|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
+68Theo A. Norbi lifetec saint Caspar LanceR bubu riciu Vice30 billy752-istu CristyanC alliens laur 133 marius_catalin84 traian delly Cris_Cr alinx3330 bibicu13 mariuscfrbucuresti theblackstigx ECata marius664 alex.alexus.tm adytm Jhonyla Katalin4653 Maddox Saruman teoiasi florin94 ALEXCFR DUAL TVlad Ikarus99 cristy79 j o a n t a Vitosa neluadi didinul AndiCFR dan tm cristi CFR razvan - trenuri ets2oltromânia bobi alex.barac.5 laurentzu ciprian71 kristi kkk alex1987 92Dragos Katalyn Nesebar Adrian78 @ndrey Simo1971 IonutCFR2009 MariusM cristi ar Dr2005 Mario Chimie AeroX mielutu zburator Adirmvl cardinal cfr500 Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 25 Apr 2017, 15:03 | |
| - dan tm a scris:
- Pai si 1000 nu e ingust?
Aveam impresia ca si Viena are tot ingust, din moment ce au fost aduse tramvaie la Iasi. Greseala mea. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 25 Apr 2017, 19:20 | |
| Nu e niciun tramvai adus din Austria la Iaşi. Ecartament îngust este la Linz, Innsbruck şi Gmunden. Câteva tramvaie din Innsbruck au ajuns la Arad (am impresia că Iaşiul nu s-a arătat interesat la vremea aia).
În schimb, la Iaşi s-au restaurat nişte tramvaie pentru Austria, inclusiv pentru Viena. _________________ :TTT:
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 03 Mai 2017, 16:50 | |
| Prelungire 1961/2 Iasi-Constanta-Mangalia |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 12 Iul 2017, 21:12 | |
| Cateva propuneri pentru imbunatatirea circulatiei trenurilor pe M600, intre Tecuci-Iasi, cu in consum cat mai mic de combustibil:
1. Pentru trenul IR Iasi- Constanta (Mangalia):
-Pe sensul (Mangalia)- Constanta- Iasi sa circule combinat cu trenul IR 1866 intre statiile Tecuci- Iasi (in acest fel s-at reveni la mersul "clasic" al fostului accelerat Mangalia-Iasi, s-ar elibera o trasa intre Tecuci- Iasi (cea corespunzatoare actualelor trenuri IR 1963/1861/1961), s-at reduce consumul de combustibil.
-Sa circule, pana la o eventuala readucerii a liniei Tecuci- Faurei in parametri tehnici si de exploadare din 1990, tot timpul anului, via Faurei- Braila- Barbosi- Tecuci.
-Sa circule tot timpul anului pana la Mangalia.
2. Introdus un tren Suceava/Iasi- Brasov, compus din doua grupe, care sa se uneasca/desparta in Adjud, astfel:
-O grupa Suceava- Pascani- Bacau- Adjud
-O grupa Iasi- Vaslui- Crasna- Barlad- Tecuci Nord hc- Marasesti- Adjud
-Din Adjud sa circule pe ruta: Comanesti- Siculeni- Brasov.
-La dus spre Brasov sa plece din Iasi la cca 30 minute dupa IR 1668 (sau combinat cu acesta pana in Tecuci)
-La intors de la Brasov, intre statiile Tecuci-Iasi, sa circule combinat cu IR 1667.
3. Eventual introdusa o a treia pereche/zi tren IR Iasi- Tecuci-Galati.
-Pe sensul spre Galati, sa circule combinat cu tren IR 1664, intre statiile Iasi si Tecuci (asta at insemna si ca IR 1664 sa intre in statia Tecuci si schimbarea locomotive sa se faca in statia Tecuci, IR 1664 sa nu mai intre in statia Marasesti, iar atasarea IR 1656 sa se faca eventual in statia Focsani). |
| | | Theo A.
Numarul mesajelor : 206 Reputatie : 3120 Data de inscriere : 30/11/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 12 Iul 2017, 22:39 | |
| Ar trebui introdus tren Iasi Brasov via Buzau iar 1664 opreste in Mărășești pentru a nu mai schimba încă odată la Tecuci locomotiva, se pierde timp ,sau trenul 1656 sa plece mai devreme cu o ora iar 1664 sa meargă singur de la Tecuci. |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4668 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Joi 13 Iul 2017, 01:29 | |
| - ldh80 a scris:
3. Eventual introdusa o a treia pereche/zi tren IR Iasi- Tecuci-Galati.
-Pe sensul spre Galati, sa circule combinat cu tren IR 1664, intre statiile Iasi si Tecuci (asta at insemna si ca IR 1664 sa intre in statia Tecuci si schimbarea locomotive sa se faca in statia Tecuci, IR 1664 sa nu mai intre in statia Marasesti, iar atasarea IR 1656 sa se faca eventual in statia Focsani). Asta poate s-o facă și TFC pe linia 703 două perechi RE care să ajungă la Bârlad la 10 min după R, iar la întoarcere să plece din Bârlad cu zece minute înainte de R. Preferabil să mai pună un R și acel RE care să ajungă în Galați după ora 21:00. Iar perechea de dimineață să ajungă la Iași până la ora 7:30. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Joi 13 Iul 2017, 10:37 | |
| Ideea introducerii unui tren R a TFC Iasi- Bârlad- Galati este una buna, insa se loveste de un impediment major:
-Capacitatea de trafic limitata a M600, intre Tecuci-Iasi, in special datorita portiunilor de linie simpla (care impun incrucisari de trenuri) sau a portiunilor de linie fara BLA (care impun , pe anumite sectoare a M600, circulatia in sistemul intelegerii telefonice a caii libere).
Aici operatorul RC de la regulatorul Iasi ne-ar putea lamuri mai bine, dar cred ca ar fi destul de dificil sa se mai gaseasca ferestre libere de circulatie pe M600, pentru alocarea si altor trase pentru trenuri de calatori!
Cel mult alte trase libere pe M600 s-ar mai putea gasi pentru eventuale trenuri Vaslui- Crasna-Husi (unde intre Crasna si HM Munteni este linie dubla cu BLAS) si HM Falciu Nord- Zorleni-Bârlad (unde intre Zorleni si Bârlad este linie dubla cu BLA).
De asta am si propus ca unele trenuri IR sa circule combinate intre Tecuci si Iasi (dar si pentru economie de combustibil).
-pentru IR 1540/1541 , ar trebui pornit de la urmatorul principiu:
-Rolul acestui tren ar fi de asigurare a legaturii pentru aproape TOATE judetele din zona Moldovei (deci inclusiv judetul Vaslui) cu Brasov.
-Pe M500 si M300 se poate asigura legatura cu Brasovul si cu alte trenuri
-Pornind de la aceste doua principii de baza, rezulta ca:
1. IR 1540/1541 ar trebui sa fie compus din doua grupe, care sa se uneasca/desparta in Adjud, si apoi sa mearga pe 501 si M400.
2. Prima grupa (care sa asigure legatura judetelor Suceava, Botosani, Neamt, Bacau cu Brasovul) ar trebui sa circule prin Suceava-Bacau-Adjud, si sa aibă legaturi bune in Veresti pentru Botosani si in Bacau pentru Piatra-Neamt.
3. A doua grupa (care sa asigure legatura judetelor Iasi si Vaslui cu Brasovul) ar trebui sa circule prin Vaslui- Bârlad.
4. Tinand cont ca aceasta a doua grupa nu ar fi necesar sa aibă probabil mai mult de doua vagoane, si pentru economie de combustibil, intre statiile Iasi si Tecuci, ar trebui sa circule combinata cu IR 1667/1668. Eventual aceasta a doua grupa se poate sa aibă si un vagon de dormit , tinand cont ca ar circula noaptea (aici trebuie de analizat daca un vagon de dormit Iasi- Vaslui- Tecuci-Adjud-Siculeni-Brasov ar aveea clienti).
5. Astfel apare întrebarea: Cum s-ar putea realiza atasarea/detasarea acestei a doua grupe in Tecuci la si de la IR 1667/1668, intr-un timp cat mai scurt posibil ?
Tinand cont de configuratia liniilor si a pozitionarii macazelor in zona Tecuci Ram. Frunzeasca- halta Tecuci Nord hc- Statia Tecuci, un scenariu ar putea fi:
a. Pe sensul Iasi- Brasov:
-La plecarea din Iasi compunerea IR 1668 sa fie: locomotiva LDE/GM, vagoanele IR 1668, doua (sau 3) vagoane pentru Brasov.
-La sosirea in Tecuci, vagoanele pentru Brasov sa fie decuplate, in capatul spre Marasesti sa fie atasata o locomotiva electrica, iar aceste vagoane pentru Brasov sa plece spre Marasesti-Adjud-Siculeni-Brasov.
-Apoi o alta locomotiva electrica sa se ataseze la vagoanele IR 1668 , care sa plece spre Bucuresti.
b. Pe sensul Brasov-Iasi:
-Intai sa ajunga grupa Brasov- Iasi , care, din HM Cozmesti, sa fie dirijata prin Tecuci Ram. Cozmesti- Halta Tecuci Nord hc- Tecuci Ram. Frunzeasca, si, in zona haltei Tecuci Nord hc, sa fie garata pe firul aferent M600. Eventual aceasta grupa , din Adjud, sa fie tractata cu locomotiva LDE/GM, ceea ce ar elimina necesitatea atasarii de locomotiva LDE/GM in statia Tecuci.
-Apoi sa ajunga IR 1667, care din HM Cozmesti, sa fie dirijat prin Tecuci Ram. Cozmesti- Statia Tecuci.
-Apoi grupa de Brasov sa fie impinsa cu spatele din zona haltei Tecuci Nord hc pana in statia Tecuci (prin manevrare), si in statia Tecuci sa fie garata la acceiasi linie la care ar fi garat IR 1667, la care sa se cupleze. Tinand cont ca distanta dintre halta Tecuci Nord hc si statia Tecuci este de cca 1,5 km, iar viteza maxima admisa la manevrarea cu spatele a unui tren nu poate depasi 30 km/h, aceasta manevra nu ar dura mult.
-Apoi locomotiva electrica care a adus IR 1667 pana in statia Tecuci sa fie decuplata.
-Astfel trenul nou-format, cu locomotiva LDE/GM in cap, ar aveea intai vagoanele Brasov-Iasi, apoi vagoanele IR 1667, si ar pleca spre Iasi |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 17 Iul 2017, 08:20 | |
| Tinand cont de urmatoarele aspecte:
-Mersul trenurilor actual al trenurilor R si IR de pe M600 si pentru asigurarea unor legaturi bune la si de la acestea
-Cel mai apropiat depou de Husi care ar putea pune la dispozitie material rulant pentru linia 604 este depoul Iasi
-Cel mai indicat material rulant pentru linia 604, care exista la ora actuala in parcul SNTFC-CFR-Calatori este automotorul Siemens-Desiro (dpdv al consumului de combustibil, capacitatii de transport si conditiile oferite calatorilor pentru un tren de scurt parcurs)
-Asigurarea unor trenuri directe Husi- Vaslui si Husi-Iasi (majoritatea celor care locuiesc in Husi se deplaseaza la Vaslui- resedinta de judet sau la Iasi- cel mai mare oras apropiat de Husi).
Si in ipoteza readucerii liniei 604 in parametri tehnici si de exploadare din anul 1994 (timpii de mers intre Husi si Crasna au fost calculati conform unor livrete de mers din anii 1983-1984, inainte de desfiintarea fostei halte Dobrina hc si a fostei HM Podgoriile Husului),
Propun urmatorul mers de tren pentru linia 604:
-Necesar doua automotoare Desiro, cu depoul Iasi
A. Primul automotor
1.Intre statiile Iasi si Crasna circula atasat la tren R 6404 (Iasi plecare 10.45, Vaslui 12.21/12.22, HM Munteni 12.27/12.28, Crasna 12.41/12.46)
Crasna plecare 12.51, Husi sosire 13.47
*Legatura de la: R 6401 Barlad-Iasi (Crasna 12.15/12.16)
2.Husi plecare 14.15, Crasna sosire 15.10/15.15, Bulboaca h. 15.24, HM Munteni 15.29/15.30, Vaslui sosire 15.37
*Legatura la: R 6314 Iasi- Tecuci (Crasna 15.29/15.30), la IR 1664 Iasi- Bucuresti Nord (Vaslui 15.38/15.40) si la R 6313 Tecuci- Iasi (Vaslui 15.57/15.59)
3. Vaslui plecare 17.30, HM Munteni 17.35/17.36, Bulboaca h. 17.42, Crasna 17.49/17.55, Husi sosire 18.51.
*Legatura de la: R 6412 Iasi- Vaslui (Vaslui sosire 17.20), IR 1663 Bucuresti Nord- Iasi (Crasna 17.30/17.31).
4. Husi plecare 19.25, Crasna sosire 20.20
*Legatura la R 6315 Tecuci- Iasi (Crasna 20.31/20.32)
5. Crasna plecare 21.50, Husi sosire 22.46
*Legatura de la IR 14.069 Brasov-Iasi (Crasna 21.06/21.08) si IR 1665 Bucuresti Nord-Iasi (Crasna 21.39/21.40)
6.Husi plecare 2.16, Crasna 3.21/3.26, Vaslui sosire 3.40
Intre statiile Vaslui si Iasi circula atasat la tren R 6411 (Vaslui plecare 3.55, Iasi sosire 5.32).
*Rolul acestui turnus ar fi de a duce automotorul la depoul Iasi, dar si de a asigura o legatura pentru IR 1833 (pentru eventualii calatori din Husi care ar dori sa ajunga la Suceava, Cluj-Napoca, Oradea, Arad si Timisoara).
Intre orele 5.32- 10.45 stationeaza in Iasi.
B. Al doilea automotor
1. Intre Iasi si Vaslui circula atasat la R 6406 (Iasi plecare 17.15, Vaslui 18.52/18.57), Crasna 19.16/19.17
Vaslui plecare 19.26, HM Munteni 19.31/19.32, Bulboaca h. 19.38, Crasna 19.45/20.35, Husi sosire 21.31
*Legatura de la: IR 1866 Galati-Iasi (Crasna 19.53/19.54) , IR 1832 de la Cluj-Napoca-Iasi-Galati (Crasna 20.03/20.04) si R 6315 Tecuci- Iasi (Crasna 20.31/20.32)
2. Husi plecare 23.00, Crasna sosire 23.55
*Legatura la: IR 1964 si IR 1862 Iasi-Constanta-(Mangalia)(Crasna 00.03/00.04) si la IR 1668 Iasi-Bucuresti Nord (Crasna 00.52/00.53)
3.Crasna plecare 4.30, Husi sosire 5.26
*Legatura de la: IR 1667 de la Bucuresti Nord-Iasi (Crasna 4.19/4.20)
4.Husi plecare 5.40, Crasna sosire 6.35/7.05, Bulboaca h. 7.14, HM Munteni 7.19/7.25 (incrucisare cu IR 1662), Vaslui sosire 7.32.
*Legatura la: R 6311 la Tecuci-Iasi (Crasna 6.43/6.45), la R 6312 Iasi-Tecuci (Crasna 6.45/6.46) si la IR 1662 Iasi- Bucuresti Nord (Crasna 7.29/7.30), si eventual si la IR 1863 Iasi- Galati (Vaslui 8.58/9.00).
5.Vaslui plecare 9.30, HM Munteni 9.35/9.36, Bulboaca h. 9.42, Crasna plecare 9.49/9.55, Husi sosire 10.51
*Legatura de la: IR 1863 Iasi-Galati (Vaslui 8.58/9.00) si de la IR 1831 Galati-Iasi (Vaslui 9.20/9.21)
6.Husi plecare 11.05, Crasna sosire 12.00.
*Din Crasna circula atasat la tren R 6401 (Crasna plecare 12.16, HM Munteni 12.30/12.31, Vaslui 12.38/12.40, Iasi sosire 14.17)
*Legatura la: R 6404 Iasi- Barlad (Crasna 12.41/12.42).
Intre orele 14.17- 17.15 stationeaza in Iasi.
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 17 Iul 2017, 12:21 | |
| Ai mai posta mersul asta, chiar azi la topicul Crasna-Husi.Tot acolo daca cauti il mai gasesti postat de vreo 5 ori.Chiar crezi ca e necesar sa-l tot repeti??? Mai bine faci o petitie catre CFR Calatori, dar si acolo daca le trimiti prea des s-ar putea sa-ti dea numarul de telefon de la Barnova.Si nu ala de la gara |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 17 Iul 2017, 13:56 | |
| Cel mai sigur demers ar fi sa stranga cat mai multe semnaturi din Husi si din imprejurimi, pentru redeschiderea liniei, apoi cu tabelul respectiv insotit de un memoriu justificativ sa-l depuna spre solutionare la Ministerul Transporturilor. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 17 Iul 2017, 14:18 | |
| Problema este la CFR-SA-Infrastructura, deoarece aceasta unitate, in calitate de administrator al liniei, ar trebui sa readuca linia 604 la parametri tehnici si de exploadare din 1994, ca sa poata circula trenuri de calatori in conditii de siguranta a circulatiei si in accelasi timp sa poata realiza un timp de mers decent (de cca o ora intre Crasna si Husi)! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 17 Iul 2017, 16:32 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Cel mai sigur demers ar fi sa stranga cat mai multe semnaturi din Husi si din imprejurimi, pentru redeschiderea liniei, apoi cu tabelul respectiv insotit de un memoriu justificativ sa-l depuna spre solutionare la Ministerul Transporturilor.
Când e de strâns semnături toată lumea semnează apoi bate vântul prin tren și îl anulează. Am trecut prin dastea știu ce înseamna. Unchiul de la Adjud a strâns acum 15 ani semnături de la 7 sate o comuna întreaga sa bage autobuz, au băgat autobuzul la vremea aia si vreo 3 luni a mers apoi l-au scos și oameni mergeau cu ocazie care venea odată la o oră. Am strâns semnături pentru Petrolul Ploiești toată lumea a semnat și a dat CNP-ul ca asa trebuia completat în tabel, unde e Petrolul acum ? În Liga a 3-a !! Știți bine cu toți ca Moldova noastră e cea mai săracă zona a României sa reintroduci trenul pe 604 e ca și cum ai fi în apa și nu ști sa înoți și mai rău te îndepărtezi de mal decât sa te apropi. După ldh80 tot forumul ar trebui sa posteze ca el, toată lumea sa-i dea dreptate și dacă are și dacă nu are dreptate. Eu v-am zis și va mai zic odată viitorul nu arata bine ( la cifre ma pricep cel mai bine ) eu zic sa bateți șaua cat e cald, nu se știe ce trenuri/rute se vor anula/închide. Privații nu o sa poată la nesfârșit sa se extindă deja TFC lucrează în week-end cu toate automotoarele, noroc ca sunt mai bune decât ale CFR-ului și nu se defecteaza. Apropo ca chestie, un coleg de munca din Roșiori de Vede a plecat azi acasă în România și va merge cu IR 1993 Mangalia-Craiova de la Buc.Nord la Roșiori Nord, are 27 ani și va fi a doua oara în viata când va folosi trenul. Pana la 18 ani nu a mers cu trenul iar de la 18 ani numai cu mașina. Dar dacă va spun ca mai am și alți colegi care au intre 20-25 ani și nu au mers niciodată cu trenul ma credeți? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 17 Iul 2017, 17:54 | |
| - Katalyn a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Cel mai sigur demers ar fi sa stranga cat mai multe semnaturi din Husi si din imprejurimi, pentru redeschiderea liniei, apoi cu tabelul respectiv insotit de un memoriu justificativ sa-l depuna spre solutionare la Ministerul Transporturilor.
Când e de strâns semnături toată lumea semnează apoi bate vântul prin tren și îl anulează. Am trecut prin dastea știu ce înseamna.
Unchiul de la Adjud a strâns acum 15 ani semnături de la 7 sate o comuna întreaga sa bage autobuz, au băgat autobuzul la vremea aia si vreo 3 luni a mers apoi l-au scos și oameni mergeau cu ocazie care venea odată la o oră.
Am strâns semnături pentru Petrolul Ploiești toată lumea a semnat și a dat CNP-ul ca asa trebuia completat în tabel, unde e Petrolul acum ? În Liga a 3-a !! Știți bine cu toți ca Moldova noastră e cea mai săracă zona a României sa reintroduci trenul pe 604 e ca și cum ai fi în apa și nu ști sa înoți și mai rău te îndepărtezi de mal decât sa te apropi.
După ldh80 tot forumul ar trebui sa posteze ca el, toată lumea sa-i dea dreptate și dacă are și dacă nu are dreptate.
Eu v-am zis și va mai zic odată viitorul nu arata bine ( la cifre ma pricep cel mai bine ) eu zic sa bateți șaua cat e cald, nu se știe ce trenuri/rute se vor anula/închide.
Privații nu o sa poată la nesfârșit sa se extindă deja TFC lucrează în week-end cu toate automotoarele, noroc ca sunt mai bune decât ale CFR-ului și nu se defecteaza.
Apropo ca chestie, un coleg de munca din Roșiori de Vede a plecat azi acasă în România și va merge cu IR 1993 Mangalia-Craiova de la Buc.Nord la Roșiori Nord, are 27 ani și va fi a doua oara în viata când va folosi trenul. Pana la 18 ani nu a mers cu trenul iar de la 18 ani numai cu mașina. Dar dacă va spun ca mai am și alți colegi care au intre 20-25 ani și nu au mers niciodată cu trenul ma credeți? intradevar, situatia este asa cum ati spus, insa nimeni nu cauta sa gaseasca si o solutie, ca lumea sa foloseasca trenul si nu masina! Iar aici cea mai grava problema este starea infrastructurii feroviare! In cazul concret al liniei 604, sunt convins ca daca aceasta linie ar fi readusa in parametri tehnici si de exploadare din 1994 (indifferent cat ar costa lucrul asta, dar se merita! Asa ca idee cat poate costa sa faci un RK complet la 33 km de linie ?), si ar fi introduce trenul de calatori dupa orarul propus de mine, cu siguranta at fi si calatori! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 17 Iul 2017, 19:46 | |
| Ce călători sa fie ? Suntem în 2017 nu 1994, sunt 23 ani distanta !!!
În 94 pe toate secțiile era aur și soare ( călători cu miile ) ce e acum pe alte sectii fata anul 94 de visezi la marele succes cu secția 604 ??
Când a circulat ultimul tren de călători pe 604 ? De fapt vreau sa vad ultimul mers de tren de pe 604 și sa îmi spuneți ce material rulant era.
Ști cat costa sa aduci o secție ca 604 la parametri din 94 ? Realizezi ca în prezent și viitor se va mai moderniza pe ici pe colo doar unde e absolut necesar în niciun caz nu se va baga bani vreodată intr-o secție fără niciun viitor.
Când în anumite zone ale tarii trenurile încă mai aveau 4-5 vagoane în Moldova se aduceau dube la greu din strainatate transformate peste noapte în microbuze ( maxi-taxi ) pentru transport călători intern și internațional.
Cat am fi noi de pasionați decât sa circule malaxa 900 sa distrugă sănătatea călătorilor și sa facă 1 oră cu 4 perechi pe zi mai bine dube la fiecare ora care nu deranjează pe nimeni și sunt mult mai rapide decât malaxa.
Nu va agitați prea tare nici cu TFC pe 907 sau cu CFR Călători pe la Rodna alea sunt niște exemple care nu ar trebui folosite. Uitați-vă la 904 cu surle și trâmbițe după 2 ani de pauza au intrat 2 operatori, la un moment dat erau vreo 12 perechi pe zi, TFC-ul s-a retras iar CFR Călători se plimba pe acolo doar de dragul a fi tren, basca mai spun unii experți ieșiți peste noapte ca ciupercile după ploaie ca ar merge lumea cu 1-2 lei pe acolo. Cu 1 leu va spun eu ca nu merge nimeni, periculoși în zona aia nu sunt iar nașii nu ar accepta asa ceva dar la 2 lei e mai credibila treaba, duba și autocarele fiind pana la 5-6 lei depinde de distanță.
604 a fost, nu este și nu va mai fi nimic asta e adevărul și ar trebui sa te obișnuiești cu el, ldh80 !!! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 18 Iul 2017, 00:13 | |
| Dupa 1994 (cand linia 604 a beneficiat de un RK), nici nu prea a mai fost intretinuta ca lumea!
Iar ca material rulant, in perioada septembrie 2007- iunie 2010, cat a circulat automotor Desiro pe 604, calatori totusi erau intr-un numar destul de bun!
Prin 2009, cu 5 perechi de trenuri/zi, toate cu automotor Desiro, erau calatori pe 604, si in plus consumul de carburant a automotorului Desiro era destul de mic.
Marea prostie s-a facut in vara anului 2010, cand modernul automotor Desiro a fost inlocuit pe linia 604 cu garniture- compusa din doar doua vagoane (seria 21-47 ultima data), dar tractate cu ditamai locomotive 060-DA!
Evident ca astfel consumul de carburant a crescut foarte mult, iar calatorii- cand au vazut ca in loc de automotor Desiro li se pun la dispozitie vagoane 21-47 ca vai de ele, a renuntat incet-incet la tren!
In concluzie, daca s-ar vrea, solutii pentru a face atractiva din nou linia 604 pentru calatori s-ar gasi! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |