|
| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Ian 2016, 19:53 | |
| Hai sa ne linistim putin si sa va explic si eu ce am discutat noi cei 3 mai discreti cu Dl Szentes. Nu ne-am inghiesuit buluc peste cei 15, i-am lasat sa-si spuna ideile la dus spre CT. Nici nu agreez aglomeratiile si imbulzeala, la un moment dat atmosfera devenise apasatoare si sufocanta. Nu stiu daca s-a inteles ceva, vorbeau cate 2 odata si nici o idee nu s-a discutat cap coada intrerupandu-se mai mereu unul pe celalalt. Parere personala. Cand am ajuns la CT si vagonul s-a eliberat, mai era Dl Szentes inauntru, am urcat inapoi in tren si l-am anuntat si pe el, Dle Szentes, cand aveti timp la intoarcere suntem 3 baieti in salonul rosu care avem cateva propuneri pentru dvs. La intoarcere, omul nu ne-a uitat si a venit si la noi. S-a pus un telefon pe inregistrare pe masa si am inceput sa vorbim, in primele 5 minute abia imi gaseam cuvintele, recunosc asta. I-am inmanat 3 copii dupa un plan real de eficientizare, corect, bazat pe ce detine CFR acum in parc si am inceput sa discutam pe rand cele 8 puncte. La un moment dat Dl szentes m-a intrebat asa: In partea cealalta la dus ceilalti colegi ai vostrii sustin ridicarea V.max pe M1000 la 160km/h, ce credeti dvs?. Raspunsul meu a fost asa: Dle szentes va raspund sincer, mai intai rezolvati cele 4 sau mai multe restrictii istorice de pe traseu iar dupa ce achizitionati rame electrice autohtone sau de import, dupa care putem discuta eventual si de trenuri cu 160km/h pe M1000. In momentul actual, trenurile clasice formate din locomotiva plus vagoane nu se preteaza la asa ceva, deoarece comsumul de energie si uzura materialului rulant nu nu justifica timpul castigat fata de un tren de 140km/h pentru ca pur si simplu distanta e prea mica. In acel moment Dl Szentes s-a luminat la fata, s-a facut liniste intre noi, el si colegii dumnealui au facut ochii mari si si-au dat seama ca nu avem de gand sa discutam despre dorinte ci despre ce putem sa facem cat mai repede pentru a eficientiza transportul de calatori pe calea ferata, dupa care Dl Szentes a inceput sa zambeasca si m-a intrebat unde lucrez. De aici fiecare intelege ce vrea... Am venit toti 3 cu propuneri corecte ancorate in realitate, legate de mers, conditii, tarife, controale in tren si asa mai departe. A fost masa la care s-a discutat real si corect despre ce se poate face acum si cu efecte imediate, cu ce are la dispozitie CFR Calatori fizic, palpabil. Da, am sustinut si productia interna de material rulant. Nu s-au discutat povesti, dorinte sau sf'uri. Mi-a placut de Dl Szentes cand i-am inmanat referatul, estuziasmul cu care m-a intrebat daca le poate pastra pe toate 3 ) . L-am scutit si pe el si pe fetele care au luat notite in celalalt salon. Am incercat sa fiu cat mai discret si elegant posibil, lucru apreciat si de alt om din echipa DG cu care am mai vorbit cateva minute la peron in GdN. Dl Szentes are o echipa in formare care surprinzator stie ce are de facut, au venit cu temele facute, nu am auzit nici un raspuns din partea lor care sa devieze de la subiectele discutate. Sunt de parere ca am reusit sa expunem real mai multe probleme, noi cei 3 decat cei 15 care au dat buluc in salonul albastru doar ca sa vorbeasca primii. Fiind doar 3, am putut sa vorbim pe rand si sa ducem ideile de la inceput pana la sfarsit. Sa auzim de bine. Multumesc.
Ultima editare efectuata de catre Jurnal Feroviar in Dum 17 Ian 2016, 20:58, editata de 1 ori |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Ian 2016, 19:59 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- [...]La un moment dat Dl szentes m-a intrebat asa: In partea cealalta la dus ceilalti colegi ai vostrii sustin ridicarea V.max pe M1000 la 160km/h, ce credeti dvs? Raspunsul meu a fost asa: Dle szentes va raspund sincer, mai intai rezolvati cele 4 sau mai multe restrictii istorice de pe traseu[...]
Iti multumesc, cel putin in nume personal, pentru raspunsul dat. Chiar daca restrictiile de viteza tin de alta companie (CNCF CFR SA - "Infra"), e bine ca ai pus in felul asta problema, banuiesc ca erau de fata si oficiali de la Infra. Multumesc inca o data !
Ultima editare efectuata de catre DPS in Dum 17 Ian 2016, 20:04, editata de 1 ori |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Ian 2016, 20:03 | |
| Si eu iti multumesc pentru idee . Da, au fost mai multi oficiali, plus ca discutia noastra a fost inregistrata, in celelalt salon la dus nu am vazut nici un telefon care sa inregistreze ce s-a discutat. Mai mult ca sigur va ajunge si la CFR Infra ce am vorbit. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Ian 2016, 20:39 | |
| Sunt curios, daca tot a fost prezenta si Infra, daca a intrebat cineva despre stadiul lucrarilor de reabilitare in statiile Ciulnita si Fetesti, ca se pare ca lucrarile au "inghetat" complet de ceva timp... |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Ian 2016, 20:48 | |
| Da, nush ce litigiu in derulare...
Ultima editare efectuata de catre Jurnal Feroviar in Dum 17 Ian 2016, 20:57, editata de 1 ori |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Ian 2016, 20:50 | |
| Despre Ciulnita si Fetesti s-a spus doar ca se vor reabilita din fondurile proprii, dar nu se stie cand. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Ian 2016, 21:41 | |
| Sa urmariti in aceasta seara REALITATEA TV si emisiunea "Jocuri de Putere". Se vorbeste despre circulatia trenurilor...dar negativ. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 18 Ian 2016, 14:51 | |
| Am si eu o rugaminte:
S-ar putea face un topic nou unde sa se scrie (puna) doar de discutiile cu directorul CFR Călători Szentes ?
E destul de greu de urmarit fiecare topic nelogat pentru a vedea unde s-a scris pe tema asta.
- realizarea legăturilor feroviare existente prin schimbarea orariilor unor trenuri, reintroducerea unor trenuri pe rute existente sau rute noi (Timișoara, Iași, Cluj și București să aibă legături directe cu restul țării; Reintroducerea trenului 1625 cu plecare după ora 23:00 din București spre Brașov, deoarece în intervalul orar 23:00 – 06:00 nu circulă niciun tren pe această rută;
de cand am vazut paragraful asta pe siteul Cfr Calatori m-am gandit ca Karpaty a fost sigur / a fost cel cu ideea.
Era frumos daca ar fi mers si Dr2005.
Daca va mai fi pe viitor o alta intalnire ar fi frumos daca s-ar anunta in topicul dedicat. E destul de greu de urmarit diverse siteuri / fb . Mie unul imi e mai usor sa citesc aici decat pe alte siteuri.
Total de acord cu Dan Tm |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8564 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 18 Ian 2016, 15:01 | |
| http://www.antena3.ro/actualitate/pasagerii-trenului-arad-constanta-ramasi-in-camp-dupa-ce-garnitura-s-a-inzapezit-335542.html |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 18 Ian 2016, 15:11 | |
| Da, intradevar incidentul sunt sigur ca a fost foarte neplacut pentru calatorii din acel tren, si de asemenea un dezastru de imagine pentru CFR. Directoarea respectiva parea ca nu stie ce explicatii sa mai inventeze ca sa para credibila, pacat ca CFR (calatori) nu se intereseaza prea mult de de relatiile cu publicul. In ceea ce priveste incidentul in sine, mi se pare absolut ciudat ca stiindu-se prognoza meteo si faptul ca linia respectiva se inzapezeste la fiecare zapada mai consistenta, nu s-au putut lua masuri preventive cum ar fi sa se ataseze un plug de zapada chiar la trenul respectiv. In Rusia asa se face si aprope niciodata nu se intampla sa ramana un tren blocat in mislocul campului ca la noi. Cunoaste cineva mai multe detalii despre cauzele incidentului ? |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 18 Ian 2016, 22:12 | |
| ...respectiva este o purtatoare de cuvant , nu directoare, cat despre incident CFR Calatori are cea mai mica parte de vina. De ce nu intreaba pe cei de la CFR Infrastructura? |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Ian 2016, 00:03 | |
| Cum va trebui sa reactioneze CFR CALATORI :
http://www.economica.net/efectul-low-cost-pe-cursele-interne-si-cum-a-schimbat-ryanair-pietele-din-germania-italia-i-polonia_113113.html#n |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Ian 2016, 09:11 | |
| Ryanair operează la tarife de dumping, ca să atragă clienţii şi să scoată concurenţa de pe rutele respective.
Aduceţi-vă aminte cum era WizzAir la început şi uitaţi-vă cum e acum, când mai au puţin şi pun şi taxă pe buda din avion (stai, parcă Ryanair a făcut asta mai demult). _________________ :TTT:
|
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Ian 2016, 10:42 | |
| Transportul aerian, taxe de poluare 0, desi e cel mai mare poluator. De aceea i-si permite preturi de duping! Pe cand la noi cfr-ul achita si taxa de drum ce se afla in pretul motorinei! |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Ian 2016, 11:01 | |
| Ne place, nu ne place transportul intern cu avionul nu este si nu va fi un mijloc de transport comun. De ce? Nu avem distante de parcurs cu avionul. Ca intre orasele mari se mai intampla sa existe flux de calatori da, dar ne e clar ca de la Brasov la Iasi nu merge nimeni cu avionul. La fel de la Bacau la Bucuresti, ori de la Constanta in alte parti (unde e aeroportul Kogalniceanu si unde e Constanta!). Degeaba fac o ora (cu decolare, aterizare bla, bla) daca am check-in-ul, timp la si de la aeroport samd. In plus cine n-are treaba in orasul respectiv si mai trebuie sa mearga 40 -50 de km unde are treaba iar nu ia avionul. Alt impediment: transportul de bagaje. Nu poti transporta orice cu avionul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |