|
| M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani | |
|
+134cardinal Vale_ntin AeroX Sabik bobi Capsuneanu alliens saint aris86 Theo A. florin94 laurentzu neluadi Andrei Cts Theijs deconectat spiderpc Katalyn Semafor buldozer2 mariushal marius664 lifetec Luca tgv nokia2010 dan tm mielutu zburator 92Dragos MRBFCRB stefan_br Razvan Tudor Adirmvl ionutsever spsdc7 florin29sv membru dezactivat , ALEXCFR Cont.dezactivat calin941-2 stefanb.steff @ndrey DanyCfrPascani Norbi Simply18 baiazid boldalexandru KOSTYK chatnoir401 NicuS liviulav33 DUAL sorin riciu kristi kkk AlexandruC kasapis2007 Luna Katalin4653 Rarau popovici Kriszti219 Andrey_tm Balto bostanescu gigel user dezactivat... basa manuela iuli.hard razvan - trenuri cfr500 AlexD nenuandrei electrica912 Vitosa AndiCFR halmarius alinx3330 Dr2005 DAS 2011 Adrian78 George33 MariusM TVlad falex didinul alexmorph3us sorinucu redeme Mihay iDorin adycfrbucuresti DPS cont dezactivat . alexandruh ravers75 IonutChircu VeV danny96 ATM ldh80 Cobra cristi CFR yo8scr mureseanu_976 jionutz ionutz85 Marius Iulian Bogdan-CFR mihaiuc catalinu' didi cont inactiv mi.tudor Axwell21 srazvi biokosmy cata Codrut1985 gica38 bogdan srl Costin.H mishu88 Nesebar cortexedge IonutCFR2009 membru inactiv marius_catalin84 lovekomotive Vlad marius_m Ionutz Lde 2100 mardaryroby myster2008 138 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Sam 23 Sept 2017, 08:29 | |
| - ciprian71 a scris:
- Vagoanele lor pe ruta Vadul Siretului - Cernauti, sunt la fel de vechi dar sunt ingrijite si curate.
Nu cumva au scaune din lemn şi încălzire cu abur? Că dacă sunt aşa, Malaxa o să li se pară lux călătorilor... desigur, atâta vreme cât circulă pe linie sudată. - Warrington a scris:
- În State s-au făcut studii pe tema asta, lipsa de întreținere invită practic la noi acte de vandalism. Trebuie și pedepse, chiar dacă respectivele pedepse costă societatea cât nu face. 500 RON amendă penală, transformată în 10 zile de închisoare dacă nu o plătește, o să-l descurajeze pe viitor să mai rupă scaune în tren.
În primul rând trebuie identificaţi vandalii. Asta e cel mai greu, mai ales că amenzi poate da doar Poliţia, care, în general, are lucruri mai bune de făcut, gen legitimat pe cei care fac poze prin gări. - Warrington a scris:
- Există exemplul de la McDonalds, acolo toaletele sunt întotdeauna bine întreținute, chiar și în România. Dar niște oameni trebuie să facă saltul ăsta cultural, să ia toaleta de la Mc drept model și să aibă grijă ca și toaletele din trenuri și din gări să fie întreținute la fel.
Cred că n-ai umblat de mult timp prin McD-urile noastre Degeaba spală ăia budele o dată la 2 ore, că românu' tot nesimţit e şi nu ştie să ridice un colac de WC sau să nimerească la ţintă un closet. E drept, sunt mai curate decât cele din tren, dar nu cu mult. _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Sam 23 Sept 2017, 10:35 | |
| Asa arata un vagon UZ in trafic local: |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Sam 23 Sept 2017, 11:59 | |
| - Dr2005 a scris:
- În primul rând trebuie identificaţi vandalii. Asta e cel mai greu, mai ales că amenzi poate da doar Poliţia, care, în general, are lucruri mai bune de făcut, gen legitimat pe cei care fac poze prin gări.
Sunt chestiuni separate. Există (sau ar trebui să existe) niște oameni care se ocupă de întreținerea vagoanelor, iar treaba lor e să înlocuiască scaune rupte, nu să identifice vandali. Indiferent ce face sau ce nu face poliția în timpul ăsta. Pe de altă parte, trebuie să-i înțelegi și pe polițiști: de la cei care fac poze prin gări nu riscă să ia bătaie, deci e mai puțin riscant să-i legitimeze pe ei decât pe vandali - Warrington a scris:
- prin McD-urile noastre (...) Degeaba spală ăia budele o dată la 2 ore (...)
Deci recunoști că le spală o dată la 2 ore ... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Sam 23 Sept 2017, 18:59 | |
| Le spală la 2 ore, dar depinde mult de ,,fauna" locală. Şi când într-un Mc care are permanent 100 de oameni la mese ai doar un closet şi un pisoar la bărbaţi, e suficient să fie unul necivilizat acolo că strică tot.
Există oameni care se ocupă de curăţenie şi întreţinere... dar dacă la un vagon înlocuieşti în fiecare zi câte un scaun, s-ar putea să fie mai rentabil să anulezi trenul. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Sam 23 Sept 2017, 21:19 | |
| - Dr2005 a scris:
- dacă la un vagon înlocuieşti în fiecare zi câte un scaun, s-ar putea să fie mai rentabil să anulezi trenul.
Tocmai în asta constă secretul, dacă înlocuiești scaunul chiar în ziua în care a fost rupt, nu ajungi în situația de a înlocui zilnic câte un scaun. Dpdv psihologic, prezența vizibilă a scaunului rupt timp de zile întregi e cea care îndeamnă și pe alții să rupă scaune. Când toate scaunele sunt întregi, foarte rar ajunge câte unul rupt. - Dr2005 a scris:
- depinde mult de ,,fauna" locală. (...) e suficient să fie unul necivilizat acolo că strică tot.
E adevărat că depinde mult de fauna locală, dar asta nu trebuie folosit drept scuză. N-am avut nici trenuri și nici Mc-uri în RO, dar activități cu acces public am avut. Chiar și o placă de faianță spartă sau o țeavă ruptă trebuie înlocuite cel mai târziu a doua zi, în timp ce problemele minore trebuie rezolvate chiar în aceeași zi. Numai că asta necesită un pic de organizare: în primul rând trebuie să existe clar niște persoane care să constate problemele (exact cum e persoana care face curat din 2 în 2 ore la Mc și astfel vede rezultatul oricărui act de vandalism) iar în al doilea rând trebuie să existe o persoană care să știe clar pe care nea' Caisă îl sună pentru țeava spartă, pe care nea' Caisă îl sună pentru placa de faianță și pe care nea' Caisă îl sună pentru un întrerupător smuls sau pentru un neon spart. Și fiecare dintre acești nea' Caisă trebuie să știe că va fi foarte mulțumit de plată, astfel încât să lase baltă orice altceva și să vină imediat când e chemat. Asta se numește în UK ”to get the job done” Iar un taximetrist român îmi povestea o astfel de fază chiar de la McDonalds: văzuse o jumătate de noapte un bețiv dormind pe pervazul exterior al unei ferestre, astfel încât atunci când la 6:00 dimineața a primit o comandă la McDonalds, i-a fost clar că e pentru respectivul. I-a spus dispecerei că nu-l ia pe client dacă e prea beat (ăsta e motiv legal de refuz al unei curse în UK și evaluarea ”prea beat” este strict la latitudinea taximetristului) așa că atunci când a ajuns la comandă l-a abordat chiar managerul de la McDonalds: ”- Cât costă cursa?” ”- Vreo 6 lire” ”- Ține 20 de lire și nu e prea beat!” Restaurantul chiar nu putea începe ziua de lucru cu bețivul dormind pe pervaz, așa că problema trebuia rezolvată scurt și rapid, iar managerul era englez, știa ce înseamnă ”to get the job done”. |
| | | chatnoir401
Numarul mesajelor : 47 Varsta : 47 Localizare : BACAU Reputatie : 4527 Data de inscriere : 18/08/2012
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mier 27 Sept 2017, 20:41 | |
| Are cineva idee pe aici cat mai dureaza bataia de joc din statia Faraoani? E de acum inadmisibil ca de 4 luni sa nu reusesti finalizarea unui podet cand pe firul celalalt s-au terminat lucrarile in mai putin de 2 luni. Ori e facuta intentionat treaba asta? S-au mai apucat de lucru si dupa Valea Seaca unde era acea limitare de 30 km/h tot pe firul 2 dar se misca mai rau decat cu viteza melcului.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mier 27 Sept 2017, 21:42 | |
| Au terminat un podet in doua luni?
in razboi aveau 24de ore sa refaca linia distrusa de bombe.
Hai sa admit ca trebuiau sa lucreze la fundatie podetului dar tot il terminau intr-o luna. |
| | | chatnoir401
Numarul mesajelor : 47 Varsta : 47 Localizare : BACAU Reputatie : 4527 Data de inscriere : 18/08/2012
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 28 Sept 2017, 06:00 | |
| - dan tm a scris:
- Au terminat un podet in doua luni?
in razboi aveau 24de ore sa refaca linia distrusa de bombe.
Hai sa admit ca trebuiau sa lucreze la fundatie podetului dar tot il terminau intr-o luna. Una era atunci in vremea razboiului, alta e acum. Raman la parerea ca se trage intentionat de timp cu finalizarea. Pana una alta intarzierile se respecta, 26 km pe care se circula doar pe un singur fir. Alt exemplu si la Galbeni (intre Bacau si Roman), firul 2 tot asa a stat inchis din aprilie si pana la sfarsitul lui iunie. Pe firul 1 au inceput in iulie iar in august erau gata cu lucrarile. Cu dedicatie speciala: https://www.youtube.com/watch?v=94EfbIIHLpk |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 28 Sept 2017, 16:50 | |
| Podurile din statia Faraoani si linia curenta 2 Faraoani - V.Seaca se vor finaliza in luna noiembrie, dupa care se va trece pe celalalt fir. Arcada are termen 2 ani, undeva prin vara anului 2018. Durata mare de executie rezida atat din procesele tehnologice, cat si din faptul ca Arcada a prins multe lucrari si nu lucreaza continuu pe un santier. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 28 Sept 2017, 19:37 | |
| Pe vremea războiului nu erau atâtea avize de obţinut. Ştiţi că, de exemplu, 2 podeţe nu se pot repara pentru că Apele Române condiţionează autorizaţia de vizita în teren, dar deocamdată nu are cu cine să facă vizita? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 28 Sept 2017, 21:44 | |
| |
| | | chatnoir401
Numarul mesajelor : 47 Varsta : 47 Localizare : BACAU Reputatie : 4527 Data de inscriere : 18/08/2012
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 28 Sept 2017, 21:46 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Podurile din statia Faraoani si linia curenta 2 Faraoani - V.Seaca se vor finaliza in luna noiembrie, dupa care se va trece pe celalalt fir. Arcada are termen 2 ani, undeva prin vara anului 2018. Durata mare de executie rezida atat din procesele tehnologice, cat si din faptul ca Arcada a prins multe lucrari si nu lucreaza continuu pe un santier.
Foarte generos termenul. Au inceput intr-adevar anul trecut ptin octombrie / noiembrie cu inchderea firului 2 de la Valea Seaca pana la Orbeni timp de vreo 2 luni apoi firul 1 pe aceeasi relatie in primavara anului acesta tot vreo luna doua. Apoi s-au mutat iar pe firul 2 cu lucrarile de prin mai / iunie. Totusi nu am inteles de ce se tine blocata linia intre Faraoani si Orbeni. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 28 Sept 2017, 22:13 | |
| In zilele noastre daca ar fi razboi sa te tii cat ar dura reparatiile. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 28 Sept 2017, 22:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe vremea războiului nu erau atâtea avize de obţinut. Ştiţi că, de exemplu, 2 podeţe nu se pot repara pentru că Apele Române condiţionează autorizaţia de vizita în teren, dar deocamdată nu are cu cine să facă vizita?
Am vrut sa arat ca atunci se lucra repede. Ar trebui si aici acordate termene strinse cu plata unor daune mari pentru intirziere. Asta dupa ce CFR SA ar avea TOATE avizele, aprobarile, studiile etc etc. Circulatia feroviara afecteaza intr-un fel economia nationala, nu iti poti permite sa angajezi 5-6 oameni in slapi sau adidasi si sa faci lucrari feroviare pe principiul ,,mai am un podet si la Ruginoasa" |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin 29 Sept 2017, 12:07 | |
| - dan tm a scris:
- Ar trebui si aici acordate termene strinse cu plata unor daune mari pentru intirziere.
Birocrația românească a ajuns o hydra cu atât de multe capete, încât se strâng de gât unele pe altele. N-ai ce termen strâns să-i dai, când el stă după un aviz, dar de fapt era treaba ta să obții acel aviz înainte de a-i încredința lui lucrarea. Te dă în judecată și ajungi să îi plătești tu lui daune, pentru că plătește muncitori și utilaje care stau în așteptarea avizului. În vest se lucrează cu termene foarte strânse, dar birocrația chiar funcționează singură, chiar dacă e uneori mai mare decât în România. În calitate de constructor, nu tre'să duci tu avize și dosare de la o instituție la alta, tu primești lucrarea când toate avizele există, că altfel răspunde cel pentru care lucrezi (Network Rail, în cazul căilor ferate din UK). Un exemplu foarte recent din Iași, constructorul se judecă pentru 8,3 mil. RON plus penalități, valoarea unor lucrări neprevăzute inițial, dar efectuate. Aeroportul și CJ pretind acum că e vina proiectării (asigurate tot de constructor) însă la vremea aceea (2014) au încercat să includă lucrările suplimentare în proiect și să le atribuie, deci au recunoscut necesitatea lor, ceea ce va atârna greu la Tribunal. Mai mult, lucrările suplimentare în discuție au fost recepționate la final, chiar dacă nu și plătite. Între timp, constructorul a intrat în insolvență, astfel că de recuperarea banilor se va ocupa administratorul judiciar, ceea ce s-ar putea să fie o veste foarte proastă pentru Aeroport și pentru CJ. http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/sunt-in-joc-milioane-de-euro-din-banii-dumneavoastra-cine-a-gresit-cine-are-dreptate--171195.html Dacă e să mergem pe litera legii, lucrările nu trebuiau efectuate deloc, iar aeroportul ar fi fost inutilizabil și acum. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani | |
| |
| | | | M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |