| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 26 Iun 2016, 16:11 | |
| - c2016 a scris:
- Cu ani in urma cand CFR Calatori avea multe vagoane, sezonierul Suceava-Mangalia si Iasi-Mangalia aveau doar o garnitura, fiecare plecand dimineata din Moldova si se intorcea seara/noaptea. Acum se folosesc cate 2 garnituri si e lipsa de vagoane pe alte trenuri. De parca toata lumea are chef sa mearga noaptea la Constanta/mare. Vagoanele Constanta-Iasi zac toata ziua in Iasi in loc sa fie folosite.
Ceea ce nu vrei tu sa intelegi e ca, cu ani in urma infrastructura nu era atat de proasta ca acum si deci trenurile parcurgeau intreaga distanta intr-un timp mult mai scurt decat in prezent si aveau timp sa se incadreze doar cu o singura garnitura. Un alt aspect de care s-a tinut seama la trasarea trenurilor litoralului este si programul hotelier de cazare al turistilor. Si acum sa te iau la bani marunti sa vad cu ce contra-argumente imi vi. Ia fa tu socoteala cat ar face in prezent un tren de zi din Moldova si pana la Mangalia si vezi sa te incadrezi cu el inapoi sa-i dai aceeasi garnitura si pentru trenul de a doua zi. E simplu. Cat face sezonierul Suceava Nord-Mangalia in prezent ? 10 ore si ~30 minute. Si la intoarcere ? Tot atat. Cat rezulta ? Un total de 21 de ore din totalul de 24. Cum imparti tu alea 3 ore timpul de stationare la capat de drum al trenului ? Teoretic cate 1 ora si 30 min la fiecare capat (Suceava Nord respectiv Mangalia). E, acum intervine problema, tu ti-ai pus intrebarea daca intervine neprevazutul in parcursul trenului (loveste ceva si stationeaza mai mult, sau se strica locomotiva sau intarzie din cauza caniculei ori infrastructurii ori din alte cauze cum sr fi alte trenuri ramase defecte pe linie inaintea sa, sau mai deraiaza cum se tot intampla in ultima vreme cu marfarele si zic doamne fereste ca nu ne dorim sa se intample asa ceva), deci ti-ai pus intrebarea esti sigur pe tine ca faci fata doar cu o singura garnitura ? Intervin aspectele negative amintite mai devreme, mai poti tu sa bagi garnitura in program la trenul urmator ? Esti nevoit sau nu sa iei alte vagoane de pe alte trenuri si implicit sa le faci turnusurile varza cel putin pentru o perioada ? Ca de vagoane de rezerva (vara cel putin) vorbim de lucruri sfinte in aceste vremuri. Mai are rost sa ne batem capul si cu sezonierul iesean ? Ma intorc umpic la comentariul tau si imi dau seama ca nu vrei sa intelegi ca, (scuza-mi cacofonia) cu ani in urma la CFR Calatori erau alte vremuri si ca in prezent nu mai poate fi ca atunci din varii motive arhi-cunoscute. Sau poate ca nici tu nu ai trait in Romania sa vezi cate s-au intamplat de 26 de ani incoace. 2. Tu ce preferi, sa circuli ziua de la Botosani la Mangalia si sa-ti intarzie trenul rau la destinatie pe motiv ca a circulat cu restrictii de viteza cauzate si de temperaturile ridicate din sina ? Sa pierzi o zi din concediu numai pe drum spre Litoral ? Nu crezi ca e mai bine sa mergi noaptea ? iti iei bilet la cuseta, ajungi si odihnit dimineata pe Litoral, te cazezi si mergi si la plaja. Zic rau ce zic ? Si, ma rog, ce ai vrea tu sa faca Iasiul cu vagoanele sezonierului ? Sa ti le trimita pe trenuri regio la Vaslui ? La Ungheni Prut Hm ? La Suceava Nord ? Si iar sa apara nemultumiri pe forum ? Si as vrea totusi sa vad cum ar arata in viziunea ta sezonierul Suceava Nord-Mangalia in trasa de zi.
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Dum 26 Iun 2016, 16:17, editata de 1 ori |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 26 Iun 2016, 16:16 | |
| Se poate forma IR 1858 IASI - VATRA DORNEI BAI in zilele de V,S si D sau chiar toata saptamana, trenul ce avea vagoane identice cu actualul Iasi-Mangalia si retur.... Asta daca nu anulau acel tren din 2012. |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA-2016 Dum 26 Iun 2016, 17:44 | |
| 26.06.2016 IR 1621(12221) EA 551+(22-96)+(10-91)+(22-96)+(21-76)+(21-87)+(21-70)+(21-70)+(30-76)+(84-96)+(21-70) R 8082 EA2 302+(3*26-16) IR 1691 EA1 106+(21-76)+(21-87)+(89-87)+(21-76)+(21-86) IR 1632 EA 394+(20-83)+(84-83)+(19-83)+(20-83) R 30004 EA 626+(26-16)+(36-16)+(26-16) R 11072 DA 763+(19-55 004)+(19-55 001) R 7002 GM 1326+(84-87 001)+(84-87 002)+(84-87 003) IR 1934 EA1 925+(40-70)+(40-70)+(20-49)+(19-55 016)+(20-49)+(89-87)+(71-31)+(44-31)+(40-31)+(71-31) IR 1753 EA 086+(21-76)+(21-86)+(10-70)+(21-76)+(21-76) IR 1526 EA 798+(20-87)+(20-87)+(84-87 004 SAU 005)+(20-87) IR 1580 EA1 928+(20-83)+(19-83)+(20-83)+(20-83) IR 1599 EA1 928+(20-83)+(19-83)+(20-83)+(20-83) IR 1663 EA1 093+(21-87)+(21-76)+(30-76)+(21-86)+(21-87) IR 1826 EA 343+(20-49.2)+(20-49.2)+(20-49.2)+(20-49.2) IR 1650 EA1 814+(21-76)+(10-70)+(21-87)+(21-86) R 5003 EA+TE ACVILA IR 1558 EA+(21-76 902)+(21-76 903)+(19-83 101)+(21-76 900)+(21-76 904) IR 1658 EA 888-8+613+(21-76)+(21-76)+(30-76)+(21-86)+(21-86)
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Dum 26 Iun 2016, 22:00 | |
| 3010: 3 etajate - 84-16 + 36-16 + 26-16. 3 etajate duminica, vara... s-or fi gândit mult. O jumătate de vagon (salonul de la parter + spaţiul de biciclete) era rezervată pentru 51 oameni, dar nu au încăput toţi acolo + bicle + că se urcaseră şi alţi călători. _________________ :TTT:
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 27 Iun 2016, 10:30 | |
| |
|
| |
yeu1
Numarul mesajelor : 59 Localizare : Targoviste Reputatie : 4905 Data de inscriere : 22/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 27 Iun 2016, 17:14 | |
| Ma poate ajuta cineva cu o compunere pentru 1662? Intentionez ca duminica sa il folosesc pe toata distanta(Iasi - Buc N). De asemenea ar fi utila si pentru 1664 ca varianta de back-up. Multumesc |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA-2016 Mar 28 Iun 2016, 09:27 | |
| 27.06.2016 IR 1590 EA1 926+(21-76)+(10-90)+(21-86)+(21-76) IR 1635 PHOENIX 003 CFR+(20-83)+(19-83)+(20-83)+(20-83)+(20-83)+(20-83)+LEMA 001 CFR IR 1931 EA1 387+(40-70)+(71-70)+(40-31)+(40-31)+(20-49.2)+(20-49.2)+(19-55 008)+(20-49.2)+(20-49.2)+(71-31)+(40-70) IR 1641 EA1 053+(21-76)+(21-76)+(71-31)+(22-76)+(22-76)+(71-31)+(44-31)+(44-31)+(71-31)+(40-31)+(22-76) IR 1653 EA 174+(71-31)+(40-70)+(22-96)+(10-91)+(22-96)+(21-76)+(21-76) IR 1588 EA1 403+(84-96)+(22-96)+(22-96)+(22-96)+(22-96)+(89-87)+(10-91) R 3010 EA1 589+(2*26-16)+(36-16) IR 1622(12222) EA 821+(21-70)+(84-96)+(30-76)+(21-70)+(21-70)+(20/21-87)+(20/21-87) IR 1752 EA 392+(21-76)+(21-76)+(10-91)+(21-76)+(21-76) |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA-2016 Mar 28 Iun 2016, 17:51 | |
| 28.06.2016 IR 461 GM 1385+(21-76)+(21-43) R 5005 EA+(2*26-16)+(36-16) IR 1651 EA 086+(22-76)+(22-96)+(30-76)+(22-76)+(22-96)+(22-76)+(22-96) IR 1774/1773 GM +(20-83)+(84-83)+(19-83)+(20-83)+GM 959 R 11071 GM+(19-55 001)+(19-55 004) IR 1346 EA 247+(21-86)+(89-76)+(71-70)+(40-70)+(21-90)+(21-90)+(10-91) IR 1585 EA 871 PASAREA MAIASTRA+(89-87)+(21-76 904)+(21-76 900)+(19-83 101)+(21-76 902)+(21-76 903) R 9112/9109 DA 733+(21-80)+(19-80)+(21-80)+(21-80)+DA/GM R 9103 AM DESIRO IR 1662 2*EA+(21-76)+(19-83 104)+(21-76)+(21-87)+(21-86) IR 1665 EA1 001+(21-86)+(21-87)+(21-76)+(19-83 104)+(21-76) IR 1937 EA 397+(20-83)+(20-83)+(20-83)+(19-83)+(20-83)+EA 182 IR 1825 EA 343+(20-49.2)+(20-49.2)+(20-49.2)+(20-49.2) IR 1657 EA1 606+(21-76)+(21-76)+(30-76)+(21-86) IR 1582/1587 PHOENIX 004 TRICOLOR +(84-96)+(22-96)+(22-96)+(22-96)+(22-96)+(89-87)+(10-91)+PHOENIX 003 IR 1824 EA1 896+(20-83)+(19-83)+(20-83)+(20-83)+(84-83) IR 1588 EA 871 PASAREA MAIASTRA +(89-87)+(84-96)+(22-96)+(22-96)+(22-96)+(22-96)+(89-87)+(10-91) IR 1527 EA 689+752+(20-87)+(84-87)+(20-87)+(20-87) R 7001 GM+(84-87)+(84-87) R 5023 EA 873+TE ACVILA+LDH R 5026 EA+TE ACVILA R 3005 EA 772+(3*26-16)+(36-16) R 8083 EA 379+(3*26-16) IR 1693 EA1 876+(21-87)+(21-86)+(30-76)+(21-86)+(21-86) IR 1692 EA1 251+(21-86)+(21-86)+(30-76)+(21-86)+(21-86)+(30-76)+(21-87)+(21-87) IR 1652 EA 174+(84-87)+(22-76)+(30-76)+(22-96)+(22-76)+(21-86)+(21-86) IR 1936 EA1 024+(20-83)+(20-83)+(20-83)+(19-83)+(20-83) IR 1347 EA 821+(21-76)+(88-96)+(10-91)+(21-90)+(21-90)+(40-70)+(71-70 016)+(70-91) IR 1835 EA+(20-83)+(19-83)+(20-83)+(20-83)+(20-83)+(20-83) |
|
| |
florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3615 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 28 Iun 2016, 18:20 | |
| Vineri 24.06. R 2569: 20.55+20.50+19.54+20.55+19.54+20.55. Arata foarte bine 20.50- ul. Avea statia de domiciliu Brasov. Sambata 25.06. IR 1571: 20.83+19.83+20.83+84.83. R 5071: 26.16+20.54+20.55. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 29 Iun 2016, 00:34 | |
| R 7001 a rămas cu 2 vagoane? nu cred așa ceva, era ocupat 100% de luni până vineri și când avea 3.
|
|
| |
mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5434 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 29 Iun 2016, 13:54 | |
| - mielutu zburator a scris:
- R 7001 a rămas cu 2 vagoane? nu cred așa ceva, era ocupat 100% de luni până vineri și când avea 3.
Are 3 vagoane. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 29 Iun 2016, 14:30 | |
| Mă bucur, ca de obicei ne induce în eroare ALEXCFR. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 29 Iun 2016, 14:33 | |
| |
|
| |
mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5434 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 29 Iun 2016, 14:59 | |
| Ciudat. Cred ca a fost nevoie de un vagon pentru persoanele cu handicap la alt tren. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 30 Iun 2016, 09:29 | |
| IR 1527/1526 Buc.Nord-Brasov-Sibiu si retur a ramas in 4 vagoane, a pierdut mini-barul. Compunere actuala : 20-87, 20-87, 83-87, 20-87.
R 11033 sambata nu mai pleaca la Brasov cu 3 etajate ( 338/360 locuri ) si pleaca cu 5 DWA-uri seria 21-80 ( 440 locuri ) pentru a face fata duminica la R 11034 Brasov-Buc.Nord.
IR 1745/1746 : 20-76, 20-76, 19-80, 20-76, 20-76.
IR 346 a plecat luni spre Viena cu 2 vagoane 21-90 schema clasica in rosu nu stiu cand le-au reactivat. Pana acum pe cele 3 garnituri ale Daciei erau 5 vopsite SCRL si un vagon 10-90 pe post de clasa 2-a.
R 3023/3024 : 19-80, 20-55, 20-55. R 5024/3003/3012/5027 : 19-80, 20-55, 20-55, 20-55, 20-55. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|