Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 21 Ian 2016, 22:17

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Fonduri+europene+pentru+metrou
...
ăștia nu știu cum să mai fure. Nu pot să înțeleg ce e în țara asta, parcă nici să mergem să ne p*șăm la colț nu putem fără să ne țină Mami UE de mânuțe. Aberant, în loc să accelereze nenorocita aia de M5, că suntem de râsul curcilor, ei vor să toarne bani în magistrala aia inutilă spre aeroport, când linia de tren ar necesita maxim 100.000.000 euro investiție (dublare + electrificare + BLA4 TMV) și ar avea costuri de operare mult mai mici... linia de metrou spre aeroport ar deservi pur și simplu prea puțini oameni ca să se amortizeze în timp util. Dacă nu exista altă soluție eram de acord cu ea, dar când e atât de ușor...
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5567
Data de inscriere : 23/07/2012

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 21 Ian 2016, 22:41

Nu-ți fă griji că atunci când ajung cu linia pe sub Casa Presei dărâmă ceva și pe acolo și renunță la metrou Laughing Asta presupunând că avansează așa rapid cu lucrările...
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeVin 22 Ian 2016, 00:40

Bobby_TM a scris:
In clipul din linkul de mai jos EA-ul a fost folosit pe post de plug ? Suspect

http://adevarul.ro/news/societate/utilajul-deszapezire-romanilor-invidioase-tarile-lume-8_569f8ac337115986c6b7309f/index.html
EA din video este impotmolit nicidecum folosit pe post de plug.Se vede clar cum se chinuie cu lopetile sa-l dezapezeasca...Probabil utilajul pe care ar trebui sa fie invidiosi celelalte tari este lopata...
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeVin 22 Ian 2016, 08:30

Zapada aia e prea inalta si prea grea sa fie dezapezita cu un EA... sau macar cu un plug simplu.. daca cineva incearca sa le tranteasca in zapada aia le avariaza grav,si aici nu vorbesc de tampoane rupte .. ci de sasiu avariat,suspensii rupte, etc.
Pt zapada de genul iti trebuie freza.. sau plug mecanic.
Sus In jos
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5138
Data de inscriere : 13/03/2011

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeVin 22 Ian 2016, 20:20

http://portalsm.ro/2016/01/trenul-satu-mare-baia-mare-impins-de-calatori/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeSam 23 Ian 2016, 20:14

Noi de 4 ani ne c...m sa modernizam 100 de km la 160 km/h si chinezii construiesc in 2 ani 148 de km de linie de 250km/h
si 8 statii

http://www.railjournal.com/index.php/high-speed/work-starts-on-indonesias-first-high-speed-line.html?channel=523
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5567
Data de inscriere : 23/07/2012

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeDum 24 Ian 2016, 18:04

http://www.historia.ro/exclusiv_web/articol/drumul-fier-brasov-buzau-un-vis-ramas-neimplinit
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5872
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeLun 25 Ian 2016, 07:48

Fain articolul si mai ales incheierea... Sad
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4504
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeLun 25 Ian 2016, 15:41

Mda, ma mir ca nici in perioada comunista nu sa luat in calcul terminarea caii ferare Brasov-Buzau. Existau cu siguranta resursele necesare. Asta dovedeste ca si in trecut ca si in prezent problemele legate de infrastructura sunt ignorate sau considerate de importanta minora. Spre comparatie in China, stat comunist, nu sa considerat inutil sa existe trenuri de mare viteza asa ca ei au acum cea mai mare retea de trenuri de mare viteza din lume inclusiv prima linie MAGLEV functionala.
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11403
Data de inscriere : 17/02/2011

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeLun 25 Ian 2016, 15:54

nu-i vorba de comunism;Correa de Nord ce a facut? sau Cuba?
la chinezi exista si o tendinta de megalomanie;vezi hotelul imens facut intr-o zi. la ei forta de munca este aproape nelimitata si aproape gratis.La noi,cate marete realizari nu s-au facut cu armata,care costa doar mancarea zilnica...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeLun 25 Ian 2016, 16:21

E zonă seismică, e supusă şi alunecărilor de teren (vezi situaţia DN10) plus că linia se bătea cap în cap cu proiectul barajului de la Siriu. Până la urmă s-a făcut barajul, iar linia nu prea mai avea cum să se facă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4504
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeLun 25 Ian 2016, 18:43

Da, sunt de acord, zona este cu mare risc seismic si predispusa la alunecari de teren, dar in acest gen de zona nu se prea fac nici baraje (ex dezastrul barajului Vajont). Daca au considerat ca un baraj intr-o asemenea zona este un risc acceptabil, se putea gasi o solutie si pentru calea ferata. Ar fi mers probabil ceva gen calea ferata Orsova - Drobeta Turnu Severin unde linia merge pe versantul lacului de acumulare. Din cate stiu si va rog sa ma corectati daca gresesc, linia veche Orsova - Drobeta Turnu Severin mergea pe un traseu mult mai jos inainte de crearea hidrocentralei Portile de Fier 1
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeLun 25 Ian 2016, 19:08

Ony_x a scris:
Din cate stiu si va rog sa ma corectati daca gresesc, linia veche Orsova - Drobeta Turnu Severin mergea pe un traseu mult mai jos inainte de crearea hidrocentralei Portile de Fier 1
Nu gresesti deloc si calea ferata si soseaua au fost refacute odata cu constructia barajului.In ceea ce priveste linia spre Buzau probabil nu s-a justificat economic pentru statul comunist asa cum a fost linia Pitesti-Ramnicu Valcea, iar acum nici macar nu cred ca e in vreun plan pe urmatoarea mie de ani...
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeLun 25 Ian 2016, 23:44

Nu prea cred că are vreo importanță economică substanțială această linie. Gândiți-vă că Rm Vâlcea - Vâlcele e mult mai importantă, atât economic, cât și social și mai ales militaro-strategic (în cazul unui atac dinspre nord, nord vest sau vest, ar facilita transportul trenurilor cu trupe) și nu a fost terminată în 27 de ani de neocomunism (democrație, cum vreți să-i ziceți). Când o să facă pod peste Dunăre spre Măcin, când o să termine ringul feroviar al Bucureștilor și or să facă și 219-le, atunci o să fie speranță pentru Buzău - Nehoiu - Întorsura - Harman.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitimeMar 26 Ian 2016, 00:05

Eu nu stiu daca mai apuc sa ma dau pe Valcele - R.Valcea si aducem in discutie proiecte pe care doar Ceausescu le-ar fi putut finisa. La fel si cu Pietrosita-Sinaia sa fim seriosi pentru cine ? Sunt 7 curse pe zi de autocare/microbuze care leaga Sinaia de Moroieni si Pietrosita si merg mai departe spre Targoviste. Daca le aduni pe toate nu strangi 100 calatori/zi credeti ca daca ar fi fost linie de tren situatia ar fi stat altfel ? Tot ce nu a putut termina Ceausescu eu zic sa le treceti la vise neimplinite speranta moare ultima in cazul Valcele-R.Valcea.

Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 8 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 8 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: