| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Ian 2016, 22:17 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Fonduri+europene+pentru+metrou ... ăștia nu știu cum să mai fure. Nu pot să înțeleg ce e în țara asta, parcă nici să mergem să ne p*șăm la colț nu putem fără să ne țină Mami UE de mânuțe. Aberant, în loc să accelereze nenorocita aia de M5, că suntem de râsul curcilor, ei vor să toarne bani în magistrala aia inutilă spre aeroport, când linia de tren ar necesita maxim 100.000.000 euro investiție (dublare + electrificare + BLA4 TMV) și ar avea costuri de operare mult mai mici... linia de metrou spre aeroport ar deservi pur și simplu prea puțini oameni ca să se amortizeze în timp util. Dacă nu exista altă soluție eram de acord cu ea, dar când e atât de ușor... |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Ian 2016, 22:41 | |
| Nu-ți fă griji că atunci când ajung cu linia pe sub Casa Presei dărâmă ceva și pe acolo și renunță la metrou Asta presupunând că avansează așa rapid cu lucrările... |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Ian 2016, 00:40 | |
| - Bobby_TM a scris:
- In clipul din linkul de mai jos EA-ul a fost folosit pe post de plug ?
http://adevarul.ro/news/societate/utilajul-deszapezire-romanilor-invidioase-tarile-lume-8_569f8ac337115986c6b7309f/index.html EA din video este impotmolit nicidecum folosit pe post de plug.Se vede clar cum se chinuie cu lopetile sa-l dezapezeasca...Probabil utilajul pe care ar trebui sa fie invidiosi celelalte tari este lopata... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Ian 2016, 08:30 | |
| Zapada aia e prea inalta si prea grea sa fie dezapezita cu un EA... sau macar cu un plug simplu.. daca cineva incearca sa le tranteasca in zapada aia le avariaza grav,si aici nu vorbesc de tampoane rupte .. ci de sasiu avariat,suspensii rupte, etc. Pt zapada de genul iti trebuie freza.. sau plug mecanic. |
|
| |
sp59
Numarul mesajelor : 126 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5138 Data de inscriere : 13/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Ian 2016, 20:20 | |
| http://portalsm.ro/2016/01/trenul-satu-mare-baia-mare-impins-de-calatori/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Ian 2016, 20:14 | |
| Noi de 4 ani ne c...m sa modernizam 100 de km la 160 km/h si chinezii construiesc in 2 ani 148 de km de linie de 250km/h si 8 statii
http://www.railjournal.com/index.php/high-speed/work-starts-on-indonesias-first-high-speed-line.html?channel=523 |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Ian 2016, 18:04 | |
| http://www.historia.ro/exclusiv_web/articol/drumul-fier-brasov-buzau-un-vis-ramas-neimplinit |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Ian 2016, 07:48 | |
| Fain articolul si mai ales incheierea... |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4504 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Ian 2016, 15:41 | |
| Mda, ma mir ca nici in perioada comunista nu sa luat in calcul terminarea caii ferare Brasov-Buzau. Existau cu siguranta resursele necesare. Asta dovedeste ca si in trecut ca si in prezent problemele legate de infrastructura sunt ignorate sau considerate de importanta minora. Spre comparatie in China, stat comunist, nu sa considerat inutil sa existe trenuri de mare viteza asa ca ei au acum cea mai mare retea de trenuri de mare viteza din lume inclusiv prima linie MAGLEV functionala. |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11403 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Ian 2016, 15:54 | |
| nu-i vorba de comunism;Correa de Nord ce a facut? sau Cuba? la chinezi exista si o tendinta de megalomanie;vezi hotelul imens facut intr-o zi. la ei forta de munca este aproape nelimitata si aproape gratis.La noi,cate marete realizari nu s-au facut cu armata,care costa doar mancarea zilnica... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Ian 2016, 16:21 | |
| E zonă seismică, e supusă şi alunecărilor de teren (vezi situaţia DN10) plus că linia se bătea cap în cap cu proiectul barajului de la Siriu. Până la urmă s-a făcut barajul, iar linia nu prea mai avea cum să se facă. _________________ :TTT:
|
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4504 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Ian 2016, 18:43 | |
| Da, sunt de acord, zona este cu mare risc seismic si predispusa la alunecari de teren, dar in acest gen de zona nu se prea fac nici baraje (ex dezastrul barajului Vajont). Daca au considerat ca un baraj intr-o asemenea zona este un risc acceptabil, se putea gasi o solutie si pentru calea ferata. Ar fi mers probabil ceva gen calea ferata Orsova - Drobeta Turnu Severin unde linia merge pe versantul lacului de acumulare. Din cate stiu si va rog sa ma corectati daca gresesc, linia veche Orsova - Drobeta Turnu Severin mergea pe un traseu mult mai jos inainte de crearea hidrocentralei Portile de Fier 1 |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Ian 2016, 19:08 | |
| - Ony_x a scris:
- Din cate stiu si va rog sa ma corectati daca gresesc, linia veche Orsova - Drobeta Turnu Severin mergea pe un traseu mult mai jos inainte de crearea hidrocentralei Portile de Fier 1
Nu gresesti deloc si calea ferata si soseaua au fost refacute odata cu constructia barajului.In ceea ce priveste linia spre Buzau probabil nu s-a justificat economic pentru statul comunist asa cum a fost linia Pitesti-Ramnicu Valcea, iar acum nici macar nu cred ca e in vreun plan pe urmatoarea mie de ani... |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Ian 2016, 23:44 | |
| Nu prea cred că are vreo importanță economică substanțială această linie. Gândiți-vă că Rm Vâlcea - Vâlcele e mult mai importantă, atât economic, cât și social și mai ales militaro-strategic (în cazul unui atac dinspre nord, nord vest sau vest, ar facilita transportul trenurilor cu trupe) și nu a fost terminată în 27 de ani de neocomunism (democrație, cum vreți să-i ziceți). Când o să facă pod peste Dunăre spre Măcin, când o să termine ringul feroviar al Bucureștilor și or să facă și 219-le, atunci o să fie speranță pentru Buzău - Nehoiu - Întorsura - Harman. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Ian 2016, 00:05 | |
| Eu nu stiu daca mai apuc sa ma dau pe Valcele - R.Valcea si aducem in discutie proiecte pe care doar Ceausescu le-ar fi putut finisa. La fel si cu Pietrosita-Sinaia sa fim seriosi pentru cine ? Sunt 7 curse pe zi de autocare/microbuze care leaga Sinaia de Moroieni si Pietrosita si merg mai departe spre Targoviste. Daca le aduni pe toate nu strangi 100 calatori/zi credeti ca daca ar fi fost linie de tren situatia ar fi stat altfel ? Tot ce nu a putut termina Ceausescu eu zic sa le treceti la vise neimplinite speranta moare ultima in cazul Valcele-R.Valcea.
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|