|
| Mersul Trenurilor 2016/2017 | |
|
+52Ikarus99 Jhonyla Vale_ntin Theo A. Radu Tudor Dionis billy752-istu alliens marius_catalin84 Ionutz cristy79 Vice30 cristi ar TER200 ets2oltromânia CristianSM miguel1975 florin94 Luna Norbi alex.barac.5 mielutu zburator AeroX IonutCFR2009 AndiCFR lifetec cardinal riciu aris86 bobi neluadi Andrey_tm Vitosa ALEXCFR laurentzu cfr500 ciprian71 Adirmvl Cipri Andrei Neculai marius664 didinul bubu Cris_Cr Katalyn teoiasi Dr2005 dan tm razvan - trenuri Nesebar TVlad Adrian78 92Dragos 56 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Mier 22 Mar 2017, 11:15 | |
| - laurentzu a scris:
- CFR Călători informează că în perioada 22 – 24 martie, urmare unor lucrări la infrastructura feroviară din Ucraina, vor interveni modificări în circulația următoarelor trenuri:
IR 380-1 și IR 381-2 București Nord – Suceava - Vadu Siretului și retur, vor circula până la / de la Suceava; IR 1384-1 și IR 1385-2 Suceava – Vadu Siretului și retur, vor fi anulate.
Sursa CFR Calatori: http://www.cfrcalatori.ro/ro/comunicate/873-modificari-temporare-in-circulatia-unor-trenuri-in-perioada-22-24-martie Era si mare nevoie de el, nu am ce spune, dupa ce ca circula goale de la Bacau in sus!!! |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 24 Mar 2017, 22:26 | |
| - bobi a scris:
- cristi ar a scris:
- Incepand cu 19.03.2017 trenul IR 1834 Timisoara N.-Iasi va avea opriri comerciale in Vinga si Sag. Intre statiile Vinga si Arad se va putea circula cu abonamente de regio, iar calatorii care urca in Vinga si Sag vor achizitiona bilete la tarif de casa de la personalul de tren, probabil bilete cu tarif de regio.
Asta e cireasa de pe tort, in loc sa mai suprime dintre opriri, ei adauga! Asta e CFR-ul, din pacate, bataie de joc! Acum, după uriaşa bulibăşeală provocată de grevă - care a lovit aspru publicul călător - povestea asta cu IR 1834 care opreşte de acum prin comunele de lângă Arad este deja cireaşă deasupra cireşei. Toping de fructe peste mersul unor trenuri care şi aşa fac o veşnicie până unde ai destinaţia. Hai să zicem că Sântana, Chişineu Criş şi Salonta sunt orăşele, iar Ciumeghiu un fel de nod feroviar. Dar acum cu opriri pe la Vinga şi Şagu deja devine un RE. Probabil solicitări de pe la primării prietene, sau a unor firme arădene care nu mai vor să-şi trămbăleze autobuze. Tare mult seamănă cu îndesirea opririlor la defunctele trenuri Inter City. În primii ani aceste trenuri opreau în staţiile mari şi foarte mari, apoi - anual - s-au intercalat noi şi noi opriri. Chiar mai mult, cam tot ce era la un moment dat Accelerat a fost rebotezat IC, şl taxat corespunzător în sus. Iată încă un motiv temeinic - alături de catastrofala idee de a pune Desiro la lung parcurs - ca foarte mulţi cetăţeni să renunţe definitiv la tren în anii de cădere accentuată a cererii. Tot atunci apăruse şi ideea ca trenurile internaţionale care circulă prin Curtici să nu aibe oprire în Arad. Pe atunci se făcea controlul de frontieră în parcurs între Deva şi Arad. O minte strălucită a spus "suprimăm Arad-ul din opriri", aşa tam-nesam. Noroc de nişte oameni activi care au declanşat sistemul de alarmă al societăţii arădene. Dacă luam de bun ce se stabilise deja la Bucureşti se ştergea atunci un oraş important din traficul spre Vest. Rămânea cu micul trafic de Bekescsaba şi Szeged. Aşa că istoria din ultimii 15-20 de ani a companiei de stat este arhiplină cu decizii care au afectat mult călătorii, cei cărora ar fi definit să le facă servicii de transport. |
| | | Vice30
Numarul mesajelor : 130 Reputatie : 3519 Data de inscriere : 16/08/2015
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 25 Mar 2017, 01:24 | |
| 2-3 minute in plus nu cred ca e asa deranjant.
IR 72-1/78-1 fac în medie 48-50 min între Timisoara Nord si Arad.
IR 1834 a facut azi 24.03.2017 51 de minute. Chiar nu e asa de tragic 2-4 minute în plus. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 25 Mar 2017, 02:00 | |
| Atunci înseamnă că nu avem mare aflux de navetişti la acest tren, călători urcaţi la Vinga şi Şagu. Dacă însumăm timpii petrecuţi la frânare, staţionare şi din nou accelerare şi înmulţim cu 2 la opriri înseamnă că staţionările ajung la sub 1 minut. Nu sunt Desiro, etajate sau rame Z cu uşi largi. Dacă erau solicitări importante în zile lucrătoare trebuia să se simtă mai mult la timpii suplimentari. Dacă e doar vorba de 2-3 cfr-isti sau funcţionari feroviari din staţia Arad atunci ... nu mai comentez. Bun aşa. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 25 Mar 2017, 02:36 | |
| Am mers eu ieri cu 1834 de la cap la coada Timisoara-Iasi si oririle astea noi sunt cam degeaba. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 25 Mar 2017, 02:52 | |
| Mulţumesc! Ceea ce trebuia demonstrat. Cineva şi-a făcut de lucru cu câţiva dedicaţi. Restul călătorilor şi aşa au de mers o grămadă, de parcă mai contează o oprire-două-trei?? Zău e ca la Caragiale. şi timpii de mers, şi metehnele. Balcanici cu pedigree. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 25 Mar 2017, 02:55 | |
| Prin 1834 am tot auzit oameni care vorbeau de avioane, ca exista curse Timisoara-Cluj si Timisoara-Iasi, nu mai are rost sa imbatranesti in tren. Deci se pare ca lumea se tot orienteaza si la tren raman din ce in ce tot mai putini. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 25 Mar 2017, 03:13 | |
| Aşa este. Şi eu sunt adeptul evoluţiei, nu a disoluţiei. Uite cum avioanele au luat mare parte din clienţii autocarelor şi microbuzelor-fantomă, pe extern. Companii care până ieri-alaltăieri erau miezul transportului spre centrul şi vestul Europei au devenit prada perfectă acestor noi sosiţi pe piaţa aeriană. Şi culmea e că vor mai veni, iar transportul terestru pe distanţe medii şi lungi va fi cedat şi predat către avioane. Ceva de genul celor petrecute în SUA acum câteva decenii. Dacă noi ne încăpăţânăm să încetinim ceva ce şi aşa merge extrem de încet, să subfinanţăm investiţiile în infrastructura CF şi auto, ne vom trezi că nu vom avea aeroporturi şi spaţii de garare pentru câte avioane au clienţi. Timişoara-Cluj-Iaşi-Bucureşti, nu demult erau varză la pasageri. Acum ridică steagul tot mai sus. Uite la Bucureşti, dacă nu redau traficului aeroportul Băneasa (şi să se supere toţi influenţii care au făcut vile sub culoarul de zbor), atunci avem o ditai problemă. Se blochează Otopeni-ul şi am cam pus-o de mămăligă, strict mioritic. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 25 Mar 2017, 07:48 | |
| Pai de-aia le-au dat moca la studenti ca sa mai mearga cineva. Ca lumea normala si-a luat demult lumea in cap si s-au reorientat catre alte mijloace de transport. Pe principiul ca daca mergi moca nu te mai intereseaza ca faci 10-11 ore pe 500 de km sau mizeria si conditiile din tren. Asa ca, odata cu noua pomana, cu atat mai mult nu o sa ii intereseze sa imbunatateasca ceva (ma refer mai ales la CNCFR SA).
E trist ca singura sansa sa mai mearga cineva mai ales pe distante mari e sa se dea mocangeala generala. E trist ca s-a ajuns aici.
La mine la servici nu mai vrea nimeni sa auda pe distante mari decat de masina personala sau avion. Trenul nici nu exista pe lista. Si cu voucherele pe care le-am impartit la colegi si abia-abia au avut curajul sa calatoreasca cu trenul pe distante mai mari. Cu reducere -45% aplicata la pretul redus deja de ex pt pensionari, elevi etc. Renumele este ca e murdar si merge incet, plus ca risti sa ramai in camp ca se mai strica una-alta. E foarte greu sa schimbi perceptia asta. Asa ca s-a recurs la mocangeala ca ultima solutie.
O sa ajungem ca in Somalia sau tarile bananiere, nu mai avem mult si acolo vom fi. Nu poti sa te lauzi cu doua rute OK (Brasov si Constanta) care sa le tina in carca pe toate celelalte. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 25 Mar 2017, 11:02 | |
| @cristy79 Ahaa, acum te-ai lamurit si tu ca e foarte buna gratuitatea la studenti, ca doar asa mai sunt calatori, si nici asa prea multi, pe multe sectii. Sanse de lucrari majore la infrastructura pentru a se putea face imbunatatiri nu prea sunt, asa ca mai bine sa fie gratis daca calitativ nu poate fi. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 25 Mar 2017, 13:55 | |
| @neluadi IR 1834 oricum avea oprirea si stationarea de 5 minute de la Sag si anterior datei de 19.03.2017. Era considerata oprire tehnica, cruce cu IR 1744. Acum au transformat-o in oprire comerciala si bineînțeles se realizează in continuare crucea cu IR 1744 care de fel circula ceas conform graficului de mers. Acuma din ce citesc pe aici cum ca ar oprii mai mult degeaba la Vinga respectiv la Sag nu rămâne decât varianta a doua ca trenul sa oprească mai mult pentru angajații CFR ce fac naveta înspre Arad sau poate chiar mai departe. Nu ar fi o descoperire noua pentru ca astfel de cazuri întâlnim des la trenurile de rang IR. Nu stau sa sap acum pe întreaga rețea CFR, dau exemplu secția Bucuresti-Ploiesti unde unele trenuri IR opresc la Chitila, Buftea, Periș, Crivina, Brazi, si atenție IR 1555 si la punct oprire Prahova ! Si, d-le neluadi, politica CFR e cu totul alta decât a noastră a calatorilor si pasionaților feroviari! Si indiferent cate soluții sau argumente pro si contra am aduce aici pe acest forum sau le-am trimite lor, ei tot ce stiu ei fac! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 25 Mar 2017, 15:11 | |
| Sagul e mic, da putini navetisti, Vinga e mai mare si desigur si navetisti mai multi, e posibil sa nu se fi obisnuit cu oprirea acceleratului(daca oprirea e pentru ei) pe de alta parte perioada in care trenurile au fost limitate la Aradul Nou a facut ca numarul navetistilor sa scada la tren si nu au mai revenit dupa reluarea circulatiei. Merg destul de des la Arad si adeseori am numarat citi coboara in Sag si Vinga. Tot mai putini din ce am discutat cu partizile de tren. Daca au pus oprire in Vinga trebuiau sa desfiinteze oprirea istorica din Ciumeghiu, unde nu mai e legatura la/de la Vascau. In Ciumeghiu urca doar tiganii cersetori din Oradea care merg gratis. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Sam 25 Mar 2017, 18:24 | |
| - Vitosa a scris:
- @neluadi
IR 1834 oricum avea oprirea si stationarea de 5 minute de la Sag si anterior datei de 19.03.2017. Era considerata oprire tehnica, cruce cu IR 1744. Acum au transformat-o in oprire comerciala si bineînțeles se realizează in continuare crucea cu IR 1744 care de fel circula ceas conform graficului de mers. Acuma din ce citesc pe aici cum ca ar oprii mai mult degeaba la Vinga respectiv la Sag nu rămâne decât varianta a doua ca trenul sa oprească mai mult pentru angajații CFR ce fac naveta înspre Arad sau poate chiar mai departe. Nu ar fi o descoperire noua pentru ca astfel de cazuri întâlnim des la trenurile de rang IR. Nu stau sa sap acum pe întreaga rețea CFR, dau exemplu secția Bucuresti-Ploiesti unde unele trenuri IR opresc la Chitila, Buftea, Periș, Crivina, Brazi, si atenție IR 1555 si la punct oprire Prahova ! Si, d-le neluadi, politica CFR e cu totul alta decât a noastră a calatorilor si pasionaților feroviari! Si indiferent cate soluții sau argumente pro si contra am aduce aici pe acest forum sau le-am trimite lor, ei tot ce stiu ei fac! Tipic romanesc mersul e facut in functie de ceferisti daca IDMul x sau y magazioner la marfa face lista trebuie sa opreasca trenul in cuca macai pentru el de parcanu nu e de ajuns ca dimineata unele trenuri care muncitorii de la L cu fiarele lor Eu in loc la DG as zice imi faci trasa la ora x cand sunt inchideri ?Infra zice ca nu eu as taia opririle pentru muncitorii lor sa se descurce |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Mar 28 Mar 2017, 19:00 | |
| Astăzi pe M 200 între Ucea si Brasov: 2104 a fost depasit de 1622 la Ucea, la Sercaia 1622 a stat la cruce cu 346, 2104 ajungandu-l din urmă, la Codlea 1527 a asteptat 5 minute sa ajungă 1622 si 2104 si la Brasov 1622 a sosit cu 12 min. înaintea lui 2104. Concluzia: astăzi, cine voia sa ajungă la Brasov de la Ucea putea foarte bine sa il ia pe 2104. 1622 nu a scos nimic din întârziere si totuși nu se compară pretul de IR cu cel de R. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Mar 28 Mar 2017, 19:25 | |
| 1621/1622 ar fi trebuit sa aibe oferta Regio pe Brasov-Timisoara-Brasov! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2016/2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |