Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

In jos 
+36
allred
didinul
miguel1975
COSTACHE MIHAIL
alliens
razvan - trenuri
Norbi
TudorVD
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
qew00
TonyCFR
decward
sorinache96
Jurnal Feroviar
AeroX
mureseanu_976
mielutu zburator
Adrian78
cardinal
cristy79
matei vulcan
Vitosa
AndiCFR
alex.barac.5
ALEXCFR
92Dragos
Adirmvl
cfr500
dan tm
florin29sv
DUAL
Katalin4653
Katalyn
Dr2005
Nesebar
40 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Urmatorul
AutorMesaj
matei vulcan




Numarul mesajelor : 96
Varsta : 44
Localizare : Constanta
Reputatie : 4288
Data de inscriere : 03/06/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 17:37

Mulțumesc!
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 18:59

IR 472-1 "Ister" in seara asta : 84-96 + 21-76, 10-91, 89-87, 40-70, 71-70, 70-91.

IR 1643 : 22-96, 22-96 + 22-76, 30-76, 22-96, 71-31 + supliment 2 cusete 44-31.

Si privatul Regiotrans si-a luat masuri din timp si a suplimentat R 14034/14033 ajungand la 3 rame.

14036/14035 = 3 rame.
14038/14037 = 2 rame.

Vagonul 84-96 astazi merge ca vagon nr 20 pana la Simeria. Pana astazi circula ca grupa de Sibiu atasat la urma trenului.

Si intreb si eu ce mama naibi e la Simeria de au ajuns internationalele Dacia si Ister sa aibe grupe de Simeria ? E doar un nod feroviar si nici macar nu prinde Deva, barim stiam o treaba.

Bucuresti-Simeria ca e prin Sighisoara sau Sibiu tot una e cand vezi un orasel uitat de lume ca ajuns sa aibe grupe la internationale.

Sa nu uit toate cele 3 vagoane de cls 2-a de la Ister aveau toate locurile ocupate la plecarea din PL.Vest, vagonul de cls 1-a a plecat cu maxim 25 calatori. In schimb pe Buc.Nord - PL.Vest a fost full de navetisti si cfr-isti iar la cls 2-a au fost si in picioare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 19:08

N-ai mers tu prin Simeria... chiar şi 1822 se umple de acolo. Simeria e un oraş cu destul de mulţi locuitori, cam toţi fiind concentraţi în zona gării. În plus, vin şi dubele de la Hunedoara şi de prin jurul Simeriei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 19:37

Nu am fost in zona aia decat cu masina si autocarul. Pe partea de feroviar e arhi-saturat internetul cu poze/filmari din zona feroviara Simeria.

Insa intrebarea e de ce tocmai Simeria si nu Vintu, Deva sau Arad ? Hai ca cei din Deva pot sa-si miste fundul dintr-un vagon in altul pentru 10 minute in plus nu moare nimeni, dar aici e la fel ca Miercurea Ciuc si Siculeni. Bagi tren Regio Marasesti-Siculeni in loc sa-l duci pana la Miercurea Ciuc.

Ma duc in gara la Deva si cer bilet la Ister zilele astea cand e full sau mai rau la Dacia si nu gasesc locuri ce face casiera ? E atat de desteapta sa-mi dea bilet cu loc din Simeria la Bucuresti sau imi da fara loc la unul din cele 2 vagoane 21-90 ori imi spune ca la cls 1-a mai sunt locuri ca sa-mi goleasca portofelul ?

Daca a ajuns Simeria sa aibe grupe la internationale inseamna ca in viitorul apropiat ar putea primi grupa de Buzau sau Marasesti ca sa fie de talia Simeriei si trenurile importante de pe Buc.Nord-Moldova.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 19:43

Pentru ca Simeria fata de Deva si Vintu are revizie de vagoane si manevra in gara si s-au gandit ca daca schimba locomotiva au timp sa il ataseze/detaseze
Sus In jos
matei vulcan




Numarul mesajelor : 96
Varsta : 44
Localizare : Constanta
Reputatie : 4288
Data de inscriere : 03/06/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 20:11

Am ajuns adineauri cu 1586 cta-buc.precizie de ceas elvețian,a mers impecabil pot zice.ca o concluzie personală,eu nefiind avizat,a si mers bucăți bune lejer lejer.cred ca minim 10 m ar fi putut ajunge mai repede daca ar fi tras un pic...
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 20:19

Adrian78 a scris:
Pentru ca Simeria fata de Deva si Vintu are revizie de vagoane si manevra in gara si s-au gandit ca daca schimba locomotiva au timp sa il ataseze/detaseze

Cand intri pe forum de pe telefon mobil ( 90% in cazul meu ) uiti sa mai tastezi si faza ca manevrele se pot face doar in stati ca Sibiu, Simeria sau Marasesti nu si la Braila sau Predeal insa doctorul a raspuns cum stie el mai bine in stilul care l-a consacrat si l-a facut vedeta in lumea feroviara, mai ramanea sa zica "bai adormitule la Sibiu coboara 7 la Vintu niciunul si restul pana la 55 la Simeria" Wink
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 20:22

Eu cred ca are grupa doar pina se deschide Aradul si o sa aiba aia loc acolo, probabil are grupa ca sa faca fata fluxului de calatori sau invirt cumva vagoanele.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 20:26

Astazi surpriza placuta a zilei in Gara de Nord a fost trenul IR 1783 caruia eu ii spun "3 in 1": Buc. Nord-Targoviste/Campulung/Pitesti.

Sute de oameni asteptau acest tren, peronul a fost plin deoarece trenul a fost tras la peron putin mai tarziu am putut sa vad cata lume astepta trenul acesta compus din 3*Desiro de 120 de locuri. Trenul a plecat ocupat in proportie de cel putin 90%. Tarifarea Regio incepe sa isi spuna cuvantul la acest tren, erau multi calatori cu bilete intregi. In automotorul de Campulung in care eram (si in care singurele locuri libere erau cele de langa buda) aproape toti calatorii erau pt Campulung, au coborat foarte putini la Titu si restul au ramas pt destinatia finala. La Campulung iarasi peronul plin, cred ca a plecat tot 90% inapoi...

Din discutii am inteles ca erau si unii care nu mai mersesera de ani de zile cu trenul si s-au intors datorita tarifelor si conditiilor net superioare celor de la dube. Si repet - multi aveau bilete intregi... Deci calatorii vin, exista potential mare pe rutele astea si inca multa lume inca nu stie de noile tarife. Dar vestile bune circula repede. What a Face

La fel trenul IR de la 17.30 spre Craiova prin Titu/Slatina, 3 automotoare au plecat full - se pare ca tarifarea Regio si pe aceasta ruta aduce noi calatori... Very Happy

Si inca o bila alba pt trenul R 7001, compus din 4*20-76 care si el a plecat ieri 100% din Gara de Nord desi pleaca doar la 20 de minute dupa TFC, care este un concurent de temut - automotorul ala arata foarte foarte bine si a plecat 110%, erau si oameni in picioare... Dar nici CFR nu se lasa mai prejos si au contraatacat cu o compunere excelenta si iata ca oamenii au venit. Smile

Una peste alta - am avut mai mult timp zilele astea si am vazut lucruri bune care arata ca lumea se intoarce la tren daca i se ofera tarife normale la cap si conditii civilizate. Ma bucur ca in sfarsit si-a dat seama si CFR de asta.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 20:33

Mama ei de Simerie, că am tot avut de-a face cu ea. Acum vreo 3 săptămâni am venit de la Sibiu cu Dacia, abia am găsit loc în vagonul 84-96 ataşat de la Simeria. Şi sigur nu s-au urcat de la Sibiu cei din el, că de la Sibiu am urcat eu, iar călătorii erau deja acolo. Or fi urcat de la Vinţu... că doar nu erau să urce de la Simeria, nu?
Astă-vară mi-am făcut concediul la Haţeg... ghiciţi de unde veneau trenurile care treceau prin Subcetate. Am luat 1824 din Petroşani la Bucureşti... plin, dar de la Petroşani au urcat vreo 20 de oameni. Restul or fi fost de la Deva şi Subcetate sau de la Simeria?
Anul trecut am luat 1822 din Simeria... la clasa a 2a sold out, la clasa I la fel, abia am găsit un loc la o cuşetă de 6, asta cu 2 zile înainte şi cu comandă telefonică şi rezervare. De la Simeria au urcat în jur de 100 de oameni, m-am mirat şi eu de ce am văzut acolo.

Manevre se pot face oriunde, că şeful de tren e autorizat să facă cele necesare. Dar locomotivă şi partidă de manevră nu e peste tot, ca să manevrezi în Deva, de exemplu, pierzi timp mai mult, mai ales când ai de ataşat un vagon (iei locomotiva de la tren şi manevrezi cu ea). E posibil ca după finalizarea lucrărilor să trimită vagonul suplimentar la Arad, dar doar din motive de manevră mai uşoară. Cu ocazia asta ar putea prelungi şi toate trenurile Bucureşti - Timişoara până la Arad, ar ajunge mai repede decât 1821/2 sau Dacia şi Ister.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 21:15

@dan tm daca ar fi calatori de Arad ar gasi o solutie si n-ar mai detasa/atasa la Simeria mai ales ca acum au vagoane de rezerva. Sunt de Sibiu, Vintu si de Simeria care Simeria genereaza si pentru Deva sau Hunedoara.

@cristy 79 in perioada asta si tarif IR daca ar fi avut si tot full erau.

@Dr 2005 nu te contrazic doar ca daca intrebi 10 romani de Simeria sau Deva 8 din ei au auzit si stiu unde e Deva Wink

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 21:42

Nu cred ca era o problema la ei sa trambaleze vagoanele la Arad daca aveau loc,
Pe de alta parte azi vagoane pe Lugoj
9616
LDH 82 237 6+20 49 062 4 +20 49 052 5
iar 9615 a sosit tras de DA + 2 malaxe dar nu am ajuns sa le notez ca au plecat in depou.

2234 Remetea Mica a fost Malaxa 941
9663 Stamora Moravita era ci LVT.
Sus In jos
matei vulcan




Numarul mesajelor : 96
Varsta : 44
Localizare : Constanta
Reputatie : 4288
Data de inscriere : 03/06/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 21:48

Sant in 1641 acum.aproape plin plin trenul.vagoane de clasa:1 pt Târgu ms,1 pt Bistrița,2 pt Satu mare si 1 pt Cluj.in rest nu am putut observa exact nr celor de dormit si cușete dar Bistrița avea un dormitor si o cușeta parca,clujul la fel si restul de 5 cred erau pt Satu mare 2 cușete si 3 dormitoare daca nu ma înșel.nasul a zis ca sant 15 toate si ca pana aici la Ploiești nu a reușit sa ajungă peste tot unde trebuia.arhiplin.este si dubla tracțiune...
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeMier 23 Dec 2015, 22:06

E cu DT din cauza ca asa e turnusul locomotivelor, da are 15 vagoane l-am vazut pe geam din casa, are 2 clase ptr Mures, 1 clasa pentru Bistrita, 3 clase ptr Satu Mare si o clasa pentru Cluj, restul pana la 15 sunt cusete si dormitoare pentru Bistrita, Satu Mare si Cluj.Napoca.

In seara asta e full si maine trenurile ce pleaca din Buc.Nord pana in ora 17 apoi brusc vor fi foarte putini cei care mai merg cu trenul.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 24 Dec 2015, 07:05

A primit si sighetul suplimentarea, Acbc 44-31 de cateva zile, iar in aceasta noapte un vagon 22-96. 6 vagoane pe Brasov-Sighet.

1641 e in felul urmator :

vag 1. 20-76 Cluj
vag 2. 40-31 Cluj
vag 3. 71-70 Cluj
(vag 4. fostul 20-49 de Zalau)
vag 4. 44-31 Satu Mare
vag 5. 44-31 Satu Mare
vag 5B 44-31 Satu Mare
vag 6. 71-31 Satu Mare
vag 7. 71-31 Satu Mare
vag 8. 20-49 Satu Mare
vag 9. 19-55 Satu Mare
vag 10 20-49 Satu Mare
vag 11. 20-49 Bistrita N
vag 12. 71-31 Bistrita N
vag 12B 40-31 Bistrita N
vag 13. 20-49 200 Mures
vag 14. 20-49 200 Mures Aceasta nu a mai circulat azi.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Cats_zpsc4hgwatz

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Cats11
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
Sus 
Pagina 30 din 32Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Info trafic - trenurile întârziate
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: