|
| Revista presei | |
|
+70TER200 get. Capsuneanu alex.barac.5 apmatei CristyanC George CFR NicuS cristi ar rich1974 riciu laur 133 Semafor mtk aris86 Shinkasen gvd COSTACHE MIHAIL cristi CFR TVlad AndiCFR bubu Ciprian sp59 Petre_IFTE Nicolae Sabik kristi kkk CristianSM AeroX alliens Luna DAS 2011 nenuandrei Caspar Florin C cristy79 19jimmy84 Vitosa cfr500 ravers75 alex.alexus.tm Adirmvl spiderpc ets2oltromânia DPS marius664 ldh80 Warrington IonutCFR2009 florin94 didinul Andrey_tm laurentzu Vice30 mielutu zburator ciprian71 DUAL 92Dragos @ndrey cardinal Nesebar dan tm Katalyn Rarau LanceR Dr2005 Adrian78 neluadi razvan - trenuri 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 10:25 | |
| - Kapпaтй a scris:
- E vorba de cum o duce populatia, pe vremea guvernarii PSD au mai crescut salariile deci puterea de cumparare a omului angajat la stat in primul rand a mai crescut, a simtit si amaratul ala ca primeste ceva la salariu in schimb pe vremea altor guverne majoritatea au simtit o diminuare a salariului deci in acest caz cum sa votezi si sa tii cu cineva care iti ingreuneaza viata si sa nu tii cu cei ce asa cum sunt dar au grija si de oameni?
Daca ai salariu mic ca asa vrea mutenia pamantului si alti aghiotanti mascarici cu ce te incalzeste ca se fac 100 km autostrada pe an si 100 km de cale ferata ca tu ca om de rand nu ai bani sa treci strada, deci unde e avantajul omului? Asa mi bine faci doar 50 km de autostrada pe an si cale ferata dar oferi si la oameni o crestere la salariu, simte si omul de rand acolo ceva. Nu toti sunt angajati la firme internationale pe 2000 euro pe luna, sunt oameni care merg zilnic la munca pe 1000 de lei si mai au si 2 plozi acasa, cum sa se descurce ala iarna-vara cu acest salariu amarat, efectiv e un chin. Pe acest tip de om chiar il doare in 14 de autostrada lor sid e culoarul IV cale ferata ca se face sau nu, pe el il intereseaza ce mananca si ce ofera copiilor/familiei ca in fond daca ai ce sa aduci in casa e bine, nu ai ce aduce in casa ai o viata chinuita. Care guvern in afara de PSD a tinut si cu populatia, sa simta si saracul ca are o paine in plus macar? Nu toata lumea s-a nascut in familii bogate cu avere sa le ofere copiilor o facultate sau sa plece in alte tari ori sa lucreze pe 2000 de euro, sunt multi care se chinuie in tara asta, oare cand o sa se vada adevarul ca alte guverne nu au facut NIMIC pentru omul de rand! Exemplul cel mai simplu ce te contrazice: Comarnic - Brasov a lui Ponta: parteneriat public-privat, 8 miliarde, bani platiti din buzunarul romanilor. Si ca sa intelegi, investitiile in autostrazi se fac din fonduri europene, si nu din bugetul statului (statul plateste si apoi deconteaza, stiu). Sunt alti bani care in final NU fac parte din bugetul statului. Deci pe cine mintim aici? Ai dreptate, guvernarile PSD au crescut salariile. Din ce bani te intrebi? Din banii pe care ii planificau ca ii vor obtine in urmatorii ani (ca si acum de alt fel). Si cand au vazut ca banii nu vin, s-au pus pe tiparit. Efectul? Inflatie. Mi-a crescut salariul cu 20%, si painea s-a scumpit de la 5 lei la 6. Si uite cum a disparut beneficiul cresterii. Puterea de cumparare conteaza, nu banii pe care ii ai in buzunar. Si in guvernele PSD, cresterea puterii de cumparare nu prea s-a simtit. Ma vei contrazice probabil ca pe vremea lui Ponta, a fost crestere economica, si iti dau dreptate. Dar cresterea aia economica, bazata pe consum, nu o sa tina. O sa prindem guvern PSD cand cresterea aia va fi 0, iar fara investitii care sa o tina sus, la 5.5% cat se vrea, pentru a se putea acoperi cheltuielile, vom ajunge, din nou, la inflatie. Cresc preturile, creste Euro, si cine pierde? Eu, tu, ala care a votat PSD-ul, si ala care n-a iesit la vot. Si apoi mai e A1 Pitesti - Sibiu. Nu stiu daca te-ai referit neaparat la ea cand ai mentionat 50km autostrada in loc de 100km, dar daca nu se face autostrada urgent, pleaca Dacia, pleaca unul din cei mai mari exportatori din tara, si banii din buget scad si mai mult. Si-atunci ce te faci?
Ultima editare efectuata de catre alex.barac.5 in Lun 09 Ian 2017, 10:52, editata de 1 ori |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 10:31 | |
| @Dr2005, tu ai o fixaţie cu privatul. Ai impresia că ăștia fac tot felul de mișmașuri. Nu tată, vorbesc din prisma unuia care lucrează și la stat și la privat, nu orice patron vrea să tragă statul în piept. Tu zici că dacă un buticar vinde mici expiraţi trebuie aruncată anatema în capul tuturor. Și da, de multe ori, după ce faci bilanţul la final, în condiţiile în care te chinui să respecţi majoritatea legilor imbecile fătate de te miri ce idiot ajuns parlamentar pe făină și ulei, profitul e zero. Vino să vezi cum se administrează o companie cu 170 de angajaţi, să vezi cum e să strângi din buci să dai lefurile lunar și apoi să vorbești din prisma bugetarului care, în ciuda nerealizărilor obiectivelor, primeste între 10-15 ale lunii salariul, mare sau mic. Firmele alea mari multinaţionale dau, de regulă, măcar 4000 lei/lună. Nu mai huli multinaţionalele, treptat o să se mute-n Asia, să vezi după aia cum se va strânge laţul. Iar varianta că mai bine dă guvernul lui Gheorghe 50 lei în plus la salariu, în detrimentul infrastructurii, e izvorâtă din logica comunistă. Gheorghe face să crească doar profitul producătorului de "Săniuţa", după aceea statul cheltuie cu el prin Ministerul Sănătăţii niște bani să-l scoată din coma alcoolică iar infrastructura va rămâne la nivelul celei create de Carol I. Vom vedea când Dacia va produce majoritar în Maroc cum stă treaba, costă cu 100 euro pe automobil faptul că nu avem autostradă sau cale ferată de viteză ca să fie exportate mai ușor aceste produse. Pe când în Africa se scot cu lefurile mici ale angajaţilor. Banii nu cresc în pom. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 10:53 | |
| Sunt satul si de privat si de stat. Omul sfinteste locul, indiferent ca e privat sau de stat. Daca omul e corupt si la privat se lucreaza (ca si la stat!!!) cu firma cui trebuie, si la privat se fac licitatii cu dedicatie ca si la stat. Daca omul e mai putin corupt se lucreaza ceva mai bine. Insa privatul taie din calitate fara nicio problema, mai ales in domeniile in care nu sunt reglementari prea dure. Toti tampitii de la vanzari si de la achizitii habar n-au ce inseamna calitate. Iar daca se intampla ceva nasol, ala de la calitate e de vina, daca nu, ei sunt mari si tari si ala de la calitate le blocheaza vanzarile si achizitiile. Sunt satul de incompetenta si la privat. Si eu personal lucrez intr-un domeniu in care calitatea sa zicem ca e cat de cat reglementata. Dar imaginati-va acolo unde nu exista reglementari clare si serioase, ce se intampla... si la privati... Pai daca lumea ar stii ce-i in alimentatie ar prefera sa manance cu Salmonella decat cu chimicale in doua. Macar Salmonella moare daca o fierbi, chimicalele te trimit la Fundeni... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 12:24 | |
| Ar trebui si ală care are 1200 de lei salar sa il intereseze niște condiții mai bune sănătate educație infrastructura zi până la urmă si el are mașină i poate i-ar conveni sa meargă pe autostrada o data pe an decât să cheltuie 100 de lei in plus la Mall sau prin centre comerciale |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 13:08 | |
| - riciu a scris:
- Insa privatul taie din calitate fara nicio problema, mai ales in domeniile in care nu sunt reglementari prea dure.
Privatul taie de la orice. Ia ziceţi voi, cei ce lucraţi la privat, de câte ori nu vi s-a dat concediu când aţi solicitat? Ştiţi că Codul Muncii obligă angajatorul să nu condiţioneze concediul angajatului? Că îl obligă să nu vă modifice raportul de serviciu cât sunteţi în concediu medical? Că angajatorul nu are dreptul să vă impună să primiţi salariul pe card la o anumită bancă? Că angajatorul nu are voie să folosească fondul de salarii în alt scop? La stat dacă se întâmplă aşa, zboară directorul economic şi şeful cel mare (fie el director general, ministru ş.a.). De ce privatul trebuie să fie mai cu moţ şi să nu respecte nicio lege? De asta toată lumea se înghesuie să lucreze la stat, când se face câte un concurs sun 25 - 30 candidaţi pe un post (chiar dacă e cu salariul minim), pentru că lumea ştie că e singurul loc în care drepturile salariatului sunt respectate cât de cât. Trist, dar adevărat... desigur, Inspectoratele de Muncă ar putea lua măsuri, da' îndrăzneşte cineva să controleze multinaţionalele? _________________ :TTT:
|
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 13:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- riciu a scris:
- Insa privatul taie din calitate fara nicio problema, mai ales in domeniile in care nu sunt reglementari prea dure.
Privatul taie de la orice. Ia ziceţi voi, cei ce lucraţi la privat, de câte ori nu vi s-a dat concediu când aţi solicitat? Ştiţi că Codul Muncii obligă angajatorul să nu condiţioneze concediul angajatului? Că îl obligă să nu vă modifice raportul de serviciu cât sunteţi în concediu medical? Că angajatorul nu are dreptul să vă impună să primiţi salariul pe card la o anumită bancă? Că angajatorul nu are voie să folosească fondul de salarii în alt scop? La stat dacă se întâmplă aşa, zboară directorul economic şi şeful cel mare (fie el director general, ministru ş.a.). De ce privatul trebuie să fie mai cu moţ şi să nu respecte nicio lege?
De asta toată lumea se înghesuie să lucreze la stat, când se face câte un concurs sun 25 - 30 candidaţi pe un post (chiar dacă e cu salariul minim), pentru că lumea ştie că e singurul loc în care drepturile salariatului sunt respectate cât de cât. Trist, dar adevărat... desigur, Inspectoratele de Muncă ar putea lua măsuri, da' îndrăzneşte cineva să controleze multinaţionalele? Eu lucrez in privat de aproape 6 ani, nu s-a pus niciodata problema sa nu mi se dea concediu cand l-am solicitat. Ei lucreaza cu BT, dar nu a fost nicio problema sa imi vireze salariul pe card BCR - mai am colegi cu card la BRD, la ING, la Raiffeisen, nici ei nu au avut probleme. Nu stiu in ce masura faptul ca lucrez in IT, offshoring, contribuie, dar cel putin pana acum nu s-a pus vreo problema in ceea ce priveste drepturile salariatilor. |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4788 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 13:25 | |
| http://www.cugetliber.ro/stiri-economie-tortura-calatoriei-cu-trenul-308429
Ce au păţit călătorii din trenul Bucureşti - Constanţa• Oamenii cer demiterea şefilor de la CFR Infrastructură şi CFR Călători
Pentru Căile Ferate Române, care înainte de 1990 erau supranumite "a doua armată a ţării", această iarnă grea ar fi fost un bun prilej să îşi ia revanşa faţă de transportul rutier. Din păcate, companiile feroviare CFR Infrastructură şi CFR Călători au demonstrat că sunt la fel de prost organizate şi ineficiente ca şi Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
În aceste zile de iarnă grea, când autostrăzile şi drumurile naţionale au fost închise şi zeci de mii de navetişti nu au mai putut ajunge la serviciu, transportul feroviar ar fi trebuit să preia fluxurile de călători şi să asigure deplasarea lor în condiţii de siguranţă şi confort. Nu numai că feroviarii n-au reuşit să facă faţă situaţiei de criză, dar i-au tratat şi cu dispreţ pe călători, după cum veţi constata din următoarea relatare.
Sâmbătă, 7 ianuarie 2017, doamna S.N. s-a urcat în trenul InterRegio nr. 1583, Bucureşti - Constanţa. Îşi va aminti toată viaţa de această cumplită călătorie. Vagoanele erau încălzite, dar erau supraaglomerate. Compania CFR Călători vânduse bilete peste capacitatea trenului. Deşi ştia că cererea este foarte mare, întrucât cu o zi înainte fuseseră anulase trenurile de pe ruta Bucureşti - Constanţa, conducerea societăţii n-a catadicsit să suplimenteze numărul de vagoane. Astfel că numeroşii pasageri au fost nevoiţi să călătorească pe culoarele dintre banchete şi pe holuri, în picioare, înghesuiţi, claie peste grămadă cu bagajele. Desigur, dacă ar fi fost vite, ar fi beneficiat de condiţii de transport mult mai bune.
Trenul a plecat din Bucureşti la ora 9,30 şi a mers cu viteză redusă. În unele gări a staţionat între 45 de minute şi o oră, aşteptând intervenţia plugurilor pentru deszăpezirea liniilor. În condiţii normale, călătoria ar fi trebuit să dureze două ore şi jumătate, dar avea să se încheie după şapte ore şi un sfert, timp în care răbdarea, nervii şi sănătatea pasagerilor au fost puse la grea încercare.
Oamenii nu se pregătiseră cu apă şi hrană pentru o aşa de lungă călătorie, astfel că, după câteva ore, setea şi foamea au început să-i biruie. Unde mai pui că nu puteau merge nici la WC, pentru că toaletele erau înfundate.
În gară la Cernavodă aşteptau peste o sută de lucrători, navetişti, de la centrala nuclear-electrică. Nu putuseră pleca acasă în ziua precedentă, pentru că şoselele fuseseră închise, iar trenurile, suspendate, aşa că fuseseră cazaţi, peste noapte, în campusul centralei.
Întrucât compania CFR Infrastructură nu catadicsise să asigure încălzirea gării, oamenii au îngheţeat timp de patru ore, până la sosirea trenului.
Nici de această dată CFR Călători nu a suplimentat numărul de vagoane, aşa că noii veniţi au sporit îmbulzeala din tren.
Exasperat de condiţiile de călătorie, unul dintre pasageri a vrut să-i ceară socoteală însoţitorului de tren. În loc de răspuns, acesta i l-a dat la telefon pe un şef de la CFR Călători.
"A crăpat cineva, e cald în tren?", s-a răţoit respectivul şef, care se vede treaba că era supărat de deranj, şi fără să mai aştepte să afle ce vrea călătorul, a închis telefonul. Călătorii din jur, care au asistat la… conversaţie, au rămas înmărmuriţi. O asemenea dovadă de dispreţ, nimeni nu mai întâlnise. Şi ca bătaia de joc să fie completă, „naşul” s-a apucat să controleze biletele, tăindu-şi drum printre călătorii înghesuiţi, obosiţi şi nervoşi.
Chinurile pasagerilor n-au luat sfârşit nici după ce au ajuns la Constanţa. Aici, trenul n-a oprit la prima linie, călătorii fiind nevoiţi să traverseze staţia prin pasajul subteran, ale cărui scări erau acoperite de zăpadă şi gheaţă. Cu bagaje şi copii de mână, oamenii erau în mare pericol să alunece pe trepte şi să se accidenteze. Ajutându-se unii pe alţii, au reuşit să treacă, cu bine, şi prin această încercare.
Pentru că n-a crăpat nimeni în tren şi în gări, din punctul de vedere al şefilor de la Căile Ferate Române, această călătorie a fost o reuşită!
Prin intermediul ziarului "Cuget Liber", în numele celor ce au trecut prin tortura călătoriei cu trenul, doamna S.N. adresează următorul apel ministrului Transporturilor, Alexandru Răzvan Cuc:
"Domnule ministru, vă rugăm să faceţi ordine la Căile Ferate Române. Au demonstrat că nu sunt capabile să asigure un transport civilizat, în condiţii de iarnă, şi că ne tratează cu dispreţ pe noi, călătorii. Schimbarea ar trebui să înceapă cu demiterea şefilor de la CFR Infrastructură şi CFR Călători. Suntem convinşi că se vor găsi înlocuitori mai buni".
|
| | | apmatei
Numarul mesajelor : 126 Reputatie : 4300 Data de inscriere : 25/06/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 13:27 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ia ziceţi voi, cei ce lucraţi la privat, de câte ori nu vi s-a dat concediu când aţi solicitat?
17 ani de muncă la privat, toți în cadrul "multinaționalelor". Întotdeauna mi s-a dat concediu atunci când l-am cerut. Singura cerere a fost să fac cererea cu 2 săptămâni înainte, ca să se stabilească cine preia munca mea cât lipsesc.[/quote] |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 13:43 | |
| Eu am lucrat si la bugetari si la firme private. La firmele private romanesti sunt diferente mari in f. de amplasare , in orasele mari, Bucuresti unde patroni, manageri ca sa nu isi piarda angajatii, le mai cresc salariile, le ofera concediu cand se poate, ca sa nu se inchida firmele. In ultimul an este criza de noi angajati si sunt destule joburi, avem de unde alege la firmele private. Multi sefi din lipsa de amgajati fac si munca de executie. Dar, in orasele mici este criza de joburi si majoritatea patronilor fac ce vor cu angajatii. Cine vrea un job " caldut" de multe ori fara mult efort fizic si intelectual, se angajeaza la bugetari, la firme publice, unde treaba se face cu "lasa ca merge si asa", adica uneori munca deficitara, care se observa. Privatiilor le este greu sa gaseasca clienti unde sa isi vanda produsele si serviciile. |
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 14:42 | |
| Ar trebui dati afara directorii CFR Infra si CFR Calatori pentru ca nu au fost in stare sa opreasca ninsorile si viscolul, ca frezele si plugurile nu sunt in stare sa circule cu 140km/h ca sa faca trenul alea 2 ore jumate, si ca doamna S.N. si ceilalti calatori nu s-au informat din timp despre conditiile calatoriilor cu trenul in astfel de perioade. Ce de oameni ignoranti... |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 15:03 | |
| Probabil ca mai trebuiau vagoane suplimentare.Bucurestiul avea posibilitatea sa se replieze dupa necesitati.Tin minte ca prin anii 90, nu mai tin minte in ce an insa era prin iulie, ma aflam in trenul R.25 Bucuresti - Varsovia.Trenul avea vagoane internationale +5 vagoane interne pana la Curtici.La vremea aceea vagoanele interne erau din 19-50/20-50.In acea noapte era plin pana la refuz.In drum spre Sibiu controlorul striga din capatul vagonului sa stam linistiti ca din Sibiu vor mai suplimenta cu inca 2 vagoane.In fine cand am coborat in Arad, am vazut doau un vagon 20-47 cu nr. 29 scris cu creta pe el. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 15:57 | |
| - alex.barac.5 a scris:
- Ar trebui dati afara directorii CFR Infra si CFR Calatori pentru ca nu au fost in stare sa opreasca ninsorile si viscolul, ca frezele si plugurile nu sunt in stare sa circule cu 140km/h ca sa faca trenul alea 2 ore jumate, si ca doamna S.N. si ceilalti calatori nu s-au informat din timp despre conditiile calatoriilor cu trenul in astfel de perioade. Ce de oameni ignoranti...
Ignoranti e putin spus. S-a anuntat cod rosu de vreme rea dar lumea nu, batman batman, ei vor sa le circule trenul precum vara. La cod rosu ori stai acasa ori astepti in gara ca daca erau sa zboare cu avionul nu mai faceau atatea figuri. Bun, si daca-i demit pe cei doi directori, altii credeti ca le rezolva peste noapte? Habarn nu au cu ce probleme se confrunta calea ferata si cate eforturi supra-omenesti se fac pentru mentinerea trenurilor in circulatie. Si cine sa mai curete macazele acoperite de zapada si inghetatate cand cei care se ocupau de ele au fost disponibilizati si acum sunt posturile subdimensionate? Si cine vine sa se angajeze pe salariu minim pe economie sa stea in frig sau in canicula? Iese TESA din birouri la deszapezit sau tot palmasul duce greul si tot el este biciuit si ars la salariu? Cei mai place romanului shaorma cu de toate! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 16:06 | |
| - Vitosa a scris:
- alex.barac.5 a scris:
- Ar trebui dati afara directorii CFR Infra si CFR Calatori pentru ca nu au fost in stare sa opreasca ninsorile si viscolul, ca frezele si plugurile nu sunt in stare sa circule cu 140km/h ca sa faca trenul alea 2 ore jumate, si ca doamna S.N. si ceilalti calatori nu s-au informat din timp despre conditiile calatoriilor cu trenul in astfel de perioade. Ce de oameni ignoranti...
Ignoranti e putin spus. S-a anuntat cod rosu de vreme rea dar lumea nu, batman batman, ei vor sa le circule trenul precum vara. La cod rosu ori stai acasa ori astepti in gara ca daca erau sa zboare cu avionul nu mai faceau atatea figuri. Bun, si daca-i demit pe cei doi directori, altii credeti ca le rezolva peste noapte? Habarn nu au cu ce probleme se confrunta calea ferata si cate eforturi supra-omenesti se fac pentru mentinerea trenurilor in circulatie. Si cine sa mai curete macazele acoperite de zapada si inghetatate cand cei care se ocupau de ele au fost disponibilizati si acum sunt posturile subdimensionate? Si cine vine sa se angajeze pe salariu minim pe economie sa stea in frig sau in canicula? Iese TESA din birouri la deszapezit sau tot palmasul duce greul si tot el este biciuit si ars la salariu? Cei mai place romanului shaorma cu de toate! La Infra regională Timișoara din 1600 de angajați 400 sunt TESA cu salarii de peste 4000 de lei deci despre ce vorbim e păcat că nici un guvern nu intră cu tancuri în companiile astea unde 50% din buget merge pe salarii |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 16:08 | |
| Nu era vorba ca legea salarizarii unitare o sa faca ordine? Sau au modificat-o astia de la PSD in asa fel incit devine inutila? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Ian 2017, 17:36 | |
| https://m.monitorulsv.ro/Local/2017-01-09/Explozie-puternica-a-unei-locomotive-CFR-in-Depoul-de-la-Itcani |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |