|
| Revista presei | |
|
+70TER200 get. Capsuneanu alex.barac.5 apmatei CristyanC George CFR NicuS cristi ar rich1974 riciu laur 133 Semafor mtk aris86 Shinkasen gvd COSTACHE MIHAIL cristi CFR TVlad AndiCFR bubu Ciprian sp59 Petre_IFTE Nicolae Sabik kristi kkk CristianSM AeroX alliens Luna DAS 2011 nenuandrei Caspar Florin C cristy79 19jimmy84 Vitosa cfr500 ravers75 alex.alexus.tm Adirmvl spiderpc ets2oltromânia DPS marius664 ldh80 Warrington IonutCFR2009 florin94 didinul Andrey_tm laurentzu Vice30 mielutu zburator ciprian71 DUAL 92Dragos @ndrey cardinal Nesebar dan tm Katalyn Rarau LanceR Dr2005 Adrian78 neluadi razvan - trenuri 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Revista presei Lun 26 Dec 2016, 16:18 | |
| Astazi in Viena sunt 29 de linii de tramvai: D, O, 1, 2, 5, 6, 9, 10, 18, 25, 26, 30, 31, 33, 37, 38, 40, 41, 42, 43, 44, 46, 49, 52, 58, 60, 62, 67 si 71. Nu le pot inlocuii oare cu autobuze sau e vorba de transport ecologic si de capacitate mare? |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Dec 2016, 18:05 | |
| Dr2005, băi, să fiu al dracului, cum se face că eu care am bătut Brașovul în lung și lat, când am stat să schimb trenuri sau am așteptat de la 21 la 2 după 1944 m-am tot plimbat, n-am avut nicio problemă... Am mers 15 m mai încolo de intersecție, unde era trecerea, am traversat și gata. Cu autobuzele m-am dus în stație, am plătit, am luat biletul din automat și am consultat orarul, m-am descurcat extrem de ușor și rapid (în 3-4 minute deja mă lămurisem cu traseul, orele, și aveam biletele în mână). Nici eu nici gagică-mea nu am remarcat nimic nasol la organizarea traficului în Brașov, singura problemă a fost IR 1538 care a mai întârziat 15 minute de la Augustin la Brașov și-am stat în frig pe peron că nu au anunțat și nici IRIS-ul nu raportase. Am mers în Rockstadt vara la 12 noaptea, era plin pe străzile din Centru, toată lumea afară la terasă, pe bordură la bere sau la plimbare pe sub Tâmpa, nu am avut nicio problemă să ajung rapid în club sau de acolo în gară, să prind pe 1944. De obicei ai argumente și idei pertinente dar la faza asta cu Brașovul m-ai lăsat mască ) mai ales că experiența mea e recentă. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Dec 2016, 18:29 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Tramvaiul e bun doar daca are culoar separat pe bulevarde largi unde poti face linia separata de carosabil gen 41 din Bucuresti, daca e straduta ingusta si ai bagat tramvai e egal cu 0 mai rau incurci circulatia cu hardughiile astea.
N-ai umblat deloc prin Europa, sunt pline oraşele mari de tramvaie prin centru, pe străduţe înguste... şi nu are voie decât tramvaiul pe acolo. La Braşov oricum erau străzile late, în faţa gării ai chiar 4 benzi pe sens, nu era mare pierdere pentru trafic să se ia o bandă să se facă tramvai. Şi dacă nu ai tramvai sau troleu, e de bun simţ ca o bandă să o faci pentru autobuz, or ei nici măcar asta nu au făcut. - Karpaty a scris:
- Troleul, e un mijloc de transport ce in lumea civilizata nu prea are ce sa caute, este dependent de acele fire si daca e blocata banda lui nu poate face stanga sau dreapta, sta si asteapta.
Înnapoiaţi rău elveţienii ăia cu troleele lor: Sau austriecii... ca aşezare, Salzburg e oarecum în acceaşi situaţie ca Braşovul. Numai că la Salzburg nu respiri gaze de eşpament, că vreo 90% din transportul lor e cu troleibuze. - Karpaty a scris:
- Autobuzul, e cel mai bun mijloc de transport, e rapid si poate schimba directa de mers oricand, poate schimba benzile de mers, nu este dependent de nimic.
Ştii că în Germania nu mai ai voie în oraş cu motor diesel sub Euro 4? Şi se aplică şi pentru autobuze. În loc să se pompeze bani în tot felul de ciudăţenii tehnice ca să iasă motorul EEV sau Euro 6, e mult mai bine să se folosească o tehnologie ecologică, ieftină şi testată în timp. Şi troleibuzele nu trebuie să le schimbi după 8 ani. Bine, poate în viitor s-or inventa nişte baterii care să permită utilizarea pe scară largă a autobuzelor electrice. Se testează şi acum, dar abia în câţiva ani vom afla la câte cicluri de încărcare rezistă bateriile. Plus că bateriile Litiu-Polimer sunt foarte sensibile la impact, dacă intră o maşină în autobuz şi comprimă celulele, se lasă cu incendii. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Dec 2016, 18:40 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Dr2005, băi, să fiu al dracului, cum se face că eu care am bătut Brașovul în lung și lat, când am stat să schimb trenuri sau am așteptat de la 21 la 2 după 1944 m-am tot plimbat, n-am avut nicio problemă... Am mers 15 m mai încolo de intersecție, unde era trecerea, am traversat și gata. Cu autobuzele m-am dus în stație, am plătit, am luat biletul din automat și am consultat orarul, m-am descurcat extrem de ușor și rapid (în 3-4 minute deja mă lămurisem cu traseul, orele, și aveam biletele în mână).
Nu ştii cum era înainte. Normal că dacă compari cu Bucureşti, aparent e mai bine. Dar dacă compari cu ce era acum 10 ani la Braşov, ce e acum e mult sub nivelul ăla. Aveau inclusiv transport de noapte. _________________ :TTT:
|
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Dec 2016, 19:58 | |
| Apropo de toleibuze, la plevna(BG) transoprtul urban este facut numai cu troleibuze. Tinand cont ca autobuzele scot fum, troleibuzul mi se pare cel mai cinstit mijloc de transport. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Dec 2016, 22:39 | |
| Eu compar cu ce văd în țară. Există 3 orașe (din câte am apucat să văd) cu transport public în comun civilizat: Cluj Napoca, Timișoara și Brașov. În Sibiu, te iau dracii când stai o oră după autobuz prin cine știe ce fundătură, în Arad n-am fost ca să pot avea o opinie, în Galați e tragic, în București catastrofal, în Brăila la fel, poate doar în Ploiești să fie ok dar aici ne poate spune doar Katalyn. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Dec 2016, 23:43 | |
| http://adevarul.ro/locale/alba-iulia/cugireana-mai-lung-tren-navetisti-europa-transporta-zilnic-7000-oameni-fabrica-armamanet-1_5860c3545ab6550cb8c6777e/index.html |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Dec 2016, 23:51 | |
| - Dr2005 a scris:
N-ai umblat deloc prin Europa
Pfff, vorbesti sa nu adormi cum faci mereu domnule "expert" Cand eu ma plimbam in Europa tu te jucai cu ..... in nisip. Nu tot ce e afara se poate aplica la noi, la noi romanul merge la paine cu masina in schimb aia merg cu bicicleta sau pe jos ceea ce la noi mai greu, toti vor cu masina personala, dar ce sa stii tu ce vor romanii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Dec 2016, 02:57 | |
| Dacă ai fost când mă jucam eu în nisip, ar trebui să te mai duci, că în 25 - 28 ani se schimbă multe...
Nici ăia nu s-au civilizat de bună voie, prin anii '70 era şi la ei cum e la noi. Diferenţa e că ei şi-au dat seama că aşa nu se mai poate şi au luat măsuri... primele măsuri au inclus suprataxarea parcării în centu, stoparea lărgirii străzilor în oraş (şi concentrarea fondurilor pe centuri ocolitoare), benzi pentru autobuze/troleibuze şi piste pentru biciclete. În România nu se face nimic în direcţia asta.
--- Am folosit multe din sistemele de transport în comun din România. Dacă ar fi să fac o clasificare (a celor care includ şi transport electric + Sibiul) a celor folosite în ultimii 5 ani, probabil aş face-o aşa: Bune şi foarte bune: Cluj-Napoca, Ploieşti, Timişoara (cu indulgenţă, că au momente când îmbătrâneşti prin staţii) Acceptabile (fără prea multă informare în staţii, dar măcar se fac cursele şi se găsesc uşor bilete): Craiova, Constanţa, Iaşi, Botoşani, Tg. Jiu, Galaţi (faţă de Bucureşti măcar ai orarele în staţii) Slabe: Vaslui, Brăila, Bucureşti
Categoria ,,afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopradul" (la prima vedere ţi se pare OK, dar după câteva minute te convingi de contrariu): Sibiu (orarele sunt de tot râsul, la gară şi autogară nu găseşti abonamente de o zi, dacă vrei să vizitezi obiectivele turistice mai depărtate de centru - Muzeul Astra de exemplu - eşti mort fără taxi, altfel stai minim 30 minute în staţii), Braşov (trasee proaste, chioşcurile de bilete închid la 13:30 - 14:00 în zilele lucrătoare şi sunt închise în week-end, cu vreo câteva excepţii, ai nişte hărţi ale reţelei prin staţii şi pe site dar sunt neactualizate de vreo 2 ani, orarul de pe stâlp e pur teoretic, CUP foarte redus).
Am tot făcut comparaţii cu vestul... să facem şi cu sudul, cu prietenii şi vecinii noştri bulgari. https://www.sofiatraffic.bg/bg/transport/schedules Interfaţa e în bulgară, dar e suficient de intuitivă. În plus, ei au bilet unic, afişaje electronice în aproape toate staţiile, iar orarele alea sunt respectate. _________________ :TTT:
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Dec 2016, 09:34 | |
| Brașovul e departe de a fi un oraș praf, e un oraș fluent în care nu zaci cu orele. Eu văd un oraș nu neapărat ca ceva care să se adreseze doar localnicilor, rămânând astfel înapoiat. Când tu, ca turist, ajungi în Brașov ai senzatia că aici s-a născut libertatea de deplasare. Nu ești fixat în trafic precum în București sau Cluj. Pe de altă parte e necesar și transportul ecologic. Dar ăsta trebuie să fie după ce s-au rezolvat alte probleme. Un exemplu, Londra în anii '50 nu mai avea nici măcar pești în Tamisa. Dar avea putere economică. Cu timpul, dispunând de bani, au rezolvat-o și cu ecosistemul. Aș zice că la Brasov se va întâmpla la fel. Măcar aici au rămas urșii gunoieri )! O zic ca unul care trece, cu masina, de cel puţin 20ori/an pe aici. Să străbati un oras de dimensiunea ăstuia în 25 de minute spune ceva. Comparativ cu el, Craiova e un chin. Sau Pitești deși e pe jumătate. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Dec 2016, 11:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dacă ai fost când mă jucam eu în nisip, ar trebui să te mai duci, că în 25 - 28 ani se schimbă multe...
Vorbesti sa NU ADORMI!!! Si anul asta am vizitat aproape toata Europa dar ce sa stii tu, esti genul de "expert" din Romania mare "smecher" care in realitate nu stie nimic. |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Dec 2016, 14:32 | |
| http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/cfr-calatori-inaugureaza-vagon-destinat-transportului-biciclete-schiuri-1_58625b625ab6550cb8cfa6df/index.html |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Dec 2016, 18:07 | |
| Daca un strop de normalitate ajunge sa fie stire... Vai de capul nostru! Peste cateva zile o sa putem spune "La multi ani, 1967!"... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Dec 2016, 20:31 | |
| Inainte credeam ca presa e proasta dar constat ca nu e asa, omuleti aia au liceu, bac si facultate nu sunt niste neica nimeni angajati pe un curcan sau un purcel cum e la calea ferata. Sunt informati prost si aia la randul lor pacalesc populatia fara sa stie.
La Digi24 au spus ca vagonul inaugurat azi poate fi inchiriat contra sumei de 1.200 lei...deci fara comentari si ma opresc aici ca iar imi sar in cap ciudati si psihopati ca de ce nu pup si eu alaturi de ei prostia de la CFR. |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3447 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Dec 2016, 22:04 | |
| Vagonul pentru biciclete al CFR-ului poate fi inchiriat pe distanta Bucuresti - Brasov si retur pe 600 ron pe o durata de 6 ore. De revelion, un grup de biciclisti l-au inchiriat si vor merge la Brasov cu acest vagon. Vagonul poate fi atasat oricarui tren R, RE, IR, IRN. La cursa de ieri, biciclisti au mers gratis cu noul vagon al CFR-ului, campanie de marketing. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |