|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
+68Theo A. Norbi lifetec saint Caspar LanceR bubu riciu Vice30 billy752-istu CristyanC alliens laur 133 marius_catalin84 traian delly Cris_Cr alinx3330 bibicu13 mariuscfrbucuresti theblackstigx ECata marius664 alex.alexus.tm adytm Jhonyla Katalin4653 Maddox Saruman teoiasi florin94 ALEXCFR DUAL TVlad Ikarus99 cristy79 j o a n t a Vitosa neluadi didinul AndiCFR dan tm cristi CFR razvan - trenuri ets2oltromânia bobi alex.barac.5 laurentzu ciprian71 kristi kkk alex1987 92Dragos Katalyn Nesebar Adrian78 @ndrey Simo1971 IonutCFR2009 MariusM cristi ar Dr2005 Mario Chimie AeroX mielutu zburator Adirmvl cardinal cfr500 Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 14 Oct 2016, 21:09 | |
| - cfr500 a scris:
- Ar trebui facut un singur tren din 1754 si 1654 si altul din 1755 si 1653 - Vatra Dornei - Bucuresti cu grupa de Botosani-Bucuresti.
Ar trebui sa te gandesti si la urmari in cazul contopirii sau anularii unor trase pentru ca trenuri mai putine poate insemna si disponibilizari de personal cfr ori conservare de material rulant. Si cu ce te incomodeaza pe tine ca circula doua trenuri de noapte in relatia Bucuresti-Suceava si retur? Un carnat lung de tren pentru ce? Ca sa circule gol in anumite zile? Dar de cadentare ai auzit? Pai noi unii de pe aici ne luptam sa avem trenuri mai dese si tu ce propui?!! Si crede-ma ca nu e buna ideea ta. Lasa-le asa cum sunt ca sa aleaga lumea ora cand vor sa se deplaseze de la punctul A la B. @katalyn Ti se puse pata si tie pe unirea acestor trase? Mai lasa-le asa ca oricum le vor unii in momentul cand se vor apuca de reabilitarea coridorului Ploiesti-Bacau-Iasi-Ungheni. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Sam 15 Oct 2016, 09:09 | |
| Ar fi mai indicat ca IR.72 sa circule prin Targu Jiu,Calan,Simeria.Pentru Timisoara grupa vagoane din Craiova.Iar 480 desfintat, este o gluma.Nu am inteles acest asa zis international cu mers de personal in Bulgaria.Nu stiu cat de mult a fost dorit de catre BDZ. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Sam 15 Oct 2016, 09:13 | |
| - ciprian71 a scris:
- Ar fi mai indicat ca IR.72 sa circule prin Targu Jiu,Calan,Simeria.Pentru Timisoara grupa vagoane din Craiova.Iar 480 desfintat, este o gluma.Nu am inteles acest asa zis international cu mers de personal in Bulgaria.Nu stiu cat de mult a fost dorit de catre BDZ.
BDZ la introdus dar in Bulgaria nu prea mai merge nimeni cu trenul pe international. Au si ei 2 trenuri internationale, Sofia-Beograd ; Sofia-Thessaloniki ; Sofia-Bucuresti cam astea sunt dar pe relatie internationala sunt folosite de turistii straini de regula cei cu bilete InterRail ; BalkanFlexiPass sau cu bilete normale dar cetatenii bulgarii merg 99% pe intern si asta pentru ca nivelul de trai din Bulgaria e sub Romania. Trenul Sofia-Budapest nici nu are o oferta cum avem noi cu Budapesta, la el e tarif normal ceea ce face sa nu fie deloc accesibil un bilet Sofia-Budapest la tren costa foarte mult si chiar nu se merita cand ai avion mult mai ieftin si ajungi in 2 ore. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Sam 15 Oct 2016, 09:26 | |
| Chiar si asa .Nu ofera nimic, circula noaptea, mers de regio, fara oferta Sofia - Budapesta.Cred ca trenul 72/73 are succes din Timisoara si observ ca din Lokoshaza se ataseaza 5 vagoane clasa.Probabil de acolo are cei mai multi calatori. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Sam 15 Oct 2016, 12:21 | |
| Pe teritoriul BDZ are grupa de vagoane pentru cei care folosesc pe intern, la fel cum si trenul de Salonic are grupa pana la Kulata ori trenul de Bucuresti grupa pana la Ruse.
La capitolul internationale in Bulgaria trebuie mentionat si Sofia-Istanbul chiar daca nu e facut cu vagoane bulgaresti, cum nici Sofia-Salonic nu este cu BDZ dar despre care s-a mentionat mai sus. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Sam 15 Oct 2016, 18:11 | |
| - Dr2005 a scris:
- În Austria şi Elveţia erau autogările fix în faţa gărilor, veneai cu trenul şi plecai cu autobuzul sau invers, uneori chiar de la peron comun.
da, doar ca trenul si autoibuzul nu se concureaza acolo, mai ales Elvetia, ci se completeaza....si mai mult, cu acelasi bilet folosesti ambele mijloace de transport, deci totul e in avantajul calatorului |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Sam 15 Oct 2016, 23:00 | |
| - Katalyn a scris:
1. Nu am zis de toate trenurile ci doar de 1661 cu 380 care se urmaresc unul pe altul pana la Focsani distanta intre cele 2 trenuri cu 3 respectiv 4 vagoane e de 25 minute. Daca ai fi studiat mersul celor 2 trenuri ai fi vazut ca ambele au acelasi mers si aceleasi opriri pana la Focsani. 2. La Marasesti bagi DA-ul la coada trenului ca trenul de Iasi rebruseaza acolo se vede cat de bine cunosti Moldova dar din gura sti sa dai degeaba. 3. Iasi-ul ar ramane cu acelasi numar de trenuri doar pe bucata Buc.Nord-Marasesti ar circula combinat cu trenul de Vadu Siret iar daca te-ai juca putin cu mersul trenurilor aceasta chestie de care spun eu ar aduce in plus trenului de Iasi doar 5 minute iar trenului de Vadul Siret 9 minute. De ce spun 5 minute ?? Am mutat trenul la 06:00 in loc de 05:50 si 06:15 stationare la Marasesti 12 minute apoi ruta spre Tecuci halta - Barlad - Vaslui - Iasi. Cum trenul direct pe racord evitand Marasestiul schimba locomotiva la Tecuci deci aceeasi stationare ca si la Marasesti dupa calcule reiese durata Buc.Nord-Marasesti-Tecuci halta - Iasi cu doar 5 minute in plus. Pentru ce ai facut atat circ si panarama pentru 5 minute in plus ?? Sau ca sa afli ca un tren Bucuresti - Iasi in statia Marasesti rebruseaza ?? Si stai linistit ca 381 nu a intarziat mai mult de 5-10 minute exceptie cand pica locomotiva dar asta e deja o loterie sau cand vremea nefavorabila isi arata puterile dar in cazul asta se intarzie pe capete nu doar 381. Hai sa ne documentam un pic inainte de a posta ca vorba aia in ziua de azi platesti curentul electric si factura la internet iar in maxim 10 minute ti-ai fi raspuns singur nu trebuia sa stau eu sa-ti raspund la o problema de nivelul clasei a 2-a. Si am zis eu ca nu trebuie sa rebruseze la Marasesti? Gandindu-ma la sugestia ta am inclus eronat intr-adevar si Marasesti-ul pentru cel de Iasi la puncte comune, care oricum era valabil pentru cel de Suceava. Stiu foarte bine ca trenurilor de Bucuresti care merg spre Iasi pe M600 trebuie sa rebruseze fie la Marasesti, fie la Tecuci. Sincer ma jignesti degeaba, si daca am trai intr-o Romanie perfecta chiar ti-as sustine ideea. Dar nu e chiar asa cum spui tu. 1. Daca celui de Iasi i-ar trebui doar 12 minute, de ce atunci grupei de Botosani la trenul de Bucuresti - Suceava , ii trebuie la Veresti 20 de minute. Ca e vorba fix de aceleasi conditii, ii dai drumul EA-ul si rebrusezi cu Da-ul. 2. Tecuci-ul e mult mai mare decat Marasesti-ul, poate si de asta se prefera acolo rebrusarea. 3. E cam nasol sa opresti la Tecuci, in Tecuci halta, si nu in Tecuci, nu cred ca tie ti-ar conveni ca trenurile spre Brosov sau Moldova sa opreasca in Ploiesti Triaj. Totusi Tecuci-ul e un orasel destul de mare, si e si nod feroviar. 4. Marasesti-ul are oricum mai multe trenuri spre Bucuresti, cele de Suceava , cel international de Iasi care e prin Marasesti-Bacau sau cel de Bacau. 5. Nu sunt foarte sigur, rog daca stii sau cine stie sa confirme, Marasesti-ul mai are remize de locomotive ? Sau tot de la Tecuci vin ? 6. Marasesti-ul are trenuri directe spre Iasi si prin personale. 7. Daca poate la mers spre Iasi , nu s-ar pierde mai mult de 10 minute in plus decat acum, care sa zic n-ar fi musai o problema , raman la ideea ca la intoarcerea spre Bucuresti din cauza intarzierilor por fi probleme uneori. Dar eu nu inteleg, de ce militezi asa de mult pentru comasare si daca esti un sustinator al trenurilor de ce nu sustii ca trenurilor sa fie puse la ore usor diferite , nu la jumatate de ora , la o ora, o ora si jumatate. Eventual il trimiti intai pe cel de Suceava si ii poti asigura o legatura buna la Pascani si spre Iasi si apoi ii dai drumului si celui de Iasi. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Sam 15 Oct 2016, 23:34 | |
| - Katalyn a scris:
- Actualul IR 1661
Buc.Nord 05:50 Focsani 09:00-09:02 Tecuci 09:44-09:55 Bralad 10:38-10:40 Iasi 12:31
Varianta 380+1661
Buc.Nord 06:00 Focsani 09:11-09:13 Marasesti 09:34-09:46 Tecuci Halta 10:09-10:11 Barlad 10:52-10:54 Iasi 12:45
Scadem cele 10 minute cu care am mutat 1661 mai tarziu fata de ora 05:50 si ajungem la Iasi la 12:35 iar in prezent ajunge la 12:31 cu doar 4 minute e mai lunga ruta Bucuresti-Iasi prin Marasesti decat ruta directa pe racord si schimbatul locomotivei la Tecuci.
Asta e romanul in ziua de azi expert in tot si toate fara sa se informeze posteaza la orice ora fara sa tina cont ca atunci cand isi da drumul pe internet nu e singur de capul lui. Stiu si eu foarte bine rutele si orele. Le-am studiat de multe ori, sa stii ca nu am scris ca sa ma aflu in treaba. Pur si simplu am spus o parere. Daca tot vrei tu sa unesti ceva, eu mai degraba as uni 1754 cu 401. Abia astea se urmaresc unul dupa altul de la Roman in colo. Ca sa nu mai zic de la Pascani, ca o sa imi spui iar ca nu stiu de racordul direct dinspre Iasi spre Roman, fara a rebrusa la Pascani. Apropo o statie foarte misto Pascani Triaj mai ales sa cobori acolo in miez de noapte. Ca sa nu mai zic ca 401 pentru Iasi , se suprapune peste 1668. Si din 5 trenuri spre Bucuresti, as putea spune ca de fapt Iasi-ul are doar 4. Macar bine ca fiecare merge pe magistrala diferita, dar tot se intalnesc de la Focsani. Eu cred ca aici mai degraba ar trebui revizuit, dar probabil tu vei spune ca sunt trenuri cu istoric si trebuie sa ramana asa. |
| | | Cris_Cr
Numarul mesajelor : 204 Varsta : 43 Localizare : Pelendava Reputatie : 3174 Data de inscriere : 06/10/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 16 Oct 2016, 04:09 | |
| Daca vrei sa ai calatori spre Otopeni nu ii pui intr o gioarsa de Urziceni cum am fost eu acum 1 an, le pui Desiro la dispozitie si nu faci o ora cu transbordare cu tot, totusi...
|
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 16 Oct 2016, 06:50 | |
| Rebrusarea din st Tecuci a adus ceva popularitate pentru IR 1663 şi IR 1667 pe Bucureşti-Iaşi. La fel pentru IR 1668 la retur. Am observat o creştere a numărului de călători la aceste garnituri. Evident este preferată în comparaţie cu Mărăşeşti-ul. Nu am folosit alte trenuri, dar la cele amintite este un spor vizibil la gradul de ocupare. Şi asta conteză, în definitiv. Varianta veche cu Tecuci Nord şi Mărăşeşti era dezavantajată pe ambele opriri şi bravo că s-a modificat spre bine. Foarte de acord că trebuie făcut ceva cu IR 1668 şi "Prietenia" cu CFM-uri şi ale noastre. Practic se urmăresc şi se garează paralel între Focşani şi Bucureşti. Este pagubă curată să le avem aşa de siameze. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 16 Oct 2016, 10:03 | |
| Stiu destula geografie ca sa vina x si y pe un forum de trenuri sa-mi spuna ca Tecuciul e mai mare si mai important decat Marasestiul. Pai la Tecuci e depou pe cand la Marasesti nu mai e nimic tot ce vine si pleaca de la Marasesti e ca si cum ar fi in tranzit. Si nu este o problema pentru tecuceni daca trenul opreste la gara mare sau la halta plus ca distanta intre cele 2 este foarte mica.
Doi la mana ti-am raspuns destul de civilizat nu te-am jignit deloc, te rog sa recitesti postarea mea dar vad ca tot nu vrei sa intelegi cum sta treaba. Nu poti sa fi de acord cu propunerea lui cfr500 de a comasa 1755 cu 1653 si v-am mai explicat odata de ce dar daca tot vreti sa faceti economie ati fi putut propune ca 1661 sa circule combinat cu 380 pe relatia Buc.Nord-Marasesti unde nu ar avea de pierdut nimic. Acum vad ca v-a picat iar pe 1754 si 401 sau ca 401 se suprapune cu 1668. Mai baieti in primul rand trebuie sa cunoasteti compunerea trenurilor :
1754 : 71-31, 21-76, 21-76, 10-70 + 21-76, 21-76 401 : 20-76, 22-76 + 6 vagoane CFM. 1668 : 44-31, 71-31, 21-76, 21-76, 10-91, 21-76, 21-76.
Ce trenuri vreti voi 2 ( cfr500 si laurentzu ) sa se uneasca ?? Penrru ce sa faci un carnat lung de 14-15 vagoane cand ele circula destul corect cum e in prezent. Trei la mana 401 e tren international Chisinau-Bucuresti si care intre Iasi si Bucuresti opreste la Roman, Bacau, Adjud, Marasesti, Focsani, Buzau si Ploiesti Sud in vreme ce 1668 vine pe alt traseu iar 1754 opreste in plus fata de 401 si la Pascani, R.Sarat si Mizil. Cele 2 vagoane de clasa 2-a de la 401 nu sunt puse in mod special pentru ieseni, ei oricum au la dispozitia 1668 ci pentru cativa rataciti de pe parcursul lui 401/402 pentru ca in trecut trenul asta nu avea vagoane CFR desi existau doritori iar cei mai norocosi se intelegeau cu insotitori CFM.
Daca tot vreti sa uniti ceva trebuia sa propuneti de prima data 380 cu 1661 adica 4 + 3 vagoane = 7 vagoane nu sa uniti 2 trenuri in miezul nopti si sa faceti ditamai carnatul de 15 vagoane doar doar o avea si M500 un tren lung.
Cat despre Botosani constat in ultima vreme ca acolo e buricul pamantului se cere orice dar mai ales da cele mai multe genii pe acest forum zona aceea de Nord-Est a Moldovei.
Daca Prietenia n-ar avea clienti de 6 vagoane ca ma indoiesc ca ar plimba 6 vahoane aiurea pentru calatori de maxim 2 vagoane si ar fi avut sa zicem 3 sau 4 vagoane CFM poate ca am mai intra in discuti pentru Unire desi nu vad deloc o varianta buna comasarea unor trenuri care nu merita. La marile sarbatori cand s-ar suplimenta 1668 dar si 1654 si 1754 atunci ce-ar face ar trebui sa introduca CFR-ul trenuri suplimentare ca pe timpuri.
E foarte bine cum e mersul celor 4 trenuri acum hai sa ne oprim aici cu discutile despre Unire. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 16 Oct 2016, 12:02 | |
| Bune cele trei de Moldova aşa cum sunt. Fiecare cu treaba lui şi cu trasa lui. Inclusiv clientela deja formată. Eu solicitam doar un ecart corespunzător între "Prietenia" şi 1668, ca să nu se mai calce mereu pe galoşi unul pe altul. Ceva de genul 60-90 de minute maxim. Ţinut cont că Prietenia întârzie mereu şi IR 1668 merge ca ceasul. Nu am dubii că majoritatea călătorilor este a lui IR 1668, dar şi "rătăciţii" din clasele Prieteniei deservesc legătură nocturnă Iaşi cu Bacău/Piatra Neamţ/Comăneşti, şi invers. Aproape întotdeauna cele două garnituri sunt cvasi-paralele între Focşani şi Bucureşti. Unul nu apucă să pornească cănd celălalt opreşte lângă el. Dacă aşa trebuie, păi aşa să fie şi mai departe. Poate ieşim dimineaţa să arbitrăm întrecerea feroviară. Doar că unii nu au tren 6-10 ore şi în alte părţi vin la bloc distanţă. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 16 Oct 2016, 13:00 | |
| - Cris_Cr a scris:
- Daca vrei sa ai calatori spre Otopeni nu ii pui intr o gioarsa de Urziceni cum am fost eu acum 1 an, le pui Desiro la dispozitie si nu faci o ora cu transbordare cu tot, totusi...
Anul asta, de prin Mai pana acum am fost la Otopeni in fiecare luna dar mereu am fost cu 783 sau 780, ajung mult mai repede si cum eu de acasa pana la Unirii am transport direct care face 10 minute iau de acolo imediat 783, de exemplu sambata dimineata sau seara de acasa pana in Otopeni fac 50 de minute. Practic nu are rost sa folosesti trenul spre aeroport la noi ca ala nu prea se poate numi mijloc de transport. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 16 Oct 2016, 13:24 | |
| 1731, Brasov Galati, ar putea sa plece cu vreo 20 minute mai tarziu din Brasov.
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 16 Oct 2016, 13:30 | |
| @neluadi nu se poate un asemenea ecart de care spui tu si vezi ca intre cele 2 trenuri sunt 20 minute distanta nu e unul in spatele celuilalt. Daca 401 e intarziat asta este sunt destule cazuri in tara la mine toata vara a fost la sector 1622-1646-3012 cand intarzia 1622 decent ca au fost perioade cand intarzia si 100 minute.
Asta e infrastructura de la noi buna doar pe Buc-Predeal si Bucuresti-Constanta si la plesneala pe restul tari. Ieri a intarziat 1668 vreo 17 minute pe la Buzau zic lasa ca recupereaza pana la Pl.Sud de unde ca nu a recuperat nimic ba mai mult a oprit si la Inotesti, cum spuneam asta e infrastructura de la noi cu asta defilam pe asta circulam. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |