Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Apr 2016, 15:30
ce fac ei,nu e dmping, ci altceva prin definitie,dumpingul inseamna scoaterea concurentei de pe piata prin practicarea unor preturi foarte mici ori,astia nu au scos pe nimeni de pe piata, nici nu s-au dezvoltat,pentru ca nu dezvoltarea ii intereseaza neaparat
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Apr 2016, 22:10
LanceR a scris:
prin definitie,dumpingul inseamna scoaterea concurentei de pe piata prin practicarea unor preturi foarte mici ori,astia nu au scos pe nimeni de pe piata,
Nu au scos pe nimeni de pe piaţă deocamdată. Ţinta o cunoaştem cu toţii, începe cu T şi se termină cu AROM.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Sam 16 Apr 2016, 22:15
Numarul mesajelor : 238 Varsta : 42 Localizare : Hoorn, Olanda Reputatie : 5013 Data de inscriere : 04/12/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 16 Apr 2016, 22:58
Adirmvl a scris:
Mea culpa! Stiam doar de unele din Olanda ca n-au buda. Caspar zicea de ele. Faina treaba cu ramele alea!
Revenind la subiect, mi se pare tare treaba cu ajunsul in gara. Chiar ziceam de asta la topicul linie 201. "Sa moara antena mea de bulgari daca nu voiam sa vin cu trenu', da' era linia blocata de la Sibiu!"
Iar scena aia arata fix situatia garii: camara moderna, trenuri de cand fosta cladire era fecioara, nici un IR nu face sub doua ore si pana la Sibiu, la Bucuresti ajungi prin Caracal, cu ocol de vreo 100 de kilometri, cea mai lunga garnitura are DA si doua vagoane, iar cel mai lung traseu nu atinge 300 de kilometri. E similar cu ce se discuta cand a fost inaugurat teatrul din Caracal: o bijuterie de cladire, dar orasul era plin de ulite. R. Valcea nu e plin de ulite, da' nici cutia aia nu e o bijuterie.
After millions of complaints, all our SLT Sprinter will get toilets within two years. Every 2 weeks, one SLT train is equipped with a toilet starting this summer. The trains are 6 years old and are going one by one back to the factory in Aachen (Germany) for a toilet. The costs per train (1 toilet per train) is 300.000 euro. When the toilet was implemented directly when building the train, it was only 2 days work... A financial scandal!
After this scandal with toilets, it's in the law that every new or modernised train has at least 1 toilet in The Netherlands.
Citat :
Auziţi explicaţia pentru care nu au budă... că e sursă de acte de vandalism şi de insecuritate. Normal, când jumate din populaţia Parisului e formată din imigranţi musulmani, având în vedere situaţia din Orientul Mijlociu, pleci de la premisa (greşită) că toţi sunt terorişti şi violatori. Cândva, Europa era un loc civilizat...
I think its more a financial question; the toilets needs to be cleaned and that costs money and is not efficient. In cities like Paris, you don't even need a toilet in a train to vandalise things in the train. There is no trainstaff on board of RER and Transillien, exept the driver, so the people on the train ''can'' do what they will, and acting somethines like they do what they will. In Netherlands its a bit different The only misbehavior in the toilets in Netherlands I see sometimes is people who will smoke a sigarette...
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Apr 2016, 00:31
Un interviu cu directorul CFR Calatori Iosif Szentes: http://magyaradas.ro/heti-kronika/356-cfr-sztrajk-es-ami-moegoette-van
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Revista presei Lun 18 Apr 2016, 13:20
Oare CFR se constituie parte civila la astfel de procese pentru a-si acoperi pagubele? http://www.aradon.ro/judecat-pentru-ca-a-avariat-un-tren/1635251
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr 2016, 13:20
Cum se lucreaza la altii intrun weekend
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr 2016, 13:48
Adrian78 a scris:
Cum se lucreaza la altii intrun weekend
Cum se lucreaza la noi in 5 ani: http://www.forumtrenuri.com/t2306-lucrari-modernizare-gara-ramnicu-valcea
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr 2016, 13:57
De ani buni se chinuie sa scape de vagoane. De ce nu le modernizaeza sau taie?
SNTFC„CFR CĂLĂTORI” S.A. organizează în data de 10.05.2016, ora 10:00, procedura de licitatie deschisa cu strigarea liberă a pretului - prin Bursa Româna de Mărfuri, pentru încheierea contractului de:
VÂNZARE A 203 VAGOANE DE CĂLĂTORI şi 23 TRENURI ETAJATE
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr 2016, 14:01
Dezmembrarea costă. Plus că acum nu mai e ca pe vremuri, să tai orice cu autogenul... dacă ai azbest în ele şi le dezmembrezi în aer liber sau dai vaselina de la cutiile de osie pe jos şi te-a prins Garda de Mediu, ai încurcat-o.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr 2016, 14:23
Sunt multe 20-50 care arată mai bine decât 20-55 care unele sunt mâncate bine de rugină plus multe vagoane de clasa 1 păcat de ele Ramele TE trebuiau modernizate ca rame electrice ca cele de la elvețieni si folosite ca trenuri regio până în 100 de km
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr 2016, 14:30
Ramele astea sint modernizate? Unde le pui tot ce tine de tractiune?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr 2016, 14:40
La elveţieni circulă etajate şi la IC... şi sunt la fel de lipsite de confort ca etajatele noastre. La fel de înghesuite... doar că are lor au prize şi nişte bude în care nu trebuie să te sui pe WC ca să poţi să închizi uşa. Iar aceste vagoane circulă în regim push-pull cu o locomotivă.
De curând s-au comandat şi nişte rame electrice, cu vagoane etajate.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr 2016, 14:48
Adirmvl a scris:
Ramele astea sint modernizate? Unde le pui tot ce tine de tractiune?
Au locomotivă la capătul celălalt dar nu cred că asta ar fi problema
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr 2016, 14:57
La noi a fost un insucces total proiectul Acvila, nu cred ca mai există vagon in țara asta care sa aibă locurile mai înghesuite și incomode ca Acvila. Avem 7 rame TE Acvila din care doar 6 fac serviciu, a 7-a ( TE Acvila 002 ) e dată dispărută de aproape 3 ani.