Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 15 Aug 2016, 20:30

Dr2005 a scris:
cristi ar a scris:
Atunci macar pentru trenurile care au circulat inainte de ora 23, e totusi o situatie speciala. Nu se putea "suspenda" suspendarea, sa zic asa. Un plan de actiune pentru situatii de urgenta nu exista, care sa cuprinda si aducerea locomotivelor?

Trebuie să chemi oamenii de acasă. Dar stai, că astea sunt funcţii pentru siguranţa circulaţiei, nu ai voie ore suplimentare aici. Şi chiar dacă ai avea, legislaţia nu îţi permite să faci asta, la stat nu ai voie să faci ore suplimentare plătite, trebuie să le compensezi cu timp liber, ceea ce ţi-e imposibil din lipsă de personal. Să nu mai vorbim de prevederile din Codul Muncii, care spun clar că orice oră suplimentară se face doar cu acordul scris al angajatului. E foarte multă bătaie de cap, iar Inspecţia Muncii nu se joacă cu asta. La situaţia financiară a CFR S.A., atât le mai trebuie, nişte amenzi de la Muncă.


Da, este adevarat ca in sistemul bugetar nu pot face salariati ore suplimentare fara libere sau neplatite cum sunt la firmele particulare unde exista teama de concediere sau de judecata negativa a celor care stau peste program.


Oricum pasageri acelor trenuri au avut ghinion, probabil cativa au pierdut alte trenuri, avioane, au pierdut si alte lucruri... dar nimeni nu a fost concediat de la CFR SA si CFR CALATORI si sigur vor mai face erori alta data.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 15 Aug 2016, 23:06

Dr2005 a scris:

Drumul Sinaia - Câmpina durează 26 minute. Ce ţi se pare anormal că locomotiva a făcut 30 minute?
My friend, locomotiva a facut peste o ora, nu 30 min cum zici tu...iar o locomotiva izolata de ajutor care nu tracteaza nimic si circula cu 100 km/h, cam cat ar trebui sa faca pe 30 km? Ia sa vedem cum stai cu matematica, ca la gargara ...
Sus In jos
gardianlinux




Numarul mesajelor : 128
Varsta : 47
Localizare : bucuresti
Reputatie : 4389
Data de inscriere : 28/03/2013

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: speed   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 15 Aug 2016, 23:22

30km\h•27,8m\s=18min
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 15 Aug 2016, 23:26

Locomotivele izolate circula cu maxim 80 km/h.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 16 Aug 2016, 01:23

Atunci se pare ca asta a mers cu vreo 25km/h de a facut vreo 70 minute...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 16 Aug 2016, 01:44

Ţinând cont că e secţie cu ceva declivitate, mă îndoiesc că locomotiva izolată a mers cu 80 km/h, probabil a mers cu 40 - 50 km/h.

Dar mai durează ceva până se solicită trasa, până se întocmeşte şi comunică trasa în staţii, apoi trebuie să nu se încurce cu alte trenuri aflate în circulaţie... aşa că 60 minute e decent, am văzut situaţii când a durat 30 minute să aducă o locomotivă din Remiza Basarab pentru Bucureşti Nord (şi 30 minute să o ia locomotiva de ajutor, să o ducă în remiză pe cea defectă şi să revină la tren).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 28/05/2009

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 16 Aug 2016, 02:24

Dr2005 a scris:
cristi ar a scris:
Atunci macar pentru trenurile care au circulat inainte de ora 23, e totusi o situatie speciala. Nu se putea "suspenda" suspendarea, sa zic asa. Un plan de actiune pentru situatii de urgenta nu exista, care sa cuprinda si aducerea locomotivelor?

Trebuie să chemi oamenii de acasă. Dar stai, că astea sunt funcţii pentru siguranţa circulaţiei, nu ai voie ore suplimentare aici. Şi chiar dacă ai avea, legislaţia nu îţi permite să faci asta, la stat nu ai voie să faci ore suplimentare plătite, trebuie să le compensezi cu timp liber, ceea ce ţi-e imposibil din lipsă de personal. Să nu mai vorbim de prevederile din Codul Muncii, care spun clar că orice oră suplimentară se face doar cu acordul scris al angajatului. E foarte multă bătaie de cap, iar Inspecţia Muncii nu se joacă cu asta. La situaţia financiară a CFR S.A., atât le mai trebuie, nişte amenzi de la Muncă.

Şi chiar dacă, să zicem, se rezolva cu linia, locomotivele de unde veneau? Dacă le aduceai de la Constanţa, nu mai aveai dimineaţa pentru sezoniere. Aşa că trebuiau aduse de la Bucureşti, făceau minim 4 ore până acolo.

marius664 a scris:
Despre ce vorbesti.Ieri a durat o ora jumate sa aduca locomotiva de ajutor de la Sinaia la Campina, locomotiva care sta cu mecanic si cu pantograful ridicat, pentru interventii cat mai rapide.
Drumul Sinaia - Câmpina durează 26 minute. Ce ţi se pare anormal că locomotiva a făcut 30 minute?
Deci sa inteleg ca cea mai buna solutie gasita a fost sa tina trenurile sute de minute si bataie de joc fata de calatori. Totusi oamenii aia sunt platiti ca sa gaseasca o rezolvare decenta in aceste situatii. Daca nu trebuia demult schimbata legislatia.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 16 Aug 2016, 03:15

E vorba de legislaţia muncii, pe aia nu ai cum să o schimbi. Iar ITM, din păcate, face exces de zel la stat, iar la privat nu se uită cum se lucrează la negru şi peste program. Şi dacă nu te ia ITM, te ia AFER-ul că ţi-ai depăşit orele, totul e foarte strict când vine vorba de siguranţa circulaţiei.

Chiar dacă linia prin Slobozia era deschisă, tot ar fi durat mult până ajungeau locomotivele de ajutor la Săruleşti.
Bine, după stingerea incendiului s-ar fi putut trece imediat la circulaţia la cale liberă pe sectorul afectat, s-ar mai fi redus din întârzieri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 16 Aug 2016, 09:56

Dragos ai voie sa faci ore suplimentare de nu mai mult de 48 de ore pe saptamana deci 32 pe luna care se platesc in 60 de zile daca nu se dau recuperari
Cum naiba in anii 2000 locomotivele izolate mergeau cu 95 km/h in trase de accelerate?
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5702
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 16 Aug 2016, 10:33

kristi kkk a scris:
Eu, ca unu' care lucrez și la stat și la privat, știu că pe stat îl doare în șliț dacă-ți faci treaba cum e normal, la privat ai obiective clare. !
Din contra la cfr trebuie sa respecti regulamentul, care este foarte exigent , prioritatea fiind siguranta  ,si  nu viteza. Mecanicul daca nu respecta viteza poate fi dat afara. IDM trebuie sa actioneze dupa regulament, si de ex cand are un deranjament  la instalatie trebuie mai intai sa faca multe inscrieri , sa faca verificari (chiar daca stie ca e doar un releu de vina, trebuie sa verifice si pe teren pt ca asa scrie in carte), apoi trebuie sa dea ordin de circulatie mecanicului in care sa scrie conditiile de circulatie ,sa zicem cu 20 km/h pana la primul semnal, chiar daca sectiunea de linie de pe luminoschema e defecta doar in gara, si ar putea sa ii dea cu 20km/h doar peste macaze, contrar instructiei.
Romania stie doar sa zica celebrul : '' huuu huooo ''
Sus In jos
billy752-istu

billy752-istu


Numarul mesajelor : 197
Varsta : 32
Localizare : brasov
Reputatie : 5355
Data de inscriere : 29/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: trenuri   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 16 Aug 2016, 11:13

Adrian78 a scris:
Dragos ai voie sa faci ore suplimentare de nu mai mult de 48 de ore pe saptamana deci 32 pe luna care se platesc in 60 de zile daca nu se dau recuperari
Cum naiba in anii 2000 locomotivele izolate mergeau cu 95 km/h in trase de accelerate?
Locomotivele izolate circula in functie de panta caractersistica,si avand in vedere ca intre Campina si Sinaia media pantei e undeva la 20 la mie,mai mult de suta nu a mers pt ca viteza maxima intre Sinana si Valea Larga e 80 km/h,Valea-Comarnic 85km/h cu o limitare de 70 intre Valea si Posada,Comarnic-Campina 110 km/h,insa ai limitare de 75 km/h in incinta statiei Comarnic,80 km/h intre Breaza Nord-Nistoresti,95 km/h Breaza Nord-Breaza Hc,si 85 km/h in incinta statiei Campina.
Si dureaza mult pana se face mersul,pana il pune in circulatie,circulatia de pe teren, si multe altele.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 16 Aug 2016, 17:47

billy752-istu a scris:
Adrian78 a scris:
Dragos ai voie sa faci ore suplimentare de nu mai mult de 48 de ore pe saptamana deci 32 pe luna care se platesc in 60 de zile daca nu se dau recuperari
Cum naiba in anii 2000 locomotivele izolate mergeau cu 95 km/h in trase de accelerate?
Locomotivele izolate circula in functie de panta caractersistica,si avand in vedere ca intre Campina si Sinaia media pantei e undeva la 20 la mie,mai mult de suta nu a mers pt ca viteza maxima intre Sinana si Valea Larga e 80 km/h,Valea-Comarnic 85km/h cu o limitare de 70 intre Valea si Posada,Comarnic-Campina 110 km/h,insa ai limitare de 75 km/h in incinta statiei Comarnic,80 km/h intre Breaza Nord-Nistoresti,95 km/h Breaza Nord-Breaza Hc,si 85 km/h in incinta statiei Campina.
Si dureaza mult pana se face mersul,pana il pune in circulatie,circulatia de pe teren, si multe altele.
##
Nu zici rau ,dar viteza maxima ca masina izolata pe portiunea aia e valoarea directa pe portiunea de panta caracteristica adica ,2%,sau 20 la mie conform anexei din R 006,iar viteza maxima pentru diferite serii de locomotive,in situatia in care masina este izolata pe panta aia caracteristica este urmatoarea ,astfel
pentru:
060-EA+EB= 90km/h
060-EA1,EA2,EC,EC1=100km/h
060-DA,DA1,DG=80km/h
040-DHC =70km/h
040-DHB=70km/h
040-DHA=60km/h
seria 231 000,inclusiv seria 2201/2240 ( indiferent de constructor)=55km/h
seria 142 000 (indiferent de constructor)=60km/h
230 000 ( indifernt de constructor)=60km/h
La EA/EB masa masinii este aceasi ( 126t),si forta de franare identica,de aceea vitezele sunt identice; la EA1,EA2 ,EC si EC1 ( ulterior si EC 2 de 160km/h si nu 140km/h cum sunt cele simple in exploatarea normala); 040-EC are o forta de franare echivalenta ( are 4 bar in CF) cu EA1,2 de >120km/h la regim R sau R cu accelerator de unda,frana KE tip 0b/1a/2a sau c are diferite ''nuante''.
Desi DHB /DHA sunt masini similare, transmisia lor difera,ca si viteza maxima constructiva,iar gama lor fata de DHC difera oarecum,avand pe acelasi principiu,dar forta de tractiune/circulatie/franare dezvoltata ,face ca viteze sa fie diferite !
La DA/DA1/DB sunt aceleasi sisteme de frana; la DG masa masinii necompensata si lipsa cuplajului transversal face ca forta dezvoltata sa fie echivalenta ( in real e mai mica cu 15%,ca si masa franata cu frana de mana vs 060 DA).
Seriile 231 0 si 2200/2240 sunt diferite intre ele, masele reale franate avand usoare diferente fapt pentru care au fost asimilate ;valabil si pentru seriile 142 000 si 230 000.

Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 16 Aug 2016, 20:16

Doamne atata scandal ce n-am vazut. Parca ati fi copii mici. Apoi si pe facebook la fel.
Si haideti sa punem capat speculatiilor la ceea ce s-a intamplat in data de 13 august cu trenul IR 1936 Brasov-Constanta.
La 13.41 a sosit in Campina unde s-a dat locomotiva defecta.
La 14.03 a plecat locomotiva de ajutor din statia Sinaia si a sosit in Campina la 14.31, trasa pentru cei 29 km fiind calculata la 27 de minute. Deci nu e greu de calculat cu ce viteza s-a deplasat locomotiva de ajutor.
Intre 14.31 si 15.05 cand a plecat IR1936 cu +84 minute au urmat formalitatile de regarare a locomotivei de ajutor, scoaterea electricei ploiestene de pe tren dupa care a sosit la 15.04 o alta locomotiva trimisa de la depoul Ploiesti, iar regararea electricei de ajutor, formalitatile de proba tren, plecarea la 15.05 si sosirea in Constanta la 18.44 cu +64 minute. Deci nu bati din palme si totul e rezolvat la secunda ca nu suntem nici in Germania, nici in Japonia, ci suntem in Romania.
In atare conditii cu riscul ca-mi atrag antipatia unora care imi pot fi si amici le recomand sa mai intrebe si ei in stanga si in dreapta pe cineva mai priceput, nu neaparat pe mine ca nu sunt buricul pamantului, si apoi sa explodeze in a critica cfr calatori.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 16 Aug 2016, 20:53

Vitosa a scris:
Doamne atata scandal ce n-am vazut. Parca ati fi copii mici. Apoi si pe facebook la fel.
Si haideti sa punem capat speculatiilor la ceea ce s-a intamplat in data de 13 august cu trenul IR 1936 Brasov-Constanta.
La 13.41 a sosit in Campina unde s-a dat locomotiva defecta.
La 14.03 a plecat locomotiva de ajutor din statia Sinaia si a sosit in Campina la 14.31, trasa pentru cei 29 km fiind calculata la 27 de minute. Deci nu e greu de calculat cu ce viteza s-a deplasat locomotiva de ajutor.
Intre 14.31 si 15.05 cand a plecat IR1936 cu +84 minute au urmat formalitatile de regarare a locomotivei de ajutor, scoaterea electricei ploiestene de pe tren dupa care a sosit la 15.04 o alta locomotiva trimisa de la depoul Ploiesti, iar regararea electricei de ajutor, formalitatile de proba tren, plecarea la 15.05 si sosirea in Constanta la 18.44 cu +64 minute. Deci nu bati din palme si totul e rezolvat la secunda ca nu suntem nici in Germania, nici in Japonia, ci suntem in Romania.
In atare conditii cu riscul ca-mi atrag antipatia unora care imi pot fi si amici le recomand sa mai intrebe si ei in stanga si in dreapta pe cineva mai priceput, nu neaparat pe mine ca nu sunt buricul pamantului, si apoi sa explodeze in a critica cfr calatori.
Stai linistit ca sunt destui care habar n-au cum arata un peron de metrou si sunt forumisti in ale trenurilor! What a Face
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeJoi 18 Aug 2016, 08:38

A fost o furtuna in vestul tarii, intre pozele din articol este una cu gara Rachita.


http://www.tion.ro/furtuna-puternica-in-timisoara/1682039
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 62 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: