|
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 04:06 | |
| Mai erau şi LDH seria 82 pe unele trenuri de Urziceni, acelea clar nu sunt de la BC. La fel şi Sulzerele cu INDA (BC nu are Sulzere cu INDA, iar din cele clasice cred că mai merge doar 1248). _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 06:41 | |
| - Katalyn a scris:
- Anul asta e aproape dus deja mai sunt doar 5 luni si jumatate pana la noul mers. In 2016 au modernizat 4 vagoane 21-76 900 si au vopsit 5 vagoane 21-90 si o Cuseta 40-70 la SCRL Brasov atat si nimic mai mult la capitolul "nou" asa ca mi-e greu sa cred ca in 5 luni si jumatate vor repara 15 vagoane 21-90. Bani sunt problema dar si asa sa zicem ca in 2 saptamani se termina cu hartogaleala si vor incepe lucrul e cam putin 5 luni pentru 15 vagoane pe langa astea au mai anuntat inca 69 de vagoane ce vor primi aer conditionat si multe altele.
Deci ai aici http://gov.ro/fisiere/subpagini_fisiere/NF_HG_325-2016.pdf documentul oficial cu bugetarea MT pe 2016. Scrie la pagina 5 in tabel Reparatie vag. tip AVA 200 CFR seria 21-90 si scrie si cate bucati sunt, adica 15. Astea vor intra pe Dacia, iar daca nu le termina pana la sfarsitul anului, inseamna ca sunt batuti in cap, intrucat banii sunt in buget. Si mai scrie la pagina urmatoare : Suma bugetată pentru anul 2016 la capitolul Cheltuieli cu reparaţii şi intreţinere este de 124.000 mii lei, cu 73% mai mare decât preliminatul la 2015, dupa cum urmează: - Vagoane clasă de călători, vagoane de dormit, cuseta, restaurant si bar: 30.000 mii lei - Locomotive, automotoare si rame electrice: 30.000 mii lei Deci daca nici acum nu au bani... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 07:16 | |
| Ce îi aia 600 de mii întreținere când toate locomotivele is la pamant |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 07:23 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ce îi aia 600 de mii întreținere când toate locomotivele is la pamant
Intretinere nu inseamna reparatii. La reparatii au cca 7 mil E buget... Si unde ai vazut tu 600 de mii pentru intretinere, daca scrie : ,,Suma bugetată pentru anul 2016 la capitolul Cheltuieli cu reparaţii şi intreţinere este de 124.000 mii lei. 124 000 lei inseamana 124 de milioane , adica cca 28 de milioane de Euro.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 01 Iul 2016, 07:42, editata de 2 ori |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 07:27 | |
| @Dr2005, risipa e la trenurile 8151, 8152, 8153, 8154 care circula cu DA/LDH + 3 vagoane (25 % grad de ocupare) sau pe Bucuresti-Urziceni DA+4 vagoane cu 50 % grad de ocupare nu pe M700 Bucuresti-Galati... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 07:51 | |
| Tot ce înseamnă regio pe 700 ar trebui făcut cu Desiro.
Mă uitam acum vreo câteva zile la 11071... două 19-55-uri goale. Şi la 17 minute după el venea 7035 cu fix aceleaşi opriri. Păi nu era mai simplu să fie 2 Desiro şi unul să rămână la Urziceni, celălalt să continue la Galaţi? _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 26/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 11:11 | |
| Vreau sa salut si eu schimbarea compunerii lui 11071/2 cu Desiro. Nu stiu daca se datoreaza lipsei de loco GM sau altceva - dar nu era normal sa avem 2 vagoane plimbate cu ditamai loco si cativa zeci de calatori doar pt subventie. Ca si nr de calatori se preteaza foarte bine pt un Desiro, chiar le-am propus asta mai demult si ca sa zic asa au ajuns la vorba mea. Inseamna ca au mai facut rost de Desiro ceea ce iar e foarte bine. R 7001 am mai explicat de ce nu are Desiro - din cauza situatiei lui speciale. Daca vor sa atraga calatori si sa concureze cu privatul nici nu va avea - ati vazut cum arata automototul TFC ? Este impecabil. Iar compunerea actuala a lui 7001 care vad ca provoaca inca atata scandal este foarte potrivita in conditiile date. Si cea dinainte era OK si cea de acum. Nu e singurul tren care ofera conditii excelente la preturi accesibile, scopul fiind sa faca din nou trenul atractiv si sa reintoarca macar unii calatori spre calea ferata. Daca nu se intelege asta si se continua cu gandirea saraca gen - "fraierii platesc putin deci hai sa le oferim nimic" - nu se ajunge nicaieri. Noroc ca nu mai intalnim gandirea asta decat aici pe forum... De-aia avem atatea trenuri tarifate Regio, unele cu Wi-Fi gratuit inclus, atatea oferte tarifare etc. Oamenii au pretentii de un minim confort, au mai iesit pe afara, au mai vazut ce e pe lumea asta - nu se mai poate continua cu gandirea paguboasa de a ii jumuli de bani si a le oferi cat mai putin. Pentru ca vor pleca si vor mai si injura si denigra peste tot trenul. Si cred ca nimeni nu isi doreste asta, nu? |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 11:21 | |
| Mai era si mielutu, parca le-a trimis sesizare/petitie ca a avut o zi neagra cu 11071 cand nu i se deschideau geamurile. Eh, acum uite ce ti-a bagat CFR Calatori in locul vagoanelor la care iti placea sa deschizi geamul. Sobolan de lux cu AC. Moooorr Au luat masuri. Uite ca au tinut cont. Au trecut la compunerea de cuptor (ca tot e iulie). Sa le mai trimiti o reclamatie ca au bagat sobolan incomod. Glumeam si eu.
Ultima editare efectuata de catre AeroX in Vin 01 Iul 2016, 11:23, editata de 1 ori |
| | | mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5434 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 11:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- iar din cele clasice cred că mai merge doar 1248.
1202 , 1203 , 1304 , 1248 . - Dr2005 a scris:
- Tot ce înseamnă regio pe 700 ar trebui făcut cu Desiro.
Aprob. La 7001 eu zic ca ar merge si un ADH. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 13:37 | |
| Eu va inteleg perfect doleantele. Cu unele, si in mare parte, sunt de acord, cu altele nu. De exemplu nici eu nu sunt de acord ca doua trenuri de rang regio (11071 respectiv 7035) sa circule in aceeasi directie la un interval de 17 minute si cu aceleasi opriri intre Bucuresti si Urziceni ! Sau dimineata pe sensul invers, Galati-Bucuresti, unde iar sunt doua trenuri tot de rang regio la un interval scurt intre ele, si multe multe alte magarii prin tara. Si ma abtin sa mai comentez motivele si existenta unor trenuri puse an de an ampulea in grafic sau mersul copy-paste. Cine stie intelege ce vreau sa spun, cine nu, sa fie sanatos. Despre compunerea provizorie a trenurilor 11071/11072 vreau sa mai zic ceva pe langa motivele explicate de userul mariuscfrbucuresti, inteleg ca cele doua vagoane avea zile cand nu circulau la capacitate maxima cap-coada, dealtfel trenul nefiind gandit pentru asa ceva fiind un tren de rang regio, ex-Personal pe vremuri, dar nici sa mergi 5 ore intr-un sobolan nu sunt de acord pentru ca nu toata lumea din tara asta are posibilitati financiare sa-si permita trenuri de rang IR si mai ales pe distante lungi gen Bucuresti-Galati. Si nu spun asta ca m-ar interesa in special pe mine, ca nu prea ajung des la Galati. Si cred ca sunt in asentimentul multora cum ca automotorul desiro-siemens nu ar trebui alocat la trase mai lungi de doua ore, hai maxim trei ore cu indulgenta, dar nici cu ordinul ala aberant aparut la 1 august 2015 iar nu sunt de acord ca trenul de rang regio sa opreasca in toate catunele, multe dintre ele 'nemaigenerand' absolut deloc trafic, in schimb trenul trebuie sa opreasca doar de dragul ordinului si la trecerea timpului, si, de ce nu, sa aibe personalul trenului pe unde sa-si faca norma de lucru. Ma intorc umpic si la propunerea lui mariuscfrcalatori cu ADH-u si zic atat, ar fi nevoie de: 1. autorizarea mecanicilor de Bucuresti respectiv Galati 2. dorei prin depourile amintite anterior, pentru mentenanta acestor automotoare 3. o schimbare majora de mentalitate la nivel de depouri in sensul ca tin cu dintii de materialul rulant din dotare dar si de trasele mecanicilor si chiar si al nasilor, desi acestia au alta subordonare. Si ia sa va vad acum desi inteleg cum a pus problema mariuscfrbucuresti, ADH-ul ala pe inventarul carui depou sa fie ca BC-u s-a descotorosit demult timp de ramele alea Z desi se cam pretau pe Bucuresti Obor-Fetesti-Constanta-Tandarei, Ciulnita-Calarasi si chiar pe niste locale spre Ploiesti Sud. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 26/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 14:04 | |
| De acord cu Dvs, ordinul celebru nu stiu ce intentii reale a avut dar in fapt constituie o frana importanta in calea dezvoltarii transportului feroviar si eu continui sa cred ca a fost dat cu rea-vointa si in necunostinta de cauza de persoane incompetente. Daca tot se dorea reglementarea rangurilor si a subventiei - de ce nu s-a impus o limita maxima de opriri si pt trenurile asa-zise Inter Regio? Avem inca trenuri IR cu tarife aberante si mers de Regio opriri in toate catunele si asta e o bataie de joc la adresa calatorilor si o invitatie la blatism. Cu toate astea ordinul a avut un efect oarecum contrar - dupa aparitia lui a crescut la CFR Calatori numarul trenurilor IR tarifate R sau cu corectii severe de pret. Sper ca nu si-a inchipuit cineva ca dand acest Ordin va forta CFR Calatori ca trenurile RE devenit IR din pixul D-lui Rus si altor incompetenti sa fie si tarifate IR - asta ar fi insemnat sinucidere curata, puteam sa punem lacatul pe usa si plecam cu totii sa ne culcam linistiti. Da, Desiro nu are ce cauta ca regula generala pe rute de peste 3 ore - dar in acest caz este un tren Regio macar si nu are tarifele aberante cerute pt alte IR-uri facute inca cu Desiro in tara pe rute de 7 ore, unele de noapte (culmea nesimtirii). Nu mi-e clar rostul acestui tren 11071/2 foarte aproape de 7001/2 - dar nici nu se mai putea continua panarama cu 2 vagoane semi-goale plimbate strict pt subventie si atat. Si ca sa glumim putin - se pare ca galatenii inca isi permit sa plateasca tarife IR spre Capitala, niciun tren IR Galati-Bucuresti nu a primit oferte de pret, doar din Bucuresti... Ciudat nu? Nu prea cred sa vedem ADH-uri prin zona Capitalei si cu atat mai mult spre Galati la CFR Calatori din motivele pe care si Dvs le-ati specificat - pe scurt ar fi prea mare bataia de cap pt ei. Deci in concluzie eu cred ca solutiile alese sunt corecte: 11071/2 cu Desiro fie si provizoriu iar 7001/2 cu o compunere atractiva ce ofera conditii bune la tarife accesibile si ia astfel fata concurentului direct |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 14:19 | |
| - Vitosa a scris:
- iar nu sunt de acord ca trenul de rang regio sa opreasca in toate catunele, multe dintre ele 'nemaigenerand' absolut deloc trafic,
In ordin scrie ca regio obligatoriu trebuie sa opreasca in minimum 70% din statiile si haltele din parcurs, deci ramane la latitudinea operatorului. CFR Calatori exagereaza si opreste de cele mai multe ori in toate, dar si privatii o dau de gard cu trenurile lor interregio compuse din foste rame suburbane. Ce trebuie facut ? Ridicata viteza comerciala a trenurilor interregio, astfel incat sa nu se mai confunde cu niste trenuri practic regioexpres (atat din punct de vedere al materialului rulant, cat si al opririlor dese) si regioexpres sa fie niste trenuri regio mai rapide, astfel putand fi tarifate corespunzator. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 26/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 14:25 | |
| Pai tocmai ca RegioExpres ca si rang nu mai exista conform Ordinului incompetentilor de anul trecut. De-aia s-a ales singura varianta posibila : trenuri IR ca si rang ca sa respecte ordinul incompetent si tarifate R pt publicul calator. Dar astfel e o varza totala de ranguri si tarife de nu mai intelege nimeni nimic. Plus ca unii oameni cand vad IR pe tabela o iau la sanatoasa ca stiu ca e scump...
Un nou sistem de tarifare se impune tot mai mult pentru a inlocui varza care este acum si care se accentueaza pe masura ce alte trenuri vor primi ajustari de tarife. Uitati-va la tabelele cu trenurile cu oferte de pe pagina CFR Calatori care tot cresc (un lucru foarte bun fara discutie) dar creste si zapaceala oamenilor neavizati ce se ascunde in spatele acestor modificari... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 14:32 | |
| Crysti79, trenul regio trebuie sa opreasca in 70% din halte si statii, nu regioexpres. Regioexpresul ca rang este altfel definit, si este un rang de sine statator, nu are treaba cu rangul regio. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 26/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 01 Iul 2016, 14:39 | |
| Stiu asta dar dupa cate stiu rangul RE asa cum era el inainte nu mai este prevazut in noua reglementare, sunt doar R, IR si IC. Ar trebui modificat ordinul... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |