| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
+36allred didinul miguel1975 COSTACHE MIHAIL alliens razvan - trenuri Norbi TudorVD alex.alexus.tm IonutCFR2009 qew00 TonyCFR decward sorinache96 Jurnal Feroviar AeroX mureseanu_976 mielutu zburator Adrian78 cardinal cristy79 matei vulcan Vitosa AndiCFR alex.barac.5 ALEXCFR 92Dragos Adirmvl cfr500 dan tm florin29sv DUAL Katalin4653 Katalyn Dr2005 Nesebar 40 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 22 Noi 2015, 03:06 | |
| Daca vagonul 84-87 se intoarce maine cu 84-96 Simeria - Bucuresti la Dacia, e clar.
Daca il da jos in Simeria si nu se mai intoarce inapoi la Bucuresti, atunci merge la revizie la ASTRA via scurt parcurs Simeria - Arad. Desi pentru transportul vagoanelor reci la revizii se preta 1821 care mergea direct la Arad. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 22 Noi 2015, 06:24 | |
| S-au facut revizi la vagoane si nu au ce sa faca cu ele, au facut revizi la mini-barurile 89-87 dar ele circula fara angajat si nimic la vanzare practic e un vagon de clasa a 2-a cu 46 locuri si daca ai ceva de baut la tine si nu-ti place masuta te poti duce la bar.
Aseara au trimis cele 2 vagoane 89-87 la Brasov cu Isterul 473 ca grupa Buc.Nord-Brasov cand toti calatori intrau lejer in cele 2 vagoane 21-76 de Budapesta iar azi se intorc la Buc.Nord cu un alt tren gol-golut, IR 1644.
Astazi ca e duminica si e cerere ar putea sa trimita cele 2 mini-baruri cu 1621 la Brasov si sa le returneze cu 347 care ajunge la 16:15 apoi daca doresc au timp sa le scoata de la coada si sa le bage in fata la Ister 473 dar sambata si duminica e lejer Isterul 473 pe Buc-Brasov.
Vagoanele alea 84-83 au 52 locuri.
@mielutzule baga DT la 346/1539 pe Brasov-Sibiu ca e trenul lung si nu alimenteaza toate vagoanele, nush cum sa ma exprim in termeni astia. Si asta vara la 15 etajate pe CT-Mangalia direct sauna era in vagoane. In 3 mai erau 25 grade afara iar in tren erau peste 40 ca am avut DA fara inda sau ma rog cum so zice.
In legatura cu 84-87 care a plecat ieri cu Dacia vedem daca se intoarce azi desi e aproape imposibil sa crezi ca la trenul asta pe relatia Buc-Simeria-Buc in week-end sa fie nevoie de 2 vagoane. |
|
| |
matei vulcan
Numarul mesajelor : 96 Varsta : 44 Localizare : Constanta Reputatie : 4288 Data de inscriere : 03/06/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 22 Noi 2015, 08:49 | |
| Ieri eram intamplator in gara Brasov pt a conduce pe cineva la trenul de Cta,si era acolo Dacia.care avea intr-adevar dubla tractiune pt Sibiu.pe primele 2 vagoane(va rog sa retineti ca nu stiu serii sau alte denumiri,pt mine trenurile sant o curiozitate placuta)scria Buc-Simeria si aveau un grad de ocupare de 70%,urma compunerea clasica pt Wienna:vag de dormit,vag cuseta,vag restaurant si cele doua rosii de clasa.dupa erau 4 vagoane alb-albastru toate cu inscriptia Buc-Cluj-Napoca,destul de pline si ele.mentionez ca al doilea din cele pt Cluj era un vagon din acela cu mini bar in capat care era deschis cu barmani acolo si clienti... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 22 Noi 2015, 09:53 | |
| Brasov Vintu de jos tonaj maxim 500t |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 22 Noi 2015, 11:04 | |
| @DR2005. Am mai studiat si doua vagoane vor forma grupa Bucuresti-Budapesta "Cris" cum am mai scris la compuneri. Una de clasa I, iar cealalta de clasa a II-a. Altceva, Dispare grupa Budapesta la Dacia. Va fi : A,B,B,Acbc,Wl,Wl sezonier pe tot parcursul Bucuresti-Viena. Probabil va exista grupa Curtici cu 21-86 si Wrmz. Isterul va avea 3 vagoane de clasa Ava bar, 10-90,21-86. Aceste informatii ca corectare.
Ultima editare efectuata de catre 92Dragos in Dum 22 Noi 2015, 11:06, editata de 1 ori |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 22 Noi 2015, 11:06 | |
| - mielutu zburator a scris:
De ce DT de EGM pe Brașov - Sibiu, la 11 vagoane, când vara circulă pe la mare un singur EGM cu 15 etajate în cârcă?
GM-ul din cap se dezleaga in Sibiu, pleaca cel de la roata cu IR 346 mai departe la Simeria iar cel din cap revine la peron si pleaca cu grupa de Cluj 1539 pana la Copsa Mica. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 22 Noi 2015, 11:54 | |
| La Dacia e grav daca se scoate grupa de Budapesta si baga doar cls 1-a si posibil grupa de Curtici iar la Ister iar e nasol adica scoate 84 locuri cls 2-a si baga 58 cls 1-a si mini-bar cu 46 locuri, pai in felul asta s-ar putea sa aibe in continuare grupa de Brasov desi ora de plecare de la noul mers e mai apropiata cu 15 min de 1643 fata de 30 min cat e in prezent.
@matei vulcan e cam mult 2 vagoane de Simeria pentru o zi de sambata la Dacia sigur jumate din ei sunt de Sibiu ca tot s-a deschis targul de iarna.
|
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA -2015 Dum 22 Noi 2015, 20:09 | |
| IR 1663 EA+(4*21-76)+(10-91) R 5108/5010 EA 734+TE ACVILA 001+(26-16)+(19-54)+(19-55) R 5111 EA+(20-55)+(26-16) R 5211/5113/5209 EA+(19-54)+(26-16) IR 1651 EA+(6*22-76/96)+(30-76) IR 1657 EA 613+(4*20-83)+(19-83) R 5005 EA+(3*26-16) IR 1665 EA 538+(4*21-86)+(21-87)+(10-70) IR 1633 EA+(3*20-83)+(19-83) IR 1659 EA+(20-87)+(3*21-76)+(10-91)+(89-87)+(21-86)
|
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 23 Noi 2015, 00:03 | |
| Karpaty, zic de risipă nu că erau prea multe ci pentru că 84-83 are puține locuri iar el ar fi mai potrivit pe M300 pentru biciclete sau pe Suceava/Iași - București pentru cei cu bagaje uriașe. Și 12775 a plecat și azi cu 7 vagoane, pun mâine compunerile de azi că mi-e prea somn. Bătea vântul grav prin el, să fi fost călători doar de 3 vagoane. |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA -2015 Lun 23 Noi 2015, 18:02 | |
| R 8203 EA1 196+(26-16)+(36-16) R 5059/7363 EC1 092+(20-55)+(26-16) |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 23 Noi 2015, 18:21 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Karpaty, zic de risipă nu că erau prea multe ci pentru că 84-83 are puține locuri iar el ar fi mai potrivit pe M300 pentru biciclete sau pe Suceava/Iași - București pentru cei cu bagaje uriașe. Și 12775 a plecat și azi cu 7 vagoane, pun mâine compunerile de azi că mi-e prea somn. Bătea vântul grav prin el, să fi fost călători doar de 3 vagoane.
Nu mai da si tu din casa tot ca te trezesti maine poimaine cu 2 vagoane claie peste gramada su cu dezatro, mai tine si pentru tine, nu tot ce vezi trebuie spus pe aici ca vede si dusmanul, cine nu trebuie si pe urma nu e bine. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 23 Noi 2015, 20:27 | |
| Nu va mai agitati dusmanul doarme si urmareste altceva o sa aflati in curand despre ce e vorba.
Sunt cateva vagoane care au iesit de la revizie nefiind sezon si nici zapada la munte nu a cazut le baga pe unde poate inclusiv sambata cand nu sunt calatori.
Ultimul IR care pleaca seara din Buc.Nord spre Galati e facut cu vagoane de Timisoara de la IR 1692.
Eu astept sa vina 27 aprilie - 03 mai atunci va fi un adevarat test pentru CFR ca Pastele pica pe 1 mai si va avea de suplimentat foarte multe trenuri spre destinati din Moldova, Buc-Brasov si spre Constanta-Mangalia acela va fi un teste greu pentru CFR sa vedem cum il va trece. Pana acum Pastele nu a mai picat in aceeasi perioada cu mini-vacanta de 1 mai, anul viitor vom manca oua rosii pe plaja, drob si cozonac cu vin rosu.
In acea perioada multi care lucreaza se vor intoarce acasa pentru a face Pastele in familie, elevii sunt in vacanta, studentii vor pleca acasa, apoi vor fi multi care se vor duce sa faca Pastele si 1 Mai la munte si cireasa spre litoral cu deschiderea sezonului. Pe 24 aprilie, in duminica Floriilor se va afla cum va fi vremea pe 1 mai in felul asta lumea va alege unde sa se duca la munte, la mare sau la tara.
Daca CFR trece testul asta suprem promit ca voi avea grija sa-i laud destul. |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 24 Noi 2015, 11:36 | |
| - 92Dragos a scris:
- @DR2005. Am mai studiat si doua vagoane vor forma grupa Bucuresti-Budapesta "Cris" cum am mai scris la compuneri. Una de clasa I, iar cealalta de clasa a II-a.
La momentul actual, Valahia are in compunere 3 vagoane de clasa: 2xcls 2 + 1xcls 1 Sa intelegem ca de la noul mers va avea 1xcls2 + 1xcls1 pe toata distanta (Bucuresti-Budapesta) sau 2xcls2 + 1xcls1 pe Bucuresti-Timisoara si 1xcls2 + 1xcls1 pe Timisoara-Budapesta ? Daca ar fii ultima varianta, e cam grav. Un singur vagon de clasa a 2-a nu face fata pe Bucuresti-Timisoara la acest tren. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 24 Noi 2015, 12:05 | |
| Pai daca mergi la Timisoara iti da loc si in vagonul de Budapesta doar nu o sa mearga ala doar cu calatori de Arad, Lokoshaza si Budapesta, cum e si la Dacia si la Ister daca mergi la cls 2-a la Deva iti da loc la vagonul de Viena respectiv Budapesta. Cine coboara pe traseu pana la Caransebes mai are la dispozitie si grupa de Resita, doar nu credeti peste noapte ca va pleca cele 2 vagoane de Budapesta pline din Buc.Nord numai cu bilete de Arad si Budapesta.
O sa fie 3 vagoane din care 2 vor merge mai departe la Budapesta. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 24 Noi 2015, 12:13 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- 92Dragos a scris:
- @DR2005. Am mai studiat si doua vagoane vor forma grupa Bucuresti-Budapesta "Cris" cum am mai scris la compuneri. Una de clasa I, iar cealalta de clasa a II-a.
La momentul actual, Valahia are in compunere 3 vagoane de clasa: 2xcls 2 + 1xcls 1
Sa intelegem ca de la noul mers va avea 1xcls2 + 1xcls1 pe toata distanta (Bucuresti-Budapesta) sau 2xcls2 + 1xcls1 pe Bucuresti-Timisoara si 1xcls2 + 1xcls1 pe Timisoara-Budapesta ?
Daca ar fii ultima varianta, e cam grav. Un singur vagon de clasa a 2-a nu face fata pe Bucuresti-Timisoara la acest tren. Cert este ca 1695 cand pleaca din Bucuresti dupa locomotiva vor fi cele 2 vagoane care vor merge la Budapesta, apoi cele ce raman in Timisoara, cusete si dormitoare+Resita la coada care le lasa in Caransebes. Daca in compunerea MAV apare ca din Bucuresti/Timisoara se vine doar cu 2 vagoane asta nu inseamna ca nu e posibil sa ramana cum e acum, cu 3 clasa pe Bucuresti-Timisoara si acel 1 vagon de clasa 2 sa ramana si el in Timisoara impreuna cu dormitoarele si cusetele. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|