| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+44Bebe cristi_tgv Vitosa t1972 Dr2005 Adrian78 razvan - trenuri Peter Fodor Laurentiu Ciobanu sun20 kasapis2007 Theijs DUAL AeroX MariusM Jeorje dan tm sp59 ravers75 spiderpc Katalyn TER200 cardinal alliens Nesebar bobi ciprian71 alinx3330 marius_catalin84 marius664 cristinat @ndrey laurentzu IonutCFR2009 sorin teoiasi riciu mielutu zburator Adirmvl neluadi cfr500 DAS 2011 ldh80 Andrey_tm 48 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam Apr 22, 2023 10:51 pm | |
| Asta de deosebeste de strainatate. Un tren pe ruta si pierderea timpului.
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum Apr 23, 2023 1:06 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Păi racordurile s-au făcut din start pentru marfă, că trenul de călători trebuie să intre în oraş, ca să aibă de unde să ia călători.
Dar pe vremuri rapidul 41 București - Satu Mare o lua pe racord spre Dej și evita stația Apahida, sau trenul Timișoara - Iași de la stația Aradul Nou o lua pe racord și evita stația Arad. Sau uite în prezent sezonierele Galați - Constanța și Iași - Mangalia evită stația Făurei și o ia pe racord. Pe atunci de ce se putea și în prezent nu ? E ca și cum de la Drobeta Turnu Severin linia va avea alt traseu spre Caransebeș dar voi puneți trenurile tot pe linia veche că vezi doamne mai ia niște călători de la stația Orșova. Bine ipotetic vorbesc că nu cred ca noul traseu să izoleze feroviar orașul Orșova. Domnule nu te supăra pe mine și nu am nici nici o intenție să te jignesc, dar e prostie multă în ministerul ăla. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum Apr 23, 2023 2:49 pm | |
| Pe vremuri exista racordul textila in Lugoj care permitea circulatia din directia Caransebes spre Buzias.
Nu stiu ce trenuri de marfa erau in directia aia dar unele trenuri de calatori circulau de la Buzias la Lugoj pe racord ca sa nu mai intoarca locomotiva. Ca sa nu mai spun de trenurile spre Managalia care in sezon mai evita statia Bucuresti Nord.
faimoasul tren Prietenia circula pe racordul Pascani.
Dar na, e greu de vazut cum e prin tarile unde chiar merg trenurile. Poate in Belgia nu se folosesc racordurile pentru trenuri de calatori.
In schimb trenurile IR opresc adeseori acolo unde pe vremuri erau noduri cu schimbari de trenuri, sau localitati care dadeau multi calatori spre centrele industriale.
Imi zic doi supracontrolori intr-o zi ca trenurile opresc in Ciumeghiu ca e legatura spre Vascau. in 2023 ei habar n-au..
la fel opresc in Iacobeni si Mestecanis din vremea cind.
Nu mai spun ca Dacia deviat prin Oradea opreste in Tileagd. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum Apr 23, 2023 4:08 pm | |
| Dane înțeleg ce zici, totuși am un amendament în ce privește opririle trenului Dacia 12346/12347, în relația Cluj Napoca - Episcopia Bihor respectă livretul trenului Corvin 404/405 care acesta nu circulă în perioada cât circulă 12346 și 12347. Deși și mie mi se pare o prostie aceste opriri. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum Apr 23, 2023 6:55 pm | |
| Recent pe 20.04 cu închiderea circulației pe M500 între Sihlea și Gugești interval orar 8 - 20, câteva trenuri spre și dinspre moldova noastră au fost deviate de la Buzău prin Făurei - Barboși - Tecuci - Mărășești (au circulat cu numere cu 12000, 12661, 12660, nu mi le mai amintesc pe toate), și fiindcă racordul despre care am mai vorbit anterior este închis circulației au avut oprire 20 minute la Barboși pentru darea locomotivei împrejur. De aici și probabilitatea pentru care CFR Călători tot insistă la sezonierul Iași - Mangalia cu tracțiune diesel până la Barboși deși linia Tecuci - Barboși este electrificată. Dar știu că are legătură și cu turnusul mecanicilor și cu al GM-ului care îl aduce pe 1962 la Barboși și îl preia pe 1960 la Iași. Care racord nu cred că este închis de florile mărului. Un motiv întemeiat are CFR Infrastructură de îl ține închis. Poate înțelege și userul ldh80 niște aspecte de la calea ferată. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum Apr 23, 2023 10:11 pm | |
| 1662 are 210 minute intarziere, cred ca s-a stricat locomotiva la Crasna. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum Apr 23, 2023 10:14 pm | |
| - Vitosa a scris:
- și fiindcă racordul despre care am mai vorbit anterior este închis circulației au avut oprire 20 minute la Barboși pentru darea locomotivei împrejur. De aici și probabilitatea pentru care CFR Călători tot insistă la sezonierul Iași - Mangalia cu tracțiune diesel până la Barboși deși linia Tecuci - Barboși este electrificată. Dar știu că are legătură și cu turnusul mecanicilor și cu al GM-ului care îl aduce pe 1962 la Barboși și îl preia pe 1960 la Iași.
Care racord nu cred că este închis de florile mărului. Un motiv întemeiat are CFR Infrastructură de îl ține închis. Poate înțelege și userul ldh80 niște aspecte de la calea ferată. E buna oprirea la Barbosi, ca mai ia calatori, plus ca nu se face doar "darea imprejur" ci si schimbarea locomotivei, destul de usor, directii diferite, nu e nevoie de 20 minute. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum Apr 23, 2023 10:19 pm | |
| - cardinal a scris:
- 1662 are 210 minute intarziere, cred ca s-a stricat locomotiva la Crasna.
S-a ,,stricat" după ce a lovit o maşină pe trecerea la nivel de la km 316+680. _________________ :TTT:
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum Apr 23, 2023 10:31 pm | |
| - cardinal a scris:
- E buna oprirea la Barbosi, ca mai ia calatori, plus ca nu se face doar "darea imprejur" ci si schimbarea locomotivei, destul de usor, directii diferite, nu e nevoie de 20 minute.
E un fel de Cucuveaua galatenilor, doar canu prea are galatiul traditie cum are Bucurestiul. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum Apr 23, 2023 11:09 pm | |
| - cardinal a scris:
- Vitosa a scris:
- și fiindcă racordul despre care am mai vorbit anterior este închis circulației au avut oprire 20 minute la Barboși pentru darea locomotivei împrejur. De aici și probabilitatea pentru care CFR Călători tot insistă la sezonierul Iași - Mangalia cu tracțiune diesel până la Barboși deși linia Tecuci - Barboși este electrificată. Dar știu că are legătură și cu turnusul mecanicilor și cu al GM-ului care îl aduce pe 1962 la Barboși și îl preia pe 1960 la Iași.
Care racord nu cred că este închis de florile mărului. Un motiv întemeiat are CFR Infrastructură de îl ține închis. Poate înțelege și userul ldh80 niște aspecte de la calea ferată. E buna oprirea la Barbosi, ca mai ia calatori, plus ca nu se face doar "darea imprejur" ci si schimbarea locomotivei, destul de usor, directii diferite, nu e nevoie de 20 minute. Vezi că sezonierul deși schimbă locomotivele așa cum spui tu, tot 20 minute are staționarea în livret. Și poate sunt în asentiment cu Laurențiu Ciobanu crezi că dacă i-ar muta plecarea din Iași 2h30 mai târziu, deci ar sosi în Mangalia pe la 8.30/9, ar fi deranj mare în rândul gălățenilor care îl folosesc ? Iar 1970ul mutat 3h mai târziu? |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun Apr 24, 2023 8:31 am | |
| nu sunt numai galateni, mai sunt si braileni, si acestia mi se par chiar mai plimbareti decat galatenii nu circul cu ele, nu ma pronunt, las pe altii, stiu doar ca au clienti destui sezonierele. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun Iun 05, 2023 8:42 pm | |
| -Tren de marfa in statia Crasna, cu cereale. Am vazut garate multe vagoane de cereale in statia Crasna. Locomotivele apartineau de CFR-Marfa. Am inteles ca in statia Crasna urmeaza a fi incarcate mai multe trenuri cu cereale, urmand a se amenaja un fel de "baza" de receptie a cerealelor! |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun Iun 05, 2023 9:12 pm | |
| Nu e nevoie se baza, se inchiriaza linia si afaceristii aduc un șnec actionat de tractor. E plina tara. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi Iul 20, 2023 7:35 am | |
| Ținând cont de faptul că , între HM Bârnova și Ciurea, panta caracteristică este de 24 la mie, care ar fi tonajul maxim admis al trenului, daca ar fi tractat cu locomotivă diesel noua, în stare tehnica foarte buna ?
In anul 1984 tonajul maxim admis al trenurilor (de călători; la trenuri de marfă nu știu) era de 600 tone, în simpla tracțiune, cu locomotivă 060-DA (evident când atunci aceste locomotive se aflau într-o cu totul alta stare tehnica decât astăzi)!
Dar daca M600 ar fi electrificată, care ar fi tonajul maxim admis al trenurilor la Bârnova, daca ar fi tractate cu locomotivă 060-EA, în simpla tracțiune ? Dar in dubla tracțiune cu 060-EA ?
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi Iul 20, 2023 9:16 am | |
| - ldh80 a scris:
- Ținând cont de faptul că , între HM Bârnova și Ciurea, panta caracteristică este de 24 la mie, care ar fi tonajul maxim admis al trenului, daca ar fi tractat cu locomotivă diesel noua, în stare tehnica foarte buna ?
In anul 1984 tonajul maxim admis al trenurilor (de călători; la trenuri de marfă nu știu) era de 600 tone, în simpla tracțiune, cu locomotivă 060-DA (evident când atunci aceste locomotive se aflau într-o cu totul alta stare tehnica decât astăzi)!
Dar daca M600 ar fi electrificată, care ar fi tonajul maxim admis al trenurilor la Bârnova, daca ar fi tractate cu locomotivă 060-EA, în simpla tracțiune ? Dar in dubla tracțiune cu 060-EA ?
500t 15 vagoane pentru ca o parte din curent ar merge spre IT Cred ca daca ar fi tractiune electrica nu ar depasi 750t |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
|
| |
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|