|
| Reportaje feroviare Adirmvl | |
|
+24ciprian71 AeroX marius664 IonutCFR2009 mielutu zburator spiderpc didinul Cont.dezactivat 92Dragos mureseanu_976 lapsanszkitamas Nesebar cortexedge cfr500 MariusM Dr2005 Adrian78 TVlad DUAL Vlad delly Teodor Kriszti219 Norbi 28 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Excursie pe 401 si 409 (Cluj-Dej-Sighet) Joi 04 Iul 2013, 13:14 | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Joi 04 Iul 2013, 13:20 | |
| Poate avea şi cu un DA, dacă are generator de 1500 V c.a.. Alea din poze au. Dacă o mai merge sau nu, asta e altă mâncare de peşte. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Dimitroavele de la Govora si Daesti Sam 27 Iul 2013, 18:21 | |
| Am zis sa fac un reportaj cu dimitroavele lasate sa moara in Valcea. Si cum, din cate stiu, cu cele din Govora nu este un reportaj pe forum, m-am concentrat mai mult asupra acestora. Pozate de pe linii Pozate dinspre CET 29-20 255 Boghiurile aratau... ca-n poze... :)Nu stiu daca mai sunt doua sau trei arcuri in total ramase la vagoanele astea. :shock: Veti vedea mai jos ca (sper ca e corect termenul) cadrul boghiurilor sunt sprijinite de osiile rotilor. Cand am ajuns acolo, pentru cateva secunde incercam sa-mi dau seama ce fel de boghiuri erau, ca nu mai vazusem asa ceva, ca apoi sa-mi dau seama ca sunt... goale... Statia de domiciliu. In afara de dimitroave au mai fost vagoane din alte serii cu Ramnicu-Valcea statie de domiciliu? Ultima revizie a expirat in marti '94... B e de la clasa a II-a, dar AFLD? Interior. Cadrul usii stramb, trepte ioc si garniturile de la capete. Desigur, si numarul clasei a fost luat. Mi se pare sau vagonul asta nici macar nu a prins vopseaua albastra, ultima data fiind vopsit in perioada verzuie? 054 Mai in gluma, mai in serios, daca vor sa le taie si sa le vanda la fier vechi ar trebui sa se grabeasca, pana nu le mananca rugina... Cum spuneam, nu au mai ramas prea multe care sa le tina adunate, diferenta de nivel intre tampoane fiind graitoare in privinta asta. Imi spune cineva numarul vagonului dinspre cladirea garii? Nici pe cealalta parte nu se vedea cifra sutelor din cauza ruginii si nu stiu cum se calculeaza cifra de control. Multumesc anticipat. Placuta cu numarul vagonului Numarul boghiului. Cadrul pe care era pusa o cutie. X77 Presupun ca tevile invelite sunt pentru incalzire. Ca impresie de la fata locului, nu vad cum ar mai putea fi transportate vagoanele astea pe sine pentru a fi taiate in alta parte, fiind luate inclusiv cuplele. Voi reveni si cu dimitroavele de la Daesti, acelea fiind intr-o stare mult mai buna. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Sam 27 Iul 2013, 19:42 | |
| |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: 804- Medgidia-Tulcea Oras Sam 27 Iul 2013, 23:42 | |
| Ca tot se vorbeste despre utilitatea trenurilor directe, am mers cu sezonierul de la Valcea pana la Medgidia, unde am asteptat R-ul pantru Tulcea. Vreau sa merg la baie si unde ar fi trebuit sa fie asta era o cladire cu doua intrari, ambele cu usile deschise, dar cu gratiile inchise cu lacatul. Intr-una din camere se vedea un domn bine, gol pusca, care o ciocanea in varf. Sa tot astepti dupa legaturi... :roll: Intai de toate, pozele au fost facute din partea din spate a AM-ului, poate cele mai multe din ele din baie, a carei fereastra era in coltul dreapta-spate. Medgidia Lasam Medgidia in urma... Derim Hm Marfar cu aluminacalcinata, pentru Slatina. Cogealac Un P. O. anonim. Baia Dobrogea Cruce cu 8656 Tulcea-Medgidia. Desiro doar cu clasa a II-a, evident, deci cu scaune mult mai comode.:roll: Nu am vazut nici o placuta de inmatriculare pe ea. Ceamurlia de Jos Hm Codru Hm Babadag Zebil Un apicultor m-a salutat cand m-a vazut ca pozam. Mihail Kogalniceanu Traiasca PCR! Cataloi Un sir de vagoane cu piatra sparta ... si surprizaaaaa. 81-0496 Catre Medgidia. Tulcea Marfuri. Un marfar pentru Slatina. 60-1012. Linia spre zona industriala. 78-0787-8, cu care am ajuns la Tulcea. Curatel AM-ul. Ar fi fost si in baie, daca s-ar fi putut trage apa. Eu unul nu am gasit nici pedala, nici lant, buton, nimic. Si nici ceilalti nu pareau sa gaseasca asa ceva. Dar spatios, scaunele (dupa 9 ore de stat pe un scaun de etajat) pareau fotolii, dar chiar si altfel, au fost destul de comode, spatarele inclinate la unghiul potrivit. Culoarul foarte lat, dar e foarte ok, tinand cont ca mai sunt si calatori cu bagaje voluminoase. Se zgaltaia si facea zgomot doar cand era linia mai rea, nu poate fi comparat pe seria 77, iar pe Bucuresti-Constanta cred ca ar merge foarte ok din punctul asta de vedere. Totusi, se vede ca e vechiut, mai ales in privinta geamurilor, care nu te feresc prea bine iarna de frigul de afara. E prima data cand merg cu un AM seria 78 si m-a impresionat in sensul bun al lucrurilor, mai ales pentru ca era curat. Daca ar fi sa aleg intre 77 si 78 pentru 201 100000000% as alege un AM ca asta. 50-506 Mai multe imagini cu aburoasa, Tulcea Calatori si AM-ul la topicurile corespunzatoare. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Dum 28 Iul 2013, 16:39 | |
| Fain, am fost in 2007 acolo, Derin avea IDM, Codru mai avea cladirea, pacat ca nu ai scris peste tot niste detalii.
Dupa Nicolae Balcescu cladirea aceea e cabina acarului de la M. K. P. Aj. M linia spre aeroportul Kogalniceanu din Constanta. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Dum 28 Iul 2013, 16:51 | |
| Mersi.
Am pus descrieri unde am considerat ca era cazul. Spre exemplu, daca numele unei statii nu se vedea sau exista posibilitatea ca cineva de pe forum sa nu isi dea seama, l-am trecut in descriere.
Ce m-a surprins a fost sa vad stivele alea de traverse si vagoanele cu piatra sparta. E o linie cu patru perechi de trenuri de calatori pe zi si ceva marfare, dar se circula ok si parea ca se mai fac lucrari pentru intretinere, daca nu si pentru cresterea vitezei. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8441 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Dum 28 Iul 2013, 17:05 | |
| Cand am fost la Tulcea, de la Babadag s-a urcat un revizor, sef de echipa parca, si spunea ca in zonele unde sunt limitari cu 30 sau 50, linia poate rezista pana la 100 km / h. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8412 Data de inscriere : 16/01/2010
| | | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Dum 28 Iul 2013, 21:39 | |
| Sint cladiri frumoase pe linia aia, cel putin asa mi se par, dar cand le vezi asa darapanate... Chiar intrebasem pe un nene care se urcase nu mai stiu in ce statie cum se numeste. Mi-a zis si zic "frumoasa cladirea", la care el da din mana in semn de "frumoasa pe dracu', e vai de mama ei". E drept, romanu' e si cu mot, isi cumpara cazane vechi de 15-20 de ani din Germania, dar cand vine vorba de ce conditii ofera un operator are pretentia sa fie totul noi si sa aiba parte de servicii pentru VIP-uri. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8412 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Lun 29 Iul 2013, 00:25 | |
| Asta am constatat si eu cu stupoare la foarte multi compatrioti: nu inteleg ca frumusetea nu are deloc de-a face cu cit de ingrijita este o cladire. Daca e frumoasa e indiferent de starea in care se gaseste iar daca e intretinuta sau noua nu e neaparat frumoasa. Dar dupa ei, daca e darapanata automat e urita si (aici e ceva cred specific romanesc) trebuie facuta dreptate si rasa de pe fata pamintului. Dupa aia poate spune cu naduf "uite, au darimat astia tot ce a facut Ceausescu". |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Lun 29 Iul 2013, 00:36 | |
| Ba trebuie sa fie si ingrijita cladirea, degeaba e veche si poate fi pe lista monumentelor istorice. Dar da, problema romanilor e sa fie nou, parca toti astia ar fi trait pana acum doar cu lucruri capatate si au dezvoltat o problema de ordin psihologic. Una e progresul tehnologic si cu totul alta e mania de cocalar, sindromul de fost sclav care vrea el sa fie mot si sa fie in randul stapanilor. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Muzeul locomotivei din Sibiu Vin 09 Aug 2013, 19:24 | |
| |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Vin 09 Aug 2013, 19:35 | |
| |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Vin 09 Aug 2013, 19:46 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl | |
| |
| | | | Reportaje feroviare Adirmvl | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |