|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+44Bebe cristi_tgv Vitosa t1972 Dr2005 Adrian78 razvan - trenuri Peter Fodor Laurentiu Ciobanu sun20 kasapis2007 Theijs DUAL AeroX MariusM Jeorje dan tm sp59 ravers75 spiderpc Katalyn TER200 cardinal alliens Nesebar bobi ciprian71 alinx3330 marius_catalin84 marius664 cristinat @ndrey laurentzu IonutCFR2009 sorin teoiasi riciu mielutu zburator Adirmvl neluadi cfr500 DAS 2011 ldh80 Andrey_tm 48 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 20 Apr 2017, 19:47 | |
| De remarcat ca in 1988/1989, pe M600, circulau numai 6 perechi/zi de trenuri de rang superior, astfel:
-O singura pereche tren R "Moldova" Iasi- Bucuresti Nord (Iasi plecare 5.35. Clasa 1, 2, vagon-restaurant)
-Doua perechi trenuri A Iasi- Bucuresti Nord, ambele cu grupe directe Husi- Bucuresti Nord (plecau din Iasi la ora 13.50 si 23.45. Compunere: clasa 1, 2, iar cel de 13.50 si vagon-restaurant)
-Doua perechi trenuri facultative A Iasi- Bucuresti Nord (plecau din Iasi la 10.25 si 11.50. Compunere: clasa 1,2).
-O singura pereche tren A Iasi- Mangalia (Iasi plecare 20.35. Compunere: clasa 1,2).
In afara de acestea, mai existau si 3 perechi/zi trenuri personale de lung-parcurs:
-P Iasi- Barlad- Tecuci Nord hc- Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti Nord
-P Iasi- Barlad- Targu Bujor- Galati
-P Iasi- Barlad- Tecuci Nord hc- Marasesti- Ploiesti Sud- Ploiesti Vest- Brasov. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 20 Apr 2017, 20:04 | |
| - Kapпaтй a scris:
- cfr500 a scris:
- Partea rea e ca nu este nici un tren care pleaca din Iasi spre Bucuresti intre 6 si 14:25, si urmatorul e la 16:30 si pe urma 2 consecutive la 22:38 si 23:10 pe trasee diferite. Deci ar trebui sa fie o cadenta intre ele...
Ala de 14 e garnitura lui 1667 si e facut de partida de Bucuresti, dupa o noapte de stat pe drum la serviciu e normal sa se odihneasca omul cateva ore si apoi sa plece. Totusi trenurile astea circula si ele dupa anumite calcule nu asa aiurea in vant, bagam tren la ora x ca vrea Ionica, nu e chiar asa. Un tren sa plece la drum trebuie sa indeplineasca multe chestii. Cel mult 1664 merge mutat la 13 dar mai devreme chiar nu are cum, zic ca la 13 e ok iar Bacaul sa vina singur sa nu se mai cupleze in Marasesti cu 1664. Intra-adevar circula dupa anumite calcule, dar la cFR Calatori banuiala e ca aceste alcule nu sut facute in interesul calatorilor, ci in functie de interesele interne ale companiei |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 20 Apr 2017, 23:12 | |
| @alliens
I. PREZENTARE GENERALĂ A SOCIETĂŢII Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători „CFR Călători” -S.A., denumită în continuare CFR Călători, înfiinţată prin H.G. nr.584/1998, cu modificările şi completările ulterioare, este persoană juridică română, avand forma juridica de societate pe actiuni, care isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile romane, inclusiv dar fara a se limita la Legea societatilor nr.31/1990, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare si Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu completarile si modificarile ulterioare si cu Actul Constitutiv aprobat de Adunarea Generală a Acţionarilor. CFR Călători, în calitate de operator de transport feroviar, este un agent economic, cu capital de stat, licenţiat în conformitate cu legislaţia în vigoare pentru efectuarea serviciului de transport feroviar public de călători, supunându-se atât legislației naționale cât și legislației comunitare, având în vedere că România este stat membru UE. CFR Călători desfăşoară activităţi de interes naţional cu caracter public social. Furnizarea serviciilor de transport de către CFR Călători se face, în baza contractului de servicii publice încheiat pentru perioada 2016-2020 cu Ministerul Transporturilor, aprobat prin Hotarare de Guvern nr.231/2016 şi care se actualizează anual prin Act aditional, după aprobarea legii bugetului de stat. Principalele reglementări ale Uniunii Europene specifice transportului feroviar public de călători fac parte din al Treilea Pachet Feroviar și sunt reprezentate de regulamente UE care se aplică obligatoriu în forma în care au fost emise: Regulamentul(CEE)1370/2007/CE privind serviciile publice de transport feroviar şi rutier de călători şi de abrogare a Regulamentului (CEE) nr.1191/69 şi nr.1107/70 ale Consiliului European si Regulamentul(CEE) 1371/2007/CE privind drepturile și obligațiile călătorilor din transportul feroviar, precum și de o serie de directive UE care se transpun în legislația națională. În scopul realizării obiectului său de activitate în condiţii de calitate şi siguranţă, CFR Călători, în limita competenţelor aprobate, prin structura sa centrală şi teritorială are în principal următoarele obligaţii: - să respecte Reglementările Proprii ale CFR Călători de aplicare a Regulamentului privind transportul pe căile ferate din România aprobat prin O.G. nr.7/2005, cu modificările și completările ulterioare şi a Normelor Uniforme privind transporturile pe căile ferate din România aprobate prin OMT nr.655/2007 cu modificările și completările ulterioare; - să stabilească politica tarifară pe termen scurt, mediu şi lung a societăţii privind traficul intern de călători şi să elaboreze reglementări pentru aplicarea politicii tarifare; - să încheie convenţii de prestări servicii cu instituțiile abilitate în vederea acordării facilităţilor la transportul persoanelor pe calea ferată, în condiţiile prevazute de legislaţia în vigoare; - să elaboreze instrucţiuni de exploatare tehnică proprii şi să aplice măsurile de siguranţă a circulaţiei pe calea ferată, în scopul prevenirii evenimentelor de cale ferată; - să organizeze şi să exercite, prin organe proprii specializate, controlul permanent al activităţii de producţie şi exploatare şi de siguranţă a circulaţiei feroviare; - să ia măsuri pentru folosirea raţională şi în condiţii de siguranţă a mijloacelor de transport feroviar, a instalaţiilor, utilajelor şi maşinilor, precum şi pentru respectarea normativelor tehnice privind întreţinerea şi repararea acestora, aferente activităţii proprii; - să organizeze recepţia materialului rulant, a instalaţiilor şi echipamentelor la unităţile furnizoare şi de reparaţii, în scopul asigurării unei calităţi corespunzătoare siguranţei circulaţiei feroviare; - să stabilească, cu respectarea prevederilor legale, normativele de personal, funcţiile şi meseriile din activitatea proprie, precum şi răspunderea acestora faţă de siguranţa circulaţiei; - să propună spre aprobare norme metodologice pentru selecţionarea, şcolarizarea, verificarea cunoştinţelor şi aptitudinilor psihologice ale întregului personal autorizat, cu atribuţii în siguranţa circulaţiei pe căile ferate române; - să organizeze, în condiţiile legii, autorizarea personalului cu răspunderi în siguranţa circulaţiei pe calea ferată, precum şi a celui care îndeplineşte sarcini de verificare şi de îndrumare metodologică pentru siguranţa circulaţiei feroviare.
Arata-mi si mie daca la obligatii scrie ca ii revine si stabilirea graficelor mersului trenurilor?! A, ca poate cere introducerea de trenuri noi sau suplimentare, retragerea sau revenirea pe alte sectii, sau ca poate cere si niste opriri in plus e alta discutie.
Oameni buni, intelegeti odata pentru totdeauna ca NU cfr calatori intocmeste graficele, ci CFR SA ! Scrie clar aici http://www.cfr.ro/index.php/ct-menu-item-125 anexa 15 http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexa%2015%20Reguament%20de%20alocare.pdf
Si putea la fel de bine daca nu se opunea categoric CFR SA sa (re)introduca trenuri si pe intervalele orare destinate mentenantei sa existe si un tren din Iasi cu plecare pe la 10, 11, 12, sau cat doriti dvs, iar cfr calatori sa stabileasca alte turnusuri pentru personalul de tren! |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 21 Apr 2017, 09:26 | |
| - ldh80 a scris:
- De remarcat ca in 1988/1989, pe M600, circulau numai 6 perechi/zi de trenuri de rang superior, astfel:
-O singura pereche tren R "Moldova" Iasi- Bucuresti Nord (Iasi plecare 5.35. Clasa 1, 2, vagon-restaurant)
-Doua perechi trenuri A Iasi- Bucuresti Nord, ambele cu grupe directe Husi- Bucuresti Nord (plecau din Iasi la ora 13.50 si 23.45. Compunere: clasa 1, 2, iar cel de 13.50 si vagon-restaurant)
-Doua perechi trenuri facultative A Iasi- Bucuresti Nord (plecau din Iasi la 10.25 si 11.50. Compunere: clasa 1,2).
-O singura pereche tren A Iasi- Mangalia (Iasi plecare 20.35. Compunere: clasa 1,2).
In afara de acestea, mai existau si 3 perechi/zi trenuri personale de lung-parcurs:
-P Iasi- Barlad- Tecuci Nord hc- Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti Nord
-P Iasi- Barlad- Targu Bujor- Galati
-P Iasi- Barlad- Tecuci Nord hc- Marasesti- Ploiesti Sud- Ploiesti Vest- Brasov. Cel de 23,45 avea in compunere si vagoane de dormit. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 21 Apr 2017, 19:53 | |
| - ldh80 a scris:
- Pentru legatura Suceava/Iasi- Brasov, raman totusi la parerea ca cea mai buna solutie at fi existent a doua grupe (una care sa circule prin Suceava- Pascani- Roman- Bacau- Adjud si cealalta grupa care sa circule prin Iasi- Vaslui- Crasna- Barlad- Tecuci Nord hc- Marasesti- Adjud. Ambele grupe sa se combine in Adjud, iar apoi sa circula impreuna prin Onesti- Comanesti- Siculeni- Sfantu Gheorghe- Brasov).
. IR 1540/1541 trebuie sa ramana ca in prezent pe racordul de la Pascani, cu o eventuala grupa Suceava-Bacau, ca in Bacau sta vreo 10 minute pentru revizie. Partea proasta e suprapunerea intre Pascani-Bacau. Daca coridorul 9 era finalizat Pe Iasi-Pascani-Ploiesti, multe IR Iasi-Bucuresti dispareau de pe M600. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 21 Apr 2017, 22:15 | |
| Cu asa ceva nu pot fi de accord! Si pentru calatorii din Vaslui, Barlad, Husi si Tecuci trebuie sa existe trenuri directe a CFR-Calatori spre: Bucuresti, Constanta (Mangalia), Galati si Brasov! Inclusiv IR Prietenia at trebui sa circule tot prin Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui (apoi eventual pe racordarea Ramificatie Nicolina- Socola). |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 21 Apr 2017, 22:54 | |
| - ldh80 a scris:
- Cu asa ceva nu pot fi de accord! Si pentru calatorii din Vaslui, Barlad, Husi si Tecuci trebuie sa existe trenuri directe a CFR-Calatori spre: Bucuresti, Constanta (Mangalia), Galati si Brasov! Inclusiv IR Prietenia at trebui sa circule tot prin Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui (apoi eventual pe racordarea Ramificatie Nicolina- Socola).
Pentru asta trebuie sa convingi cat mai multe persoane din zona de utilitatea acestor legaturi, eventual strangere de semnaturi si petitia trimisa la conducerea CFR Calatori. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 22 Apr 2017, 00:14 | |
| - ldh80 a scris:
- Cu asa ceva nu pot fi de accord! Si pentru calatorii din Vaslui, Barlad, Husi si Tecuci trebuie sa existe trenuri directe a CFR-Calatori spre: Bucuresti, Constanta (Mangalia), Galati si Brasov! Inclusiv IR Prietenia at trebui sa circule tot prin Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui (apoi eventual pe racordarea Ramificatie Nicolina- Socola).
Punem 401/402 si 1540/1541 pe 600. Bun, nu mai exista tren IR direct Iasi-Roman-Bacau cu exeptia lui 1852 care circula vineri si 1851 de duminica. Aduna locuitorii din Vaslui, Bârlad, Tecuci si pe cei din Roman si Bacau. Si eu vreau inapoi Botosani-Brasov/Mangalia/Iasi via Pascani/Dorohoi, dar daca cei din Botosani au alergie la tren... Si in prezent Iasiul de Tecuci e legat de 8 perechi de IR, pe când Iasi-Roman-Bacau de numai 2 perechi si a 3 e de week-end. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 22 Apr 2017, 00:29 | |
| Tecuciul e pur și simplu în drum. De aia sunt multe legaturi, nu că s-ar fi gândit cineva " hai să punem multe legături Iași Tecuci, că sunt călători". Și or mai fi și care schimbă trenul, de pe 704 pe 600, nu știu.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 22 Apr 2017, 09:58 | |
| - cfr500 a scris:
- ldh80 a scris:
- Cu asa ceva nu pot fi de accord! Si pentru calatorii din Vaslui, Barlad, Husi si Tecuci trebuie sa existe trenuri directe a CFR-Calatori spre: Bucuresti, Constanta (Mangalia), Galati si Brasov! Inclusiv IR Prietenia at trebui sa circule tot prin Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui (apoi eventual pe racordarea Ramificatie Nicolina- Socola).
Punem 401/402 si 1540/1541 pe 600. Bun, nu mai exista tren IR direct Iasi-Roman-Bacau cu exeptia lui 1852 care circula vineri si 1851 de duminica. Aduna locuitorii din Vaslui, Bârlad, Tecuci si pe cei din Roman si Bacau. Si eu vreau inapoi Botosani-Brasov/Mangalia/Iasi via Pascani/Dorohoi, dar daca cei din Botosani au alergie la tren... Si in prezent Iasiul de Tecuci e legat de 8 perechi de IR, pe când Iasi-Roman-Bacau de numai 2 perechi si a 3 e de week-end. Pentru cei care locuiesc in Iasi si vor sa ajunga la Bucuresti, sunt IR-urile Iasi- Bucuresti care circula pe M600! Pentru cei din Suceava si de pe restul magistralei 500 care vor sa ajunga la Bucuresti, sunt cred destule IR-uri Suceava- Bucuresti pe M500 (unele din ele cu vagoane directe pentru Botosani si Piatra-Neamt). Ramane doar problema celor de pe linia 606 (mai exact pentru cei din Targu-Frumos) care vor sa ajunga la Bucuresti! Aici cred ca Solutia ideala at fi o grupa Iasi-Pascani, care, din Pascani, sa fie atasata la IR 1754. In plus, exista trenuri regio Iasi- Pascani- Bacau/Marasesti! |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 15 Iun 2017, 22:59 | |
| CFR SA a scos la licitatie desfiintarea TDJ din capat X Vaslui, linia spre termica mai e functionala?
http://cfr.ro/index.php/achizitii-iasi/3596-lucrari-de-reparatii-pentru-ridicare-restrictii-de-viteza-pe-aparate-de-cale-linia-600-fir-i-ii-tecuci-iasi-statia-vaslui-inlocuire-tdj-si-refacere-substrat-aparate-cale-cap-x |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 20 Iun 2017, 20:07 | |
| E bun ca se mai modernizeaza si refac unele aparate de cale din statia Vaslui! Ar fi o ocazie pentru montarea unor aparate de cale (in capatul dinspre HM Munteni a statiei Vaslui) in vederea dublarii liniei Vaslui- HM Munteni!
In privinta liniei industriale pentru fosta Termica/CET Vaslui, aceea linie ferata industrial se desprindea din HM Munteni si mergea parallel cu M600!
CET-ul din Vaslui a functionat initial pe carbine (lignit), iar din anii 1996-1998 pe baza de pacura si gaz metan. Ultima iarna in care a mai functionat CET-ul din vaslui a fost iarna 2008/2009.
Probabil pana atunci a fost utilizata calea ferata industriala pentru CET-ul din Vaslui.
Prin 2010 aceasta cale ferata industriala este desfiintata si demontata din teren! Terasamentul ei mai exista insa. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 23 Iun 2017, 17:58 | |
| Cateva aspect de natura tehnica feroviara, constatate pe sectorul Nicolina- Ungheni CFM al M600, cu ocazia unei calatorii effectuate in data de 12 iunie 2017, cu trenul R 1062, pe ruta Iasi- Ungheni CFM.
-Triajul Socola parea destul de gol, cu relative putine vagoane de Marfa garate.
-Linia ferata industrial care se ramifica din statia Socola, traverseaza DN28 (la bariera Tomesti, la intrarea in Iasi), merge in timp parallel cu linia curenta si ajunge in Antestatia CET Holboca era ruginita.
-HM (fosta statie) Holboca are: macaze mecanice, semnale luminoase si o bariera automata.
Semnalele prevestitoare pentru statia Socola si HM Holboca sunt situate practic in accelasi loc (bineinteles- pe parti opuse ale caii), si au fiecare cate 3+1 focuri.
-Statia Cristesti-Jijia are instalatie CED. Aici erau garate vagoane de Marfa (inclusive de ecartament larg)
-Intre statia Cristesti-Jijia si HM Ungheni-Prut exista cel putin in semnal de trecere BLA.
-HM Ungheni-Prut are: semnale luminoase, o bariera automata (in incinta haltei) si doua macaze centralizate electrodinamic. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 23 Iun 2017, 18:05 | |
| O particularitate o reprezinta: 1. Semnalul luminos de iesire din HM Ungheni-Prut spre statia Ungheni CFM Trenul cu care am calatorit a fost expediat din HM Ungheni-Prut spre statia Ungheni CFM, de la linia 2 abatuta, de pe firul de ecartament normal. In acest caz, semnalul de iesire din HM Ungheni-Prut spre statia Ungheni CFM aveea urmatoarea configuratie (ca in desenul atasat): *Mentionez ca semnalul pitic de intrare in statia Ungheni CFM afisa tot doua focuri galbene aprinse. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 23 Iun 2017, 18:12 | |
| Accelasi semnal, cu indicatia "opreste fara a depasi semnalul" |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |