Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Iul 2016, 21:06
un motiv in plus sa-i stimam pe ceferisti,oameni care asigura un trafic feroviar sigur la noi in tara,in conditii de munca nu intotdeauna grozave
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Iul 2016, 21:58
NicuS a scris:
Am trecut in seara asta pe langa si pareau destui oameni la poarta aia de check-in. Foarte tare initiativa si e de apreciat cum a evoluat festivalul in ultimii ani. Din partea concurentei am vazut ca Untold si Wizz-Air au facut parteneriat pentru zboruri de la 99 de lei spre Cluj din Bucuresti in perioada festivalului.
+ 10 euro bagaj de mână şi 30 euro bagaj de cală. Şi cu aterizare la 22, deci o noapte de cazare în plus. Aşa că eu m-aş gândi de vreo 3 ori înainte să merg cu avionul pe o cursă internă.
_________________ :TTT:
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Iul 2016, 22:01
În mod sigur semnalizarea lor e un fel de SBW cu semnale luminoase, probabil cu înţelegere telefonică între staţii. Altfel nu avea cum să pună pe liber semnalul. Dacă în loc de înţelegere telefonică o avea GPS sau altă metodă cu precizie mai redusă...
Nici regulator de circulaţie nu cred că au, altfel nu s-ar fi dispus să plece trenurile pe aceeaşi linie.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Iul 2016, 22:54
Eu cred ca au acolo un sistem telefonic in care IDM din A il intreaba pe B daca e linia libera. Adica trenul din B a sosit in A si din A trebuie sa plece un tren spre B.
Ca principiu de lucru IDM din A intreaba pe B telefonic daca linia e libera.
Cumva s-au luat cu ceva, trenurile au intirziat si careva a uitat de tren si l-a trimis pe cel care trebuia sa astepte.
In acest caz le trebuia tablita de recunoastere sau chestia cercul ala pe care il da mecanicul la IDM. Cita vreme nu e in mina lui stie ca e un tren pe linie.
Cam asa ceva
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Iul 2016, 00:56
Pai si daca nu prinde cercul ce se intampla? Si pare un pic periculos pentru ajutorul de mecanic sa se aplece in afara...Si daca nu este ajutor de mecanic pe locomotiva? Mai bine un BLA batran ca al nostru decat asemenea metode de dirijare a traficului
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Iul 2016, 01:11
ARTICOLE NEGATIVE la adresa trenurilor romanesti CFR CALATORI si CFR MARFA :
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Iul 2016, 08:13
marius664 a scris:
Pai si daca nu prinde cercul ce se intampla? Si pare un pic periculos pentru ajutorul de mecanic sa se aplece in afara...Si daca nu este ajutor de mecanic pe locomotiva? Mai bine un BLA batran ca al nostru decat asemenea metode de dirijare a traficului
Nu am stiut cum se cheama cercul ala, le-am pus cu titlu de exemplu.
Inteleg ca in situatia data in Italia oricum trenurile opreau pina se primea confirmarea telefonic, deci ar fi fost simplu sa existe un sistem asemanator cu cercul ala, primea cercul pleca, oprea il dadea dincolo. Daca nu ma insel era si in instructiile noastre ceva prevazut.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Iul 2016, 16:04
dan tm a scris:
Daca nu ma insel era si in instructiile noastre ceva prevazut.
Se mai practică ceva asemănător pe secţiile cu conducere centralizată, de exemplu pe Mărăşeşti - Panciu se dădeau şefului de tren cheile macazurilor din Panciu de către IDM din staţia Mărăşeşti. Până nu se întorcea trenul de la Panciu, nu se mai putea expedia nimic pe linie.
_________________ :TTT:
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Iul 2016, 17:00
Dr2005 a scris:
dan tm a scris:
Daca nu ma insel era si in instructiile noastre ceva prevazut.
Se mai practică ceva asemănător pe secţiile cu conducere centralizată, de exemplu pe Mărăşeşti - Panciu se dădeau şefului de tren cheile macazurilor din Panciu de către IDM din staţia Mărăşeşti. Până nu se întorcea trenul de la Panciu, nu se mai putea expedia nimic pe linie.
Pai banuiesc ca i le inmana pur si simplu nu din mers ca exemplul din imaginile postate de Dan...
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Iul 2016, 19:00
Dr2005 a scris:
NicuS a scris:
Am trecut in seara asta pe langa si pareau destui oameni la poarta aia de check-in. Foarte tare initiativa si e de apreciat cum a evoluat festivalul in ultimii ani. Din partea concurentei am vazut ca Untold si Wizz-Air au facut parteneriat pentru zboruri de la 99 de lei spre Cluj din Bucuresti in perioada festivalului.
+ 10 euro bagaj de mână şi 30 euro bagaj de cală. Şi cu aterizare la 22, deci o noapte de cazare în plus. Aşa că eu m-aş gândi de vreo 3 ori înainte să merg cu avionul pe o cursă internă.
Mi-am luat fara bagaj de cala (si bagajul de mana este inclus):
Daca am nevoie de alt bagaj, are cine sa mi-l duca pana la Cluj. Si legat de noaptea de cazare, eu ajung fix in prima zi, deci tot aia mi-e Ramane de vazut compania de pe avion, dar cred ca e mai ok (sau cel putin trebuie sa-i suport mai putin timp) decat cu CFR/auto.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Iul 2016, 19:12
au permisiunea de a aduce la bordul aeronavei un singur bagaj de mână
Geantă de mână mică: Dacă bagajul dvs. de mână măsoară 42x32x25cm sau mai puţin, poate fi transportat la bord gratuit. Acesta trebuie să aibă loc sub scaunul din faţa dvs.
Sau
Bagaj de mână mare: Dacă bagajul dvs. de mână este mai mare decât dimensiunile unui bagaj mic de mână dar nu depășește 56x45x25cm, puteți să îl luați la bordul aeronavei în schimbul unei taxe. Trebuie să aibă loc în compartimentul de deasupra capului. Trebuie să puteți să-l puneți în compartimentul de deasupra capului fără ajutor.
Taxă wizzair.com, aplicații pe mobil, centrul telefonic & aeroport (maxim 3 ore înainte de plecare)* Aeroport** Sezon Extra sezon În sezon Tot timpul anului Bagajele înregistrate (max. 23 kg) 70-177 RON 117-224 RON 233 RON Bagajele înregistrate (max. 32 kg) 117-224 RON 163-271 RON 253 RON Bagaj de mână mare (max. 15 kg) 47-93 RON 163 RON
---
Asta scrie pe site-ul lor. Deci dacă bagajul tău nu încape sub scaun... mai decartezi 47 - 93 lei sau 163 lei dacă te prind la îmbarcare cu bagajul prea mare.
_________________ :TTT:
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Iul 2016, 19:29
Incape lejer, e ghiozdan. Eu de obicei cand calatoresc, calatoresc foarte light.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Iul 2016, 21:18
Gigel trebuie sa fie mereu contra.
Am zburat si eu de cateva ori anul asta cu RyanAir, preturi extraordinare si doar cu un bagaj mic, rucsac, nu ai probleme, jos palaria, sunt bilete si la 5 euro pentru Milano sau 10 la Roma ori 12 la Atena cum am fost acum 3 saptamani, sunt chiar super buni.
Mai nou a aparut si o firma auto ce opereaza Bucuresti-Budapesta cu 19 euro, deci ia fata la tren, totul e mai ieftin ca trenul.