|
| 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest | |
|
+67Katalyn Ciprian NIKU24 alex1987 mariushal Capsuneanu @ndrey allred Wadan bostanescu 2 mishu88 NicuS ravers75 baiazid Katalin4653 ANDU2100HP Luna Kriszti219 EuroNight Radu srazvi George33 nenuandrei manuela iuli.hard kristi kkk razvan - trenuri 060-EA078 Laur Dr2005 AndiCFR Teodor mihai-calin Stere Serban lovekomotive Nesebar mihaiuc AlexD alliens bostanesku gigel DUAL IonutChircu rizelgeorgel2004 nokia2010 Nk11 redeme riciu tuborgtnp popovici Razvan Tudor Cobra cortexedge TVlad IonutCFR2009 ATM Adrian78 Vitosa decward bostanescu gigel cont dezactivat . Semaca DPS mardaryroby Ionutz COSTACHE MIHAIL Vlad KQQ 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| | | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Dum 25 Sept 2011, 23:00 | |
| Pai tocmai asta ziceam si eu ,ca fac lucrurile ca in Romania .. acum daca lucrarea e in garantie e partea a 2'a ,dar e mai usor sa bage restrictia... Deja Prebet'ul s-a apucat de facut traverse pentru Simeria-Coslariu si cica o sa inceapa lucru din noiembrie .. nu de anul viitor .. acum pe mine nu ma incalezeste deloc afirmatia aceasta .Oricum multe dintre traversele de pe m800 nu au trecut testul de calitate la rezistenta(bun alea nu au fost puse in teren,dar cum se lucreaza in RO ma gandesc la cele care au fost montate),asa ca eu ma astept sa fie restrictii mult mai mari pe viitor.Ce zic eu acum nu e pe ghicite si sunt informatii destul de clasificate,pentru ca adevarul il stiu 2,3 ingineri din excutia tronsoanelor.. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Lun 26 Sept 2011, 17:29 | |
| Daca alte restrictii de pe M1000 au aparut si au disparut (s-au rezolvat problemele), aceasta de la km13+500 firul 1 e permanenta de ani buni. Ma gandeam chiar sa facem o petitie (o scrisoare ceva) prin care sa intrebam la minister care e soarta acestei restrictii (sunt planuri sa se faca ceva ?). S-a incercat, cum am mai zis, rectificarea, s-au schimbat si traversele de sub zonele exfoliate...in loc sa schimbe intreg cuponul...Pentru 100 de metri de sina care trebuie schimbata, toate trenurile (cu mici exceptii) reduc la 70 km/h de 4 ani (si nu e o linie necirculata....ci e CEA MAI CIRCULATA LINIE DIN ROMANIA)...chiar sunt curios cat costa doua cupoane de cate 120 de metri de sina UIC60 (la care, evident, se adauga manopera si celelalte lucrari)
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Lun 26 Sept 2011, 17:47, editata de 3 ori |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Lun 26 Sept 2011, 17:43 | |
| Petitia e cea mai buna varianta Dragos, am vazut ca primim raspuns la ele. |
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5543 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 27 Sept 2011, 12:17 | |
| |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5380 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 27 Sept 2011, 21:38 | |
| Trist ce se intampla. Nici cea mai circulata linie din RO (cum spunea cineva mai sus) si probabil si cea mai profitabila nu se intretine asa cum ar trebui. Nu mai zic de lucrurile banale gen sa vopsesti gardurile din gara, sa inlocuiesti scaunele distruse cu unele mai durabile, sa cureti gara de maidanezi si sa pui un neon in pasajul subteran ca sa nu fie bezna (ex: gara Peris) |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier 28 Sept 2011, 07:47 | |
| deja majoritatea trenurilor calatori de rang inalt au viteza scazuta la 120km/h,au mai ramas cateva rapide la 140 si acolo pe portiuni mici.Din pacate vine iarna si nu se intervine deloc la infrastructura,totul este o bataie de joc in tara asta!!daca nu iese spaga nu se face nimic |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5380 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier 28 Sept 2011, 20:56 | |
| " asigurarea unei viteze de 160km/h pt trenurile de calatori si 120km/h pt trenurile de marfa " |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 30 Sept 2011, 18:32 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- deja majoritatea trenurilor calatori de rang inalt au viteza scazuta la 120km/h,au mai ramas cateva rapide la 140 si acolo pe portiuni mici.Din pacate vine iarna si nu se intervine deloc la infrastructura,totul este o bataie de joc in tara asta!!daca nu iese spaga nu se face nimic
De la bun inceput doar R-urile si IC-urile au avut 140 - si, din cate stiu, situatia este aceiasi si astazi - toate trenurile R si IC cu garnitura si locomotiva apte de 140 merg cu 140. Nu este 'pe portiuni mici' ci pe aceleasi portiuni pe care celelalte trenuri merg cu 120. Cel putin asa vad in toate documentele pe care le am. Cu 160 nu s-a circulat din multiple motive, semnalizarea si dispecerizarea fiind invocate in principal. Faptul ca majoritatea trenurilor de rang A circula cu maximum 120 e datorat unui cumul de factori, dispecerizarea fiind motivul principal (este MULT mai usor sa coordonezi trenuri de 60 cu trenuri de 120 decat cu trenuri de 140), lipsa materialului rulant apt fiind motivul secundar (se dau uneori chiar A-uri cu masina apta de 100 pe M1000!). Pe M1000 s-a intervenit in mod regulat in anii trecuti, restrictiile aparand si disparand. Se va interveni si anul acesta, nu stiu exact cand, dar sigur se va face, existand un contract de mentenanta (nu e vorba de nicio spaga). Nu e vorba de bataie de joc, e vorba de o linie circulata intens cu masini grele (CoCo-uri peste aparate de cale care au fost puternic solicitate timp de 3 ani, cat timp se folosea racordul prin Mogosoaia pentru M800). Nu stiu de ce nu se inlocuieste cuponul respectiv - este posibil sa fie o disputa intre CFR infra si cei care au reabilitat M800 (contractul prevedea readucerea la parametri originali ai liniilor folosite ca alternative pe perioada inchiderilor pe M800). Soma nu e romaneasca si nu are cum sa fie - nu a existat niciodata un producator de sina CF pentru profile de ecartament normal in Romania. A existat o incercare, la Calarasi, dar a esuat lamentabil. |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 30 Sept 2011, 20:56 | |
| am mers cu rapidul 831 de curand pana la Predeal,a mers cam tot drumu pana la Ploiesti cu 117-118,intre Buftea si Peris ia dat putin 136 in rest pana in 120.Dupa Ploiesti pana in Floresti Prahova tot asa,118 iar dupa Floresti Prahova a scazut la 107-109.Despre care 140 vorbim?a fost odata ca niciodata......... |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 30 Sept 2011, 21:17 | |
| Ideea de la care a plecat acest capitol al discutiei este ca toate restrictiile au aparut si au disparut fara a se inlocui vreun cupon de sina. S-au reabilitat joante si inimi de macazuri, s-au corectat geometrii de terasamente dar la Buciumeni linia e "mancata" pe cativa metri si trebuie inlocuita. Asta e problema. Nu merge cu sudura, nu merge cu polizare...trebuie inlocuite 2 cupoane de 120 de metri si se rezolva restrictia care dureaza de ani buni.
Chiar asa costisitoare trebuie sa fie interventia aia vs mentinerea restrictiei ani la rand ?
De altfel, pe acelasi fir 1, si dupa Buciumeni pana in Buftea cap Y mai sunt exfolieri dar putine ca numar pe distanta asa scurta cum e la Buciumeni.
Ar fi interesant de aflat data exacta cand a fost introdusa aceasta restrictie pe firul 1 al M1000 de la km 13+500 |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 30 Sept 2011, 21:23 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- am mers cu rapidul 831 de curand pana la Predeal,a mers cam tot drumu pana la Ploiesti cu 117-118,intre Buftea si Peris ia dat putin 136 in rest pana in 120.Dupa Ploiesti pana in Floresti Prahova tot asa,118 iar dupa Floresti Prahova a scazut la 107-109.Despre care 140 vorbim?a fost odata ca niciodata.........
E mai degraba o chestie de dispecerizare si control al traficului, nu de posibilitatea sinei de a permite 140 (minus anumite schimbatoare de cale care s-au tocit - multumita si Apcarom pentru calitatea EXCELENTA a productiei si intretinerii cu mult zel si spor a CFR). Cand am fost in Romania (in August a.c.) am mers destul de mult pe Bucuresti - Ploiesti - Brasov si v.v.. Am observat comportamente diferite intre trenuri (acelasi tren, in 2 zile diferite, a circulat cu 120 v.max. si 140 v.max), si am intrebat cunostiinte din regulator. Se pare ca au probleme in a intercala trenuri de 140 cu marfare de v.max. 40 (exista si de-astea - si de la GFR si de la CFR). Trasele sunt facute cu timpi foarte, foarte largi, incat orice sa fie realizabil. Spun asta, desigur, fara sa fi vazut cu ochii mei vreun o.c. pentru vreun tren. P.S. De la Floresti pana la Campina 110 e v.max. prevazuta in planurile de R.K. din 2000-2001, la atat s-a facut, asa ca e normal sa scada viteza pe-acolo. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 30 Sept 2011, 21:29 | |
| Cum intre Floresti si Campina vom circula cu 110 maxim?Pai daca nici aici unde e drept nu mergem cu 160 unde mai mergem? |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 30 Sept 2011, 21:38 | |
| in concluzie pe M 1000 nu o sa circulam in urmatorii zeci de ani cam deloc cu 160.Inca o chestie prosteasca la CFR la M 1000:nu inteleg de ce nu taie plopii aia de langa linie intre Buftea,Peris,Scrovistea vara dupa o furtuna puternica mereu apar defectiuni la catenara,crengi rupte care atarna pe fir si blocheaza circulatia.P.S de ce este viteza de 110 de la Floresti prahova pana la pod Bobolia?linia e buna fara curbe |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 30 Sept 2011, 21:40 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- in concluzie pe M 1000 nu o sa circulam in urmatorii zeci de ani cam deloc cu 160.Inca o chestie prosteasca la CFR la M 1000:nu inteleg de ce nu taie plopii aia de langa linie intre Buftea,Peris,Scrovistea vara dupa o furtuna puternica mereu apar defectiuni la catenara,crengi rupte care atarna pe fir si blocheaza circulatia.P.S de ce este viteza de 110 de la Floresti prahova pana la pod Bobolia?linia e buna fara curbe
Probabil din acelasi motiv pentru care exista restrictie de 70 pe firul 1 intre Crivina si Prahova (si a existat la Branesti cea de 100)...serpuiri de linie... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest | |
| |
| | | | 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |