat că de acolo mă urc şi că nu e casă de bilete. S-a solicitat confirmarea IDM că este închis la bilete în Brazi (avea program până la 16 parcă şi era ceasul 17), apoi am primit bilet la preţ de casă, cu tot cu reducerea de student la care aveam dreptul pe vremea aia. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 13:48 | |
| La RT am primit de la Hunedoara tot asa am ajuns in ultimul minut si m-am urcat in tren m-a intrebat de ce nu am luat de la casa |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 13:50 | |
| De la Bucureşti nu se făceau astfel de concesii. _________________ :TTT:
|
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 16:26 | |
| - Dr2005 a scris:
Nici cei de la Regiotrans nu pot emite bilet la preţ de casă din staţiile cu casă de bilete, nu îi lasă softul.
povesti eu am primit la Regiotrans la trenul de sambata/duminica dimineata , bilet Bucuresti Nord - Sinaia acum cateva luni. E adevarat m-a rugat ca pe viitor sa iau de la casa de bilete si e posibil sa fi primit acum 3-4 ani si de la Tfc de la Nehoiasu sau Slanic nu mai stiu care iote ce scrie pe site tfc NOTA: Puncte de vanzare legitimatii de calatorie: Ploiesti Sud si Slanic (doar abonamente). daca nu ma insel la Slanic nu e deschis non stop |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 17:51 | |
| |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 18:37 | |
| - Dr2005 a scris:
- dan tm a scris:
- Si cine sa reglemeteze astea, calatorii? fa un referat catre conducerea ministerului cu detalierea problemelor si eventuale propuneri de rezolvare/imbunatatire.
Este reglementare proprie a fiecărui operator, nu poate ministerul sau cineva din afară să intervină.
. Daca patronul unei firme vrea sa isi imbunatateasca activitatea si profitul , ma gindesc ca va cauta metode sa o faca, fie vine cu ideei, fie le cere angajatilor, fie cere parerea clientilor, etc, deci sint metode. Ce imi spui tu e praf in ochi, dar CFR Calatori si CFR Infrastructura sint firme ale Statului Roman, deci el e patron. Statul Roman este patronul sau proprietarul daca vrei si isi exercita drepturile si obligatiile prin intermediul...Ministerului Transporturilor. Art. 2 aliniatul (2) http://companie.cfrcalatori.ro/images/pdf/Hotarare%20584%201998.pdf Capitolul III art. 7 aliniatele 92) si (3) http://companie.cfrcalatori.ro/images/pdf/Act_constitutiv2016_09.PDF |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 19:40 | |
| http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/133685
E guvernanţă corporativă, nu ai voie ca instituţie să te bagi, ministerul are câţiva membri în AGA şi CA, dar organismele astea sunt independente între ele, iar directorul are un contract de mandat cu anumite obiective. Nu mai e ca pe vremuri, când ministrul dispunea şi CFRul executa. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 20:08 | |
| Adica tu vrei sa spui ca statul in alitatea sa de proprietar nu are voie sa faca imbunatatiri ale activitatii acolo unde e proprietar? - Dr2005 a scris:
- Păi şi dacă tu vii la gară fix în intervalul de mentenanţă şi e tren atunci? Bine, intervalul de mentenanţă e reglementat în nişte circulare interne, fiind emise bilete manuale, ori pe modul manual al xSell (dacă e posibil), ori pe hârtie - bilete cu valoare fixă pentru tarif întreg şi bilete cu valoare fixă sau bilete Bianco pentru facilităţi, după caz.
Ce nu e reglementat e cazul de forţă majoră. Dacă se opreşte curentul, casiera leşină sau nu ajunge la program, dacă gara ia foc sau e inundată/avariată ş.a.. Acestea nu sunt situaţii imputabile călătorului, deci călătorul nu ar trebui să fie penalizat pentru asta.
În plus, mai e problema că ofertele comerciale nu sunt aplicate în aceste situaţii, deci degeaba ai TrenPlus sau reducere procentuală, dacă un Dorel a tăiat cablul electric al gării. Asta ar trebui corectat urgent.
În plus, ar trebui să se rezolve, cumva, şi problema supraaglomerării caselor de bilete, prin posibilitatea emiterii de bilete de către şeful de tren, la peron, la preţ de casă, în staţiile de formare (se făcea acum câţiva ani) şi, respectiv, prin avizarea telefonică a casieriei cu - să zicem - 10 minute înaintea unui tren - cum că la casa de bilete este coadă şi obţinerea pe loc a dispoziţiei de emitere a biletului la preţ de casă în tren şi comunicarea ei telefonică şefului de tren. Sau chiar emiterea manuală a dispoziţiei de către casa de bilete, eventual cu confirmarea IDM şi înmânarea ei pe bază de semnătură de primire şefului de tren la sosirea în staţie. Sunt soluţii simple, de bun simţ, care se pot aplica şi de mâine dacă se doreşte. Aceste chestiuni nu pot fi rezolvate ca cica se baga ministerul?pai cine sa se bage daca nu proprietarul? adica nu poate sa se implementeze un sistem in care daca intirzie trenul si pierzi legatura, pentru urmatorul tren de legatura sa poti merge direct la casa fara sa mai treci pe la informatii(ma refer in Bucuresti Nord) sa nu poti implementa un sistem in care daca vezi ca in Timisoara Nord sint multi studenti la case pentru 72 si 73 sa poata vinde partida trenului la usa vagonului bilete la pret de casa pentru Uliuc, Jebel, Sacalaz degrevind astfel caseriile? daca nu este curent etc, etc |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 20:23 | |
| Dacă îmi amintesc eu bine prevederile actului constitutiv, genul ăsta de decizii le ia directorul general, nu AGA sau CA. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 21:36 | |
| Dane la gara tot se face pe scris și cu aprobări adică ca sa vândă șeful de tren bilete în tren trebuie dispoziție cu număr de înregistrare și cine știe câte hartoage |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 21:47 | |
| Stiu, dar ma refeream la decizie, in primul rind la vointa de a face ceva, de a simplifica, de a da acele decizii scrise etc. Dar nu e tanda ci manda responsabil dar de fapt nici ei ci altii etc, nu conteaza daca merge si asa. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2017, 21:57 | |
| Decizia e în pixul directorului comercial sau a celui general. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |