|
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 4 Iul - 22:15 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- @Dr2005
Ce fel de subventie primeste CFR Calatori pentru trasa trenului R 9609 Timisoara Nord - Buzias ? Trecem peste aspectul ca rolul trasei e de fapt o fosta GG reconfigurata in trasa comerciala. E prevăzut în pachetul minim social, deci îşi încasează compensaţia. Valorile sunt: pentru trenurile Interregio 38,269 lei pe mia de călători-km şi 15.270,69 lei pe mia de tren-km; pentru trenurile Regio 221,577 lei pe mia de călători-km şi 15.270,69 lei pe mia de tren-km.
Mersi frumos pentru amabilitate. Trecem si peste faza cu e prevazut in pachetul minim social si intreb de ce acest tren de rang regio 9609 nu opreste absolut deloc pe intreaga distanta ? Si nici macar in 70% din statii ! Si de ce in cazul acestuia se poate si in cazul altora nu ? Si revin iar la faza aia relatata si la alt topic, de ce majoritatea trenurilor de rang regio trebuie sa opreasca absolut inutil la anumite ore prin anumite statii sau alte puncte de oprire ? Sau acele IR-uri tarifate la rang regio pe anumite sectii ? Nu stiu daca am sa inteleg vreodata logica asta dar defapt nu ma mai surprinde nimic in tara asta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 4 Iul - 23:52 | |
| - Vitosa a scris:
- intreb de ce acest tren de rang regio 9609 nu opreste absolut deloc pe intreaga distanta ? Si nici macar in 70% din statii ! Si de ce in cazul acestuia se poate si in cazul altora nu ? Si revin iar la faza aia relatata si la alt topic, de ce majoritatea trenurilor de rang regio trebuie sa opreasca absolut inutil la anumite ore prin anumite statii sau alte puncte de oprire ?
Pentru că ,,Pentru trenurile care circulă în intervalul 23,00-05,00, în vederea asigurării traficului de zi, se poate circula fără oprire în acest interval orar." Vezi http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/127015 - Vitosa a scris:
- Sau acele IR-uri tarifate la rang regio pe anumite sectii ? Nu stiu daca am sa inteleg vreodata logica asta dar defapt nu ma mai surprinde nimic in tara asta.
Evident, Contractul de Servicii Publice stabileşte valoarea compensaţiei pentru fiecare rang de tren. Dar asta nu înseamnă că operatorul e obligat să presteze la tariful maximal de deservire generală. Din păcate, Ministerul de Finanţe e cam supărat, s-ar putea ca de la anul compensaţia să fie raportată la valoarea maximă a biletului, adică să acopere diferenţa dintre costul real şi acea valoare maximă. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 5 Iul - 7:15 | |
| Pai cum se acorda in prezent compensatia, nu fata de valoarea maxima? S-ar putea intelege ca aceasta ar creste anul viitor daca s-ar acorda fata de valoarea maxima, nu de cea efectiva... ceea ce tare ma indoiesc ca va fi cazul. Deci care e treaba cu compensatia asta pana la urma? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 5 Iul - 9:39 | |
| Sunt nişte sume minime de realizat pe fiecare secţie. Evident, sunt calculate raportat la numărul de călători estimat pe acea rută şi la preţul biletului, preţ care e cel practicat de operator pe ruta aia, nu cel maximal. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 5 Iul - 9:44 | |
| - Dr2005 a scris:
Pentru că ,,Pentru trenurile care circulă în intervalul 23,00-05,00, în vederea asigurării traficului de zi, se poate circula fără oprire în acest interval orar."
Vezi http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/127015
Vitosa, cum de ti-a scapat asta ? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 5 Iul - 10:07 | |
| Colegii din conducerea forumului, se actualizeaza compunerile trenurilor sau renuntam la topicul ala? Macar sa stim o treaba. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA-2016 Mar 5 Iul - 23:29 | |
| 05.07.2016 IR 1934 EA 194+(20-49)+(19-54)+(20-49)+(89-87)+(71-31)+(44-31)+(40-31)+(71-31) IR 1632 EA1 055+(20-83)+(84-83)+(19-83)+(20-83)+PHOENIX 003 CFR IR 1691 EA1 927+(21-76)+(21-76)+(21-76)+(21-76) IR 1826 EA1 122+(20-49.2)+(20-49.2)+(20-49.2)+(20-49.2) R 7001 GM +(84-87)+(84-87)+(84-87) IR 1658 EA 613+(21-86)+(30-76)+(21-76)+(21-76) R 3004 EA1 242+(26-16)+(36-16)+(26-16) IR 1580 EA 551+(20-83)+(19-83)+(20-83)+(20-83) IR 1526 EA+(20-87)+(20-87)+(84-87)+(20-87) IR 1753 EA1 156+(21-76)+(21-76)+(10-90)+(21-86)+(21-87) IR 1650 EA+(21-76)+(10-70)+(21-87) R 5006 EA1 806+209+(26-16)+(36-16)+(26-16) R 5211/5113/5209 EA+(26-16)+(20-54) R 5008 EA+TE ACVILA R 5060 EA+(19-54 001)+(26-16) R 8202 EA+(26-16)+(36-16) R 5105 EA+(26-16)+(20-55) IR 1652 EA+(22-96)+(22-76)+(30-76)+(22-96)+(22-76)+(21-86)+(21-76) IR 1662 EA1 819+EA+(21-86)+(19-83 104)+(21-76)+(21-87)+(21-86) |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 6 Iul - 14:41 | |
| Pana ne viruseaza iar ALEXCFRCFM postez compunerea unor trenuri de astazi :
IR 1550 : TE Acvila 007 S-a plecat din PL.Vest cu 20 calatori in picioare de la Crivina au mai urcat vreo 70 si de la Buftea vreo 10. IR 1552 : TE Acvila 006 + TE Acvila 005 IR 1554 : TE Acvila 003 R 5003 : TE Acvila 007
R 9340 : 2049 + 2038 R 8121 : 2038 R 8122 : 2007 R 11072 : 2091 IR 1781 : 2042 + 2051 IR 1782 : 2088 + 2066 + 2071 IR 1783 : 2071 + 2066 + 2088 IR 1521 : 2015 IR 1890 : 2098 + 2005 + 2053
*Desiro cu albastru sunt cele cu fotolii doar clasa 2-a iar cele cu rosu si albastru sunt cele de 120 locuri cu cls 1-a si cls 2-a.
IR 1822 : 70-91, 71-31, 44-31 ( Arad-Buc.Nord ) + 20-76, 20-76, 19-76, 89-87, 20-76, 20-76 44-31, 71-31, 44-31 ( Arad-Mangalia ) + 21-86, 20-83 ( Buc.Nord-Mangalia )
IR 1654 : 21-87, 21-76 + 21-76, 10-91, 21-86, 40-31, 71-31. IR 1981 : 89-87, 21-76, 21-87, 21-76, 10-70, 21-76. IR 1571 : 20-83, 19-83, 20-83, 84-96. IR 1823 : 20-83, 20-83, 20-83, 20-83. IR 1983 : 10-91, 89-87, 22-96, 22-96, 22-96, 84-96. IR 1636 : 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83. IR 1658 : 21-86, 30-76, 21-76, 21-76. IR 1772 : 21-86, 21-86, 30-76, 21-86, 21-87. IR 1580 : 20-83, 19-83, 20-83, 20-83. IR 1936 : 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83. IR 1937 : 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83. IR 1526 : 20-87, 20-87, 84-87, 20-87. IR 1650 : 21-76, 10-70, 21-87. IR 1691 : 21-76, 21-87, 21-76, 21-86. IR 1753 : 21-76, 21-87, 10-70, 21-76, 21-76. IR 1663 : 21-87, 21-76, 30-76, 21-86, 21-87. IR 1599 : 20-83, 19-83, 20-83, 20-83. IR 1632 : 20-83, 84-83, 19-83, 20-83, vagoane de Galati mai putin 84-83-ul. IR 1644 : 21-76, 21-76 + 71-31, 22-96, 10-70, 22-96 + 21-76, 21-76, 10-70. IR 1645 : 21-76, 89-87, 10-91, 21-76 + 22-96, 22-76, 30-76, 22-76, 84-96. IR 1558 : 901, 21-76, 902, 903, 19-83.101, 900, 904. IR 1826 : 253, 257, 252, 260 vagoane de TG.Jiu si Craiova. IR 1696 : 44-31, 71-31, 44-31, 71-31, 21-87 + 10-90, 21-76 + 21-87, 21-86. IR 1934 : 20-49, 19-55, 20-49, 89-87, 71-31, 44-31 + 40-31, 71-31. IR 12221 : 21-70, 21-70, 30-76, 84-96, 21-70.
R 7002 : 84-87, 84-87, 84-87 cea mai mare nedreptate de la CFR Calatori sa pui 3 bijuterii de vagoane la un Regio. R 7032 : 21-80, 21-80, 19-80, 21-80 Formeaza la peron R 7033. R 9002 : 20-76, 20-76, 20-76, 20-76, 258 formeaza la peron R 9001. R 3002 : 26-16, 26-16, 36-16, 26-16, 26-16, 36-16. R 3004 : 26-16, 36-16, 26-16. R 9024 : 26-16, 26-16. R 8082 : 26-16, 26-16.
IR 1594 Craiova - Buc.Nord - Mangalia
21-86 = vagon 20, Craiova - Buc.Nord ( vagon de la IR 1595 ) 21-76 = vagon 21, Craiova - Buc.Nord ( vagon de la IR 1595 ) 21-76 = vagon 1, Craiova - Mangalia 10-70 = vagon 2. 21-76 = vagon 3. 21-86 = vagon 4. 21-76 = vagon 5. 22-96 = vagon 13 ( Tren IR 1996 Deva-Craiova-Mangalia ) 22-96 = vagon 15 ( Tren IR 1996 Deva-Craiova-Mangalia )
IR 1932 Oradea - Cluj.Napoca - Brasov - Buc.Nord - Constanta - Mangalia
71-70 = vagon 2, Oradea-Mangalia 40-31 = vagon 3 40-31 = vagon 4 40-31 = vagon 5 20-49.256 = vagon 6. 89-87 = vagon 7 19-54 = vagon 8 20-49.261 = vagon 9. 20-49.268 = vagon 10 Cluj.Napoca-Mangalia 71-31 = vagon 11 40-31 = vagon 12 21-86 = vagon 13, Brasov-Mangalia. 21-86 = vagon 14, Brasov-Mangalia.
Vagoane mini-bar pe trenurile : IR 1944/1945, IR 1822/1821, 1932/1931, 1981, 1983/1582/1587/1588, 1539/1538, 1741/1934 din 20 cate exista cel putin 12 sunt la drum.
Vagoane 84-83 cu spati pentru persoane cu handicap si 2 rasteluri pentru biciclete : 1633/1632.
Vagoane 83-76 si 84-96 cu spati pentru biciclete pe trenurile : 1631/1630, 1621/1622, 1645/1646, 1983/1582/1587/1588, 1571/1776, 366/367 deci din cele 10 existente ( 2 83-76 si 8 84-96 ) 9 din ele sunt la drum.
Trenuri private :
IR 14089 Buc.Nord-Constanta regarat la linia 13 a plecat cu 75-80 calatori, RIO 09 si BB la coada prin "impingere" IR 15096 Targoviste-Buc.Nord, automotor direct de la Pietrosita, a sosit in Buc.Nord cu maxim 25 calatori. IR 15095 Buc.Nord-Targoviste plecat cu maxim 25 calatori, a fost anuntat pe putin de 15 ori la statie de la 09:40 pana la 10:25. IR 15930 : Craiova-Buc.Nord-Brasov : RES 002, plecat cu 50%. IR 15983 : Buc.Nord-Constanta : RES 001, fara calatori de pe M900 spre Constanta daca erau 6 calatori in tramvai dupa ce au coborat calatori si pana sa inceapa sa urce cei pentru Constanta. |
| | | CristianSM
Numarul mesajelor : 90 Localizare : Satu Mare Reputatie : 3364 Data de inscriere : 10/12/2015
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 7 Iul - 13:57 | |
| IR 1944 : 60-1197-7 ; 44-31 ; 44-31 ; 71-70 ; 89-87 ; 20-49 200 ; 19-76 ; 20-49 200 |
| | | sorinache96
Numarul mesajelor : 61 Varsta : 28 Localizare : Brasov Reputatie : 3525 Data de inscriere : 05/06/2015
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 7 Iul - 19:17 | |
| Lui IR 12222 i sa atasat la coada in Brasov cuseta : 40-70 006, proaspat vopsita la SCRL Brasov.
|
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4081 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 7 Iul - 23:39 | |
| 9489/9484-malaxa clasa 77 1921-6 etajate din care 3 cu militari. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 8 Iul - 0:45 | |
| Se va suplimenta 1746 pentru Electric Castle? Dacă da, cu ce? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 8 Iul - 7:54 | |
| - sorinache96 a scris:
- Lui IR 12222 i sa atasat la coada in Brasov cuseta : 40-70 006, proaspat vopsita la SCRL Brasov.
Am vazut si eu cuseta abia intram in casa si am postat la topicul dedicat vagoanelor cuseta 40-70 aseara dupa ce 12222 a trecut pe la geam iar postarea ta abia acum am vazut-o. In schimb grupa lui R 11022 Sibiu-Brasov care trebuia atasata la IR 12222 in statia Brasov nu a mai venit trenul R 11022 ajungand cu 132 minute intarziere din cauza defectari automotorului Desiro care era pe R 2102 la statia Arpas. |
| | | sorinache96
Numarul mesajelor : 61 Varsta : 28 Localizare : Brasov Reputatie : 3525 Data de inscriere : 05/06/2015
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 8 Iul - 9:51 | |
| Si R 2104 a avut 78 de minute intarziere ieri la sosire in Brasov. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 8 Iul - 10:47 | |
| Doua vagoane 21-90 vopsite la scrl pe 1981unul dintre ele fiind 002. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |