Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 8 Mai - 11:20
Poate ar trebui studiată problema mai în amănunt: cum au ajuns acele locomotive în patrimoniul acelei fundaţii, fundaţie aşa-zisă a UCMR, câtă vreme ele au făcut parte din parcul SNCFR şi al unor alte societăţi? Într-adevăr, cele ajunse pe la diverse uzine puteau fi, dpdv legal, donate/vândute uşor, dar cele de la SNCFR? E aproape imposibil să donezi un mijloc fix precum o locomotivă... de fapt, am impresia că nu e voie deloc. Deci, cum au ajuns locomotivele alea acolo?
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Dum 8 Mai - 12:58
Din cite se spunea pe vremea cind era prin presa stirea ca s-a cerut retrocedarea unei parti a terenului pe care e muzeul, locomotivele nu au fost ale CFR niciodata. Acuma si daca au fost la ce vraiste e acolo ma mir ca nu le-au taiat pe ale lor.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Revista presei Dum 8 Mai - 18:49
Va recomand de trainspotting.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Lun 9 Mai - 14:49
Cum arata EA 840 acum :
free image uploading
upload an image
gif image hosting
Cum va arata peste o luna cu proiectul Pasarea maiastra.
free image upload
hosting image
image hosting 10mb limit
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun 9 Mai - 16:01
Nu învaţă şi ei să scrie numărul corect... se scrie 91 53 0410 840-9 (eventual 91 53 04-10 840-9), nicidecum cu atâtea liniuţe câte pun ei.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Lun 9 Mai - 17:39
E o nebunie cu inmatricularea asta UIC de parca asta e urgenta I-a la SNTFC. Cum se cheama piesa aia de la boghiul EA pe care se sprijina arcurile elicoidale? grinda, lonjeron, trasersa?
Eu acolo as scrie numarul UIC. _____________________ Nu am fost prea pe faza, care e treaba cu proiectul asta pasarea maiastra? Arata mai frumos decit hora cel putin pentru mine.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Ziaristi de doi lei scrie clar ca o sa testeze trenul pe linia noua nu o sa circule astia habar nu au pe ce lume traiesc
daniel_c
Numarul mesajelor : 475 Reputatie : 5043 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Revista presei Lun 9 Mai - 21:10
dom' director de la Alstom Romania este cam necitit, un tren care foloseste ca sursa de energie primara linia de contact cat si motorul diesel nu este un tren hibrid
recomand domnului director sa se mai documenteze de pe site-ul firmei care-l plateste cum sta treaba cu virgula Coradia Polyvalent
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 9 Mai - 21:28
daniel_c a scris:
dom' director de la Alstom Romania este cam necitit, un tren care foloseste ca sursa de energie primara linia de contact cat si motorul diesel nu este un tren hibrid
recomand domnului director sa se mai documenteze de pe site-ul firmei care-l plateste cum sta treaba cu virgula Coradia Polyvalent
E tren dualmode sau bimode.. Hybrid inseamna ca are a doua sursa pe baterii la fel ca cel auto aici avem doar cateva locomotive de manevra Hybride
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mar 10 Mai - 13:32, editata de 1 ori
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Mai - 12:30
Motor/vehicol hibrid este cel care are două surse de propulsie. E adevărat că s-a împământenit de puțină vreme cutuma că a doua propulsie să fie ceva eco dar în principiu are dreptate!
daniel_c
Numarul mesajelor : 475 Reputatie : 5043 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Mai - 20:01
kristi kkk a scris:
Motor/vehicol hibrid este cel care are două surse de propulsie.
gresesti, ala este un vehicol dual mode
kristi kkk a scris:
dar în principiu are dreptate!
in principiu nu are dreptate si este trist ca vine de la un director Alstom, daca nu o fi gafa ziaristului
vezi Wiki ce inseamna hibrid https://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_train
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010