Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
TonyGFR




Numarul mesajelor : 1198
Varsta : 27
Localizare : Breaza
Reputatie : 6383
Data de inscriere : 24/10/2010

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 12 Mai 2016, 03:09

Nimic nou sub soare.

Asta se vrea, din 98 cand a divizat Basescu SNCFR nu se investeste aproape nimic in infrastructura, de atunci s-au modernizat doua linii si s-a electrificat una si sa zicem si un pic din amaratele alea de lucrari de pe 200-200A, cand daca stam sa ne gandim pe vremea lui Ceausescu in doar 10 ani (1965-1975) s-au electrificat 166 de kilometri si s-au dublat aproape 1000...dar bine, ala cand batea cu pumnul in masa si zicea „asta e gata in 2 ani, asta in 3, asta in 1” pai o zi nu se intarzia...imi pare putin rau ca nu am prins acele vremuri, poate vedeam si eu CF aratand mai bine, in vremea de glorie..
Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3518
Data de inscriere : 12/04/2016

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 12 Mai 2016, 07:11

TonyGFR a scris:
Nimic nou sub soare.

Asta se vrea, din 98 cand a divizat Basescu SNCFR nu se investeste aproape nimic in infrastructura, de atunci s-au modernizat doua linii si s-a electrificat una si sa zicem si un pic din amaratele alea de lucrari de pe 200-200A, cand daca stam sa ne gandim pe vremea lui Ceausescu in doar 10 ani (1965-1975) s-au electrificat 166 de kilometri si s-au dublat aproape 1000...dar bine, ala cand batea cu pumnul in masa si zicea „asta e gata in 2 ani, asta in 3, asta in 1” pai o zi nu se intarzia...imi pare putin rau ca nu am prins acele vremuri, poate vedeam si eu CF aratand mai bine, in vremea de glorie..

Le-am prins eu din plin. Au avut şi plus destule si minus cât cuprinde.
La plus câteva:
Bucureşti-Constanţa 2:30 h
Bucureşti-Timişoara sub 8h
Rapide fără oprire în staţiile mici (cu excepţia vârfurilor de pantă Balota, Bârnova)
Accelerate dese şi ziua şi noaptea, cu câte 12-16 vagoane (331 Buc-Cluj ora 23:00, 225 Buc-Arad ora 23:30 ambele cu multe clase şi dormitoare, Acc Buc-Piteşti-Timişoara (si grupă de Baia Mare), Rapidele de la Buc Decebal (Arad) şi Maramureş (Satu Mare) combinate până la Teiuş, Acc Buc-Piteşti-Rm. Vâlcea-Copşa Mică-Cluj, Acc Craiova-Făgăraş-Braşov-Iaşi, Acc Galaţi-Tg. Mureş-Timişoara, Rapid Buc-Cluj-Oradea, vagoane directe Buc la Husi, Hunedoara, Beiuş-Vaşcău, Putna, şi multe alte trasee acum istorie.
Suplimentar faţă de acestea din trafic intern, mai erau pe Internaţional:
Balt-Orient-Express Buc-Berlin pe 300 prin Episcopia
Orient Express Buc-Viena, cu vagon de Paris pe 200 prin Curtici (un fel de Dacia actual)
Pannonia Express Buc (Sofia)-Praga pe 300 şi 200 cu ieşire pe Curtici
Carpaţi Express Buc-Varsovia la inceput pe 500 prin Vicşani-Lwow, apoi mutat pe 200 prin Curtici-Hatvan-Kosice
Bucureşti Express Buc-Belgrad pe 900 prin Stamora
Vagon Buc-Napoli pe 900 prin Jimbolia-Zagreb-Veneţia
Vagoane Buc-Atena prin Giurgiu-Sofia
Sezonier Praga-Varna (Burgas) prin Episcopia-Braşov-Făurei-Negru Vodă
Plus trenurile cu vagoane ruseşti pt Sofia si Bucureşti de pe 500 (Vicşani-Buzău) şi 600 (Ungheni-Făurei).
Personale cap-coadă pe toate magistralele, cel puţin o pereche ziua şi una noaptea.

Au fost şi negative multe, dar iese mesajul prea lung acum.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8416
Data de inscriere : 16/01/2010

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 12 Mai 2016, 10:29

Un articol impanat cu exagerari:

http://adevarul.ro/news/bucuresti/cfr-nu-exista-1_57340ee05ab6550cb8dbd307/index.html

L-o fi scris la nervi. De multe ori mi s-a intimplat si mie sa fiu nemultumit de prestatia CFR calatori dar nici chiar in halul asta.
O singura data am mers cu trenul in modul "sardina" in 1991 cind m-am intors de la mare. Nu s-a putut porni din Costinesti la ora stabilita pentru ca erau multi care atirnau de scari.
Mizerie in trenuri - asa cum descrie autoarea - nu am vazut. Cel mai jegos vagon cu care am circulat a fost pe ruta Caransebes - Resita dar nu era "spalat pe jos cu rahatul ce da afara din veceurile groazei".
Oricum, de vreo 3 ani daca exista posibilitatea merg cu Regiotrans sau TFC, sint mai pe placul meu decit CFR calatori.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 12 Mai 2016, 11:06

TVlad a scris:
Un articol impanat cu exagerari:

http://adevarul.ro/news/bucuresti/cfr-nu-exista-1_57340ee05ab6550cb8dbd307/index.html

L-o fi scris la nervi. De multe ori mi s-a intimplat si mie sa fiu nemultumit de prestatia CFR calatori dar nici chiar in halul asta.
O singura data am mers cu trenul in modul "sardina" in 1991 cind m-am intors de la mare. Nu s-a putut porni din Costinesti la ora stabilita pentru ca erau multi care atirnau de scari.
Mizerie in trenuri - asa cum descrie autoarea -  nu am vazut. Cel mai jegos vagon cu care am circulat a fost pe ruta Caransebes - Resita dar nu era "spalat pe jos cu rahatul ce da afara din veceurile groazei".
Oricum, de vreo 3 ani daca exista posibilitatea merg cu Regiotrans sau TFC, sint mai pe placul meu decit CFR calatori.

Blogerita asta a mai scris un clișeu când a fost la tara de paste cu trenul..
Din ce scrie ea acolo am trăit doar pe vremea lui Ceaușescu in acceleratul Hunedoara-Iasi și după Revoluție până în 95-96 pe Iasi-Dorohoi de vreo două trei ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 12 Mai 2016, 11:19

Probleme sint la CFR. Si din cauza Infrastructura si din cauza Calatori. Da' tine pe cineva sa faca pariu ca duduia nu scrie nimic daca merge de la Bucuresti la Constanta in 22-96 si face sub doua ore?
Sus In jos
apmatei

apmatei


Numarul mesajelor : 126
Reputatie : 4303
Data de inscriere : 25/06/2013

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeJoi 12 Mai 2016, 12:06

Oameni buni, articolul ăla e scris pentru trafic. Or fi văzut că a adus trafic articolul cu CFR de Paște, au mai băgat încă unul asezonat cu mare.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6989
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeVin 13 Mai 2016, 00:20

Jurnaliști de 3 la leu, ce să te aștepți?Smile)
Nu m-ar mira nimic, nici măcar ca ea să nu circule cu trenul deloc (și articolul să fie din auzite, care, după cum știm că exagerează românul...), sau să fie pusă de ceva firmă locală de rechini din zona Craiova să scrie (se ia fraiera numai de ce se petrece în zona Craiova, nu și pe altundeva).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeVin 13 Mai 2016, 07:03

http://adevarul.ro/locale/targu-jiu/calatorie-groaza-cfr-tata-fiica-grav-bolnava-fortati-ramana-intr-un-tren-avut-intarziere-cosmar-1_573496c05ab6550cb8df7573/index.html

Si asta e tot inventia rechinilor?

Nesimtirea e inca in floare - la tarifele astronomice pe care le cer fraierilor ar trebui sa se simta sa dea macar o sticla de 0.5 l de apa plata daca tot tin oamenii 4 ore in camp.

Uite de-aia nu are coada urs (cum zice o expresie celebra adaptata vremurilor pe care le traim).
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11402
Data de inscriere : 17/02/2011

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeVin 13 Mai 2016, 08:23

un caz nefericit...
la ce sa ne gandim intai? ca s-a defectat locomotiva,ca fata era bolnava, sau ca nu au primit apa?
normal,ar fi ideal ca un vehicul,de orice fel ar fi,sa nu se defecteze niciodata si sa fim cu totii sanatosi perfect,pana vom
muri de batranete
referitor la articolul din defuncta Scinteie,eu cred ca doamna a vrut,ca multi altii ,sa se dea interesanta,criticand munca unor oameni care isi fac datoria. nici ea nu e o somitate in jurnalismul ei jalnic,dovada acest articol
in rest, fiecare este liber sa aleaga mijlocul de transport convenabil... nu-ti convin conditiile sau tarifele,mergi cu concurenta
Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3518
Data de inscriere : 12/04/2016

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeVin 13 Mai 2016, 09:42

Este doar un exemplu nefericit de situatii ce se pot petrece pe linii, dar si reactia CFR a fost minimala.

Personal am avut si eu o situatie similara petrecuta in Italia, acum ceva timp:
Prima garnitura Frecciabianca de la Venetia catre Lecce pe linia adriatica s-a defectat aproape de intrarea in Padova. Dupa o jumatate de ora de stat la marginea orasului cumva s-a miscat pana in statia Padova, dupa care gata.
Prin difuzoarele din vagoane am fost anuntati sa ne transferam intr-un tren Frecciargento (de rang superior si de mare viteza, un fel de trecere de la IR la IC). Asta pana la Bologna Centrale unde soseste tot o garnitura Frecciabianca pt Lecce povenit din Milano.

Asa am facut toti calatorii, iar pe peronul statiei de transfer Bologna Centrale erau angajatii FS care ofereau fiecarui calator din garnitura cu necaz 2 sandvisuri, 1 pachet de biscuiti si 1 pet de 0,5 cu apa plata.

Si toate astea pentru doar 2 (doua) ore de intarziere in parcurs. Cu Freccia de la Milano am ajuns la Pescara cu 2 ore mai tarziu decat ar fi ajuns defectul dinspre Venetia.
Asta inseamna respect pt publicul ce iti aduce venituri la companie. Si, adiacent, avantajul mersurilor cadentate.

Daca facem comparatie cu cele petrecute cu IR Tg Jiu si cu scuzele stravezii, ramanem inca 20 de ani unde am fost acum 20 de ani. Sad
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeVin 13 Mai 2016, 10:21

Călătorii de la 1825 nu au fost preluați de 1835?
Operatorii sau dispecerii de circulatie de la CFR Calatori aia ar trebui schimbați nu au nici o viziune
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeVin 13 Mai 2016, 22:06

Accident Polonia

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/403453-polsky-strojvedouci-pred-srazkou-vybehl-z-kabiny-a-varoval-cestujici.html
Sus In jos
aris86




Numarul mesajelor : 315
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3450
Data de inscriere : 26/04/2016

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeVin 13 Mai 2016, 22:15

cristy79 a scris:
http://adevarul.ro/locale/targu-jiu/calatorie-groaza-cfr-tata-fiica-grav-bolnava-fortati-ramana-intr-un-tren-avut-intarziere-cosmar-1_573496c05ab6550cb8df7573/index.html

Si asta e tot inventia rechinilor?

Nesimtirea e inca in floare - la tarifele astronomice pe care le cer fraierilor ar trebui sa se simta sa dea macar o sticla de 0.5 l de apa plata daca tot tin oamenii 4 ore in camp.

Uite de-aia nu are coada urs (cum zice o expresie celebra adaptata vremurilor pe care le traim).

Trenul acesta l-ar fi putut atasa de cel de Timisoara si ar fi mers pana la Craiova si acolo sa se desparta. Ar fi gasit ei vreo locomotiva disponibila, sau mai aproape in Rosiori. E inadmisibil sa tii trenul blocat 5 ore jumatate la o aruncatura de bat de capitala.
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5433
Data de inscriere : 27/06/2011

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeVin 13 Mai 2016, 23:15

aris86 a scris:
cristy79 a scris:
http://adevarul.ro/locale/targu-jiu/calatorie-groaza-cfr-tata-fiica-grav-bolnava-fortati-ramana-intr-un-tren-avut-intarziere-cosmar-1_573496c05ab6550cb8df7573/index.html

Si asta e tot inventia rechinilor?

Nesimtirea e inca in floare - la tarifele astronomice pe care le cer fraierilor ar trebui sa se simta sa dea macar o sticla de 0.5 l de apa plata daca tot tin oamenii 4 ore in camp.

Uite de-aia nu are coada urs (cum zice o expresie celebra adaptata vremurilor pe care le traim).

Trenul acesta l-ar fi putut atasa de cel de Timisoara si ar fi mers pana la Craiova si acolo sa se desparta. Ar fi gasit ei vreo locomotiva disponibila, sau mai aproape in Rosiori. E inadmisibil sa tii trenul blocat 5 ore jumatate la o aruncatura de bat de capitala.

pai cand nimeni nu e tras la raspundere pentru indolenta, normal ca se intampla si se va intampla in continuare....ia sa fi fost dat afara ala de nua fost ins ater sa i od ecizie simpla, sa vezi cum data viitoare s-ar fi agitat cei implicati sa rezolve problema...asa insa, stiind ca timpul trece si elafa merge, putin le pasa alora de calatorii pe care ii tin in camp....
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitimeVin 13 Mai 2016, 23:23

Stai sa primim raspunsul imediat , ca nu era tonaj, ca nu era procent de frinare.
prostii d-astea.

Unii nici nu stiu pe unde merge trenul ala.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 35 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: