Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3833
Data de inscriere : 27/05/2015

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeDum 17 Ian 2016, 19:53

Hai sa ne linistim putin si sa va explic si eu ce am discutat noi cei 3 mai discreti cu Dl Szentes. Nu ne-am inghiesuit buluc peste cei 15, i-am lasat sa-si spuna ideile la dus spre CT. Nici nu agreez aglomeratiile si imbulzeala, la un moment dat atmosfera devenise apasatoare si sufocanta. Nu stiu daca s-a inteles ceva, vorbeau cate 2 odata si nici o idee nu s-a discutat cap coada intrerupandu-se mai mereu unul pe celalalt. Parere personala.

Cand am ajuns la CT si vagonul s-a eliberat, mai era Dl Szentes inauntru, am urcat inapoi in tren si l-am anuntat si pe el, Dle Szentes, cand aveti timp la intoarcere suntem 3 baieti in salonul rosu care avem cateva propuneri pentru dvs.

La intoarcere, omul nu ne-a uitat si a venit si la noi. S-a pus un telefon pe inregistrare pe masa si am inceput sa vorbim, in primele 5 minute abia imi gaseam cuvintele, recunosc asta. I-am inmanat 3 copii dupa un plan real de eficientizare, corect, bazat pe ce detine CFR acum in parc si am inceput sa discutam pe rand cele 8 puncte.

La un moment dat Dl szentes m-a intrebat asa: In partea cealalta la dus ceilalti colegi ai vostrii sustin ridicarea V.max pe M1000 la 160km/h, ce credeti dvs?. Raspunsul meu a fost asa: Dle szentes va raspund sincer, mai intai rezolvati cele 4 sau mai multe restrictii istorice de pe traseu iar dupa ce achizitionati rame electrice autohtone sau de import, dupa care putem discuta eventual si de trenuri cu 160km/h pe M1000. In momentul actual, trenurile clasice formate din locomotiva plus vagoane nu se preteaza la asa ceva, deoarece comsumul de energie si uzura materialului rulant nu nu justifica timpul castigat fata de un tren de 140km/h pentru ca pur si simplu distanta e prea mica.

In acel moment Dl Szentes s-a luminat la fata, s-a facut liniste intre noi, el si colegii dumnealui au facut ochii mari si si-au dat seama ca nu avem de gand sa discutam despre dorinte ci despre ce putem sa facem cat mai repede pentru a eficientiza transportul de calatori pe calea ferata, dupa care Dl Szentes a inceput sa zambeasca si m-a intrebat unde lucrez. De aici fiecare intelege ce vrea...

Am venit toti 3 cu propuneri corecte ancorate in realitate, legate de mers, conditii, tarife, controale in tren si asa mai departe. A fost masa la care s-a discutat real si corect despre ce se poate face acum si cu efecte imediate, cu ce are la dispozitie CFR Calatori fizic, palpabil.

Da, am sustinut si productia interna de material rulant.

Nu s-au discutat povesti, dorinte sau sf'uri. Mi-a placut de Dl Szentes cand i-am inmanat referatul, estuziasmul cu care m-a intrebat daca le poate pastra pe toate 3 Smile) . L-am scutit si pe el si pe fetele care au luat notite in celalalt salon.

Am incercat sa fiu cat mai discret si elegant posibil, lucru apreciat si de alt om din echipa DG cu care am mai vorbit cateva minute la peron in GdN.

Dl Szentes are o echipa in formare care surprinzator stie ce are de facut, au venit cu temele facute, nu am auzit nici un raspuns din partea lor care sa devieze de la subiectele discutate.

Sunt de parere ca am reusit sa expunem real mai multe probleme, noi cei 3 decat cei 15 care au dat buluc in salonul albastru doar ca sa vorbeasca primii. Fiind doar 3, am putut sa vorbim pe rand si sa ducem ideile de la inceput pana la sfarsit.

Sa auzim de bine.
Multumesc.


Ultima editare efectuata de catre Jurnal Feroviar in Dum 17 Ian 2016, 20:58, editata de 1 ori
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeDum 17 Ian 2016, 19:59

Jurnal Feroviar a scris:
[...]La un moment dat Dl szentes m-a intrebat asa: In partea cealalta la dus ceilalti colegi ai vostrii sustin ridicarea V.max pe M1000 la 160km/h, ce credeti dvs? Raspunsul meu a fost asa: Dle szentes va raspund sincer, mai intai rezolvati cele 4 sau mai multe restrictii istorice de pe traseu[...]

Iti multumesc, cel putin in nume personal, pentru raspunsul dat. Chiar daca restrictiile de viteza tin de alta companie (CNCF CFR SA - "Infra"), e bine ca ai pus in felul asta problema, banuiesc ca erau de fata si oficiali de la Infra. Multumesc inca o data !


Ultima editare efectuata de catre DPS in Dum 17 Ian 2016, 20:04, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3833
Data de inscriere : 27/05/2015

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeDum 17 Ian 2016, 20:03

Si eu iti multumesc pentru idee Smile .

Da, au fost mai multi oficiali, plus ca discutia noastra a fost inregistrata, in celelalt salon la dus nu am vazut nici un telefon care sa inregistreze ce s-a discutat.
Mai mult ca sigur va ajunge si la CFR Infra ce am vorbit.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeDum 17 Ian 2016, 20:39

Sunt curios, daca tot a fost prezenta si Infra, daca a intrebat cineva despre stadiul lucrarilor de reabilitare in statiile Ciulnita si Fetesti, ca se pare ca lucrarile au "inghetat" complet de ceva timp...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3833
Data de inscriere : 27/05/2015

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeDum 17 Ian 2016, 20:48

Da, nush ce litigiu in derulare...


Ultima editare efectuata de catre Jurnal Feroviar in Dum 17 Ian 2016, 20:57, editata de 1 ori
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeDum 17 Ian 2016, 20:50

Despre Ciulnita si Fetesti s-a spus doar ca se vor reabilita din fondurile proprii, dar nu se stie cand.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeDum 17 Ian 2016, 21:41

Sa urmariti in aceasta seara REALITATEA TV si emisiunea "Jocuri de Putere".
Se vorbeste despre circulatia trenurilor...dar negativ.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 18 Ian 2016, 14:51

Am si eu o rugaminte:

S-ar putea face un topic nou unde sa se scrie (puna) doar de discutiile cu directorul CFR Călători Szentes ?

E destul de greu de urmarit fiecare topic nelogat pentru a vedea unde s-a scris pe tema asta.

- realizarea legăturilor feroviare existente prin schimbarea orariilor unor trenuri, reintroducerea unor trenuri pe rute existente sau rute noi (Timișoara, Iași, Cluj și București să aibă legături directe cu restul țării; Reintroducerea trenului 1625 cu plecare după ora 23:00 din București spre Brașov, deoarece în intervalul orar 23:00 – 06:00 nu circulă niciun tren pe această rută;


de cand am vazut paragraful asta pe siteul Cfr Calatori m-am gandit ca Karpaty a fost sigur / a fost cel cu ideea.

Era frumos daca ar fi mers si Dr2005.

Daca va mai fi pe viitor o alta intalnire ar fi frumos daca s-ar anunta in topicul dedicat. E destul de greu de urmarit diverse siteuri / fb . Mie unul imi e mai usor sa citesc aici decat pe alte siteuri.

Total de acord cu Dan Tm
Sus In jos
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
19jimmy84


Numarul mesajelor : 3168
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8564
Data de inscriere : 05/06/2010

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 18 Ian 2016, 15:01

http://www.antena3.ro/actualitate/pasagerii-trenului-arad-constanta-ramasi-in-camp-dupa-ce-garnitura-s-a-inzapezit-335542.html
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/19Jimmy84
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4500
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 18 Ian 2016, 15:11

Da, intradevar incidentul sunt sigur ca a fost foarte neplacut pentru calatorii din acel tren, si de asemenea un dezastru de imagine pentru CFR. Directoarea respectiva parea ca nu stie ce explicatii sa mai inventeze ca sa para credibila, pacat ca CFR (calatori) nu se intereseaza prea mult de de relatiile cu publicul. In ceea ce priveste incidentul in sine, mi se pare absolut ciudat ca stiindu-se prognoza meteo si faptul ca linia respectiva se inzapezeste la fiecare zapada mai consistenta, nu s-au putut lua masuri preventive cum ar fi sa se ataseze un plug de zapada chiar la trenul respectiv.  In Rusia asa se face si aprope niciodata nu se intampla sa ramana un tren blocat in mislocul campului ca la noi. Cunoaste cineva mai multe detalii despre cauzele incidentului ?
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5526
Data de inscriere : 11/02/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeLun 18 Ian 2016, 22:12

...respectiva este o purtatoare de cuvant , nu directoare, cat despre incident CFR Calatori are cea mai mica parte de vina. De ce nu intreaba pe cei de la CFR Infrastructura?
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeMar 19 Ian 2016, 00:03

Cum va trebui sa reactioneze CFR CALATORI :

http://www.economica.net/efectul-low-cost-pe-cursele-interne-si-cum-a-schimbat-ryanair-pietele-din-germania-italia-i-polonia_113113.html#n
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeMar 19 Ian 2016, 09:11

Ryanair operează la tarife de dumping, ca să atragă clienţii şi să scoată concurenţa de pe rutele respective.

Aduceţi-vă aminte cum era WizzAir la început şi uitaţi-vă cum e acum, când mai au puţin şi pun şi taxă pe buda din avion (stai, parcă Ryanair a făcut asta mai demult).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5811
Data de inscriere : 11/11/2009

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeMar 19 Ian 2016, 10:42

Transportul aerian, taxe de poluare 0, desi e cel mai mare poluator. De aceea i-si permite preturi de duping! Pe cand la noi cfr-ul achita si taxa de drum ce se afla in pretul motorinei!
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitimeMar 19 Ian 2016, 11:01

Ne place, nu ne place transportul intern cu avionul nu este si nu va fi un mijloc de transport comun.
De ce? Nu avem distante de parcurs cu avionul. Ca intre orasele mari se mai intampla sa existe flux de calatori da, dar ne e clar ca de la Brasov la Iasi nu merge nimeni cu avionul. La fel de la Bacau la Bucuresti, ori de la Constanta in alte parti (unde e aeroportul Kogalniceanu si unde e Constanta!). Degeaba fac o ora (cu decolare, aterizare bla, bla) daca am check-in-ul, timp la si de la aeroport samd. In plus cine n-are treaba in orasul respectiv si mai trebuie sa mearga 40 -50 de km unde are treaba iar nu ia avionul. Alt impediment: transportul de bagaje. Nu poti transporta orice cu avionul.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 4 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: