|
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin Iul 01, 2016 11:49 pm | |
| - cristy79 a scris:
- Stiu asta dar dupa cate stiu rangul RE asa cum era el inainte nu mai este prevazut in noua reglementare, sunt doar R, IR si IC. Ar trebui modificat ordinul...
Asta e ordinul: http://www.afer.ro/legislatie_nationala/Ordin%20nr.%20723%20din%202015.pdf Legea veche era mai buna. Se facea diferenta intre trenul regio care opreste in toate statiile si trenul regio cu opriri putine, existau ranguri de tren suburban. Tot ceea ce au facut a fost sa scumpeasca tarifele. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin Iul 01, 2016 11:53 pm | |
| Exact, aceeasi jecmaneala ca si la aparitia rangului IR cu pretul medie intre fostele Acc si Rapid. Cand el ar fi trebui de fapt la vitezele jenante din Romania sa fie medie intre fostele P si Acc sau cel mult preturile de la fostele Acc... Eu si acum as merge pe preturi la IR ca medie intre actualele tarife R si IR iar sub o anumita distanta ce va rezulta din calcule sa fie tarif unic de Regio. S-au mai propus si alte variante, unele s-au postat si aici care pot constitui o baza de plecare... dar cine va avea curajul sa implementeze asa ceva? Deci viteza medie la IR 45 km/h, la R 35 km/h... Nesimtire, jaf la drumul mare, si asta in anul 2016 in Uniunea Europeana cica. Deci o caruta de bani pt IR de 45 km/h, si cate sunt in aceasta situatie
Ultima editare efectuata de catre cristy79 in Sam Iul 02, 2016 12:00 am, editata de 1 ori |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin Iul 01, 2016 11:54 pm | |
| Au fost avertizari in acest sens, insa bune pentru hartie igienica:
http://mt.ro/web14/documente/acte-normative/2015/17_05/Constantin%20B.pdf |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam Iul 02, 2016 9:05 am | |
| Eu cred ca CFR tarifeaza cum vrea daca ma iau dupa raspunsul primit la petitia mea cu tarifarea pe Oravita -Anina. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam Iul 02, 2016 9:44 am | |
| - baiazid a scris:
- cristy79 a scris:
- Stiu asta dar dupa cate stiu rangul RE asa cum era el inainte nu mai este prevazut in noua reglementare, sunt doar R, IR si IC. Ar trebui modificat ordinul...
Asta e ordinul: http://www.afer.ro/legislatie_nationala/Ordin%20nr.%20723%20din%202015.pdf
Legea veche era mai buna. Se facea diferenta intre trenul regio care opreste in toate statiile si trenul regio cu opriri putine, existau ranguri de tren suburban. Tot ceea ce au facut a fost sa scumpeasca tarifele. Nu era bună deloc legea veche. Pentru că nu definea exact ce e un regio şi ce e un interregio. Pe Bucureşti - Ploieşti, de exemplu, TFC circula la rang de R, fără oprire. CFR Călători circula la rang de IR... fix aceiaşi timpi de parcurs, fix acelaşi traseu, numai că TFC lua subvenţie de 4 ori mai mare doar pentru că trenul era declarat regio. La fel şi cu Regiotrans pe Bucureşti - Craiova, de exemplu. Aşa ceva nu se mai putea! Ne-am trezit cu DNA-ul şi Curtea de Conturi pe cap pentru treaba asta (am înţeles că dosarul s-ar fi finalizat cu NUP). În plus, s-a considerat că trenul regio e pentru navetişti (că peste tot e aşa), nu pentru tăiat ţara în lung şi în lat. De aia şi primeşte compensaţie mai mare, pentru că rolul său economic e altul... dacă nu ajung oamenii la muncă şi elevii la şcoală e grav. Pe când IR-ul e pentru călătorii ocazionale, turism, concedii, delegaţii, aşa că are compensaţia mai mică şi preţul mai mare. --- Oraviţa - Anina are regim special, tariful e prevăzut în legislaţie. Rezervarea obligatorie, însă, nu e prevăzută... _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam Iul 02, 2016 9:46 am | |
| - baiazid a scris:
- cristy79 a scris:
- Stiu asta dar dupa cate stiu rangul RE asa cum era el inainte nu mai este prevazut in noua reglementare, sunt doar R, IR si IC. Ar trebui modificat ordinul...
Asta e ordinul: http://www.afer.ro/legislatie_nationala/Ordin%20nr.%20723%20din%202015.pdf
Legea veche era mai buna. Se facea diferenta intre trenul regio care opreste in toate statiile si trenul regio cu opriri putine, existau ranguri de tren suburban. Tot ceea ce au facut a fost sa scumpeasca tarifele. Ce tarife au crescut? Că în afară de ahtiaţii de la TFC cu rezervările lor obligatorii, nu a crescut nimic. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam Iul 02, 2016 12:10 pm | |
| Ultimele tarife crescute sint pe Anina. Nu cred ca sint legale poate sint discriminatorii. Sincer nu am inteles din raspunsul primit temeiul legal prin care in sezon aplica alt tarif introducind rezervarea care e mai scumpa decit la TFC. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam Iul 02, 2016 12:19 pm | |
| R 3005 : 26-16, 36-16, 26-16 in zi de vineri si un grad de ocupare destul de lejer se vede ca elevi sunt in vacanta si probabil studenti sunt si ei in concediu. Sauna in toate cele 3 etajate noroc ca a plouat afara pe la Cosmarnic si s-a mai racorit putin. R 3007, R 3008 si R 3010 toate cu cate 3 etajate din seriile 26-16, 36-16 si 84-16. R 3009 : 26-16, 36-16, 26-16. R 5007 : 26-16, 36-16, 26-16. R 3012 : 20-55, 20-55, 19-80, 20-55, 20-55. R 3024 : 20-55, 20-55, 19-80. DWA-ul 19-80 cu doar 3 geamuri deschise si alea pe culoar in rest toate geamurile blocate. 3 calatori s-au certat cu sefa de tren 2 pe tema geamurilor si al 3-lea care credea ca la Regio e musai sa ai aer conditionat si prize, reactia sefei de tren : "Aceste vagoane nu au aer conditionat si nici prize, sunt vagoane batrane"
R 4510 : 19-55, 20-55, 20-49.200. R 3536 : 20-49.200, 20-31. R 4515 : 20-55, 19-54, 20-31. R 3535 : 20-49.200, 20-31, 20-49.200.
IR 1622 : 21-70, 84-96, 30-76, 21-70, 21-70 + 20-87, 20-87. Grupa de Brasov a plecat aseara fara niciun calator din Brasov. IR 1646 : 84-96, 22-96, 30-76, 22-96, 22-96.
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam Iul 02, 2016 12:26 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Tot ce înseamnă regio pe 700 ar trebui făcut cu Desiro.
Mă uitam acum vreo câteva zile la 11071... două 19-55-uri goale. Şi la 17 minute după el venea 7035 cu fix aceleaşi opriri. Păi nu era mai simplu să fie 2 Desiro şi unul să rămână la Urziceni, celălalt să continue la Galaţi? Tu chiar ești sado-masochist, îți place să suferi. Când ai mers tu ultima oară pe M700 ca să vezi gradul de ocupare atât la 11071 cât și la 7001? Da, de acord, 11071 era (și este și cu Desiro) o risipă, dar trebuie pentru că e trenul cu care se schimbă turele. 7001 e foarte bine așa cum e, CFR sigur nu vrea să invite câțiva călători să fugă repede la TFC; am prins o discuție pe 18 iunie între vreo 3-4 întârziați care pierduseră TFC-ul așa că au ales 7001. Oamenii erau inițial nervoși că o să facă 5 ore, că e o rușine, au început să zică de rău de CFR, la care zice unul: băi, da stați așa, că aici avem aer mă. La care ceilalți s-au oprit și-au zis că așa e, iar în momentul în care au găsit prizele au zis că-n viața lor nu le mai trebuie TFC când au așa ceva. Până și un cunoscut de-al meu se plângea pe fb de întârziere, dar a adăugat că *măcar am avut aer și prize, tot mai bine ca la TFC*. Cât despre M700, Mănăsia ar trebui desființată, nu coboară și nu urcă nimeni acolo; e extrem de departe de orice sat. Iar 7001 ar trebui să nu mai oprească în Odăile (niciodată n-am văzut să coboare cineva acolo, la peste 20 de drumuri cu acest tren), Mănăsia, Bărbulești, Zagna Vădeni, Filești, și nici prin Cotorca nu prea urcă sau coboară oameni.
Ultima editare efectuata de catre mielutu zburator in Sam Iul 02, 2016 12:33 pm, editata de 1 ori |
| | | soulcage
Numarul mesajelor : 34 Localizare : Cluj Reputatie : 4790 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Compuneri Sam Iul 02, 2016 12:32 pm | |
| Stiti cumva compunerea trenurilor IR 1934 si IR 1539 ? Ma intereseaza pentru ca o sa calatoresc Cluj - Sinaia si retur.
Multumesc |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam Iul 02, 2016 12:34 pm | |
| - soulcage a scris:
- Stiti cumva compunerea trenurilor IR 1934 si IR 1539 ? Ma intereseaza pentru ca o sa calatoresc Cluj - Sinaia si retur.
Multumesc 1539 are numai saloane tip AVA200, sunt foarte faine și le recomand cu căldură. 1934 cam scârțâie la capitolul comfort, ai în general 20-49.2, poți prinde și un 21-76 dacă ai noroc, dar în general are 20-49.2 sau .0. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam Iul 02, 2016 12:36 pm | |
| - mielutu zburator a scris:
- Dr2005 a scris:
- Tot ce înseamnă regio pe 700 ar trebui făcut cu Desiro.
Mă uitam acum vreo câteva zile la 11071... două 19-55-uri goale. Şi la 17 minute după el venea 7035 cu fix aceleaşi opriri. Păi nu era mai simplu să fie 2 Desiro şi unul să rămână la Urziceni, celălalt să continue la Galaţi? Tu chiar ești sado-masochist, îți place să suferi. Când ai mers tu ultima oară pe M700 ca să vezi gradul de ocupare atât la 11071 cât și la 7001? Da, de acord, 11071 era (și este și cu Desiro) o risipă, dar trebuie pentru că e trenul cu care se schimbă turele. 7001 e foarte bine așa cum e, CFR sigur nu vrea să invite câțiva călători să fugă repede la TFC; am prins o discuție pe 18 iunie între vreo 3-4 întârziați care pierduseră TFC-ul așa că au ales 7001. Oamenii erau inițial nervoși că o să facă 5 ore, că e o rușine, au început să zică de rău de CFR, la care zice unul: băi, da stați așa, că aici avem aer mă. La care ceilalți s-au oprit și-au zis că așa e, iar în momentul în care au găsit prizele au zis că-n viața lor nu le mai trebuie TFC când au așa ceva. Până și un cunoscut de-al meu se plângea pe fb de întârziere, dar a adăugat că *măcar am avut aer și prize, tot mai bine ca la TFC*. Cât despre M700, Mănăsia ar trebui desființată, nu coboară și nu urcă nimeni acolo; e extrem de departe de orice sat. Iar 7001 ar trebui să nu mai oprească în Odăile (niciodată n-am văzut să coboare cineva acolo, la peste 20 de drumuri cu acest tren), Mănăsia, Bărbulești, Zagna Vădeni, Filești, și nici prin Cotorca nu prea urcă sau coboară oameni. Totusi sa pui 3 vagoane salon cu spati pentru persoanele cu dizabilitati unde in lipsa lor intra lejer 3-4 biciclete nu este tocmai cea mai buna solutie. CFR Calatori are 5 astfel de vagoane din care 3 circula aiurea pe un tren Regio. De ce nu au ales altceva gen 20-87 sau 21-87 cel care se ocupa de compuneri chiar nu stie ce vagoane are CFR si cu ce dotari e pus acolo doar ca sa ocupe o functie si sa aiba traiul asigurat, asa e cand esti la stat te doare la basca. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam Iul 02, 2016 12:37 pm | |
| - mielutu zburator a scris:
- soulcage a scris:
- Stiti cumva compunerea trenurilor IR 1934 si IR 1539 ? Ma intereseaza pentru ca o sa calatoresc Cluj - Sinaia si retur.
Multumesc 1539 are numai saloane tip AVA200, sunt foarte faine și le recomand cu căldură. 1934 cam scârțâie la capitolul comfort, ai în general 20-49.2, poți prinde și un 21-76 dacă ai noroc, dar în general are 20-49.2 sau .0. IR 1539 : 21-76, 89-87, 10-70, 21-76. IR 1934 : 20-49, 19-80, 20-49, 89-87. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam Iul 02, 2016 12:40 pm | |
| - Katalyn a scris:
Totusi sa pui 3 vagoane salon cu spati pentru persoanele cu dizabilitati unde in lipsa lor intra lejer 3-4 biciclete nu este tocmai cea mai buna solutie. CFR Calatori are 5 astfel de vagoane din care 3 circula aiurea pe un tren Regio. De ce nu au ales altceva gen 20-87 sau 21-87 cel care se ocupa de compuneri chiar nu stie ce vagoane are CFR si cu ce dotari e pus acolo doar ca sa ocupe o functie si sa aiba traiul asigurat, asa e cand esti la stat te doare la basca.
De acord, să fi pus fie 20-87 sau orice altceva fără spațiile alea pt invalizi unde lași bicicletele. Pe aceeași idee ar trebui luate și vagoanele 84-83 de la IR 1774 și 1776. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Sam Iul 02, 2016 1:10 pm | |
| Lasa-le pe alea 84-83 ca la numar sunt tot 5 cate sunt si din seria 84-87. E diferenta intre cele 2 vagoane 84-87 e salon gen 21-76 pe cand 84-83 are si salon si compartimentate si spatiu pentru handicap dar si 2 rasteluri pentru 2 biciclete desi acolo intra lejer 8.
Anul asta e compromis cat a mai ramas chiar nu se mai poate ingrasa porcul in ajun si avem asa :
84-96 : 2 bucati pe cele 2 garnituri ale lui IR 1621/1622 Buc.Nord-Timisoara si retur. 84-96 : 2 bucati pe cele 2 garnituri ale lui IR 366/367 Brasov-Budapesta si retur. 84-96 : 1 bucata pe IR 381/380 Buc.Nord-Vadul.Siret si retur ca grupa Buc.Nord-Suceava-Buc.Nord. 84-96 : 1 bucata pe IR 1645/1646 Buc.Nord-TG.Mures si retur. 84-96 : 1 bucata pe IR 1983/1582/1587/1588 Buc.Nord-Constanta si retur. 83-76 : 1 bucata pe IR 1631/1630 Buc.Nord-Brasov si retur. 83-76 : 1 bucata pe IR 1645/1646 Buc.Nord-TG.Mures si retur.
84-83 : 1 bucata pe IR 1632/1633 Brasov-Buc.Nord-Constanta si retur. Celelate 4 nu stiu pe ce trenuri mai circula.
84-87 : 3 bucati pe R 7001/7002 Buc.Nord-Galati si retur. 84-87 : 1 bucata pe IR 1527/1526 Buc.Nord-Sibiu si retur.
Lipsa vagoane : 1 buc 84-96, 4 bucati 84-83 si 1 buc 84-87.
Sa vedem de la anul ce va fi ca pana atunci iese si primul vagon destinat doar biciclistilor si poate vor veni si trenurile noi mult asteptate pentru care se face licitatia in toamna.
Si sa nu uit cele 3 etajate 84-16 alearga zilnic pe trenurile 3001/3008/3010 si 3007/3004. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |