Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II

In jos 
+66
IonutFanRailway
Laurentiu Ciobanu
Bebe
TVlad
Adrian78
nebunudupatrenuri
DUAL
MariusM
Re6/6
DAS 2011
riciu
NIKU24
get.
marius664
kristi kkk
Cipri Andrei Neculai
AeroX
aris86
Capsuneanu
marius_catalin84
cristi ar
rayldegm
Andrei Andras
ciprian71
Andrey_tm
Katalin4653
Ionutz
Vice30
billy752-istu
StefanD_
IonutChircu
alex_trs
ravers75
baiazid
Nk11
neluadi
TonyGFR
Norbi
tcm
Davee91
alex.alexus.tm
NicuS
mielutu zburator
alex1987
COSTACHE MIHAIL
IonutCFR2009
brutusel
DPS
alliens
razvan - trenuri
Luca tgv
92Dragos
Luna
dan tm
Vitosa
AndiCFR
TudorVD
vatmanul
ldh80
mureseanu_976
Adirmvl
Katalyn
Dr2005
cristy79
mihaitzateo
Nesebar
70 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 37  Urmatorul
AutorMesaj
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeMar 11 Mai 2021, 12:09

Cred ca e a Petromului; scria ceva pe un macaz dar nu i-am dat importanta. Era in asa fel formulat incit am dedus ca linia apartine Petromului. Poate am fost influentat si de ce spuneau forumistii de dincolo.

Si eu m-am intrebat de unde or manevra macazul acela de la capatul spre rafinarie. Nu am vazut nici o sapatura care sa arata ca s-ar fi instalat vreun cablu de comanda. E posibil sa il refoloseasca pe cel vechi daca l-au gasit in buna stare.
Sus In jos
Cipri Andrei Neculai

Cipri Andrei Neculai


Numarul mesajelor : 387
Localizare : M400, km 130
Reputatie : 3364
Data de inscriere : 29/09/2016

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeDum 23 Mai 2021, 12:28

3007 & 1624, mai 2021

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 51198049105_242369fb2a_bUp & Down... on Flickr
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeMar 25 Mai 2021, 17:00

Liber DN1, ca pe vremuri Smile

Am ajuns ieri din nou la racordul de la Brazi si se lucra. Au mai avansat cu sina cam 150m catre statia Brazi. Excavatorul acela mergea pe cei 150m de sina noua si ducea in cupa balastul adus de un camion aflat pe terasament mai jos, la capatul sinelor. Cred ca balastau linia de pe pod. Fiind santier in lucru, nu am putut sa intru de capul meu sa verific.

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 20210542

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 20210543


Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeMar 08 Iun 2021, 19:02

https://bzb.ro/stire/predeal-darste-cfr-inlocuieste-traversele-de-lemn-putrezite-a163670
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeMar 08 Iun 2021, 19:33

Vitosa a scris:
https://bzb.ro/stire/predeal-darste-cfr-inlocuieste-traversele-de-lemn-putrezite-a163670

Oare cat mai dureaza pana o sa vedem si stiri de tipul "CFR Calatori da cu matura prin vagoane" sau "Majoritatea IDM-ilor dau plecarea trenurilor"?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeMar 08 Iun 2021, 23:15

Se dă cu mătură în revizia de vagoane, că şeful de tren nu e măturător, are alte atribuţii de îndeplinit. În plus, mizeria e o consecinţă a civilizaţiei călătorilor.

Toţi IDM dau plecarea trenurilor din staţiile în care lucrează, evident după ce fluieră naşul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeMier 09 Iun 2021, 11:44

Nu e neaparat vina calatorilor. Mizeria nu e numai aruncata de calatorii nesimtiti ci pur si simplu se acumuleaza in timp prin utilizare normala. Si nu e curatata cum trebuie. Imi inchipui ca se da in sictir cu o matura sau in cel mai bun caz cu o cirpa nespalata plimbata pe toate podelele, inclusiv la wc.

Intre Predeal si Dirste au mai lucrat si anii trecuti, au ciuruit si completat stratul de balast. De ce nu or fi schimbat de atunci si traversele? Sau sint alte tronsoane acum?
Sper sa pastreze joantele si aceeasi lungime a cupoanelor Smile Urcarea cu o anume viteza constanta si lungimea aceasta a cupoanelor produce un ritm specific. Ce imi mai placea sa scot nasul pe geam in vremurile bune cind se putea. Atractia cea mai mare erau tunelurile, ma asteptam sa fim inghititi de intuneric dintr-o clipa in alta. Pe vremea lui Ceasca nu mai aprindeau in prealabil luminile in vagon asa ca stateam in obscuritate totala.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeVin 11 Iun 2021, 09:51

Cand eram mic de tot, tipam in tunele. Pana cand mi-au zis ai mei ca s-a luat lumina (se lua lumina foarte foarte des pe vremurile alea), si pe urma nu m-am mai speriat de tunele.
Liniile cu joante sunt preferatele mele. :D
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeJoi 02 Sept 2021, 23:55

https://www.mediafax.ro/economic/linia-de-cale-ferata-coslariu-cluj-va-fi-modernizata-cfr-a-desemnat-firma-care-va-face-proiectul-20252172
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeVin 03 Sept 2021, 07:06

Daca se face la fel ca si Sighisoara-Coslariu in x ani si apoi zce ani de zile ne folosita si nici nu se stie peste cati ani se va da in folosinta..............mai bine o lasa asa.
Cred ca nu exista tara in lumea asta sa faca o linie noua si sa nu o foloseasca de ani de zile ca nu suntem in stare sa dam drumul la niste becuri, cata bataie de joc poate sa existe in tara asta ? Mad

_________________
595423M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Bdeem_8496_aM 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Bdeem_8496_aM 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeVin 03 Sept 2021, 10:47

Pana gata astia 100 de km la noi Siemens o sa gate în Egypt 600 de km de linie de mare viteza..
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeVin 03 Sept 2021, 11:49

Noi o să le închidem ca albanezii.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeVin 03 Sept 2021, 15:59

Daca oamenii capabili au iesit in pensie si au aparut tot felul de latosi de pe bancile scolilor unde nu au invatat nimic sau unii care nici facultate nu au dar au ajuns in minister pe functie ca au pupat unde nu trebuie, asta e, in halul asta am ajuns, cum sa mai ai pretentia sa mearga ceva bine? Mad

_________________
595423M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Bdeem_8496_aM 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Bdeem_8496_aM 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeVin 03 Sept 2021, 20:39

Dacă se face - de ce se face? Dacă nu se face - de ce nu se face? Tipic românesc, pe net toţi sunt experţi. Nu mai bine îşi vede fiecare de bucăţica lui, conform pregătirii şi fişei postului?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitimeVin 03 Dec 2021, 11:14

București, 3 decembrie 2021

📢 Sistemul ERTMS operațional pe tronsonul Sighișoara - Simeria, între stațiile Sighișoara și Mediaș

✅ Sistemul European de Management al Traficului Feroviar (ERTMS) este funcțional pe segmentul feroviar Sighișoara - Daneș - Dumbrăveni - Mediaș (cca. 40 km) pe ambele fire de circulație, modernizate pentru viteza maximă de circulație a trenurilor de călători de 160 km/h, inclusiv pe toate liniile din stațiile Daneș, Dumbrăveni și Mediaș, fiind de asemenea puse în funcție și cele 8 treceri la nivel cu calea ferată (TN), modernizate și dotate cu bariere automate, cu 4 cumpene.

✅ Testările pentru punerea în funcție a noului sistem de centralizare electronică (ERTMS) sunt în derulare, iar până la finalul anului 2021, acesta va fi funcțional pe alți 40 de km, de la Mediaș la Blaj, pe ambele fire de circulație modernizate, inclusiv pe liniile din stațiile Copșa Mică, Valea Lungă și Blaj, precum și la cele 13 treceri la nivel cu calea ferată (TN), modernizate și dotate cu bariere automate, cu 4 cumpene.

✅ Pe tronsonul Sighișoara - Simeria (166 km) modernizat și recepționat pentru viteza maximă de circulație a trenurilor de călători de 160 km/h, respectiv 140 km/h pentru trenurile de marfă, lucrările de semnalizare sunt finalizate în proporție de 97% de la Sighișoara la Coșlariu, respectiv 86% de la Coșlariu la Simeria, astfel, până la finalul anului, sistemul de centralizare electronică va fi funcțional pe 80 km, de la Sighișoara la Blaj, inclusiv pe toate liniile din cele 6 stații (Daneș, Dumbrăveni, Mediaș, Copșa Mică, Valea Lungă și Blaj), urmând ca în primul semestru al anului 2022, sistemul ERTMS să fie operațional pe întrega distanță de 166 km, de la Sighișoara la Simeria.

ℹ Avantajele sistemului ERTMS nivel 2 față de sistemele convenționale:

🚆Sistemul asigură creșterea vitezei de circulație și a gradului de siguranță, prin utilizarea unui sistem de control continuu al vitezei;

🚆Crește capacitatea liniilor feroviare cu cca. 40 %, prin reducerea timpilor de urmărire a trenurilor, prin circulatia acestora pe blocul de linie automat integrat;

🚆Reducerea costurilor de operare și de întreținere;

🚆Se reduce semnificativ volumul de echipamente (semnale, circuite de cale, indicatoare etc.);

🚆Asigură interoperabilitatea rețelelor feroviare europene, trenurile circulând dintr-o țară în alta fără ca mecanicii fie nevoiți să cunoască sistemele de semnalizare naționale.

🚂 Sighișoara - Coșlariu - Simeria

✅ 166,7 km - modernizați și recepționați (infrastructură, suprastructură și lucrări civile) pentru viteza maximă de circulație de 160 km/h pentru trenurile de călători și 140 km/h pentru trenurile de marfă
✅ 40 km - cu sistem de centralizare electronică – ERTMS - funcțional pe ambele fire modernizate, iar până la finalul anului 2021, sistemul va fi funcțional pe o distanță de 80 km, de la Sighișoara la Blaj
◘ lucrări de semnalizare ERTMS Sighișoara - Coșlariu (91,5 km) - stadiul de execuție 97%
◘ lucrări de semnalizare ERTMS Simeria - Coșlariu (75,2 km) și OCC Simeria - stadiul de execuție 86%

📢 Cele mai importante construcții noi realizate între Simeria și Sighișoara:
✔ Podul în formă de Arc (134,6 m) peste râul Târnava Mare
✔ Tunelul Sighişoara (401 m)
✔ Tunelul Daneş (969 m), cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989
✔ Pasajul superior rutier peste DN 13
✔ Pasaj superior rutier Daneș
✔ Tunelul Turdaș (780 m), primul tunel din România construit prin metoda tranşee complet deschisă. Metoda a implicat realizarea în trepte a excavaţiei, a platformelor pentru execuţia pereţilor, grinzilor, pereţilor mulaţi, picioarelor, boltei şi turnarea betonului de umplutură, iar la final refacerea terenului. Pereţii mulaţi ai tunelului au rolul de a împiedica pătrunderea apelor în interior, tunelul fiind dotat cu un sistem modern de colectare şi evacuare a apei pluviale.

Foto: CFR Infrastructura
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 27 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II
Sus 
Pagina 27 din 37Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 37  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia
» IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta
» Cluj Napoca - Bucuresti - Constanta

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: