|
| 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest | |
|
+67Katalyn Ciprian NIKU24 alex1987 mariushal Capsuneanu @ndrey allred Wadan bostanescu 2 mishu88 NicuS ravers75 baiazid Katalin4653 ANDU2100HP Luna Kriszti219 EuroNight Radu srazvi George33 nenuandrei manuela iuli.hard kristi kkk razvan - trenuri 060-EA078 Laur Dr2005 AndiCFR Teodor mihai-calin Stere Serban lovekomotive Nesebar mihaiuc AlexD alliens bostanesku gigel DUAL IonutChircu rizelgeorgel2004 nokia2010 Nk11 redeme riciu tuborgtnp popovici Razvan Tudor Cobra cortexedge TVlad IonutCFR2009 ATM Adrian78 Vitosa decward bostanescu gigel cont dezactivat . Semaca DPS mardaryroby Ionutz COSTACHE MIHAIL Vlad KQQ 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5460 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier 11 Ian 2012, 17:47 | |
| vesti bune pt M1000.Se lucreaza la linie!mai exact la joante in Buftea,Peris.Am vazut utilaje in statie la Crivina,poate cu putin noroc se apuca si de portiunea aceea pana la Brazi.Astazi IR1636 cu sosire la 17.05 in Buc Nord de la Brasov a venit la timp....cam toate trenurile de la Ploiesti au intarzieri de 5minute,si totusi IR 1636 a ajuns bine |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5654 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier 11 Ian 2012, 22:49 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- vesti bune pt M1000.Se lucreaza la linie!mai exact la joante in Buftea,Peris.Am vazut utilaje in statie la Crivina,poate cu putin noroc se apuca si de portiunea aceea pana la Brazi.Astazi IR1636 cu sosire la 17.05 in Buc Nord de la Brasov a venit la timp....cam toate trenurile de la Ploiesti au intarzieri de 5minute,si totusi IR 1636 a ajuns bine
Pai da, conform contractului incheiat cu constructorii, mentenanta e asigurata tot de ei, insa din pacate o singura data pe an. Asadar, de obicei restrictiile care apar pe parcurs, dispar de obicei primavara dupa ce se termina cu mentenanta. Vor repara si macazele cu probleme, deoarece sunt obligati prin contract. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Joi 12 Ian 2012, 15:00 | |
| Macar IR sa-si pastreze viteza intre cele doua mari municipii. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5429 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 13 Ian 2012, 00:15 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- vesti bune pt M1000.Se lucreaza la linie!mai exact la joante in Buftea,Peris.Am vazut utilaje in statie la Crivina,poate cu putin noroc se apuca si de portiunea aceea pana la Brazi.Astazi IR1636 cu sosire la 17.05 in Buc Nord de la Brasov a venit la timp....cam toate trenurile de la Ploiesti au intarzieri de 5minute,si totusi IR 1636 a ajuns bine
nu inteleg un lucru...utilajele respective sunt inscriptionate CFR, le-am vazut astazi....mentenanta se face din banii CFR cu utilajele CFR dar de firme private? |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8688 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 13 Ian 2012, 08:51 | |
| M1000 nu cred ca mai e in garantie de ani buni, daca era in garantie nu mai apareau atatea probleme, se remediau direct din start de firma constructoare. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7653 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 13 Ian 2012, 10:05 | |
| Am o senzatie ca la noi se cara apa cu sita. Linia asta e terminata de nici 10 ani si se face pe 59 de km aprox 55 min. Spun asta ca in aceasta saptamana am circulat pe ea si, ghici ghicitoare, fix 15 min intarziere luni la 1645 in Ploiesti Vest iar ieri la 1528 in Bucuresti nord tot atat. Intarzierile au fost facute doar pe aceasta portiune, 1645 a recuperat intarzierea pana la tusnad unde am coborat eu, avand 2 min intarziere la Tusnad. |
| | | tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5261 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 13 Ian 2012, 10:26 | |
| - kristi kkk a scris:
- Am o senzatie ca la noi se cara apa cu sita. Linia asta e terminata de nici 10 ani si se face pe 59 de km aprox 55 min. Spun asta ca in aceasta saptamana am circulat pe ea si, ghici ghicitoare, fix 15 min intarziere luni la 1645 in Ploiesti Vest iar ieri la 1528 in Bucuresti nord tot atat. Intarzierile au fost facute doar pe aceasta portiune, 1645 a recuperat intarzierea pana la tusnad unde am coborat eu, avand 2 min intarziere la Tusnad.
pentru ca suntem in rromania, nu in Germania. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6047 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 13 Ian 2012, 12:03 | |
| - kristi kkk a scris:
- Spun asta ca in aceasta saptamana am circulat pe ea si, ghici ghicitoare, fix 15 min intarziere luni la 1645 in Ploiesti Vest iar ieri la 1528 in Bucuresti nord tot atat. Intarzierile au fost facute doar pe aceasta portiune, 1645 a recuperat intarzierea pana la tusnad unde am coborat eu, avand 2 min intarziere la Tusnad.
Pentru ca se lucreaza la linie , scrie si ceva mai sus , este normal sa fie intarzieri daca se lucreaza . Pana in primavara - vara se remediaza problema , intarzieri sunt doar la anumite trenuri nu la toate... Avand in vedere faptul ca M1000 este cea mai aglomerata portiune din tara plus modul in care se circula cu anumite marfare era absolut normal ca linia sa aibe de suferit , dar anormal este faptul ca dureaza o eternitate pentru a se apuca de treaba si de a repara , adica daca afara de la constatare si pana la finalizarea lucrarii dureaza cateva zile , comparativ , o astfel de lucrare in Romania dureaza cateva luni bune chiar trece anul sau anii (daca vorbim si de poduri sau alte treburi ) . Iar intotdeauna motivul principal sunt banii , adica nu se gasesc cateva milioane de Euro pentru ceva important de interes public in schimb se gasesc bani pentru toate rahaturile , adica chestii personale pentru directorasi si bugetarei de doi lei ... La noi totul porneste de la om , de aceea merge totul iubitor , iar cel ce pozeaza acum in capitalist este de fapt tot omul rosu de tip vechi... Mai iubitor este ca si odraslele lor cu genti la pret de Logan sunt construiti tot dupa chipul si asemanarea lor... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 13 Ian 2012, 13:50 | |
| Linia e sufocată de marfă... e drept, traficul de marfă ţine infrastructura în viaţă... însă, măcar pentru garniturile spre Piteşti, nu era mai eficient să meargă prin Târgovişte - Titu? Cele de Constanţa pot merge şi ele prin Buzău... Asta măcar pe perioada lucrărilor la linie, pentru a nu se afecta prea mult circulaţia trenurilor de călători. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 13 Ian 2012, 13:59 | |
| Erau bune reabilitate si electrificate macar pentru un 70km/h pentru marfa liniile M701 Ploiesti Sud-Tandarei si M700 Mogosoaia-Faurei dar singura solutie este macar tronsonul Chitila-Brazi 4 linii!! |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6047 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 13 Ian 2012, 14:13 | |
| - adrian78 a scris:
- dar singura solutie este macar tronsonul Chitila-Brazi 4 linii!!
Din care 2 HSR 200 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 13 Ian 2012, 14:53 | |
| 200 km/h nu este mare viteză, e o viteză normală pentru trenuri convenţionale. _________________ :TTT:
|
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6047 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 13 Ian 2012, 15:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- 200 km/h nu este mare viteză, e o viteză normală pentru trenuri convenţionale.
Here we go again... Nu stiu unde ai citit tu treaba asta insa era mai bine sa prezinti si sursa ca sa ne convingi...Toate definitiile in materie spun ca la cel putin 200 km/h este HSR numai tu spui ca este viteza conventionala ... Si nu numai atat , daca in Europa HSR pornea nu cu mult timp in urma de la 200 km/h doar atunci cand era vorba de linii noi construite si nu upgrade , se pare ca Europa s-a razgandit asa ca si upgrade de 200 km/h este considerat mai nou tot HSR ... Si nu de mine sau de tine ci de documente oficiale , deci nu trebuie sa amestecam parerile noastre proprii subiective in treburi care sunt atestate deja si batute in cuie de institutii avizate...De aici si lejeritatea cu care autoritatile romane anunta deja tronsoane HSR in Romania , imbatate cu apa rece de modificarea legislatiei feroviare care le va permite sa denumeasca orice upgrade de 200 realizat pe coridorul 4 o sectiune HSR... De aici si aroganta bulgarilor de a anunta noi linii HSR pe teritoriul lor , in fapt fiind vorba despre linie noua 200 km/h Plovdiv-Svilengrad-granita Turcia si de Sofia - Vidin , cu linie noua 200 km/h ... De aceeea se specifica si expresia tilting trains in proiectele lor de modernizare... Eu nu am nimic cu tine personal dar iti expui parerea exact ca si cand stai intr-un Ferrari si te intalnesti la stop cu un BMW care poate doar 200 si tu ii spui lui ala care-l conduce ca n-are masina ... Nu cred ca tu esti in masura sa ne povestesti daca BMW este masina sau nu ... Cat despre trenuri conventionale sau alte treburi , aici lucrurile sunt foarte clare , trenul conventional nu depaseste viteza de 200 km/h si chiar daca ruleaza pe HSR (vezi cazul Westbahn unde ruleaza OEC) el tot tren conventional ramane ... Trenurile de mare viteza se numesc asa deoarece pot mai mult de 200 km/h chiar daca ruleaza pe linii conventionale , viteza lor fiind limitata din motive care tin de linie... Singurul tren de concept conventional care a spart bariera celor 200 km/h este Railjetul insa si acesta a fost ajutat in acest sens de inovatii si upgrade-uri care depasesc conventionalul ... Si daca nu este aerodinamic sau tilting sau ce vrei tu asta nu inseamna ca nu poate fi considerat de mare viteza atata timp cat viteza sa si timpii sunt comparabili cu cei ai unor rame din seria Pendolino sau ICE-T... |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5654 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 13 Ian 2012, 16:55 | |
| Pentru marfa as fi facut alta treaba : un fir in plus pe M1000 ,sau pastrate cele doua initiale si construite cele doua actuale pe un amplasament alaturi). In felul asta nu mai erau probleme de niciun fel cauzate de marfa. Mai ales ca viteza pe liniile de dinainte era oricum rezonabila, la fel si pe 800 .Ca o curiozitate, in anii '90 timpii de mers la un tren de rang fara oprire era de 38 min pe aceasta distanta. Cam atat cu modernizarile Clasificarea vitezelor conform UIC se face cam asa : 100-140 viteza normala, 140-160 viteza conventionala, 160-200 viteza sporita , >200 mare viteza. Teoretic, orice circula cu peste 200 se poate considera tren de mare viteza. Va rog pentru a mia oara, nu mai emiteti pareri aiurea daca nu stiti despre ce e vorba... 200 se poate numi mare viteza. @ popovici : foarte corect ceea ce spui. Insa limitarea sa stii ca vine de multe ori...chiar de la tren. O linie care suporta 200, este construita tinandu-se cont de o marja mult mai mare fata de cele care suporta viteze mai mici. Daca duce 200, linistit poate duce si 240. Problema e ca s-au luat marje in plus de siguranta, deoarece la 200 riscul este mai mare. Totul tine de siguranta circulatiei. La noi, linia Buc-Ploiesti suporta lejer 160, chiar si cu EA, chiar si in starea ei actuala. Limitarile sunt peste tot cu mult sub ce "poate" linia. La noi a fost dintotdeauna si ceva psihologic in depasirea acestui mult dorit "prag" de 160. Dar se va intampla si asta in viitorul apropiat ! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 13 Ian 2012, 17:03 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest | |
| |
| | | | 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |