|
| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6383 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Mai 2016, 03:09 | |
| Nimic nou sub soare.
Asta se vrea, din 98 cand a divizat Basescu SNCFR nu se investeste aproape nimic in infrastructura, de atunci s-au modernizat doua linii si s-a electrificat una si sa zicem si un pic din amaratele alea de lucrari de pe 200-200A, cand daca stam sa ne gandim pe vremea lui Ceausescu in doar 10 ani (1965-1975) s-au electrificat 166 de kilometri si s-au dublat aproape 1000...dar bine, ala cand batea cu pumnul in masa si zicea „asta e gata in 2 ani, asta in 3, asta in 1” pai o zi nu se intarzia...imi pare putin rau ca nu am prins acele vremuri, poate vedeam si eu CF aratand mai bine, in vremea de glorie.. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3518 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Mai 2016, 07:11 | |
| - TonyGFR a scris:
- Nimic nou sub soare.
Asta se vrea, din 98 cand a divizat Basescu SNCFR nu se investeste aproape nimic in infrastructura, de atunci s-au modernizat doua linii si s-a electrificat una si sa zicem si un pic din amaratele alea de lucrari de pe 200-200A, cand daca stam sa ne gandim pe vremea lui Ceausescu in doar 10 ani (1965-1975) s-au electrificat 166 de kilometri si s-au dublat aproape 1000...dar bine, ala cand batea cu pumnul in masa si zicea „asta e gata in 2 ani, asta in 3, asta in 1” pai o zi nu se intarzia...imi pare putin rau ca nu am prins acele vremuri, poate vedeam si eu CF aratand mai bine, in vremea de glorie.. Le-am prins eu din plin. Au avut şi plus destule si minus cât cuprinde. La plus câteva: Bucureşti-Constanţa 2:30 h Bucureşti-Timişoara sub 8h Rapide fără oprire în staţiile mici (cu excepţia vârfurilor de pantă Balota, Bârnova) Accelerate dese şi ziua şi noaptea, cu câte 12-16 vagoane (331 Buc-Cluj ora 23:00, 225 Buc-Arad ora 23:30 ambele cu multe clase şi dormitoare, Acc Buc-Piteşti-Timişoara (si grupă de Baia Mare), Rapidele de la Buc Decebal (Arad) şi Maramureş (Satu Mare) combinate până la Teiuş, Acc Buc-Piteşti-Rm. Vâlcea-Copşa Mică-Cluj, Acc Craiova-Făgăraş-Braşov-Iaşi, Acc Galaţi-Tg. Mureş-Timişoara, Rapid Buc-Cluj-Oradea, vagoane directe Buc la Husi, Hunedoara, Beiuş-Vaşcău, Putna, şi multe alte trasee acum istorie. Suplimentar faţă de acestea din trafic intern, mai erau pe Internaţional: Balt-Orient-Express Buc-Berlin pe 300 prin Episcopia Orient Express Buc-Viena, cu vagon de Paris pe 200 prin Curtici (un fel de Dacia actual) Pannonia Express Buc (Sofia)-Praga pe 300 şi 200 cu ieşire pe Curtici Carpaţi Express Buc-Varsovia la inceput pe 500 prin Vicşani-Lwow, apoi mutat pe 200 prin Curtici-Hatvan-Kosice Bucureşti Express Buc-Belgrad pe 900 prin Stamora Vagon Buc-Napoli pe 900 prin Jimbolia-Zagreb-Veneţia Vagoane Buc-Atena prin Giurgiu-Sofia Sezonier Praga-Varna (Burgas) prin Episcopia-Braşov-Făurei-Negru Vodă Plus trenurile cu vagoane ruseşti pt Sofia si Bucureşti de pe 500 (Vicşani-Buzău) şi 600 (Ungheni-Făurei). Personale cap-coadă pe toate magistralele, cel puţin o pereche ziua şi una noaptea. Au fost şi negative multe, dar iese mesajul prea lung acum. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Mai 2016, 10:29 | |
| Un articol impanat cu exagerari:
http://adevarul.ro/news/bucuresti/cfr-nu-exista-1_57340ee05ab6550cb8dbd307/index.html
L-o fi scris la nervi. De multe ori mi s-a intimplat si mie sa fiu nemultumit de prestatia CFR calatori dar nici chiar in halul asta. O singura data am mers cu trenul in modul "sardina" in 1991 cind m-am intors de la mare. Nu s-a putut porni din Costinesti la ora stabilita pentru ca erau multi care atirnau de scari. Mizerie in trenuri - asa cum descrie autoarea - nu am vazut. Cel mai jegos vagon cu care am circulat a fost pe ruta Caransebes - Resita dar nu era "spalat pe jos cu rahatul ce da afara din veceurile groazei". Oricum, de vreo 3 ani daca exista posibilitatea merg cu Regiotrans sau TFC, sint mai pe placul meu decit CFR calatori. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Mai 2016, 11:06 | |
| - TVlad a scris:
- Un articol impanat cu exagerari:
http://adevarul.ro/news/bucuresti/cfr-nu-exista-1_57340ee05ab6550cb8dbd307/index.html
L-o fi scris la nervi. De multe ori mi s-a intimplat si mie sa fiu nemultumit de prestatia CFR calatori dar nici chiar in halul asta. O singura data am mers cu trenul in modul "sardina" in 1991 cind m-am intors de la mare. Nu s-a putut porni din Costinesti la ora stabilita pentru ca erau multi care atirnau de scari. Mizerie in trenuri - asa cum descrie autoarea - nu am vazut. Cel mai jegos vagon cu care am circulat a fost pe ruta Caransebes - Resita dar nu era "spalat pe jos cu rahatul ce da afara din veceurile groazei". Oricum, de vreo 3 ani daca exista posibilitatea merg cu Regiotrans sau TFC, sint mai pe placul meu decit CFR calatori. Blogerita asta a mai scris un clișeu când a fost la tara de paste cu trenul.. Din ce scrie ea acolo am trăit doar pe vremea lui Ceaușescu in acceleratul Hunedoara-Iasi și după Revoluție până în 95-96 pe Iasi-Dorohoi de vreo două trei ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Mai 2016, 11:19 | |
| Probleme sint la CFR. Si din cauza Infrastructura si din cauza Calatori. Da' tine pe cineva sa faca pariu ca duduia nu scrie nimic daca merge de la Bucuresti la Constanta in 22-96 si face sub doua ore? |
| | | apmatei
Numarul mesajelor : 126 Reputatie : 4303 Data de inscriere : 25/06/2013
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Mai 2016, 12:06 | |
| Oameni buni, articolul ăla e scris pentru trafic. Or fi văzut că a adus trafic articolul cu CFR de Paște, au mai băgat încă unul asezonat cu mare. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Mai 2016, 00:20 | |
| Jurnaliști de 3 la leu, ce să te aștepți? ) Nu m-ar mira nimic, nici măcar ca ea să nu circule cu trenul deloc (și articolul să fie din auzite, care, după cum știm că exagerează românul...), sau să fie pusă de ceva firmă locală de rechini din zona Craiova să scrie (se ia fraiera numai de ce se petrece în zona Craiova, nu și pe altundeva). |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Mai 2016, 07:03 | |
| http://adevarul.ro/locale/targu-jiu/calatorie-groaza-cfr-tata-fiica-grav-bolnava-fortati-ramana-intr-un-tren-avut-intarziere-cosmar-1_573496c05ab6550cb8df7573/index.html
Si asta e tot inventia rechinilor?
Nesimtirea e inca in floare - la tarifele astronomice pe care le cer fraierilor ar trebui sa se simta sa dea macar o sticla de 0.5 l de apa plata daca tot tin oamenii 4 ore in camp.
Uite de-aia nu are coada urs (cum zice o expresie celebra adaptata vremurilor pe care le traim). |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11402 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Mai 2016, 08:23 | |
| un caz nefericit... la ce sa ne gandim intai? ca s-a defectat locomotiva,ca fata era bolnava, sau ca nu au primit apa? normal,ar fi ideal ca un vehicul,de orice fel ar fi,sa nu se defecteze niciodata si sa fim cu totii sanatosi perfect,pana vom muri de batranete referitor la articolul din defuncta Scinteie,eu cred ca doamna a vrut,ca multi altii ,sa se dea interesanta,criticand munca unor oameni care isi fac datoria. nici ea nu e o somitate in jurnalismul ei jalnic,dovada acest articol in rest, fiecare este liber sa aleaga mijlocul de transport convenabil... nu-ti convin conditiile sau tarifele,mergi cu concurenta |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3518 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Mai 2016, 09:42 | |
| Este doar un exemplu nefericit de situatii ce se pot petrece pe linii, dar si reactia CFR a fost minimala. Personal am avut si eu o situatie similara petrecuta in Italia, acum ceva timp: Prima garnitura Frecciabianca de la Venetia catre Lecce pe linia adriatica s-a defectat aproape de intrarea in Padova. Dupa o jumatate de ora de stat la marginea orasului cumva s-a miscat pana in statia Padova, dupa care gata. Prin difuzoarele din vagoane am fost anuntati sa ne transferam intr-un tren Frecciargento (de rang superior si de mare viteza, un fel de trecere de la IR la IC). Asta pana la Bologna Centrale unde soseste tot o garnitura Frecciabianca pt Lecce povenit din Milano. Asa am facut toti calatorii, iar pe peronul statiei de transfer Bologna Centrale erau angajatii FS care ofereau fiecarui calator din garnitura cu necaz 2 sandvisuri, 1 pachet de biscuiti si 1 pet de 0,5 cu apa plata. Si toate astea pentru doar 2 (doua) ore de intarziere in parcurs. Cu Freccia de la Milano am ajuns la Pescara cu 2 ore mai tarziu decat ar fi ajuns defectul dinspre Venetia. Asta inseamna respect pt publicul ce iti aduce venituri la companie. Si, adiacent, avantajul mersurilor cadentate. Daca facem comparatie cu cele petrecute cu IR Tg Jiu si cu scuzele stravezii, ramanem inca 20 de ani unde am fost acum 20 de ani. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Mai 2016, 10:21 | |
| Călătorii de la 1825 nu au fost preluați de 1835? Operatorii sau dispecerii de circulatie de la CFR Calatori aia ar trebui schimbați nu au nici o viziune |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Mai 2016, 22:06 | |
| Accident Polonia
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/403453-polsky-strojvedouci-pred-srazkou-vybehl-z-kabiny-a-varoval-cestujici.html |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3450 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Mai 2016, 22:15 | |
| - cristy79 a scris:
- http://adevarul.ro/locale/targu-jiu/calatorie-groaza-cfr-tata-fiica-grav-bolnava-fortati-ramana-intr-un-tren-avut-intarziere-cosmar-1_573496c05ab6550cb8df7573/index.html
Si asta e tot inventia rechinilor?
Nesimtirea e inca in floare - la tarifele astronomice pe care le cer fraierilor ar trebui sa se simta sa dea macar o sticla de 0.5 l de apa plata daca tot tin oamenii 4 ore in camp.
Uite de-aia nu are coada urs (cum zice o expresie celebra adaptata vremurilor pe care le traim). Trenul acesta l-ar fi putut atasa de cel de Timisoara si ar fi mers pana la Craiova si acolo sa se desparta. Ar fi gasit ei vreo locomotiva disponibila, sau mai aproape in Rosiori. E inadmisibil sa tii trenul blocat 5 ore jumatate la o aruncatura de bat de capitala. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5433 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Mai 2016, 23:15 | |
| - aris86 a scris:
- cristy79 a scris:
- http://adevarul.ro/locale/targu-jiu/calatorie-groaza-cfr-tata-fiica-grav-bolnava-fortati-ramana-intr-un-tren-avut-intarziere-cosmar-1_573496c05ab6550cb8df7573/index.html
Si asta e tot inventia rechinilor?
Nesimtirea e inca in floare - la tarifele astronomice pe care le cer fraierilor ar trebui sa se simta sa dea macar o sticla de 0.5 l de apa plata daca tot tin oamenii 4 ore in camp.
Uite de-aia nu are coada urs (cum zice o expresie celebra adaptata vremurilor pe care le traim). Trenul acesta l-ar fi putut atasa de cel de Timisoara si ar fi mers pana la Craiova si acolo sa se desparta. Ar fi gasit ei vreo locomotiva disponibila, sau mai aproape in Rosiori. E inadmisibil sa tii trenul blocat 5 ore jumatate la o aruncatura de bat de capitala. pai cand nimeni nu e tras la raspundere pentru indolenta, normal ca se intampla si se va intampla in continuare....ia sa fi fost dat afara ala de nua fost ins ater sa i od ecizie simpla, sa vezi cum data viitoare s-ar fi agitat cei implicati sa rezolve problema...asa insa, stiind ca timpul trece si elafa merge, putin le pasa alora de calatorii pe care ii tin in camp.... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Mai 2016, 23:23 | |
| Stai sa primim raspunsul imediat , ca nu era tonaj, ca nu era procent de frinare. prostii d-astea.
Unii nici nu stiu pe unde merge trenul ala. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |