Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest

In jos 
+67
Katalyn
Ciprian
NIKU24
alex1987
mariushal
Capsuneanu
@ndrey
allred
Wadan
bostanescu 2
mishu88
NicuS
ravers75
baiazid
Katalin4653
ANDU2100HP
Luna
Kriszti219
EuroNight
Radu
srazvi
George33
nenuandrei
manuela
iuli.hard
kristi kkk
razvan - trenuri
060-EA078
Laur
Dr2005
AndiCFR
Teodor
mihai-calin
Stere Serban
lovekomotive
Nesebar
mihaiuc
AlexD
alliens
bostanesku gigel
DUAL
IonutChircu
rizelgeorgel2004
nokia2010
Nk11
redeme
riciu
tuborgtnp
popovici
Razvan Tudor
Cobra
cortexedge
TVlad
IonutCFR2009
ATM
Adrian78
Vitosa
decward
bostanescu gigel
cont dezactivat .
Semaca
DPS
mardaryroby
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
Vlad
KQQ
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 21 ... 31  Urmatorul
AutorMesaj
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeDum 25 Sept 2011, 14:48

DUAL a scris:
Pozeaza te rog si producatorul sinei Smile .. ca eu nu cred ca e facuta in Romania.

Din ce stiu, sina folosita pe coridorul 4 romanesc, zonele reabilitate, e adusa din import. Din pacate am omis sa pozez si producatorul, singura poza pe care o am este asta:

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Img1452vu

Alarmant este ca desi una din calitatile prinderii elastice Vossloh este faptul ca permite montarea/demontarea rapida a sinei, nu s-a inlocuit acel cupon, preferandu-se mentinerea restrictiei ani la rand. Pentru a incheia intr-o nota vesela, va prezint un alt pasionat feroviar, aflat in zona:

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Img1463o
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeDum 25 Sept 2011, 23:00

Pai tocmai asta ziceam si eu ,ca fac lucrurile ca in Romania .. acum daca lucrarea e in garantie e partea a 2'a ,dar e mai usor sa bage restrictia...
Deja Prebet'ul s-a apucat de facut traverse pentru Simeria-Coslariu si cica o sa inceapa lucru din noiembrie .. nu de anul viitor .. acum pe mine nu ma incalezeste deloc
afirmatia aceasta Smile.Oricum multe dintre traversele de pe m800 nu au trecut testul de calitate la rezistenta(bun alea nu au fost puse in teren,dar cum se lucreaza in RO
ma gandesc la cele care au fost montate),asa ca eu ma astept sa fie restrictii mult mai mari pe viitor.Ce zic eu acum nu e pe ghicite si sunt informatii destul de clasificate,pentru ca adevarul il stiu 2,3 ingineri din excutia tronsoanelor..
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeLun 26 Sept 2011, 17:29

Daca alte restrictii de pe M1000 au aparut si au disparut (s-au rezolvat problemele), aceasta de la km13+500 firul 1 e permanenta de ani buni. Ma gandeam chiar sa facem o petitie (o scrisoare ceva) prin care sa intrebam la minister care e soarta acestei restrictii (sunt planuri sa se faca ceva ?). S-a incercat, cum am mai zis, rectificarea, s-au schimbat si traversele de sub zonele exfoliate...in loc sa schimbe intreg cuponul...Pentru 100 de metri de sina care trebuie schimbata, toate trenurile (cu mici exceptii) reduc la 70 km/h de 4 ani (si nu e o linie necirculata....ci e CEA MAI CIRCULATA LINIE DIN ROMANIA)...chiar sunt curios cat costa doua cupoane de cate 120 de metri de sina UIC60 (la care, evident, se adauga manopera si celelalte lucrari)


Ultima editare efectuata de catre Dragos in Lun 26 Sept 2011, 17:47, editata de 3 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeLun 26 Sept 2011, 17:43

Petitia e cea mai buna varianta Dragos, am vazut ca primim raspuns la ele.
Sus In jos
nokia2010




Numarul mesajelor : 369
Varsta : 41
Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România
Reputatie : 5543
Data de inscriere : 28/10/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeMar 27 Sept 2011, 12:17

De acele restricţii?
Sus In jos
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5380
Data de inscriere : 28/12/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeMar 27 Sept 2011, 21:38

Trist ce se intampla.
Nici cea mai circulata linie din RO (cum spunea cineva mai sus) si probabil si cea mai profitabila nu se intretine asa cum ar trebui.
Nu mai zic de lucrurile banale gen sa vopsesti gardurile din gara, sa inlocuiesti scaunele distruse cu unele mai durabile, sa cureti gara de maidanezi si sa pui un neon in pasajul subteran ca sa nu fie bezna (ex: gara Peris)
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 5121
Data de inscriere : 09/08/2011

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeMier 28 Sept 2011, 07:47

deja majoritatea trenurilor calatori de rang inalt au viteza scazuta la 120km/h,au mai ramas cateva rapide la 140 si acolo pe portiuni mici.Din pacate vine iarna si nu se intervine deloc la infrastructura,totul este o bataie de joc in tara asta!!daca nu iese spaga nu se face nimic
Sus In jos
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5380
Data de inscriere : 28/12/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeMier 28 Sept 2011, 20:56

" asigurarea unei viteze de 160km/h pt trenurile de calatori si 120km/h pt trenurile de marfa " Laughing
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeVin 30 Sept 2011, 18:32

bostanesku gigel a scris:
deja majoritatea trenurilor calatori de rang inalt au viteza scazuta la 120km/h,au mai ramas cateva rapide la 140 si acolo pe portiuni mici.Din pacate vine iarna si nu se intervine deloc la infrastructura,totul este o bataie de joc in tara asta!!daca nu iese spaga nu se face nimic

De la bun inceput doar R-urile si IC-urile au avut 140 - si, din cate stiu, situatia este aceiasi si astazi - toate trenurile R si IC cu garnitura si locomotiva apte de 140 merg cu 140. Nu este 'pe portiuni mici' ci pe aceleasi portiuni pe care celelalte trenuri merg cu 120. Cel putin asa vad in toate documentele pe care le am. Cu 160 nu s-a circulat din multiple motive, semnalizarea si dispecerizarea fiind invocate in principal.

Faptul ca majoritatea trenurilor de rang A circula cu maximum 120 e datorat unui cumul de factori, dispecerizarea fiind motivul principal (este MULT mai usor sa coordonezi trenuri de 60 cu trenuri de 120 decat cu trenuri de 140), lipsa materialului rulant apt fiind motivul secundar (se dau uneori chiar A-uri cu masina apta de 100 pe M1000!).

Pe M1000 s-a intervenit in mod regulat in anii trecuti, restrictiile aparand si disparand. Se va interveni si anul acesta, nu stiu exact cand, dar sigur se va face, existand un contract de mentenanta (nu e vorba de nicio spaga).

Nu e vorba de bataie de joc, e vorba de o linie circulata intens cu masini grele (CoCo-uri peste aparate de cale care au fost puternic solicitate timp de 3 ani, cat timp se folosea racordul prin Mogosoaia pentru M800). Nu stiu de ce nu se inlocuieste cuponul respectiv - este posibil sa fie o disputa intre CFR infra si cei care au reabilitat M800 (contractul prevedea readucerea la parametri originali ai liniilor folosite ca alternative pe perioada inchiderilor pe M800).

Soma nu e romaneasca si nu are cum sa fie - nu a existat niciodata un producator de sina CF pentru profile de ecartament normal in Romania. A existat o incercare, la Calarasi, dar a esuat lamentabil.
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 5121
Data de inscriere : 09/08/2011

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeVin 30 Sept 2011, 20:56

am mers cu rapidul 831 de curand pana la Predeal,a mers cam tot drumu pana la Ploiesti cu 117-118,intre Buftea si Peris ia dat putin 136 in rest pana in 120.Dupa Ploiesti pana in Floresti Prahova tot asa,118 iar dupa Floresti Prahova a scazut la 107-109.Despre care 140 vorbim?a fost odata ca niciodata.........
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeVin 30 Sept 2011, 21:17

Ideea de la care a plecat acest capitol al discutiei este ca toate restrictiile au aparut si au disparut fara a se inlocui vreun cupon de sina. S-au reabilitat joante si inimi de macazuri, s-au corectat geometrii de terasamente dar la Buciumeni linia e "mancata" pe cativa metri si trebuie inlocuita. Asta e problema. Nu merge cu sudura, nu merge cu polizare...trebuie inlocuite 2 cupoane de 120 de metri si se rezolva restrictia care dureaza de ani buni.

Chiar asa costisitoare trebuie sa fie interventia aia vs mentinerea restrictiei ani la rand ?

De altfel, pe acelasi fir 1, si dupa Buciumeni pana in Buftea cap Y mai sunt exfolieri dar putine ca numar pe distanta asa scurta cum e la Buciumeni.

Ar fi interesant de aflat data exacta cand a fost introdusa aceasta restrictie pe firul 1 al M1000 de la km 13+500
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeVin 30 Sept 2011, 21:23

bostanesku gigel a scris:
am mers cu rapidul 831 de curand pana la Predeal,a mers cam tot drumu pana la Ploiesti cu 117-118,intre Buftea si Peris ia dat putin 136 in rest pana in 120.Dupa Ploiesti pana in Floresti Prahova tot asa,118 iar dupa Floresti Prahova a scazut la 107-109.Despre care 140 vorbim?a fost odata ca niciodata.........

E mai degraba o chestie de dispecerizare si control al traficului, nu de posibilitatea sinei de a permite 140 (minus anumite schimbatoare de cale care s-au tocit - multumita si Apcarom pentru calitatea EXCELENTA a productiei si intretinerii cu mult zel si spor a CFR).

Cand am fost in Romania (in August a.c.) am mers destul de mult pe Bucuresti - Ploiesti - Brasov si v.v.. Am observat comportamente diferite intre trenuri (acelasi tren, in 2 zile diferite, a circulat cu 120 v.max. si 140 v.max), si am intrebat cunostiinte din regulator. Se pare ca au probleme in a intercala trenuri de 140 cu marfare de v.max. 40 (exista si de-astea - si de la GFR si de la CFR). Trasele sunt facute cu timpi foarte, foarte largi, incat orice sa fie realizabil. Spun asta, desigur, fara sa fi vazut cu ochii mei vreun o.c. pentru vreun tren.

P.S. De la Floresti pana la Campina 110 e v.max. prevazuta in planurile de R.K. din 2000-2001, la atat s-a facut, asa ca e normal sa scada viteza pe-acolo.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeVin 30 Sept 2011, 21:29

Cum intre Floresti si Campina vom circula cu 110 maxim?Pai daca nici aici unde e drept nu mergem cu 160 unde mai mergem?
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 5121
Data de inscriere : 09/08/2011

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeVin 30 Sept 2011, 21:38

in concluzie pe M 1000 nu o sa circulam in urmatorii zeci de ani cam deloc cu 160.Inca o chestie prosteasca la CFR la M 1000:nu inteleg de ce nu taie plopii aia de langa linie intre Buftea,Peris,Scrovistea vara dupa o furtuna puternica mereu apar defectiuni la catenara,crengi rupte care atarna pe fir si blocheaza circulatia.P.S de ce este viteza de 110 de la Floresti prahova pana la pod Bobolia?linia e buna fara curbe
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitimeVin 30 Sept 2011, 21:40

bostanesku gigel a scris:
in concluzie pe M 1000 nu o sa circulam in urmatorii zeci de ani cam deloc cu 160.Inca o chestie prosteasca la CFR la M 1000:nu inteleg de ce nu taie plopii aia de langa linie intre Buftea,Peris,Scrovistea vara dupa o furtuna puternica mereu apar defectiuni la catenara,crengi rupte care atarna pe fir si blocheaza circulatia.P.S de ce este viteza de 110 de la Floresti prahova pana la pod Bobolia?linia e buna fara curbe

Probabil din acelasi motiv pentru care exista restrictie de 70 pe firul 1 intre Crivina si Prahova (si a existat la Branesti cea de 100)...serpuiri de linie...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Continut sponsorizat





1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest   1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest
Sus 
Pagina 11 din 31Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 21 ... 31  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Trenuri Gara Ploiesti Sud, Depoul Ploiesti si Gara Ploiesti Vest
» IR 14038/14039 Brasov-Ploiesti Vest-Bucuresti Baneasa-Constanta (RT)
» Locomotive clasa 47 (Vol. I)
» Calea ferata Ploiesti Nord- Ploiesti Crang

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-
Mergi direct la: