Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Mier 28 Aug 2013, 20:17
Cara piatra de la Voslobeni la Letcani si Vaslui pentru Lafarge
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Satu Mare - Baia Mare Sam 09 Noi 2013, 17:04
Vedere de la strada
Vedere de peste linii
ADH-ul cu care am mers (R 4315)
Spre Baia Mare
Spre Satu Mare
Spre Baia Mare
Spre Satu Mare
Linia spre Bixad
Odoreu
Am stat intr-unul din compartimente. Trenul nu a precat curat din Satu Mare. Recunosc, am fost usurat ca au lasat doar ambalajul.
Apa
Seini
Nici un stres
Sabisa hc
Ilba hc
Busag
Un R Baia Mare - Satu Mare, cred. A sosit in ultima vineri din septembrie pe la 12:40. Acum nu mai apare pe CFR Calatori.
Spre Jibou
Dinspre Jibou
R 4383 Jibou - Baia Mare. Fata de cum mergea trenul in care ma aflam asta s-a dus ca vantul.
R 4383 Jibou - Baia Mare
Cred ca vreo 20% a fost gradul de ocupare. Ultimii 25-30 de km au fost teribili in privinta vitezei. Din ce am vazut in interiorul ADH-ului circula destule animale cu respectivul AM.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: CFF Viseu Dum 10 Noi 2013, 13:03
Un prieten a fost acum o luna in Maramures. Evident, nu a putut rata o plimbare cu mocanita. Pozele sunt facute cu telefonul.
Prietenul de la care am pozele mi-a spus cateva chestii interesante:
-ultimul vagon a sarit de pe sine dar a fost pus la loc ca o jucarie ; -imaginile sint dintr-o miercuri sau joi, deci in timpul saptamanii. Cele 6 sau 7 vagoane au fost pline (!!!), jumatate sau mai mult de jumatate din pasageri fiind turisti straini.
Bravo celor de acolo ca au reusit sa integreze bijuteria asta intr-un circuit turistic. Asta in timp ce de mocanita din Apuseni s-a ales praful si Oravita-Anina sta sa-si dea duhul...
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Dum 10 Noi 2013, 14:34
Am citit intr-un articol mai vechi acum ceva timp ca este absolut normal sa mai sara un vagon de pe sine, cei de acolo sunt obisnuiti. Mai greu e cand sare locomotiva.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Dum 10 Noi 2013, 17:28
Diferenţa între această linie şi Oraviţa-Anina e că aici încă se cară marfă (lemn) la greu. Când se vor închide exploatările forestiere (la ritmul în care rad munţii, probabil în 10 ani nu mai rămâne nimic), nu cred că o să mai întreţină nimeni o linie pentru un tren cu turişti pe zi.
_________________ :TTT:
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Dum 10 Noi 2013, 17:39
100 de persoane, 40 de lei biletul, plus cafea, apa, sendvisuri destul de scumpe. Ar merita tinuta, zic eu, mai ales ca e unica din Europa de acest tip inca functionala. Parca asa citisem pe undeva. Deci ar merita sa ramana.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Dum 10 Noi 2013, 17:52
E superb traseul. Am făcut, într-un an, revelionul pe această linie. A fost de neuitat...
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Dum 10 Noi 2013, 17:59
Daca din '30 pina astazi nu s-a epuizat lemnul, nu cred ca se va epuiza peste 10 ani. Daca patronul acelei exploatari forestiere ar fi fost genul de idiot care sa taie tot in 10 ani, sigur nu ar fi existat nici o garnitura turistica. In cazul acela poate ar fi lucrat la CFR...
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Dum 08 Dec 2013, 17:46
Sambata 14.12 de la orele 19:45 pe Kanal D Romania in cadrul emisiuni Asta-i Romania va fi un material cu mocanita de la Viseu si in reluare duminica 15.12 de la orele 17:15.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Mures-Brasov Joi 20 Feb 2014, 18:03
Pe 18 februarie 2014 am facut o excursie intre Tg. Mures si Brasov.
Din Cluj am plecat pe la 8 fara un sfert, desi ar fi trebuit sa pornec pe la 8 si jumatate, cu o duba de la Sebali. Vai de fizicul meu cat de inghesuit am mers, dar comoditatea se plateste.
Cred ca doar o unitate militara e mai pazita decat gara Tg. Mures. De la militisti la frecatori de menta angajati la CFR era plin pana sa plece 4508 Mures-Siculeni. O vorba spune sa nu te bucuri de darul de la grec. Eu as completa-o cu "... sau de compartimentatele din compunerea R-urilor". Trenul era compus din doua 20-55-uri si un 20-31. Bineinteles, geamurile de la 20-55 erau fixate cu suruburi. Prin urmare din acest motiv si nu numai, aproximativ jumatate din pozele ce urmeaza din facute prin geamul jegos de la compartiment/hol.
Pentru Mures-Reghin am postat un reportaj acum ceva vreme. Pozele sint aici: http://www.forumtrenuri.com/t2284-reportaje-feroviare-adirmvl
Idiciu de Jos hc
Brancovenesti hc
Alunis h
Alunis Mures
Rusii Munti hc
M 400
Ajungem in Deda, unde stationam pentru schimbul de locomotiva. Mi-a parut foarte rau ca nu a fost pastrata batrana DA prin munti, dar nu le poti avea pe toate...
Remiza de locomotive, cu 40-589 in prim-plan
Spre Siculeni
Spre Beclean
Fluieroasa 832, cu care am ajuns in Deda. Fiind cu fluier, cu atat mai mult mi-ar fi placut sa fie pastrata chiar pana la Brasov, dar asta e.
Garnitura trenului, gata sa plece mai departe
Continueam drumul
Deda Bistra
Detaliul care mi-a facut o caruta de nervi
Rastolita
Incep peisajele frumoase
Lunca Bradului
Trecere la nivel
Stinceni hc
Parca vedeam HD cand am scos capul din vagon sa fac poza asta
Stinceni h
Ciobotani h
Intram in Toplita. Pana la iesire cred am mers cu vreo 10 km/h
O linie iesind din fabrica
La fel ca in Gheorgheni, trenul a trecut la o ora buna pentru elevi
Galautas
Sarmas Runc hc. O cladire cel putin interesanta. M-a uimit sa vad ca cei mai multi din copiii care au coborat aici erau imbracati doar in uniforma :shock:
Cateva poze din compartimentul in care am mers. Avand o frizura... mai putin comuna... am reusit sa stau singur aproape tot drumul. Macar atat...
Subcetate Mures hc
Linia II
Un cuib de barza
O biserica aparte
Trecere la nivel
Ditrau
Lazarea
953 000
Ca peste tot prin zona, foarte multi indo-maghiari
Gheorgheni
O cladire foarte frumoasa
Valea Stramba hc
Sugau hc
Voslabeni
Izvorul Muresului
Sandomnic
Izvoru Oltului
O gluma a CFR-ului. Foarte nesarata, avand in vedere ca ei doar pe asta se bazeaza, ca sigur nu se obosesc cu facut curat. Totusi, de notat e ca pana sa plece trenul o femeie de serviciu a trecut prin tren si a lasat hartie igienica in cabina. Ce ziceti, mai era acolo?
Tomesti. O zona in care mintile infierbantate ale unor "secui" lasa urme
Cartani hc
Danesti hc
Madaras Ciuc Hm
Racu hc
Am ajuns in Siculeni. Nu am putut prinde prea bine cladirea garii din cauza trenurilor din fata.
Un ceas pentru masurat presiunea, pus la coada lui 4512 Siculeni-Brasov
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Joi 20 Feb 2014, 18:43
Acela este un manometru, ii efectua proba de frana completa. Oricum, frumos reportaj, in sfarsit l-ai facut.
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Joi 20 Feb 2014, 19:35
Ce trist e totul, gunoaie peste gunoaie, vagoane murdare, geamuri jegoase. Dar cand ma duc personal, parca-i mai frumos, parca nu-i asa murdar geamu', si parca nici banchetele nu-s mocicose. Dar gunoaiele nu pot sa nu le vad.
In tunelul de dinainte de Lunca Bradului s-a circulat bine? Ieri cand am fost, am vazut ca a fost ridicata restrictia de 10km/h cat a fost mai bine de un an.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Joi 20 Feb 2014, 19:38
Pornim din Siculeni cu 4512, in acelasi timp cu 5208 Ciuc-Marasesti
R 4511 Brasov - Lunca Bradului
In Ciuc trenul s-a umplut cu navetisti. In vagonul meu au stat destui si in picioare. Alti oameni si alte conditii fata de Mures-Siculeni. Platitori de bilete sau abonamente. Din cauza aglomeratiei am ratat cateva statii.
Sancraieni
Tusnad Sat
Baile Tusnad Hm
Bicsadu Oltului
Malnas Bai
Malnas Sat
Bodoc
Arcus h
Intram in Sf. Gheorghe
Linia dinspre Brates (?)
Peronul dintre liniile II si III
Gara arata mult mai bine fata de acum cativa ani. Si cred ca e printre putinele cladiri vechi pe care nu le strica termopanele
Linia I. Se cunoaste ca a fost despiintat peronul dintre primele doua linii
Linia I si o linie industriala
Acestea se unesc
Ozun
Am facut cruce cu 4513
Chicis hc
Prejmer
Harman. Scuzati calitatea, dar poza a fost facuta cu telefonul, din mers, pe inserat...
Pav. CFR Brv. Tj. h
Cam asta a fost.
Impresii: multi tigani si blatisti, peisaj frumos, timpi decenti, mai ales dupa Siculeni. Ma gandesc sa refac excursia, dar cu IR-ul, in curatenie, fara tigani.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Joi 20 Feb 2014, 19:52
In Sf.Gheorghe este linia de la Bretcu nu Brates.
_________________
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Joi 20 Feb 2014, 19:53
Nu mi dau seama de unde vine prostia asta cu blocatul geamului cu holzsurubul. Dar eu cind merg srau pe la usa sa nu fac poze prin geamurile alea murdare.