|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
+36allred didinul miguel1975 COSTACHE MIHAIL alliens razvan - trenuri Norbi TudorVD alex.alexus.tm IonutCFR2009 qew00 TonyCFR decward sorinache96 Jurnal Feroviar AeroX mureseanu_976 mielutu zburator Adrian78 cardinal cristy79 matei vulcan Vitosa AndiCFR alex.barac.5 ALEXCFR 92Dragos Adirmvl cfr500 dan tm florin29sv DUAL Katalin4653 Katalyn Dr2005 Nesebar 40 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 26 Oct 2015, 11:37 | |
| Adi, singurele reduceri ce se pot cumula sunt: anticipatia+fidelitatea+on-line, astfel ca poti ajunge la un 45% la IR reducere pentru ca daca este on-line doar la IR si cateva R/RE poti cumpara bilete. Deci aceasta combinatie duce la un procent foarte mare de reducere iar ca si comparatie cu acel card trenplus care ofera doar 25% si mai si platesti 100 de lei, este egal cu 0. Pentru cine stie ce face peste o luna, anticipatoa+fidelitatea+on-line e sfant, reducere serioasa. Si aici putem spune ca la CFR este o bila alba pentru aceste reduceri, deci ce e al lor e al lor, bravo CFR pentru ca totusi sunt si lucruri bune. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 26 Oct 2015, 12:00 | |
| Fidelitatea e o gluma, daca ma intrebi pe mine. Pentru ca esti taxat la tren, nu la calatorie. Prin urmare "oferta" asta e facuta sa acopere o japca.
Na, eu nu stiu ce fac peste o luna, atunci imi convine sa am cartonul ala si sa iau bilete on-line. Asa am reducere de 30% si daca vreau sa plec peste doua ore. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 26 Oct 2015, 12:30 | |
| De astazi :
IR 1745 : 20-49.200, 20-76, 20-76, 19-76, 20-76, 84-96. IR 1631 : 21-87, 21-87, 84-96, 19-83, 21-87 IR 1644 : 84-87, 22-96, 22-96, 30-76, 22-96, 22-76. IR 1742 : 71-70, 71-70, 44-31, 44-31, 20-49.2, 20-49.2 + 22-96, 20-76, 71-70 + 71-70, 71-70, 71-70, 40-31, 20-49, 20-49. IR 1732 : 20-83, 20-83, 20-83. IR 1638 : 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83. IR 1526 : 20-76, 20-76, 30-76, 20-76, 20-76.
|
| | | matei vulcan
Numarul mesajelor : 96 Varsta : 44 Localizare : Constanta Reputatie : 4289 Data de inscriere : 03/06/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 26 Oct 2015, 18:13 | |
| Stie cinev daca Isterul din noaptea asta care ajunge maine dimineata la Brasov are in compunere vagon restaurant?multumesc. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 26 Oct 2015, 20:41 | |
| Isterul tot timpul a avut 88-96 Bord-Restaurant sau 89-76 Bar-Bistro. Pe Dacia cand e cand nu e, defapt Dacia are 3 garnituri iar cel mai rau a fost cand doar o garnitura avea vagon restaurant si celelalte nu.
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 27 Oct 2015, 19:27 | |
| 1642 in seara asta
21-70, 20-76, 30-76, 20-76, 20-76,71-31 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 27 Oct 2015, 20:53 | |
| 1621 : 20-76, 22-96, 30-76, 84-96, 22-96, 22-96. 1645 : 22-76, 22-76, 22-96, 30-76 1732/1731 : 20-83, 20-83, 20-83 472 : 21-86, 21-90, 89-76, 40-31, 71-70. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6759 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA -2015 Joi 29 Oct 2015, 20:30 | |
| IR 1585 EA1 122+(4*20-83)+(19-83) IR 1584 EA1 819+(2*20-83)+(19-83) IR 1582/1587 EA 328+(2*22-96)+(89-87)+(10-91)+EA 888-8 IR 1527 EA 763+(4*20-76)+(30-76) IR 1657 LEMA 001+(4*20-83)+(19-83) R 5005 EA1 406+(3*26-16) R 8083 EA 343+(2*26-16)+(36-16) IR 1851 EA 639+TE ACVILA R 5008 EA 482+TE ACVILA IR 1662 LEMA 001+EA1 121+(2*21-87)+(10-70)+(3*21-86) IR 1665 EA1 148+(2*21-87)+(10-70)+(3*21-86) IR 1589 EA 871+(3*20-83)+(19-83) IR 1824 EA1 093+(3*20-83)+(19-83)+(21-90) IR 1823 EA1 121+(5*20-83)+(19-83) IR 473 EA 014+(21-86)+(21-90)+(89-76)+(40-31)+(71-70) R 13701 GM 1143+(2*19-80)+(21-80) IR 1825 EA1 251+(4*20-49.2) |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Vin 30 Oct 2015, 09:26 | |
| Probabil ultima compunere 3in1 :
71-70, 71-70, 44-31, 44-31, 20-49.2, 19-80, 20-49.2 + 20-76, 22-96, 71-70 + 71-70, 71-70, 40-31, 20-49, 20-49.
Sa vedem daca mai baga acuma mini-barul 89-87. Vagoanele 20-49 cu 19-80-ul vor face parte din grupa de Satu Mare iar cele 2 vagoane 200 probabil vor trece la grupa Buc-Brasov.
Primele 2 vagoane, dormitoare verzi, a fost reintrodus vagonul de cls 1-a pentru ruta Satu.Mare, iar ultimul vagon cu RR de 2-3 zile. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6759 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 30 Oct 2015, 22:00 | |
| IR 1584 EA 364 +(2*20-83)+(19-83) IR 1589 EA1 891+(3*20-83)+(19-83) IR 1633 EA 008+(3*20-83)+(19-83) IR 1824 EA1 121+(3*20-83)+(19-83) IR 1823 EA 540+(5*20-83)+(19-83)+(20-54) IR 1659 EA1 717+(20-49.2)+(3*21-76)+(21-86)+(10-91) |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Vin 30 Oct 2015, 23:03 | |
| In noaptea de 23 / 24 octombrie 2015 am vazut 4513 / 4504 garat la linia 2 Toplita : Elodia 231 + 20-49 200 + 19-54 011 + 19-76 017 + 20-49 200 Chiar in halul asta au prostit brasovenii ? De ce nu inlocuiesc cele 2 vagoane de clasa 1 cu alte 20-49 200, iar vagoanele de clasa 1 sa le tarifeze clasa a 2-a la trenul de noapte Tirgu Mures - Bucuresti ? Pana la urma e nevoie de capacitate mare la scurt parcurs, nu invers. Nici navetistii lui 1644 (de la Brasov forward) nu ocupa tot trenul incat sa se stea-n picioare (dat fiind majoritar vagoane 22-96 / 22-76 / 30-76 cu 54-60 locuri).
Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Vin 30 Oct 2015, 23:11, editata de 1 ori |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Vin 30 Oct 2015, 23:07 | |
| IR 18473: ADH11 + VT 614 R 13701: 65-1101-8 + 19-80 + 19-80 + 21-80 (nu s-a mai mers în picioare decât pe scurte porțiuni) IR 12776: EGM + 84-83 + 21-70 + 19-70 + 21-70 R 7366: EA + 20-49.2 + 22-76 (sau 96) R 7363: EA + 26-16 + 20-83 R 7578: LVT 79
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Sam 31 Oct 2015, 04:12 | |
| Ieri
1645 : 22-76, 22-96, 22-96, 30-76, 83-76. 347 : 21-90, 88-96, 40-70, 71-70, 20-83. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Sam 31 Oct 2015, 20:34 | |
| Compuneri de azi din garile Ploiesti Vest, Ploiesti Sud si Bucuresti Nord :
IR 1638 : 20-76, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83. IR 1621 : 22-96, 22-96, 22-96, 22-96, 30-76, 84-96, 22-96, 22-96 + 30-76, 20-76. IR 473 : 71-70, 40-31, 89-76, 21-90, 21-86 IR 1645 : 22-76, 22-76, 22-96, 30-76, 84-96. IR 1651 : 84-87, 22-76, 22-76, 30-76, 22-96, 22-76 + 22-96, 22-96 IR 1652 : 22-76, 22-76, 30-76, 22-76, 22-76 + 21-76, 21-76. IR 347 : 21-90, 21-90, 88-96, 40-70, 71-70 IR 1634 : 21-70, 21-87, 19-83, 84-96, 21-87, 21-87. IR 472 : 21-76, 21-87, 89-76, 40-31, 71-70. IR 1643 : 22-96, 22-96 + 22-96, 30-76, 22-96, 71-31 IR 1596 : 260, 258, 253, 20-49. IR 1593 : 20-83, 20-83, 19-83.1, 20-83 IR 1639 : 20-76, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83, 20-83. IR 1897 : Desiro 2015 + Desiro 2066. Cate 40 de calatori in fiecare automotor, sa nu mai zica Cristy79 ca circula cu 5 calatori. IR 15054 : VT2409. IR 1794 : Desiro 2038 IR 14031 : RIO 08 + RIO 10. IR 12775 : 22-96, 30-76, 22-96, 22-96, 222-96, 21-76. Vagoane cu statia de domiciliu Timisoara Nord. R 13738 : 19-80, 20-54, 19-080, 20-55. R 5005 : 26-16, 26-16, 26-16 R 3005 : 36-16, 26-16, 26-16, 26-16. R 3010 : 26-16, 26-16, 36-16, 26-16. R 3009 : 26-16, 26-16, 26-16. IR 15931 : RES 002 cu aproximativ 77 calatori intre PL.Vest si Buc.Nord. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 01 Noi 2015, 17:20 | |
| IR 1527 Buc.Nord-Brasov-Sibiu a primit azi vagon cu mini-bar 89-87 pozitionat al 4-lea ori are numarul 3Bis ori 4Bis. S-ar putea sa circule permanent si acum ca tot s-a suplimentat cu 46 locuri trenul poate lasa primele 2 vagoane la Brasov cum a mai facut anul asta o buna perioada de timp.
EA + 20-76, 20-76, 30-76, 89-87, 20-76, 20-76. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |