| Mersul Trenurilor 2016/2017 | |
|
+67kristi kkk Luna Norbi mariuscfrbucuresti bubu Katalin4653 Tony-PH traian riciu alliens alex.barac.5 nenuandrei CristyanC rich1974 didinul teoiasi cristi CFR Cipri Andrei Neculai Jhonyla dandel matei vulcan Andrey_tm cfr500 miguel1975 Razvan Tudor Rarau florin94 MariusM Vale cristi ar Petre_IFTE Andrei Andras marius664 neluadi @ndrey Vice30 Saruman AndiCFR billy752-istu 19jimmy84 Adirmvl cristy79 Vitosa mielutu zburator delly marius_catalin84 ALEXCFR raulberian theblackstigx CristianSM IonutCFR2009 bobi ECata Adrian78 Ikarus99 laurentzu ciprian71 AeroX dan tm 92Dragos cardinal razvan - trenuri Dr2005 Cris_Cr ets2oltromânia Katalyn Nesebar 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 08:38 | |
| Din partea mea sa le anuleze pe toate, mi se rupe de ele sincer. Sunt dezamagit de tot ce se intempla in ultima perioada. De-acum incoace nu mai mananca CFR-ul din banii mei le ofer frumos la MOL / OMV si circul cu masina personala. Avem compunerile in bataie de joc, cum sa aiba 1641 numai 21-86 la toate grupele? Sa vedeti cum toate trenurile au ajuns in asa hal, Corona,Ister,1641,1643,1653,1695,1741 etc. Dacia are compartimentat doar pentru ca nu poate intra 21-76 in AT dar va urma in scurt timp sa refuze austriecii primirea vagoanelor romanesti din cauza comfortului scazut , iar garnitura daciei o preia mavul cu salon 20-71bpmz.... |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 08:58 | |
| pana la urma vad ca ofertele comerciale de regio nu au aparut. tare mi-e teama ca nu va mai fi nimic. in mod normal, ar fi trebuit sa apara din cauza ca multi probabil ca ar trebui sa-si ia abonamente. chiar abonamentul meu expira pe 6 decembrie. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 09:08 | |
| Imi aduc aminte cum radeau pseudo-psihopasionati de mine ca nu cotizez la CFR sa ma chinui prin trenuri prin jeg si frig alaturi de toti nesanatosi care nu stiu ce vor de la viata asta. Nu mersi, prefer sa stau la caldura acasa decat sa vad tara cu trenul alimentand conturile unor instituti care isi bat joc de cetateni aceste tari.
De asta si in 2017 voi merge tot cu Regio si tot cu Cartea VSD cu reducerea de 50% sau cu alte trenuri IR cu oferte.
Revenind la saloanele de pe trenurile IR cica asa vor fi majoritatea iar cu nu-i convine sa se duca la cusete. Bun sa zicem ca s-ar adeveri acest zvon de unde are CFR Calatori atatea cusete sa suplimenteze ? Nu vad logica. Ce vor face cu vagoanele 22-76 si 22-96 le baga la Regio ?
Despre Dacia o veste buna daca CFR Calatori nu e in stare atunci sa vina unguri sa faca trenul asta.
|
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 09:22 | |
| Nu este nimic sigur, dar asa se aude. La un moment dat o sa zica ÖBB-ul ca gata, ajunge. Si atunci CFR-ul are doua variante. Ori lasa clasele in Arad si circula mai departe doar cu cuseta/dormit ori face negociare sa bage mav vagoane la clasa, in schimb pe Episcopia inca un tren va avea 21-86 ghiciti voi care....
Probabil centrul vagoanelor 22-96 sa fie doar Timisoara deci cateva trenuri IRN vor fi formate cu ele in continuare precum 1838. Mai au 1766, 1843 si 1696. Eu ma intreb daca a vazut cineva vagoane 22-96 trase la gard? oare le-au expirat revizia la cateva ?? La R pune 20-49 2. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 10:55 | |
| - cristy79 a scris:
- Câteva vesti proaste din tara lucrului bine facut:
Trenurile internaționale nu vor mai fi subvenționate (deci probabil vor dispărea ) si la fel trenurile sezoniere de la vara se aude ca nu vor mai fi subvenționate.
Ordin de la MFP via Curtea de Conturi.
Prostie si ticalosie fără limite, doar trăim in România. Trebuie bani pt Catedrala Mântuirii Neamului Prost, autostrăzi suspendate pentru melteni si altele asemenea. Las ca își fac toți penalii firme de transport feroviar de călători la aia sa le dea să se îmbogățească și să zboare toată lumea cu avionul si sa meargă cu autocarele asta se vrea să închidă tot si chiar as caută o modalitate sa nu mai plătesc nici o taxa statului |
|
| |
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3364 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 14:43 | |
| Oare domnul Szentes stie de compunerile trenurilor, respectiv de faptul ca unele grupe de trenuri - cel mai elocvent exemplu : IR 1638/9 - urmeaza sa fie anulate? Adica mai concret: si el a trebuit sa-si dea semnatura cand a fost elaborat Mersul trenurilor pe 2017? Prea dintr-o data mi se pare turnura pe care a luat-o CFR Calatori in ultimele saptamani! :/ |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 14:53 | |
| Trenurile internaţionale nu mai sunt subvenţionate de 4 ani. Într-un fel e logic ca un guvern să subvenţioneze transportul propriilor cetăţeni, nu al străinilor.
În plus, pentru a fi compensate, majoritatea trenurilor internaţionale au, pe hârtie, grupe de vagoane în trafic intern, care îşi primesc compensaţia. Aşa că, deocamdată, nu se anulează nimic din vina CFR Călători.
Cu Dacia sunt probleme de ani de zile, OeBB se plânge de starea şi dotările vagoanelor 21-90, care nu au prize şi nici supraveghere video. Mă îndoiesc că vor accepta vagoane compartimentate MAV. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 16:25 | |
| Sint convins ca OBB poate oricind sa interzica accesul vagoanelor CFR daca nu corespund. Adica la 480am vazut adeseori vagoane BDZ intoarse fie de la Curtici la Timisoara refuzate de MAV fie oprite chiar in Timisoara. O data am vazut chiar cuseta MAV oprita in Timisoara si trimisa acasa pentru ca nu-i mergea incalzirea.
Pe de alta parte intreb: in afara de romani , merge cineva cu Dacia in Austria si Ungaria in afara de romani? |
|
| |
ECata
Numarul mesajelor : 46 Varsta : 52 Reputatie : 3052 Data de inscriere : 31/08/2016
| Subiect: Mai intalnesti si straini. Putini, ce-i drept. Vin 02 Dec 2016, 17:26 | |
| - dan tm a scris:
- Sint convins ca OBB poate oricind sa interzica accesul vagoanelor CFR daca nu corespund
Adica la 480am vazut adeseori vagoane BDZ intoarse fie de la Curtici la Timisoara refuzate de MAV fie oprite chiar in Timisoara. O data am vazut chiar cuseta MAV oprita in Timisoara si trimisa acasa pentru ca nu-i mergea incalzirea.
Pe de alta parte intreb: in afara de romani , merge cineva cu Dacia in Austria si Ungaria in afara de romani? Am călătorit cu "Dacia" la mijlocul lunii august, 2015. La drumul spre Viena, am întâlnit la vagonul restaurant un grup de 6 turiști germani. Cred că aveau varste intre 50 și 60 de ani. Păreau ca se simt bine și erau destul de amuzați de viteza impresionantă a trenului (abia plecasem din Brașov). Cinci zile mai târziu, la întoarcere, am călătorit (la dormit, 4 locuri) cu doi studenți austrieci care veneau la un simpozion studențesc pe teme de IT. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 17:48 | |
| Intrebasem ca sa vad daca nu cumva CFR mizeaza pe faptul ca cei care il folosesc sint romani care in lipsa de alternativa , ca sa nu schimbe cu muuulte bagaje, folosesc oricum trenul deci CFR nu-i pasa ce baga, Acuma ca la nevoie merg si straini care din varii motive il aleg, la ce ne agitam noi ca n-are nu stiu ce dotari. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 17:54 | |
| - dan tm a scris:
- Da, contractul cuprindea mai multe vagoane insa dupa ce au fost executate au fost refuzate si, astfel Astra Calatori a ramas cu vagoane pe stoc.
Ca sa faca ceva cu ele au acoperit griul original pentru RJ cu un verde si o sa intre pe piata transportului de calatori. Daca nu ramineau cu vagoanele produse se pune intrbarea: ce a oprit Astra Calatori sa isi faca vagoane si sa devina OTF inca de acum citiva ani?
Are cineva o poza cu inmatricularea vagoanelor? sint inmatriculate pe Austria ca cele deja livrate la RJ?
Acuma intrebarea e daca Astra nu a fost atenta la productie data fiind experienta in vagoane sau produsele pe care le-a cumparat si le-a montat pe vagoane nu au fost cele mai bune ducind la refuzul vagoanelor? Am gasit pe alt forum o poza cu inmatricularea. poza este a userului ioandorin vagonul de dormit e inmatriculat 61 81 70 90 000 4 fara sa mai continue cu initialele tarii si ale OTF. acuma de ce si-ar fi inmatriculat afara Astra vagoanele? si de ce nu scrie pe ele ca pe cele ale IRC(inter regional calatori) care si-a inmatriculat Duewagurile in Germania D -IRC? http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=542.15 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 18:02 | |
| - dan tm a scris:
- Sint convins ca OBB poate oricind sa interzica accesul vagoanelor CFR daca nu corespund.
Adica la 480am vazut adeseori vagoane BDZ intoarse fie de la Curtici la Timisoara refuzate de MAV fie oprite chiar in Timisoara. O data am vazut chiar cuseta MAV oprita in Timisoara si trimisa acasa pentru ca nu-i mergea incalzirea.
Pe de alta parte intreb: in afara de romani , merge cineva cu Dacia in Austria si Ungaria in afara de romani? E folosit mult si de austrieci are ora buna de plecare din Viena când am venit cu el în 2013 un cuplu la 35-40 ani uitaseră să își scoata rezervare la el si au plătit 10 e locul parcă .. Oricum am văzut că nici Slovenia nu va mai avea tren direct până la Viena iar ramele Pendolino ICS intră la modernizare si nu circulă până în august |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 18:23 | |
| - Adrian78 a scris:
- cristy79 a scris:
- Câteva vesti proaste din tara lucrului bine facut:
Trenurile internaționale nu vor mai fi subvenționate (deci probabil vor dispărea ) si la fel trenurile sezoniere de la vara se aude ca nu vor mai fi subvenționate.
Ordin de la MFP via Curtea de Conturi.
Prostie si ticalosie fără limite, doar trăim in România. Trebuie bani pt Catedrala Mântuirii Neamului Prost, autostrăzi suspendate pentru melteni si altele asemenea. Las ca își fac toți penalii firme de transport feroviar de călători la aia sa le dea să se îmbogățească și să zboare toată lumea cu avionul si sa meargă cu autocarele asta se vrea să închidă tot si chiar as caută o modalitate sa nu mai plătesc nici o taxa statului In toata tara sunt destule firme de transport auto care spala bani sau care pateoni sunt cercetati sau politicieni corupti asta e tara in care traim cu mai multe rele decat bune. Nu vreti sa faca profit si sa nu mai incaseze subventie noua firma nu mergeti cu trenurile lor dar ma indoiesc ca toti vor face asta cand vor vedea cinditile peste ce ofera statul. In plus ce ma intereseaza pe mine daca firma x face sau nu profit, ce profit sa faca de pe urma mea daca merg de la Pl.Vest la Brasov cu Regiotrans si nu cu CFR Calatori ? Eu le platesc 15,5 lei pe cand la CFR Calatori IR-ul e vreo 37-38 lei aici e profitul meu nu al companiei brasovene. Eu am castigat primul 20-22 lei nu ma mai intereseaza daca privatul mai castiga si el cativa lei de pe urma mea. In plus trebuie sustinut cumva si privatul daca statul doar isi bate joc, trebuie sustinut ca sa mearga acolo pe linia de plutire sa poata sustina si sectile cu trafic mai redus ca apoi iar se plange lumea ca raman secti fara trenuri. Doar handicapati si gay am auzit pana acum sa spuna ca mai bine sectia x fara trenuri decat cu Regiotrans dar numarul acestora e undeva sub 100 pe toata tara la care se mai adauga cativa cfr-isti invidiosi si prost crescuti de parca la Regiotrans ar fi extrateresti si nu fosti cfr-isti disponibilizati. La 40 ani cand ai 20 ani de munca la cf te apuci de furat sau de agricultura ori cauti sa lucrezi tot in domeniul cf ?? Dar cum spuneam si alte dati numarul celor care nu gandesc si sunt spalati pe creier si arunca cu noroi in privatul de la munte nu reprezinta nici macar 0,5% din numarul calatorilor care sunt multumiti de Regiotrans. Despre Softrans am tot spus cu o floare nu se face primavara au gresit de cateva ori si i-am taxat pentru asta dar ma bufneste rasul de fiecare data cand ramele Hyperion si mai ales vagoanele 2 si 3 care sunt incredibil de mici. TFC sunt un fel de n-ar mai fi au angajati in randul conductorilor care nu stiu sa atraga calatori la tren ba mai mult au grija pe unii dintre ei sa-i faca sa renunte la a mai merge cu trenul TFC si sa aleaga duba pe trasele unde doar TFC opereaza. Nu stiu ce masuri ar lua sefii cei mari de la TFC daca ar sti ce fac o parte din angajati. Despre Interregional nu am ce sa zic ca nu am nici macar o poza cu ei iar operatorul asta nou va avea viata grea si mai ales acum la inceput indiferent de tarife si conditi are un inamic ascuns, infrastructura si toate celelalte probleme legate din cauza infrastructurei caci stim cu toti cat intarzie trenurike spre/dinspre Timisoara-Arad. Cu Dacia au zis ca mai spala din pacate vopsind gardul dar inauntru tot leopardul, de modernizarea celor 15 vagoane 21-90 special pentru Dacia care in urma modernizari ar primi si prize nu se mai aude nimic...trist si pacat in acelasi timp dar ne depaseste pe noi din toate punctele de vedere. Stiti vorba aia hotului de hot ie frica. La mine totul se rezuma la masina cand vine vorba de drumuri prin tara e mai ieftin si de multe ori chiar nu platesc nimic ca vorba aia de aia avem prieteni si rude iar cu trenul pai in octombrie si noiembrie nu cred ca am 150 km cu trenul in 2 luni. Si pentru 2016 pentru plimbari sau orice alte treburi in care voi folosi trenul vii merge doar in week-end-uri cu 50% reducere daca tot n-am fost student sa am reducere ma ajuta CFR Calatori cu trenurile Regio si Cartea VSD sa platesc 50% din bilet. De la noul mers o sa iau un VSD Pl.Vest-Covasna, Pl.Vest-Brasov, Pl.Vest-Sinaia.Sud, Pl.Vest-Buc.Nord si Pl.Vest-Predeal cu aproximativ 65 lei merg cu rrenul in fiecare week-end in 5 locati diferite la Covasna plimbare, Brasov penrru ca oras de poveste, Sinaia Sud la tara la Pietrosita, Buc.Nord plimbare si Predeal pentru zapada. In rest nu se merita sa cotizezi la stat tarifele aberante care le cer la IR pentru ca 25-30% din tariful biletului e pentru amarata aia de priza si masuta. Nu e xorect si normal ca Buc-CTA 225 km in 2h05' la 60 lei si acelasi tarif sa-l platesti de la Buc la Galati dar sa stai dublu in tren trebuie reorganizate tarifele la CFR Calatori si regandite daca vrei sa ai calatori. Exemplu ruta Tg.Mures-Buc ar trebui discount de 20 lei trenul ocoleste mult fata de auto si culmea e si mai scump, au schimbat vagoanele de 60 locuri cu saloane de 84 locuri cu masute si 4 scaune pe rand in loc de 2-3 ca la 22-96 si calatori sunt aceiasi. In Bulgaria pe 75% din trenurile lor de rang superior nu sunt prize si nici aer conditionat sau masute dar tariful e la jumatate fata de IR-urile noastre. Buc-CTA 2h-2h30 60 lei. Buc-Galati peste 4 ore aproximativ 60 lei. In Bulgaria aceasi distanta se face in 3h-3h10' dar cu maxim 32 lei. Chiar sunt curios cum va arata mersul trenurilor al noului operator din Arad. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 18:30 | |
| Astra Rail Calatori este un fel de Regiojet in forma romaneasca. Uitati-va la seria vagonului WLABmz, Bcmz,Bmz toate cu RIC. Am impresia ca in 1-2 ani o sa vedem trenul asta pana la Viena/Praga/Berlin sau chiar München. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 Vin 02 Dec 2016, 18:49 | |
| Nu o sa faca mare rahat cum nici Softrans nu face cu cele 2 tramvaie Hyperion. Ce scoti vinerea si duminica te ajuta oarecum sa completezi zilele goale din cursul saptamani. Si olteni au ramas cu tramvaiele nevandute de asta s-au bagat sa opereze nu prea le convine dar nu au incotro cumva trebuie sa faca rost de bani asa si cu astia de la Arad.
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017 | |
| |
|
| |
| Mersul Trenurilor 2016/2017 | |
|