|
| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Aug 2016, 20:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- cristi ar a scris:
- Atunci macar pentru trenurile care au circulat inainte de ora 23, e totusi o situatie speciala. Nu se putea "suspenda" suspendarea, sa zic asa. Un plan de actiune pentru situatii de urgenta nu exista, care sa cuprinda si aducerea locomotivelor?
Trebuie să chemi oamenii de acasă. Dar stai, că astea sunt funcţii pentru siguranţa circulaţiei, nu ai voie ore suplimentare aici. Şi chiar dacă ai avea, legislaţia nu îţi permite să faci asta, la stat nu ai voie să faci ore suplimentare plătite, trebuie să le compensezi cu timp liber, ceea ce ţi-e imposibil din lipsă de personal. Să nu mai vorbim de prevederile din Codul Muncii, care spun clar că orice oră suplimentară se face doar cu acordul scris al angajatului. E foarte multă bătaie de cap, iar Inspecţia Muncii nu se joacă cu asta. La situaţia financiară a CFR S.A., atât le mai trebuie, nişte amenzi de la Muncă.
Da, este adevarat ca in sistemul bugetar nu pot face salariati ore suplimentare fara libere sau neplatite cum sunt la firmele particulare unde exista teama de concediere sau de judecata negativa a celor care stau peste program. Oricum pasageri acelor trenuri au avut ghinion, probabil cativa au pierdut alte trenuri, avioane, au pierdut si alte lucruri... dar nimeni nu a fost concediat de la CFR SA si CFR CALATORI si sigur vor mai face erori alta data. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Aug 2016, 23:06 | |
| - Dr2005 a scris:
Drumul Sinaia - Câmpina durează 26 minute. Ce ţi se pare anormal că locomotiva a făcut 30 minute? My friend, locomotiva a facut peste o ora, nu 30 min cum zici tu...iar o locomotiva izolata de ajutor care nu tracteaza nimic si circula cu 100 km/h, cam cat ar trebui sa faca pe 30 km? Ia sa vedem cum stai cu matematica, ca la gargara ... |
| | | gardianlinux
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 47 Localizare : bucuresti Reputatie : 4389 Data de inscriere : 28/03/2013
| Subiect: speed Lun 15 Aug 2016, 23:22 | |
| |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Aug 2016, 23:26 | |
| Locomotivele izolate circula cu maxim 80 km/h. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Aug 2016, 01:23 | |
| Atunci se pare ca asta a mers cu vreo 25km/h de a facut vreo 70 minute... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Aug 2016, 01:44 | |
| Ţinând cont că e secţie cu ceva declivitate, mă îndoiesc că locomotiva izolată a mers cu 80 km/h, probabil a mers cu 40 - 50 km/h.
Dar mai durează ceva până se solicită trasa, până se întocmeşte şi comunică trasa în staţii, apoi trebuie să nu se încurce cu alte trenuri aflate în circulaţie... aşa că 60 minute e decent, am văzut situaţii când a durat 30 minute să aducă o locomotivă din Remiza Basarab pentru Bucureşti Nord (şi 30 minute să o ia locomotiva de ajutor, să o ducă în remiză pe cea defectă şi să revină la tren). _________________ :TTT:
|
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Aug 2016, 02:24 | |
| - Dr2005 a scris:
- cristi ar a scris:
- Atunci macar pentru trenurile care au circulat inainte de ora 23, e totusi o situatie speciala. Nu se putea "suspenda" suspendarea, sa zic asa. Un plan de actiune pentru situatii de urgenta nu exista, care sa cuprinda si aducerea locomotivelor?
Trebuie să chemi oamenii de acasă. Dar stai, că astea sunt funcţii pentru siguranţa circulaţiei, nu ai voie ore suplimentare aici. Şi chiar dacă ai avea, legislaţia nu îţi permite să faci asta, la stat nu ai voie să faci ore suplimentare plătite, trebuie să le compensezi cu timp liber, ceea ce ţi-e imposibil din lipsă de personal. Să nu mai vorbim de prevederile din Codul Muncii, care spun clar că orice oră suplimentară se face doar cu acordul scris al angajatului. E foarte multă bătaie de cap, iar Inspecţia Muncii nu se joacă cu asta. La situaţia financiară a CFR S.A., atât le mai trebuie, nişte amenzi de la Muncă.
Şi chiar dacă, să zicem, se rezolva cu linia, locomotivele de unde veneau? Dacă le aduceai de la Constanţa, nu mai aveai dimineaţa pentru sezoniere. Aşa că trebuiau aduse de la Bucureşti, făceau minim 4 ore până acolo.
- marius664 a scris:
- Despre ce vorbesti.Ieri a durat o ora jumate sa aduca locomotiva de ajutor de la Sinaia la Campina, locomotiva care sta cu mecanic si cu pantograful ridicat, pentru interventii cat mai rapide.
Drumul Sinaia - Câmpina durează 26 minute. Ce ţi se pare anormal că locomotiva a făcut 30 minute? Deci sa inteleg ca cea mai buna solutie gasita a fost sa tina trenurile sute de minute si bataie de joc fata de calatori. Totusi oamenii aia sunt platiti ca sa gaseasca o rezolvare decenta in aceste situatii. Daca nu trebuia demult schimbata legislatia. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Aug 2016, 03:15 | |
| E vorba de legislaţia muncii, pe aia nu ai cum să o schimbi. Iar ITM, din păcate, face exces de zel la stat, iar la privat nu se uită cum se lucrează la negru şi peste program. Şi dacă nu te ia ITM, te ia AFER-ul că ţi-ai depăşit orele, totul e foarte strict când vine vorba de siguranţa circulaţiei.
Chiar dacă linia prin Slobozia era deschisă, tot ar fi durat mult până ajungeau locomotivele de ajutor la Săruleşti. Bine, după stingerea incendiului s-ar fi putut trece imediat la circulaţia la cale liberă pe sectorul afectat, s-ar mai fi redus din întârzieri. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Aug 2016, 09:56 | |
| Dragos ai voie sa faci ore suplimentare de nu mai mult de 48 de ore pe saptamana deci 32 pe luna care se platesc in 60 de zile daca nu se dau recuperari Cum naiba in anii 2000 locomotivele izolate mergeau cu 95 km/h in trase de accelerate? |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5702 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Aug 2016, 10:33 | |
| - kristi kkk a scris:
- Eu, ca unu' care lucrez și la stat și la privat, știu că pe stat îl doare în șliț dacă-ți faci treaba cum e normal, la privat ai obiective clare. !
Din contra la cfr trebuie sa respecti regulamentul, care este foarte exigent , prioritatea fiind siguranta ,si nu viteza. Mecanicul daca nu respecta viteza poate fi dat afara. IDM trebuie sa actioneze dupa regulament, si de ex cand are un deranjament la instalatie trebuie mai intai sa faca multe inscrieri , sa faca verificari (chiar daca stie ca e doar un releu de vina, trebuie sa verifice si pe teren pt ca asa scrie in carte), apoi trebuie sa dea ordin de circulatie mecanicului in care sa scrie conditiile de circulatie ,sa zicem cu 20 km/h pana la primul semnal, chiar daca sectiunea de linie de pe luminoschema e defecta doar in gara, si ar putea sa ii dea cu 20km/h doar peste macaze, contrar instructiei. Romania stie doar sa zica celebrul : '' huuu huooo '' |
| | | billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5355 Data de inscriere : 29/10/2010
| Subiect: trenuri Mar 16 Aug 2016, 11:13 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dragos ai voie sa faci ore suplimentare de nu mai mult de 48 de ore pe saptamana deci 32 pe luna care se platesc in 60 de zile daca nu se dau recuperari
Cum naiba in anii 2000 locomotivele izolate mergeau cu 95 km/h in trase de accelerate? Locomotivele izolate circula in functie de panta caractersistica,si avand in vedere ca intre Campina si Sinaia media pantei e undeva la 20 la mie,mai mult de suta nu a mers pt ca viteza maxima intre Sinana si Valea Larga e 80 km/h,Valea-Comarnic 85km/h cu o limitare de 70 intre Valea si Posada,Comarnic-Campina 110 km/h,insa ai limitare de 75 km/h in incinta statiei Comarnic,80 km/h intre Breaza Nord-Nistoresti,95 km/h Breaza Nord-Breaza Hc,si 85 km/h in incinta statiei Campina. Si dureaza mult pana se face mersul,pana il pune in circulatie,circulatia de pe teren, si multe altele. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Aug 2016, 17:47 | |
| - billy752-istu a scris:
- Adrian78 a scris:
- Dragos ai voie sa faci ore suplimentare de nu mai mult de 48 de ore pe saptamana deci 32 pe luna care se platesc in 60 de zile daca nu se dau recuperari
Cum naiba in anii 2000 locomotivele izolate mergeau cu 95 km/h in trase de accelerate? Locomotivele izolate circula in functie de panta caractersistica,si avand in vedere ca intre Campina si Sinaia media pantei e undeva la 20 la mie,mai mult de suta nu a mers pt ca viteza maxima intre Sinana si Valea Larga e 80 km/h,Valea-Comarnic 85km/h cu o limitare de 70 intre Valea si Posada,Comarnic-Campina 110 km/h,insa ai limitare de 75 km/h in incinta statiei Comarnic,80 km/h intre Breaza Nord-Nistoresti,95 km/h Breaza Nord-Breaza Hc,si 85 km/h in incinta statiei Campina. Si dureaza mult pana se face mersul,pana il pune in circulatie,circulatia de pe teren, si multe altele. ## Nu zici rau ,dar viteza maxima ca masina izolata pe portiunea aia e valoarea directa pe portiunea de panta caracteristica adica ,2%,sau 20 la mie conform anexei din R 006,iar viteza maxima pentru diferite serii de locomotive,in situatia in care masina este izolata pe panta aia caracteristica este urmatoarea ,astfel pentru: 060-EA+EB= 90km/h 060-EA1,EA2,EC,EC1=100km/h 060-DA,DA1,DG=80km/h 040-DHC =70km/h 040-DHB=70km/h 040-DHA=60km/h seria 231 000,inclusiv seria 2201/2240 ( indiferent de constructor)=55km/h seria 142 000 (indiferent de constructor)=60km/h 230 000 ( indifernt de constructor)=60km/h La EA/EB masa masinii este aceasi ( 126t),si forta de franare identica,de aceea vitezele sunt identice; la EA1,EA2 ,EC si EC1 ( ulterior si EC 2 de 160km/h si nu 140km/h cum sunt cele simple in exploatarea normala); 040-EC are o forta de franare echivalenta ( are 4 bar in CF) cu EA1,2 de >120km/h la regim R sau R cu accelerator de unda,frana KE tip 0b/1a/2a sau c are diferite ''nuante''. Desi DHB /DHA sunt masini similare, transmisia lor difera,ca si viteza maxima constructiva,iar gama lor fata de DHC difera oarecum,avand pe acelasi principiu,dar forta de tractiune/circulatie/franare dezvoltata ,face ca viteze sa fie diferite ! La DA/DA1/DB sunt aceleasi sisteme de frana; la DG masa masinii necompensata si lipsa cuplajului transversal face ca forta dezvoltata sa fie echivalenta ( in real e mai mica cu 15%,ca si masa franata cu frana de mana vs 060 DA). Seriile 231 0 si 2200/2240 sunt diferite intre ele, masele reale franate avand usoare diferente fapt pentru care au fost asimilate ;valabil si pentru seriile 142 000 si 230 000. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Aug 2016, 20:16 | |
| Doamne atata scandal ce n-am vazut. Parca ati fi copii mici. Apoi si pe facebook la fel. Si haideti sa punem capat speculatiilor la ceea ce s-a intamplat in data de 13 august cu trenul IR 1936 Brasov-Constanta. La 13.41 a sosit in Campina unde s-a dat locomotiva defecta. La 14.03 a plecat locomotiva de ajutor din statia Sinaia si a sosit in Campina la 14.31, trasa pentru cei 29 km fiind calculata la 27 de minute. Deci nu e greu de calculat cu ce viteza s-a deplasat locomotiva de ajutor. Intre 14.31 si 15.05 cand a plecat IR1936 cu +84 minute au urmat formalitatile de regarare a locomotivei de ajutor, scoaterea electricei ploiestene de pe tren dupa care a sosit la 15.04 o alta locomotiva trimisa de la depoul Ploiesti, iar regararea electricei de ajutor, formalitatile de proba tren, plecarea la 15.05 si sosirea in Constanta la 18.44 cu +64 minute. Deci nu bati din palme si totul e rezolvat la secunda ca nu suntem nici in Germania, nici in Japonia, ci suntem in Romania. In atare conditii cu riscul ca-mi atrag antipatia unora care imi pot fi si amici le recomand sa mai intrebe si ei in stanga si in dreapta pe cineva mai priceput, nu neaparat pe mine ca nu sunt buricul pamantului, si apoi sa explodeze in a critica cfr calatori. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Aug 2016, 20:53 | |
| - Vitosa a scris:
- Doamne atata scandal ce n-am vazut. Parca ati fi copii mici. Apoi si pe facebook la fel.
Si haideti sa punem capat speculatiilor la ceea ce s-a intamplat in data de 13 august cu trenul IR 1936 Brasov-Constanta. La 13.41 a sosit in Campina unde s-a dat locomotiva defecta. La 14.03 a plecat locomotiva de ajutor din statia Sinaia si a sosit in Campina la 14.31, trasa pentru cei 29 km fiind calculata la 27 de minute. Deci nu e greu de calculat cu ce viteza s-a deplasat locomotiva de ajutor. Intre 14.31 si 15.05 cand a plecat IR1936 cu +84 minute au urmat formalitatile de regarare a locomotivei de ajutor, scoaterea electricei ploiestene de pe tren dupa care a sosit la 15.04 o alta locomotiva trimisa de la depoul Ploiesti, iar regararea electricei de ajutor, formalitatile de proba tren, plecarea la 15.05 si sosirea in Constanta la 18.44 cu +64 minute. Deci nu bati din palme si totul e rezolvat la secunda ca nu suntem nici in Germania, nici in Japonia, ci suntem in Romania. In atare conditii cu riscul ca-mi atrag antipatia unora care imi pot fi si amici le recomand sa mai intrebe si ei in stanga si in dreapta pe cineva mai priceput, nu neaparat pe mine ca nu sunt buricul pamantului, si apoi sa explodeze in a critica cfr calatori. Stai linistit ca sunt destui care habar n-au cum arata un peron de metrou si sunt forumisti in ale trenurilor! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Aug 2016, 08:38 | |
| A fost o furtuna in vestul tarii, intre pozele din articol este una cu gara Rachita.
http://www.tion.ro/furtuna-puternica-in-timisoara/1682039 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |