Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+70
TER200
get.
Capsuneanu
alex.barac.5
apmatei
CristyanC
George CFR
NicuS
cristi ar
rich1974
riciu
laur 133
Semafor
mtk
aris86
Shinkasen
gvd
COSTACHE MIHAIL
cristi CFR
TVlad
AndiCFR
bubu
Ciprian
sp59
Petre_IFTE
Nicolae
Sabik
kristi kkk
CristianSM
AeroX
alliens
Luna
DAS 2011
nenuandrei
Caspar
Florin C
cristy79
19jimmy84
Vitosa
cfr500
ravers75
alex.alexus.tm
Adirmvl
spiderpc
ets2oltromânia
DPS
marius664
ldh80
Warrington
IonutCFR2009
florin94
didinul
Andrey_tm
laurentzu
Vice30
mielutu zburator
ciprian71
DUAL
92Dragos
@ndrey
cardinal
Nesebar
dan tm
Katalyn
Rarau
LanceR
Dr2005
Adrian78
neluadi
razvan - trenuri
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 19 Ian 2017, 23:46

Kapпaтй a scris:
Ce probleme ai si tu, nu mai poti merge la clasa 2 ca ai aere de clasa 1.
Eu vorbesc de convenţia FIP, care spune clar că deplasările în interes de serviciu se fac la clasa 1. Adică olandezul plin de aere când vine în România stă la 10-91, dar eu când mă duc în Olanda să stau la clasa a 2a? Că autorizaţiile astea se dau la paritate, CFR dă x autorizaţii clasa 1 altor administraţii şi invers.
Dacă merg în interes de serviciu, am pretenţia să călătoresc la clasa 1, mai ales că aceste călătorii nu se decontează între operatori (deci statul român nu plăteşte un şfanţ) şi, la urma urmei, nu poţi să te duci la o şedinţă importantă transpirat şi cu costumul mototolit de la aglomeraţia de la clasa a 2a (că prin afară trenurile sunt full, se navetează la greu cu ele). Ce reprezentativitate are unul care, la o şedinţă de nivel înalt, apare îmbrăcat ca ultimul cerşetor?

A, da, am uitat, în Elveţia nu am avut nicio problemă cu autorizaţia de clasa 1.

mielutu zburator a scris:
Dr2005, CFR Călători câștigă enorm din călătoriile lungi.
Câştigă, dar nu la întregul potenţial al materialului rulant. Iar liniile noastre au destulă capacitate ca să preia un surplus de trenuri locale (a, că CFR S.A. preferă să bage marfarele ziua ca să suspende activitatea noaptea şi preferă să facă mentenanţă între 8 şi 11 e altă mâncare de peşte, asta e uşor de corectat). Uitaţi-vă câţi călători au MAV sau OeBB la trenurile de scurt şi mediu parcurs. De Elveţia nu mai vorbesc (IC-uri cu 8 - 10 vagoane ETAJATE, din 30 în 30 minute, de la 5 la 23 pe unele rute). Dar CFR Călători face ,,exprese" la un bloc de linie după alte trenuri, pe vreo 500 km. Cu materialul ăla rulant şi cu personalul respectiv faci 2 curse dus-întors Bucureşti - Buzău sau Iaşi - Bârlad sau o cursă dus-întors Bucureşti - Constanţa sau Bucureşti - Craiova, cu încasări mult mai mari.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 00:08

Da șefule, sunt de acord că 10641 e o idee proastă, dar să revenim cu picioarele pe pământ - românul merge cu MAȘINA la serviciu, din diferite motive - comfort, snobism, nevoia de a face alte drumuri la sfârșitul programului de muncă (cumpărături, plăți, ridicat copii de la școală, ridicat pachete, etc.) iar pe drum lung, la mamaia aflată în celălalt capăt al țării, cu trenul, deoarece preferă comfortul și siguranța trenului. A, iar mai nou, trendul e să se ia avionul până la aeroportul apropiat de orașul destinație, de unde se continuă cu tren, mașină sau autobuz.
Traficul de navetă ar fi rentabil cu mers cadențat pe următoarele rute (lista e deschisă, enumăr doar pe cele unde cunosc situația): Galați - Brăila, Urziceni - București, Ploiești (Buzău) - București, Craiova - București, Fetești - București, Oradea - Cluj Napoca, Dej - Cluj Napoca, Timișoara - Arad - Oradea... poate sunt și alte secții dar nu-mi vin în gând acum. Mersul cadențat trebuie făcut cu cap, și materialul rulant - automotoare și rame electrice unde sunt puțini călători, locomotivă și vagoane etajate unde sunt mulți - să fie în stare PERFECTĂ de funcționare, că la un mers cadențat, o defecțiune ți-a stricat toată șmecheria. Simultan cu aceste trenuri trebuie să asiguri lungul parcurs, care oricât refuzi să înțelegi și să vezi e preferat de români (am atâția prieteni care merg București - Arad, București - Cluj, București - Galați sau Galați - Cluj cu trenul, dar merg cu mașina la Mall-ul aflat la 15 minute de metrou distanță) și lungul parcurs asigură niște venituri considerabile, mai ales în contextul viitoarei legi a gratuității.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 00:28

mielutu zburator a scris:
românul merge cu MAȘINA la serviciu, din diferite motive - comfort, snobism, nevoia de a face alte drumuri la sfârșitul programului de muncă (cumpărături, plăți, ridicat copii de la școală, ridicat pachete, etc.)
Asta ar trebui să încerce autorităţile să descurajeze. Dar în afară de nişte măsuri timide pe la Cluj (triplarea preţului parcării în centru), nu se face nimic. Într-adevăr, fără nişte măsuri ferme luate de autorităţile locale, poţi să pui tren şi din 3 în 3 minute de la Chitila la Bucureşti, de exemplu, că lumea tot cu maşina o să meargă.

mielutu zburator a scris:
A, iar mai nou, trendul e să se ia avionul până la aeroportul apropiat de orașul destinație, de unde se continuă cu tren, mașină sau autobuz.
Adică cu taxi la suprapreţ sau, pentru hipsteri, cu rechini nelicenţiaţi gen Uber. Că niciun aeroport nu are conexiune cu calea ferată, iar transportul în comun spre aeroporturi e ori la suprapreţ, ori din an în paşte, ori deloc (din nou, cu excepţia Clujului, care are aeroportul în oraş).

mielutu zburator a scris:
Traficul de navetă ar fi rentabil cu mers cadențat pe următoarele rute (lista e deschisă, enumăr doar pe cele unde cunosc situația): Galați - Brăila, Urziceni - București, Ploiești (Buzău) - București, Craiova - București, Fetești - București, Oradea - Cluj Napoca, Dej - Cluj Napoca, Timișoara - Arad - Oradea
... Iaşi-Bârlad, Iaşi-Paşcani, Medgidia - Constanţa, Sibiu - Rm. Vâlcea, Braşov - Făgăraş, Sibiu - Mediaş, Bucureşti - Braşov, Tg. Jiu - Petroşani, Craiova - Tg. Jiu, Vatra Dornei - Suceava, Suceava - Paşcani, Suceava - Rădăuţi, Braşov - Zărneşti, Bucureşti - Olteniţa, Bucureşti - Piteşti/Târgovişte, Lugoj - Timişoara Nord... sunt multe rute care s-ar preta la mers cadenţat, desigur la ranguri diferite (nu bagi regio Bucureşti - Constanţa/Craiova la mers cadenţat, dar nici IR Braşov - Făgăraş).

mielutu zburator a scris:
trebuie să asiguri lungul parcurs, care oricât refuzi să înțelegi și să vezi e preferat de români (am atâția prieteni care merg București - Arad, București - Cluj, București - Galați sau Galați - Cluj cu trenul, dar merg cu mașina la Mall-ul aflat la 15 minute de metrou distanță) și lungul parcurs asigură niște venituri considerabile, mai ales în contextul viitoarei legi a gratuității.
Nu zice nimeni să nu-l asiguri, dar nu să pui trenuri să se urmărească între ele (10641/2), să tai opriri doar din orgoliu (Paşcani, Rm. Sărat) sau să pui trenuri de lung parcurs doar de dragul de a le pune. Iar trenul nu e preferat pentru navetă fie pentru că nu e pe ruta pe care e nevoie, fie pentru că poporul are impresia că trenul e la fel ca acum 25 de ani când l-au folosit ultima dată. Nu există un plan de mers corespunzător, nu există promovare şi nu există nici material rulant adecvat (deşi cu parcul existent de automotoare s-ar putea încerca ceva, măcar pe câteva secţii).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 02:15

CFR MARFA :

http://www.capital.ro/chiritoiu-cfr-marfa-are-sabia-lui-damocles-deasupra-capului-si-r.html


-si a sosit trenul din China :

https://www.feroviarul.ro/eveniment-extern/video-primul-tren-de-pe-ruta-de-marfuri-china-marea-britanie-a-ajuns-la-londra
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 16:03

Dr2005 a scris:
Kapпaтй a scris:
Ce probleme ai si tu, nu mai poti merge la clasa 2 ca ai aere de clasa 1.
Eu vorbesc de convenţia FIP, care spune clar că deplasările în interes de serviciu se fac la clasa 1. Adică olandezul plin de aere când vine în România stă la 10-91, dar eu când mă duc în Olanda să stau la clasa a 2a? Că autorizaţiile astea se dau la paritate, CFR dă x autorizaţii clasa 1 altor administraţii şi invers.
Dacă merg în interes de serviciu, am pretenţia să călătoresc la clasa 1, mai ales că aceste călătorii nu se decontează între operatori (deci statul român nu plăteşte un şfanţ) şi, la urma urmei, nu poţi să te duci la o şedinţă importantă transpirat şi cu costumul mototolit de la aglomeraţia de la clasa a 2a (că prin afară trenurile sunt full, se navetează la greu cu ele). Ce reprezentativitate are unul care, la o şedinţă de nivel înalt, apare îmbrăcat ca ultimul cerşetor?

Eu nu prea inteleg cum tu daca ai sedinte la Bruxelles te poti plimba prin Olanda sau nu mai stiu eu pe unde.
Orice om normal daca are o sedinta la UE se duce cu avionul (cu escala sau fara) in orasul respectiv, se duce la hotel se cazeaza, se plimba prin oras si se culca devreme (sau citeste materialele de la sedinta)

Orice om normal are avionul cu o zi inainte si nu cu 15, si pleaca de la sedinta la avion daca se termina sedinta la 12-14 sau daca dureaza pana seara are avion a 2 zi dimineata.

Daca esti trimis la o sedinta pe nimeni nu intereseaza ca tu te plimbi cu trenul pe nu stiu unde.

Eu tot nu inteleg, ti se da bilet prin Amsterdam si apoi te trimite cu trenul la Bruxx?
Nu inteleg. Daca erai femeie si nu te descurcai ce faceai?
Sunt anumite lucruri pe care nu cred ca le explici cum trebuie.

Eu stiu ca in toate ministerele ti se da avion pana in orasul sedintei nu te plimba prin Europa cu trenul.


p.s. ca sa nu postez peste tot
cu discutia ta ca omul sa se duca la mare cu 2-3 trenuri sa schimbe din X in Buucresti, cadentat la Constanta si apoi sa stea ca prostu pana are tren spre Mangalia.

M-ar tenta sa ma duc zilele astea la Sibiu, biletul e 75 daca ma duc cu o prietena ne costa 300 lei, ti se pare putin ???
De banii astia imi iau avion/(city break) prin Europa
Cat ar da un Sibian/Oradean sa se duca cu familia la mare plus sa sechimbe si 2 trenuri cum spui tu.

Prima necesitate e ca omul sa plateasca cum era in trecut la numarul de km si apoi cadentari si alte chestii
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 17:26

Rarau a scris:
Eu nu prea inteleg cum tu daca ai sedinte la Bruxelles te poti plimba prin Olanda sau nu mai stiu eu pe unde.
Orice om normal daca are o sedinta la UE se duce cu avionul (cu escala sau fara) in orasul respectiv, se duce la hotel se cazeaza, se plimba prin oras si se culca devreme (sau citeste materialele de la sedinta)

Orice om normal are avionul cu o zi inainte si nu cu 15, si pleaca de la sedinta la avion daca se termina sedinta la 12-14 sau daca dureaza pana seara are avion a 2 zi dimineata.

Daca esti trimis la o sedinta pe nimeni nu intereseaza ca tu te plimbi cu trenul pe nu stiu unde.

Eu tot nu inteleg, ti se da bilet prin Amsterdam si apoi te trimite cu trenul la Bruxx?
Nu inteleg. Daca erai femeie si nu te descurcai ce faceai?
Sunt anumite lucruri pe care nu cred ca le explici cum trebuie.
Care aeroport din Bruxelles, dacă tocmai fuseseră atentatele şi era închis? Singurul aeroport cât de cât apropiat pentru care s-a mai găsit o cursă a fost cel din Amsterdam. Ceea ce însemnat Bucureşti - Amsterdam cu avionul, 3 ore în tren până la Bruxelles, ajuns acolo pe la 19, cumpărat ceva pe fugă de la un ,,Mega Image" local (adică Delhaize, grupul mamă al Mega Image) care se închidea la 20 (că toate se închid la 20) şi apoi mers pe jos vreo 4 staţii de tramvai, că acolo era singurul hotel care să se încadreze în barem, iar biletele de transport din Bruxelles nu se decontează, că nu au date de identificare pe ele (sunt carduri contactless de unică folosinţă). Ziua următoare însemna luat mic dejun la hotel, apoi înapoi pe jos cele 4 staţii (cu tot cu bagaj, desigur), luat metroul, mers la şedinţă (pe Av. de la Toisson d'Or, nu pe Froissart), înapoi la metrou, mers până la Gara de Sud, iar 3 ore în tren şi apoi fuga prin aeroportul din Amsterdam (unul dintre cele mai mari din Europa), trecut prin controlul de frontieră descris amănunţit cu câteva mesaje mai sus, apoi iar fuga prin terminal până în fundu' aeroportului unde era avionul TAROM-ului care deja îşi îmbarcase jumătate din pasageri. Noroc că, la întoarcere, controlul biletelor l-au făcut belgienii pe partea lor, unde am stat bine mersi la clasa I cu autorizaţia belgiană de clasa I. Deci nu a fost nicidecum o călătorie de plăcere. Şi după toată afacerea, după ce am făcut decontul, din diurna pentru 2 zile am mai rămas cu vreo 20 de euro. Din ăştia 20 de euro scădem 4,8 lei pe RATB pentru ajuns la Otopeni, 3,5 lei întoarcerea cu expresul de la Otopeni şi vreo 20 lei taxiul (că dacă îl luam de la Aeroport îmi lua 40 - 45 lei). Calculaţi voi ce ,,avere" se poate face din delegaţii din astea, în care stai mai mult pe drum decât în hotel.

Avionul/trenul de dus trebuie să sosească în oraşul şedinţei cu o zi înainte sau în ziua şedinţei (indiferent de ora la care se termină şedinţa, ale noastre de la S2R de regulă se termină pe la 14 - 15 şi e timp berechet de prins avionul, fie că pleacă la 19:30 sau 17:30, că în unele zile e la 17:30 că face escală la Strassbourg; din Bruxelles de la Gara de Sud în maxim 20 minute eşti la aeroport cu trenul), iar cel de plecare neapărat în ziua şedinţei, doar dacă faci dovada că nu ai cu ce să pleci în ziua şedinţei se mai aprobă o noapte. Eu am vrut să mă întorc de la Sofia cu trenul şi nu au vrut să îmi mai aprobe o noapte la hotel şi juma' de zi de diurnă... aşa că am luat avionul, de i-a costat biletul de avion mai mult decât noaptea mea la hotel şi jumătatea de zi de diurnă.

Citat :
M-ar tenta sa ma duc zilele astea la Sibiu, biletul e 75 daca ma duc cu o prietena ne costa 300 lei, ti se pare putin ???
De banii astia imi iau avion/(city break) prin Europa
Îţi iei avion cu un avans măricel, asta dacă poţi să îţi faci programul cu atâta timp înainte (eu nu pot). Altfel nu prea găseşti bilete de avion sub 100 de euro.

Citat :
Prima necesitate e ca omul sa plateasca cum era in trecut la numarul de km
De acord, asta e ilogic. Probabil se va reglementa la următoarea modificare a normelor uniforme.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 17:27


Eu nu inteleg de ce mergi cu avionul daca ai gratis la trenuri in Europa, de vreme ce FIP exista si in interes de serviciu?

insa nu stiu ce inseamna FIP?

omule, viata nu e prea lunga, nu mai fi asa de scotian sa-ti socotesti toti banii pina la Otopeni 3.8 lei.
Lasa-ma pe mine pe functia ta ca m-as descurca la clasa a II-a si fara sa ma pling atita.

pai eu banii de cafele la automatl de la lucru sau banii de RATT prin oras nici nu ii mai pun la socoteala ca m-ar lua dracu sa mai socotesc 2 lei azi pe cafea la lucru si am mers pina in oras, am mai dat 2 kei pe RATT.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 17:33

FIP = Grupul pentru facilităţi de călătorie internaţională pentru personalul feroviar (traducerea oficială de la noi). Convenţia FIP se găsesşte la CFR Călători în format fizic, e ditamai catastiful. Electronic nu ştiu dacă se găseşte pe undeva.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 17:38

dan tm a scris:

Eu nu inteleg de ce mergi cu avionul daca ai gratis la trenuri in Europa, de vreme ce FIP exista si in interes de serviciu?
Pentru că nu îmi dă nimeni diurnă pe 3 - 4 zile ca să merg cu trenul până în Bruxelles.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 18:06

Esti exagerat de zgarcit, cred ca ii intreci si pe englezi si pe orice naitie de pe acest pamant.

_________________
595423Revista presei - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 49 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 18:50

Dr2005 a scris:
dan tm a scris:

Eu nu inteleg de ce mergi cu avionul daca ai gratis la trenuri in Europa, de vreme ce FIP exista si in interes de serviciu?
Pentru că nu îmi dă nimeni diurnă pe 3 - 4 zile ca să merg cu trenul până în Bruxelles.

Avionul dus-intors e mai rentabil decit 3-4 zile diurna?

Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 18:58

Nu e vina lui DR2005 ca astea sunt regulamentele de servici. Daca sefii zic sa iei avionul in loc sa plateasca diurna asa trebuie sa faci, indiferent de locul de munca si ca e sau nu rentabil.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 20:00

Cateva precizari ale CFR Calatori privind noile pomeni ce se vor acorda de la 01.02.2017: 

http://jurnalul.ro/stiri/educatie/cfr-gata-sa-transporte-gratis-studenti-dar-n-are-cu-ce-733330.html

CFR Călători are nevoie de cel puțin 500 de vagoane în plus, pentru a asigura gratuitatea studenților. Ordonanța de Urgență nr 2/2017, care prevede că toți studenții înmatriculaţi la forma de învăţământ cu frecvenţă, în instituţiile de învăţământ superior acreditate vor beneficia de gratuitate pe transportul intern feroviar, este în vigoare de pe 6 ianuarie, când a fost publicată în Monitorul Oficial. Normele de aplicare, la care se lucrează acum, trebuie să aibă în vedere schimbările care ar trebui făcute la CFR Călători, pentru a se putea transporta un număr mult mai mare de călători.
"Nici astfel nu se poate garanta că CFR Călători ar putea acoperi necesarul de locuri, în perioadele foarte aglomerate, cum ar fi vacanțele de vară, când studenții care vor beneficia de gratuitate ar putea să dorească să călătorească spre Litoral, în același timp cu toți ceilalți călători plătitori de bilete. Chiar dacă CFR Călători poate vinde și bilete cu locuri în picioare, există un plafon stabilit pentru fiecare tip de vagon, astfel încât să nu se aglomereze prea mult trenurile și să pună în pericol siguranța călătorilor. În momentul în care s-ar stabili un maximum de locuri vândute, prioritatea CFR Călători va fi să asigure transportul plătitorilor de bilete, astfel încât cei care beneficiază de gratuitate ar putea rămâne fără posibilitatea de a călători. Pe de altă parte, transportatorii rutieri spun că au avut deja foarte multe probleme cu recuperarea subvențiilor, fie pentru că au fost întârziate cu până la un an și jumătate, fie nu au fost acceptate documentele doveditoare și banii nu s-au mai plătit deloc de la stat".


Mi se pare foarte corect ca prioritate sa aiba platitorii de bilete si nu pomanagiii. Nu sa se ajunga in situatia ca noi, platitorii de bilete sa nu mai avem loc de pomanagii in tren, ci eventual invers. De asemenea ma gandesc daca nu s-ar putea limita eventual emiterea de bilete gratuite - de exemplu sa nu se poata emite la cele peste 130 de trenuri IR tarifate Regio care deja sunt arhipline uneori. Nu stiu informatic in  ce masura este posibil si care va fi efectiv modalitatea de emitere a biletelor gratuite pentru sarmanii studenti. Se va reglementa probabil pana la 01.02.2017, astfel incat sa nu se blocheze casele de bilete din Gara de Nord cum s-a intamplat cu ocazia pomenii similare oferite de Ciolos la ultimele alegeri. 


Oricum va fi interesant ce se va intampla mai ales la vara pe unele trenuri... 
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 20:10

CFR nu are de unde sa scoata 500 de vagoane.O solutie imediata ar fi sa apeleze la alte companii feroviare fie prin inchiriere de vagoane de la MAV, OBB, DB etc., fie prin atragerea respectivelor companii straine sa opereze in regim de tren intern si subventia de 100% sa fie oferita proportional cu CFR si celelalte companii.In acest fel evitam sa avem, trenuri supraaglomerate ca in India.
PS. a fost un pamflet.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 20 Ian 2017, 20:21

Da, ar vrea pomanagiii sa mearga gratis cu vagoane OBB sau MAV Smile)))))))

Mai degraba luate vagoane de pe Regio si puse pentru pomanagii, dupa ce ca nu platesc nimic si merg pe spinarea prostilor care muncesc in tara asta, te pomenesti ca or avea si pretentii de confort sporit, parca ii aud cum incep sa se vaite ca trenul e murdar, merge incet, intarzie etc etc

E exagerata cred estimarea de +500 de vagoane, desi asa cum se spune si in articol situatia cea mai serioasa va fi la vara. Ramane de vazut. Riscul cel mare este ca CFR Calatori sa se aleaga cu trenuri pline (si eventual devastate) si cu vistieria tot mai goala. Stim bine ca pot exista intarzieri in decontarea acestor pomeni, brusc ne putem trezi ca nu mai sunt bani, doar traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul. Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar putea intampla daca aceasta compensare va intarzia o luna-doua, totul coroborat cu o scadere importanta a incasarilor din vanzarea de bilete. Vin vremuri interesante...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 49 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: