Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11400
Data de inscriere : 17/02/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeVin 15 Apr 2016, 15:30

ce fac ei,nu e dmping, ci altceva
prin definitie,dumpingul inseamna scoaterea concurentei de pe piata prin practicarea unor preturi foarte mici
ori,astia nu au scos pe nimeni de pe piata, nici nu s-au dezvoltat,pentru ca nu dezvoltarea ii intereseaza neaparat
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeVin 15 Apr 2016, 22:10

LanceR a scris:
prin definitie,dumpingul inseamna scoaterea concurentei de pe piata prin practicarea unor preturi foarte mici
ori,astia nu au scos pe nimeni de pe piata,
Nu au scos pe nimeni de pe piaţă deocamdată. Ţinta o cunoaştem cu toţii, începe cu T şi se termină cu AROM.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeSam 16 Apr 2016, 22:15

http://www.opiniatimisoarei.ro/sechestru-pe-75-de-case-amenintari-si-santaj-la-depoul-de-locomotive-din-regionala-cfr-timisoara-cine-conducea-super-afacerea-cu-motorina/15/04/2016
Sus In jos
Caspar

Caspar


Numarul mesajelor : 238
Varsta : 42
Localizare : Hoorn, Olanda
Reputatie : 5013
Data de inscriere : 04/12/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeSam 16 Apr 2016, 22:58

Adirmvl a scris:
Mea culpa! Stiam doar de unele din Olanda ca n-au buda. Caspar zicea de ele. Smile Faina treaba cu ramele alea!

Revenind la subiect, mi se pare tare treaba cu ajunsul in gara. Chiar ziceam de asta la topicul linie 201. "Sa moara antena mea de bulgari daca nu voiam sa vin cu trenu', da' era linia blocata de la Sibiu!"

Iar scena aia arata fix situatia garii: camara moderna, trenuri de cand fosta cladire era fecioara, nici un IR nu face sub doua ore si pana la Sibiu, la Bucuresti ajungi prin Caracal, cu ocol de vreo 100 de kilometri, cea mai lunga garnitura are DA si doua vagoane, iar cel mai lung traseu nu atinge 300 de kilometri. E similar cu ce se discuta cand a fost inaugurat teatrul din Caracal: o bijuterie de cladire, dar orasul era plin de ulite. R. Valcea nu e plin de ulite, da' nici cutia aia nu e o bijuterie.
After millions of complaints, all our SLT Sprinter will get toilets within two years. Every 2 weeks, one SLT train is equipped with a toilet starting this summer. The trains are 6 years old and are going one by one back to the factory in Aachen (Germany) for a toilet. The costs per train (1 toilet per train) is 300.000 euro. When the toilet was implemented directly when building the train, it was only 2 days work... A financial scandal!

After this scandal with toilets, it's in the law that every new or modernised train has at least 1 toilet in The Netherlands.

Citat :
Auziţi explicaţia pentru care nu au budă... că e sursă de acte de vandalism şi de insecuritate. Normal, când jumate din populaţia Parisului e formată din imigranţi musulmani, având în vedere situaţia din Orientul Mijlociu, pleci de la premisa (greşită) că toţi sunt terorişti şi violatori. Cândva, Europa era un loc civilizat...
I think its more a financial question; the toilets needs to be cleaned and that costs money and is not efficient.
In cities like Paris, you don't even need a toilet in a train to vandalise things in the train. There is no trainstaff on board of RER and Transillien, exept the driver, so the people on the train ''can'' do what they will, and acting somethines like they do what they will.
In Netherlands its a bit different Very Happy The only misbehavior in the toilets in Netherlands I see sometimes is people who will smoke a sigarette...
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeDum 17 Apr 2016, 00:31

Un interviu cu directorul CFR Calatori Iosif Szentes:
http://magyaradas.ro/heti-kronika/356-cfr-sztrajk-es-ami-moegoette-van
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeLun 18 Apr 2016, 13:20

Oare CFR se constituie parte civila la astfel de procese pentru a-si acoperi pagubele?
http://www.aradon.ro/judecat-pentru-ca-a-avariat-un-tren/1635251
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 20 Apr 2016, 13:20

Cum se lucreaza la altii intrun weekend

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 20 Apr 2016, 13:48

Adrian78 a scris:
Cum se lucreaza la altii intrun weekend


Cum se lucreaza la noi in 5 ani: http://www.forumtrenuri.com/t2306-lucrari-modernizare-gara-ramnicu-valcea albino
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7372
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 20 Apr 2016, 13:57

De ani buni se chinuie sa scape de vagoane. De ce nu le modernizaeza sau taie?

SNTFC„CFR CĂLĂTORI” S.A. organizează în data de 10.05.2016, ora 10:00, procedura de licitatie deschisa cu strigarea liberă a pretului - prin Bursa Româna de Mărfuri, pentru încheierea contractului de:


VÂNZARE A 203 VAGOANE DE CĂLĂTORI şi 23 TRENURI ETAJATE
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 20 Apr 2016, 14:01

Dezmembrarea costă. Plus că acum nu mai e ca pe vremuri, să tai orice cu autogenul... dacă ai azbest în ele şi le dezmembrezi în aer liber sau dai vaselina de la cutiile de osie pe jos şi te-a prins Garda de Mediu, ai încurcat-o.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 20 Apr 2016, 14:23

Sunt multe 20-50 care arată mai bine decât 20-55 care unele sunt mâncate bine de rugină plus multe vagoane de clasa 1 păcat de ele
Ramele TE trebuiau modernizate ca rame electrice ca cele de la elvețieni si folosite ca trenuri regio până în 100 de km
Revista presei - Pagina 30 K52z9l
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 20 Apr 2016, 14:30

Ramele astea sint modernizate? Unde le pui tot ce tine de tractiune?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 20 Apr 2016, 14:40

La elveţieni circulă etajate şi la IC... şi sunt la fel de lipsite de confort ca etajatele noastre. La fel de înghesuite... doar că are lor au prize şi nişte bude în care nu trebuie să te sui pe WC ca să poţi să închizi uşa. Iar aceste vagoane circulă în regim push-pull cu o locomotivă.

De curând s-au comandat şi nişte rame electrice, cu vagoane etajate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 20 Apr 2016, 14:48

Adirmvl a scris:
Ramele astea sint modernizate? Unde le pui tot ce tine de tractiune?

Au locomotivă la capătul celălalt dar nu cred că asta ar fi problema

Revista presei - Pagina 30 156x1xx
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitimeMier 20 Apr 2016, 14:57

La noi a fost un insucces total proiectul Acvila, nu cred ca mai există vagon in țara asta care sa aibă locurile mai înghesuite și incomode ca Acvila. Avem 7 rame TE Acvila din care doar 6 fac serviciu, a 7-a ( TE Acvila 002 ) e dată dispărută de aproape 3 ani.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 30 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: