Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin Mar 23, 2012 2:12 pm
AlexD a scris:
Singura magistrala in tara unde se circula cu 120km/h la Regio e M800 pe M300 se circula numai cu 100km/h.
Pacat, vagoanele 21-80 de clasa 2 ale lui 5009/5010 sunt apte 160 iar cel de clasa 1 apt de 140, deci ar merge la 140...sau macar 120....caci de la Ploiesti Sud in sus e vai si amar...
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin Mar 23, 2012 2:22 pm
Nu avem ce face astea sunt normativele, trebuie sa se faca o diferenta intre R, IR, IC pe tronsoanele unde se poate ma refer aici le M1000/M800/M300, in alte parti circula toate cu 70-80-90-100km/h .
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin Mar 23, 2012 2:31 pm
Cam aiurea, caci diferenta oricum e data de opririle dese ale unui regio. Ma gandeam cam ce timp ar fi avut un regio pe Ploiesti - Bucuresti cu oprire in toate statiile si haltele dar cu viteza maxima de 140 (acolo unde distanta intre opriri ar fi permis atingerea acestei viteze, de ex Peris - Dirza 9 km). Ca idee, daca se mai si defecteaza o masina etc, ajungi sa faci 100 de km in 3 ore, cum am facut eu zilele trecute Nu acuz dar cu un Vmax mai mare de 100, acolo unde se poate evident, poate alta era treaba, mai ales ca multe abatute pana in Ploiesti se fac cu 80 km/h (5025 face 1h17m).
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin Mar 23, 2012 2:45 pm
AlexD a scris:
Singura magistrala in tara unde se circula cu 120km/h la Regio e M800 pe M300 se circula numai cu 100km/h. Avem asa, directiva de 'sus' ca sa lamurim problema.
M1000/M300. R Vmax 100km/h, IR/IC Vmax 140km/h.
M800. R Vmax 120km/h, IR Vmax 140km/h si in viitorul apropiat IC Vmax 160km/h daca o sa mai tina linia.
Daca privesti o pagina mai in urma am postat din livret trei trenuri regio pe M1000 ce merg cu 120 km/h
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Joi Mar 29, 2012 1:49 am
...si asta e o chestie foarte ciudata, pentru ca toate cele 3 trenuri indicate sunt curse Bucuresti-Ploiesti sau retur; nici unul din ele nu merge mai departe de Ploiesti. ...oare de ce tocmai cursele astea scurte, unde 5 minute in plus sau in minus nu fac mare diferenta, or fi fost permise la 120 la ora? iar celelalte de lung parcurs, Marasestiul, Brasovul, merg cu 100 in continuare? ...oare pentru ca-s trenuri folosite de personalul CFR?
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier Apr 11, 2012 6:48 pm
George33 a scris:
Dublarea C IV e o prostie. Sigur, deliram...va rog dati-mi un raspuns la intrebarea de mai sus, daca stiti!
Nu chiar , ba deloc ! In primul rand ca dublarea coridorului 4 va fi partiala si nu totala dar (oups!) fie ca-ti convine sau nu , si intre Bucuresti si Brasov sau mai ales intre Bucuresti si Brasov... Asta daca folosim termenul de dublare partial in alt sens decat cel prin care se mai monteaza o linie-doua chiar langa cea existenta...Adica exact pe cea mai aglomerata cale ferata din Romania si care in cca 10 ani s-ar putea sa dea pe-afara datorita dezvoltarii portului Constanta dar si datorita ...turismului care va cere tot mai multe trenurile locale si dese , atat de dese incat nici un ERTMS din lumea asta nu va mai face fata pe aceasta linie... Pai tu ce-ai vrea sa se dubleze , coridorul 9 cel inca fara upgrade de 160-200 sau vreo linie obscura ??!! Plus de asta Intre Brasov si Bucuresti se dezvolta cea mai mare aglomeratie urbana din tara , cca 20% din populatia tarii iar oamenii nu numai ca sunt multi dar sunt si mai putini saraci decat in alte zone ale tarii...
Iata aici http://www.finmedia.ro/conferences/conferintele//the_danube//ed1//prezentari//Jean%20Nicolaos.ppt#397,21,Slide 21 un document interesant in care se arata printre altele , cam pe unde ar trece HSR in Romania (nu-i batut in cuie insa asa va fi sigur dupa mine) dar si peste cate zeci de ani (30 zic ei) vom ajunge si noi la nivelul Germaniei de acum , bineinteles cu exceptii mai mari sau mai mici...
De notat este faptul ca se gandesc la destul de multe upgrade de 200 km/h aici vorbind de C9 dar si de liniile care duc la Galati plus Craiova plus Oradea...
Nu trebuie sa va entuziasmati insa prea mult privind acele harti si citind acele ,,previziuni'' ca timpi de realizare destul de fanteziste din punctul meu de vedere, trebuie tinut cont de faptul ca daca ne luam dupa precedentul document de acest tip , trebuia ca pana in 2013 sa avem deja terminat intreg C4 si cand colo el se mai prelungeste 10 ani...
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier Apr 11, 2012 10:35 pm
Nu o sa dea afara fara finalizarea Brasov-Curtici , si daca aveam infrastructura mai buna si ungurii aveau legatura din granita noastra in granita slovaca,poate scoteam trafic spre orasele central nordice ale europei precum Berlinul,Copenhaga,pentru care vaporu face un ocol destul de mare. Cum unguru n-are interese iar romanu daca nu fura ceva din afacerea asta nu-l intreseaza oare cine si-ar putea bate capul cu asa ceva ?Coridorul IX putea fi deplasat mai spre interior spre tarile membre UE,pentru ca eu nu vad Ucraina in UE prea curand.
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier Apr 11, 2012 10:46 pm
DUAL a scris:
Coridorul IX putea fi deplasat mai spre interior spre tarile membre UE,pentru ca eu nu vad Ucraina in UE prea curand.
In minimum 10 ani de acum incolo Ucraina intra in UE , Turcia peste 20 . Peste 10 ani vor fi trenuri Bucuresti-Brasov din 15' in 15' si mai sunt si marfarele deci linia sigur devine saturata cu toate tehnologia ei , de acea trebuie linie dedicata HSR pe care sa circule si IC/EC pe langa trenuri de mare viteza iar IR , R si altele sa ramana pe M300 .
Ultima editare efectuata de catre popovici in Mier Apr 11, 2012 10:52 pm, editata de 1 ori
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier Apr 11, 2012 10:51 pm
popovici a scris:
DUAL a scris:
Coridorul IX putea fi deplasat mai spre interior spre tarile membre UE,pentru ca eu nu vad Ucraina in UE prea curand.
In minimum 10 ani de acum incolo Ucraina intra in UE , Turcia peste minimum 20 .
Sper sa se auda acolo sus la Doamne Doamne,dar eu vad Ucraina cu fata spre Rusia mai mult decat UE.In cel mai fericit caz Ucraina a fost si va ramane zona "tampon"
George33
Numarul mesajelor : 82 Reputatie : 5353 Data de inscriere : 20/06/2010
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier Apr 11, 2012 11:09 pm
Asa sa fie! Dar de ce sa nu avem HSR care sa acopere Pitesti, Sibiu, Alba-Iulia, Cluj si Oradea? Nu e mai bine decat sa dublam C 300, care leaga in conditii bune (in contextul viitoarei reabilitari complete) Bucurestiul de Brasov - Sighisoara - Deva - Arad? Asa, ne alegem cu o ruta feroviara in plus (in principiu, separata de ce avem acum).
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier Apr 11, 2012 11:54 pm
George33 a scris:
Asa sa fie! Dar de ce sa nu avem HSR care sa acopere Pitesti, Sibiu, Alba-Iulia, Cluj si Oradea? Nu e mai bine decat sa dublam C 300, care leaga in conditii bune (in contextul viitoarei reabilitari complete) Bucurestiul de Brasov - Sighisoara - Deva - Arad? Asa, ne alegem cu o ruta feroviara in plus (in principiu, separata de ce avem acum).
Pentru ca HSR este foarte scumpa pentru Romania , mai mult un vis daca UE nu se implica (se va implica pe viitor pentru ca in prezent nu prea da bani pentru asa ceva iar daca ajuta da sume mici) iar UE se implica pe rute care justifica investitia . O ruta precum Constanta-Bucuresti-Ploiesti-Brasov-Sibiu-Deva-Timisoara-Arad suna mai bine in acest moment decat orice altceva , fa doar un calcul al aglomeratiilor urbane sau polilor de crestere pe care ii atinge si vezi unde ajungi cu suma . Pitestiul pentru mine are doar o importanta industriala deci nu este pentru HSR , Sibiul este deja in ruta HSR iar spre Cluj si Oradea se doreste 200km/h deci arhisuficient pentru traficul viitor . In afara importantei economice , s-a luat in considerare aceasta ruta HSR prin Brasov si datorita pozitiei centrale , a coordonarii si a jonctiunii cu alte magistrale importante . Daca vrei sa ajungi la Cluj sau Oradea nu trebuie musai sa ai HSR tot drumul pana acolo , daca ai HSR macar pana la Brasov , Cluj sau Timisoara si de-acolo 120-160 si chiar 200 totul este perfect .
Rezumand , mare parte din coridorul 4 romanesc este precum westabahnul austriac iar austriecii au pus HSR exact pe langa westbahn adica pe langa cea mai importanta linie din tara si asa trebuie sa facem si noi ...In Olanda si Belgia se intampla acelasi fenomen... Si ungurii vor avea prima linie HSR intre Budapesta si granita spre Viena desi au deja linie buna de 160 tot intre aceste doua localitati iar legarea spre est este si ea posibila pentru ca linia este importanta si are perspective de creste a traficului de calatori in anii ce urmeaza . Pe scurt , treaba sta in felul urmator ca si calcul de rentabilitate raport costuri-viteza : unde ai deja linie de 160 aglomerata merge una de 250-300 pe langa , dar unde ai una de 200 cu trafic normal ar fi o prostie sa investesti in HSR langa... Plus de asta , sa nu uitam ca linia clasica atinge multe localitati deci trafic local la greu pe cand linia HSR deserveste doar orase importante si doar in anumite cazuri suporta transport de marfa...
mihai-calin
Numarul mesajelor : 30 Reputatie : 5344 Data de inscriere : 14/05/2010
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar Mai 01, 2012 11:36 am
Sâmbată - 28 aprilie 2012 a fost o zi superbă, numai bună de plimbări în natură. Împreună cu mishu88 am plecat la drum pe un traseu de bicicletă, alegând un drum de pământ ce însoţeşte Magistrala CFR 1000 de la Prahova până la Chitila. A fost o aventură plăcută! În cei aproximativ 20km pedalaţi*, am putut admira peisaje frumoase, păduri, ape curgătoare şi trenuri rapide. *eu m-am oprit din pedalat la Periş În continuare vă invit să urmariţi câteva cadre cu trenuri din fiecare zonă prin care am trecut.
1.
2.
3.
mihai-calin
Numarul mesajelor : 30 Reputatie : 5344 Data de inscriere : 14/05/2010
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar Mai 01, 2012 6:58 pm
In data de 28 aprilie, trenul Regio 5005 a petrecut mai bine de o ora in Gara Crivina dupa ce disjunctorul locomotivei 41-892 s-a defectat. Remorcarea s-a realizat cu ajutorul locomotivei 45-397, venita din Gara Chitila.
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin Mai 18, 2012 12:20 pm
sau apucat de burat intre Chitila si Buftea.Poate schimba si cuponul ala cu gropi in sina
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Lun Mai 21, 2012 10:56 pm
bostanescu gigel a scris:
sau apucat de burat intre Chitila si Buftea.Poate schimba si cuponul ala cu gropi in sina
Intre Chitila si Buciumeni nu e nimic burat, poate bureaza la Buftea cap X sub pasarela in lucru. Restrictia de acolo a disparut. La Buciumeni de asemenea a disparut inca de anul trecut restrictia, au incarcat cu sudura si au polizat in zonele exfoliate de pe fir 1, nici urma de schimbat intreg cuponul. Azi au dat in functiune noile semnale de parcurs de la pasarela de langa zona neutra (daca stie cineva de ce le-au separat pe catarge dedicate pentru fiecare sens ?) Cred ca verdele de la intrare in Chitila cap X se poate comanda a se propaga (de la Bucuresti Nord ?) pana la Buciumeni, cu noua semnalizare.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest