Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 1:14

Bun.
1-Toti cei ce au participat, au luat cuvantul, mai mult sau mai putin, dupa cat si ce au avut de zis.
2-Nu imi aruca mie in cap ca am propus eu, ca din 30 de oameni o putea face fiecare.
3-Nu stiu ce inseamna "orientari sexuale negative" la urma urmei fiecare e liber sa faca ce vrea cu viata lui si nu stau eu sa judec pe nimeni ce face in pat si cu cine. Un om nu il judeci dupa ce orientari sexuale are.
4-Ce s-a discutat? Foarte multe, de la suplimentari de trenuri pana la introducerea de trenuri noi pe anumite rute in trafic de naveta dar si pentru lung parcurs cat si pentru international, lumea a cerut si pe international.
5-Vorba unui membru din staf-ul CFR de azi, cand ai oameni incuiati care spun din start "nu se poate", "nu ne trebuie", astia trebuie eliminati, nu au ce sa caute la putere de decizie, pentru succes e nevoie sa incerci mai multe variante, daca nu merg atunci renunti la trenul respectiv, nu il omori din fasa.
6-Exista trenul x in circulatie care circula pe pierdere dar CFR il mentine doar asa pentru a avea si noi acea legatura, deci avem si noi asemenea trenuri in circulatie, dar per total, iese bine pentru ca sunt trenuri cu incasari foarte mari si le pot sustine si pe alea cu incasari mici asta pentru ca lumea, adica populatia tarii sa beneficeze de acel serviciu/ruta.
7-Daca s-a inceput cu aruncatul cu noroi la fel cum au inceput si altii, e fix problema voastra, eu ma opresc aici si e treaba voastra cat va mai certati in continuare.
8-Nu degeaba multi dintre cei ce au participat la aceasta intalnire nu au cont sau nu posteaza pe aici, tocmai din aceasta cauza, cearta, raca, invidie, unu e mai superior fata de altul, toti se cred sefi si mari specialisti si acum chiar le dau dreptate de ce nu sunt/posteaza pe aici.
9-Romanul are multe vorbe adevarate, in cazul de fata se potriveste: "Dupa razboi, multi viteji se arata"
10-O seara buna, si poate mai lasati orgoliul si invidia, ura si dispretul, ca toti suntem oameni si cei ce au venit azi la aceasta intalnire chiar vor sa schimbe ceva, au o problema si vor sa o rezolve, pentru ei si pentru populatia acestei tari.

_________________
595423Revista presei - Pagina 3 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 3 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 3 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Dum 17 Ian - 2:26, editata de 2 ori
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 1:21

Deci fix apa de ploaie. Frumoasa plimbarea la malul mari mai ales ca a fost gratis. Frustrarile personale se puteau trimite prin mail catre DG nu neaparat sa fim prezenti cu toti pokemoni si barbati care le plac barbati, dar se pare ca unora din vagonul de ieri le-au placut compania.

De fapt ce mai ma obosesc sa intreb aici ce ati propus ieri ca oricum majoritatea propunerilor dupa analiza se arunca la gunoi oameni aia sunt cu scoala nu stau sa puna botul la toate frustrarile ca asa vrea pasionatul x. Doar nu credeti ca din cele 200 de ideii cu care ati fost ieri 190 le vor pune in aplicare ? Va pacaliti singuri caci ideile si propunerile sunt atent analizate si verificate iar pana la punerea lor in practica mai trebuiesc indeplinite multe ori la trenul x care sa circule pe ruta y desi exista alt tren inaintea lui cu 2 ore aia in veci nu o sa se realizeze.

Asta ce a fost ieri mi-aduce aminte de un episod de la Ploiesti un pasionat de tramvaie/autobuze/troleibuze a vrut sa vina cu niste ideii catre RATP Ploiesti la care i s-a raspuns ca nu avem nevoie de ideii din partea unui pusti de 15 ani, adica noi cu scoala si experienta vine un pusti sa ne dea lecti, ce gluma buna, asa si cu propunerile de ieri.

Cu siguranta s-a cerut IC Bucuresti-Brasov cu oprire si la Busteni, cu siguranta s-a cerut vagoane salon 10-91 tarifate clasa 2-a la Regio, cu siguranta s-au propus multe dar oare cate vor fi puse in aplicare ? Om trai si om vedea. La urmatoarea intalnire cu DG va asigur ca nu pleaca trenul din gara decat cu oameni normali la cap carora le plac femeile nu barbati, personal o sa am grija de asta si nu in ultimul rand sa nu lipseasca Dr2005.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 3:24

Dr2005 a ştiut de întâlnirea asta de o săptămână, da a avut alte treburi sâmbăta asta Twisted Evil

Poate cei care au participat ne fac şi nouă o minută a discuţiilor; câteva propuneri le-am văzut pe Facebook în postări ale CFR Călători. Am înţeles că s-au făcut multicele propuneri acolo, inclusiv cineva a spus că de ce la cuplarea Desiro-urilor la Titu şi Goleşti nu se pot primi trenurile direct peste automotorul venit de la Piteşti.
Întreb şi eu, din alea ,,200" sau câte or fi fost de propuneri, a propus cineva măcar una din următoarele:
- mers cadenţat
- card TrenPlus valabil şi la biletele emise manual
- creşterea prestaţiei la automotoare şi rame acolo unde e posibil
- trenurile R să aştepte IR la legătură, la fel şi trenurile de acelaşi rang (cu excepţia secţiilor cu mers cadenţat la o oră, unde nu ar avea rost să ţii un tren 30 minute degeaba); aşteptarea şi a legăturilor la/de la alţi operatori (că dacă se pierd aceste legături, ambii operatori au de pierdut, pentru că data viitoare călătorul se duce direct la rutier şi nu mai merge cu niciunul din cei 2 operatori)
- posibilitatea achiziţie biletului la tarif de casă dacă pasagerul soseşte cu trenul unui operator şi nu mai are timp să ia bilet din gară pentru celălalt (pe baza dovezii că a venit cu acel tren), după modelul pe care CFR Călători îl aplică acum la legăturile cu trenuri CFR Călători cu care sosesc călători urcaţi în staţii fără xSell
- trenurile de legătură să tragă la peroane comune (ştiu că au fost şi cei de la CFR S.A. în tren, asta ţine de bucătăria lor)
- trenuri în mic trafic transfrontalier Giurgiu - Ruse (nu există transport pe ruta asta, decât taxi - 25 euro minim - sau autostop)
- condiţii mai bune pentru transportul bicicletelor, gen legitimaţie anuală cu nr. nelimitat de călătorii pentru bicicletă (să zicem că dai 200 lei pe an sau 20 lei pe lună şi apoi la orice tren nu mai cumperi bilet de bicicletă), posibilitatea să îţi transporţi gratuit bicla la R dacă ai abonament (asta ar fi de mare ajutor la navetă, ar atrage spre tren pe cei care au gara la 2 - 3 - 5 km de casă, pentru că i-ar costa mai puţin abonamentul la tren, decât biletul la dubă), mai multe bilete vândute pentru biciclete (măcar 2 pe vagon ne-etajat, 5 pe AM700 şi 20-31, 21-31 şi vagoane cu locuri de handicapaţi şi 10 pe etajat, vagon cu locuri de biciclete, Desiro şi Z6100/6300); bilete de biciclete la automatele xSell Kiosk
- site cfrcalatori.ro mai uşor de folosit de pe mobil
- discuţia cu CFR S.A. pentru a se afişa pe panouri şi ,,tren taxat la tarif de R" sau la ,, tren cu tarif promoţional", după caz, atât pentru CFR Călători, cât şi pentru privaţi (să nu facem discriminare)

mureseanu_976 a scris:
Am propus tren de zi (fara sa mai fac referire in mod expres la cel de noapte) pentru ca nu tin minte sa fi existat tren de zi pe Beograd. Si nu cred eu ca n-ar avea calatori, uita-te pe Sofia unde au anulat "de neam prost" 382 / 383 pe Bucuresti - Sofia si 50% din calatorii lui au dat navala la cel de zi iar restul s-au reprofilat pe autogari. Care cu 2 vagoane ma indoiesc ca-si scoate profit, sa nu mai pun la indoiala stationarea umflata din Ruse ca le trantesti peste si o grupa interna cand cu un tren "compact de 4-5 vagoane" si fara grupe interne inutile pe reteaua BDZ, strict cu schimbul tractiunii la Ruse castigi si timp si mobilizezi materialul rulant al BDZ pe rapidele lor interne.

De când sunt consumator înrăit de Zagorka Retro, am tot mers cu 380. Niciodată, dar niciodată, nu a venit de la bulgari cu mai mult de 4 călători (sâmbăta trecută a avut 0 - da ZERO - călători veniţi din Bulgaria, se mirau şi poliţaii de frontieră că nu au ce controla), iar pe 381 l-am văzut cu maxim 10 pentru Bulgaria. Da' 380 e bun pentru schimbat turele la Giurgiu şi pentru navetiştii din Videle şi din Grădinari (unde are oprire tehnică, dar mereu ia oameni de acolo). De la Videle se face full, cei mai mulţi sunt ceferişti, dar mai sunt şi câţiva cu abonamente şi unul sau doi cu bilet.
În condiţiile astea, îmi vine greu să cred că pasagerii fostului 382/383 s-au reorientat spre 380/381... că dacă 50% din ei sunt acum pe 380/381 clar înţeleg de ce nu mai e 382/383. Partea proastă e că nici transport auto nu prea e între România şi Bulgaria (doar curse spre Nisipurile de Aur şi Balchik vara), să fi mers toţi la avioane?

mureseanu_976 a scris:
Sunt de acord cu parerea ta ca trenurile de extern sa aiba opriri limitative. Imigrantii si navetistii au la dispozitie scurt parcurs, ca doar n-o sa le oferi si consultatii medicale in pretul biletului, e exagerat.
Aruncă un ochi la vecinii mai de la V cum sunt acolo internaţionalele... cred că doar la noi şi la ruşi a mai rămas meteahna asta cu opritul din an în paşti pentru internaţionale. Ba chiar sunt ţări unde nici supliment de viteză nu mai e, cel mult ţi se cere să rezervi loc, numai că unii - gen MAV - nu cer loc pentru traficul intern.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 6:30

Katalyn a scris:

ideii ... ideii ... ideii ...
La urmatoarea intalnire cu DG va asigur ca nu pleaca trenul din gara decat cu oameni normali la cap carora le plac femeile nu barbati, personal o sa am grija de asta si nu in ultimul rand sa nu lipseasca Dr2005.

Astea sunt ideii bune, dar vor avea nevoie de femei Razz
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 6:39

Desi nu am putut participa stiu ce s-a discutat si nu mai incercati sa aruncati cu noroi ca au fost discutii si propuneri serioase si in avantajul reciproc al calatorului si al companiei. Nu spune nimeni ca se vor aplica toate - dar din tot ce s-a discutat sigur se va implementa in timp ceva.

I s-a inmanat D-lui Director Szentes un material pe care l-am citit si este foarte bine redactat, scurt si la obiect, de acolo se pot aplica multe lucruri care tin de eficientizarea utilizarii materialului rulant mers de tren si tarifare. Sunt si unele propuneri in sensul celor spuse aici de Dr2005. Mai ales privind utilizarea eficienta a automotoarelor Desiro ADH etc. De asemenea o comparatie foarte buna tren/auto pe Buc-Bv si Buc-Constanta din care reiese ca trenul inca iese in dezavantaj mai ales pe Brasov si trebuie sa vina cu oferte comerciale sa se corecteze acest lucru. Nu este admisibil 2 persoane sa dea 2 milioane dus-intors pana la Brasov cand cu auto iesi la jumatate de pret. De aia DN1 e sufocat week-end de week-end. Se va rezolva si asta pt ca exact cum zicea Karpaty exista deschidere si bunavointa si nu se spune "Nu" din fasa la orice ca pana acum.

Apropo - s-a inteles ca CFR Calatori trebuie sa isi recastige o parte din calatorii  pierduti ani de zile in favoarea dubelor printr-o politica ce s-a dovedit gresita si falimentara. De aceea pe unele rute pretul biletelor a scazut sub cel de la auto asa cum e si normal. Desi imi amintesc sigur ca erau si pe acest forum persoane care sustineau ca ce nevoie avem, ca inca sunt 20 de fraieri care merg cu IR la pret aberant de IR si ca niciodata nu se vor tarifa Regio ca evident nu se poate, e un dat de la Dumnezeu sa fie IR. Ei - uite ca nu e chiar asa si ii anunt ca se analizeaza pe ce rute se mai poate aplica acest sistem care atrage calatorii la tren. Trenurile de-aia sunt puse sa circule cat mai multa lume cu ele si sa deserveasca cat mai multi oameni - nu sunt niste produse de lux care sa fie accesibile unui cerc restrans de initiati (si aia cu diverse pomeni).

Asadar cunoscand ce s-a discutat va pot spune sa stati linistiti ca si conducerea CFR Calatori a fost multumita de cata lume s-a implicat, fiecare pe bucatica lui la care se pricepe mai bine si a venit cu ce idei s-a priceput. Asa se naste progresul din adunarea ideilor fiecaruia si nu sa spui "Nu" din start ca e mai simplu si ne e lene.

Nu am inteles chestia cu "orientari sexuale negative". Ce legatura are cu discutia de ieri, cumva s-a facut sex in vagonul ala, s-a discutat despre sex sau ce? Imi pare rau ca vad ca unii s-au suparat dar cred ca deja s-a sarit calul impartind oamenii in "orientari sexuale negative si pozitive".
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 11:06

Dr2005 a scris:

- trenuri în mic trafic transfrontalier Giurgiu - Ruse (nu există transport pe ruta asta, decât taxi - 25 euro minim - sau autostop)
- condiţii mai bune pentru transportul bicicletelor, gen legitimaţie anuală cu nr. nelimitat de călătorii pentru bicicletă (să zicem că dai 200 lei pe an sau 20 lei pe lună şi apoi la orice tren nu mai cumperi bilet de bicicletă), posibilitatea să îţi transporţi gratuit bicla la R dacă ai abonament (asta ar fi de mare ajutor la navetă, ar atrage spre tren pe cei care au gara la 2 - 3 - 5 km de casă, pentru că i-ar costa mai puţin abonamentul la tren, decât biletul la dubă)

Cardul acela de 200 lei pentru bicicleta mi se pare o idee nemaipomenita mai ale pentru biciclisti care ies 3 din 4 week-end-uri cu bicicletele nu neaparat spre munte caci biciclisti nu se duc doar la munte se duc peste tot pe unde i ajuta infrastructura, cel putin aici in zona de Sud datorita numarului mare de trenuri poti sa mergi pentru o zi atat in judetele PH, DB, BZ, AG cat si spre Litoral sau Dunare.

Ai dreptate Dragose un 95% din tot ce ai postat in acel roman dar la parte cu navetisti nu sunt de acord ca navetistul cu abonament de Regio sa urce bicicleta gratis in tren. Uite un exemplu de la fostul loc de munca, aveam pe tura mea 14 colegi care veneau cu trenul de la Sahateni, Mizil, Inotesti, Tomsani si Muru, doar cei din Mizil care stateau la blocuri veneau pe jos la gara ceilalti din satele de langa Mizil gen Baba Ana, Conduratu etc vin pe biciclete precum si cei din zona Inotesti si Tomsani si lasa biciclete la o casa de langa gara unde plateste cate 15 lei/luna/bike dar respectivi deschid portile doar cand vin trenurile naveta Cursele de Brazi 5071/2/3/4. Gandeste-te ca daca le dai gratis la tren cu bicla pe baza abonamentului aia se vor bucura pentru 15 lei pe luna care i economisesc dar zarva si disconfortul din tren creat de 10-15 biciclete il suporta toata lumea. Cursele de Brazi au minim 2 vagaone din care doar 1 e etajat si maxim 4-5 vagoane la cursa de dimineata din care maxim 2-3 etajate unde si azi sunt cam 3-4 biciclete pe "neveu" ca supracontrolul si nasi de pe trenurile REgio dintre PL.Sud si Buzau nu stiu ei ce inseamna bilet de bike ptr aceasta ruta in schimb pe Ruta NR 1 ar fi in stare sa-ti dea bilet de 21 lei/bike eliberat in tren.

Legat de numarul mare de biciclete dintr-un tren imi aduc aminte de Personalul cu care am venit intr-o zi de duminica de vara din anul 2009 dintr-un tur cu Personalele pe ruta Pl.Sud-Buzau-Faurei-Tandarei-Slobozia.Veche-Urziceni-Pl.Sud cand la Pl.Sud am ajuns cu Personalul care ajungea in jurul orei 18 de la Urziceni cu rama TE, s-au urcat de pe parcurs aproape 40 biciclete tot felul de modele si ticsite de bagaje mai ales ca multi se duceau la peste in zona Dridu sau la tara plus navetisti de tura de noapte. Pana atunci nu mai vazusem niciodata atat de multe biciclete la un loc intr-un tren si n-as vrea ca figura sa se repete si gratis, e totusi un disconfort la ce trenuri scurte avem in ziua de azi. Da, la trenuri formate din etajate nu am nimic impotriva gen 3001 zilnic cu 8 etajate din care 2 sunt cu spati de biciclete ( 84-16 )

Pentru Giurgiu-Ruse chiar ar trebui facut ceva, granita nu o poto trece decat cu masina de ocazie care o iei cu cativa metri inainte de vama daca e roman platesti 10 lei daca e bulgar poti plati si cu lei sau o hartie de 5 Euro ca mai mica nu exista ori 3 harti de 2 Leva sau poti sa ai noroc sa nu platesti nimic, ori sa treci cu bicla ca pe jos nu te lasa sa treci Podul.

Pentru asta as fi vrut sa vin ieri la intrevederea cu DG CFR Calatori sa reprezint o parte din biciclisti care merg cu trenul decat sa auda omul propuneri sa facem voluntariat sa spalam jafurile de la BC in speranta ca ne ia mecanicul x gratis pe locomotiva ca au fost si astfel de propuneri si altele mai jalnice de atat.

Merita CFR si biciclisti din Zona de Sud a tari sa aiba un vagon doar al lor pentru Regio si alte 2 pentru IR dupa modelul de la bulgari sau cei din Vest, bagate special pe 2-3 dimineata din Buc.Nord spre Brasov facuta reclama masiva ca biciclisti sa-si faca program sa vina la trenul de 7 unde au vagon cu pana la 60 rasteluri decat sa fie cate un vagon cu 8 rasteluri la cate 4 trenuri sa nu incapa toate biciletele. Un etajat cu parterul si extremitatile doar pentru bike si sus la etaj vagon normal de cls 2-a si 2 vagoane speciale de IR cu copartiment special pentru handicap, un automat de rontaieli/sucuri/apa si restul vagonului doar strapontine si rasteluri si treaba e ca si rezolvata.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 12:15

Prea puțină transparență, asta e singura problemă a inițiativei de ieri.
Propuneri:
1) instalarea a 10-12 automate de bilete în gara București Nord, închiderea treptată a caselor de bilete astfel încât în 2017 să rămână astfel: 2 case - trafic internațional, 2 case cu rol de birou informații CU PERSONAL BILINGV, și alte 4-5 case pentru pensionari și cei care nu cunosc/nu sunt capabili de utilizarea automatului. Aceste automate ar trebui să permită studenților să ia bilet cu cupon (cuponul să fie tăiat de naș în tren, sau tăiat de student și depus în interiorul aparatului), cât și pensionarilor și tuturor celor care au reduceri. De asemenea, să permită plata atât cu cash cât și cu card credit.
2) Desiro să nu compună în niciun caz un tren care are durata de parcurs mai mare de 3h. Prin urmare, aș cere înlocuirea trenurilor R cu Desiro Brașov - Sibiu cu automotoare ADH11. Singurele trenuri IR compuse cu Desiro ar trebui să fie cele de pe Pitești - București (cât și spre Curtea de Argeș / Kretzulescu h) pentru că durata de parcurs este în general mai mică de 3 ore.
3) introducerea unui tren/grupe Galați - Arad - Timișoara Nord
4) repararea tuturor ramelor Z58 care pot fi salvate, care să înlocuiască trenurile formate din EA + 1*26-16 care circulă pe 702, 501, 704, etc.
5) introducerea de automate în fiecare stație mare, iar în stațiile care deservesc sub 10.000 călători/lună, numărul caselor de bilete să se reducă la 1 sau maxim 2, dacă populația respectivei localități este îmbătrânită.
6) transformarea mai multor Hm-uri în hc-uri (Baldovinești, Gârbovi, Urleasca, de ex.)
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 12:20

Asta cu ATM-urile am discutat, se incearca implementarea lor in mai multe statii, chiar si cele micute dar un ATM cu numerar e aproape dublu ca pret fata unul care e doar cu card bancar, asta e o problema la costul lui. Dar in principiu se lucreaza la asa ceva.
Se mai lucreaza la eliberarea biletelor electronic in tren, tableta-imprimanta, dar tariful de tren nu va fi scos niciodata, e datoria calatorului sa vina in gara din timp pentru a achizitiona biletul, altfel plateste in plus.

_________________
595423Revista presei - Pagina 3 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 3 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 3 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 12:24

mureseanu_976 a scris:
Ce-i mult e prea mult. Nu trebuie stricat trenul Beograd - Bucuresti pana la Galati cum fac ungurii cu vagoanele tuturor (ZSSK, CD, OBB, PKP) de le imprastie prin tot felul de IC-uri interne si care intarziate la retur, dau peste cap tot meciul cu traficul international.

Am propus tren de zi (fara sa mai fac referire in mod expres la cel de noapte) pentru ca nu tin minte sa fi existat tren de zi pe Beograd. Si nu cred eu ca n-ar avea calatori, uita-te pe Sofia unde au anulat "de neam prost" 382 / 383 pe Bucuresti - Sofia si 50% din calatorii lui au dat navala la cel de zi iar restul s-au reprofilat pe autogari. Care cu 2 vagoane ma indoiesc ca-si scoate profit, sa nu mai pun la indoiala stationarea umflata din Ruse ca le trantesti peste si o grupa interna cand cu un tren "compact de 4-5 vagoane" si fara grupe interne inutile pe reteaua BDZ, strict cu schimbul tractiunii la Ruse castigi si timp si mobilizezi materialul rulant al BDZ pe rapidele lor interne.

Sunt de acord cu parerea ta ca trenurile de extern sa aiba opriri limitative. Imigrantii si navetistii au la dispozitie scurt parcurs, ca doar n-o sa le oferi si consultatii medicale in pretul biletului, e exagerat.
Cauta in arhiva mers tren sa vezi ca in 1997 aveam si tren de zi Bucuresti-Beograd numerotat 366.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 12:28

Îți garantez eu că decât să ții 2-3 casierițe acre, mai bine plătești dublu, și în timp amortizezi investiția. Dacă se achiziționează un lot foarte foarte mare de automate, posibil să apară reduceri la preț din partea producătorului și astfel ar fi dotate multe stații simultan cu astfel de aparate. Suntem în sec XXI, nu mai stăm la cozi că se mișcă tanti Mița greu că n-are ea chef de muncă azi (am pățit asta pe propria piele).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 12:35

Si eu iti garantez ca am discutat exact acest aspect legat de tanti care habar nu are pe ce lume traieste si de implementarea acestor ATM, chiar personal am discutat despre asta exact cum ai spus si tu, dar nu mai postez aici prea multe ca nu se merita, se gaseste cate 1-2 sa fie mai cu mot si sa jigneasca cum ca cei ce au fost la acea intalnire au fost degeaba. Culmea sunt si amici, dar se jignesc si se crede unu mai destept ca altu si ca nu ar fi avut ce cauta acolo, mie acest fel de "prieteni" care in fata rad si pe la spate te vorbesc nu imi plac.
Sa faca cine vrea rezumat cu ce s-a discutat daca vrea, eu nu o fac.
Cand a fost vorba de venit, nu a venit, acum se urla ca cei ce au fost nu au vorbit nimic. In fond nu stiu de ce stau sa dau socoteala lui x si y care in afara de a face valva nu stie altceva.

_________________
595423Revista presei - Pagina 3 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 3 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 3 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 13:34

Vineri am venit cu 5007 de la Buc.Nord la PL.Sud crima si pedeapsa in tren. Partida de Galati 2 barbati bine facuti aproape de 42 ani inalti apretati toate conditile pentru a arata o imagine cat mai buna a companiei, insa modul in care si-au facut datoria a fost sub orice critica. Au inceput revizia biletelor de la coada spre locomotiva la 1 minut dupa ce a trecut de Podul Basarab si au terminat abia dupa 52 minute la halta Prahova. Primul vagon l-a terminat dupa ce a plecat din Buftea, efectiv cel de pe jos a cerut tuturor elevilor si studentilor dovada reduceri, la pensionari la fel, a mai avut si 2 calatori care aveau loc dar nu aveau bilete pe semne ca acei calatori au preferat sa prinda loc in tren si sa plateasca 11 lei in tren fata de 7,30 la casa decat sa stea la cozile imense si apoi in tren sa mearga in picioare o ora si ceva, ei bine sunt si astfel de oameni care pana acum nu am crezut ca cineva e totusi dispus sa plateasca mai mult in tren decat la casa. Cel de pe sus terminase etajul de verificat in vreme ce nasul de pe jos era abia la jumate. Deci a venit nasul si i-a dat direct 11 lei la care nasul unde mergeti etc etc. In fine de la Buftea au urcat 4 tineri care spuneau ca la casa de bilete la ora 17 nu mai e deschis dar nasul i-a tratat ca pe niste mincinosi. In fine s-a miscat atat de greu cu revizia biletelor si cu scrierea biletelor de mana la tarif de casa si tarif in tren de 8 si 11 lei ca aveai impresia ca dinadins face asa sa se miste cat mai incet. La un moment dat aveam tupeu sa fac pariu cu un prieten prin sms care e membru aici ca pana la Ploiesti Sud cei 2 nasi nu vor termina tot trenul de verificat. Replica calatorilor : "Moldoveni prosti" si "Lasa-l ma ca vrea sa ajunga capitan" iar unul din calatori de Buftea a replicat clar "Toata ziua buna ziua v-ati invatat 8 lei 8 lei, de unde sa iti dau 8 lei daca la casa de bilete e inchis" apoi acelasi nas cu chip de nazist "Nu-mi spune ca si tu te-ai urcat tot de la Buftea" deci asa ceva numai in filmele cu prosti am vazut. Toti banditi fara bilet dar si cu bilete/abonamente care au stat in primul etajat si au coborat la Paris, Scrovistea si Crivina au mers gratis.

Sa le dea tablete dar pana atunci sa le dea bilete speciale standard tiparite valabile 1-30 km si 31-60 km tarif de tren precum si tarif de casa. Nu e posibil sa verifici 3 etajate in 52 minute cu 338 calatori pe locuri si maxim 50 in picioare, pai daca i controlam si in bagaje si nu dura atat de mult. Toti calatori au fost deranjati de modul in care cei 2 nasi au verificat biletele. Au eliberat maxim 20 bilete in tot trenul tarif de casa si tarif de tren dar cat a stat sa scrie la ele scriam 5 bilete cat au scris ei unul.

Ori erau prea speriati de bombe, ori erau vanati ori vroiau sa se afirme, daca se miscau mai cu talent verificau tot trenul pana la Dirza si i prindeau si pe cei de Paris, Scrovistea si Crivina din primul vagon automat si incasarile erau mai mari daca vroiaua sa se afirme dar na unde nu e cap e vai de picioare.

Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 17:16

Dr2005 a scris:
mureseanu_976 a scris:
Sunt de acord cu parerea ta ca trenurile de extern sa aiba opriri limitative. Imigrantii si navetistii au la dispozitie scurt parcurs, ca doar n-o sa le oferi si consultatii medicale in pretul biletului, e exagerat.
Aruncă un ochi la vecinii mai de la V cum sunt acolo internaţionalele... cred că doar la noi şi la ruşi a mai rămas meteahna asta cu opritul din an în paşti pentru internaţionale. Ba chiar sunt ţări unde nici supliment de viteză nu mai e, cel mult ţi se cere să rezervi loc, numai că unii - gen MAV - nu cer loc pentru traficul intern.

Ce ma distrezi ! Pune tu Transalpinul sa opreasca in toate satele elvetiene dupa ultima statie austriaca ca sa se imbarce toate vacutele cu talanga si crotalii.  Nu va mai merge nimeni de la Graz la Zurich ca vrei tu sa ii umflii artificial mersul cu stationari inutile cand in fata la 20 minute sau in spate la 10 minute circula rame FLIRT. Sau incearca sa pui un ICE-TD pe Hamburg - Copenhaga sa opreasca in absolut toate statiile cu 1h 30' inainte de Copenhaga ca sa se transforme artificial in 2h 30'. Vor clocoti nemtii ca vor face mai mult decat daca ar folosi masina personala. Doar ungurii au prostia asta in cap, oare ce-ar fi sa punem Corona 406 / 407 sa opreasca la halta Vrabia sau in statia Tusnad sat de unde oricum vor urca oameni la 4504 ? Vor face ungurii scandal de la Keleti in nici 2 zile ca ne batem joc de trenul lor. Daca s-a saturat Karpaty sa-ti explice, apoi cred ca si eu ma plictisesc si m-apuc mai repede sa incep o afacere cu articole crosetate, oricat ne dorim sa diferentiem un serviciu premium de unul low-cost ca la avioane...

@katalyn : oricum s-au laudat ca vor intentiona sa cumpere tablete si imprimante portabile ca sa emita mai repede bilete in tren. Dar ce faci in situatia in care nasii pot fi agresati de "refugiati" si care le poate sparge tableta in fata ca nu vor sa plateasca bilet ? Sa nu-mi zici ca mobilizezi militieni trecuti de 45 ani care nu se mai complica sa intervina cand ei se pot pensiona anticipat si sa-i doara la banana cat mai sunt in serviciul statului.

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Revista presei - Pagina 3 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 17:36

Adevarat. Vom vedea in viitorul apropiat tablete sau alta tehnologie ce am vazut vineri pe 5007 am ramas socat sa tragi de timp si totusi sa faci mai rau ca militieni.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 17 Ian - 17:58

Ma gandesc ca ar trebui insistat pe camere de luat vederi, in trenuri.
Daca minoritarul, migrantul ii sparge fata nasului, atunci la munca silnica cu el, avand si probe.
Dar sunt motive politice sa nu se faca asta.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 3 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: