| 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest | |
|
+67Katalyn Ciprian NIKU24 alex1987 mariushal Capsuneanu @ndrey allred Wadan bostanescu 2 mishu88 NicuS ravers75 baiazid Katalin4653 ANDU2100HP Luna Kriszti219 EuroNight Radu srazvi George33 nenuandrei manuela iuli.hard kristi kkk razvan - trenuri 060-EA078 Laur Dr2005 AndiCFR Teodor mihai-calin Stere Serban lovekomotive Nesebar mihaiuc AlexD alliens bostanesku gigel DUAL IonutChircu rizelgeorgel2004 nokia2010 Nk11 redeme riciu tuborgtnp popovici Razvan Tudor Cobra cortexedge TVlad IonutCFR2009 ATM Adrian78 Vitosa decward bostanescu gigel cont dezactivat . Semaca DPS mardaryroby Ionutz COSTACHE MIHAIL Vlad KQQ 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5262 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: salut Mar 31 Mai - 22:04 | |
| evident ca nu e normal ca un tren de marfa, sa aiba prioritate.dar daca trenul nu intarzie, nu e nicio suparare. |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Dum 5 Iun - 20:31 | |
| Chitila peste T.D.J 28/30 9+875-9+925 cu 15 Chitila Buftea 13+550-13+600 cu 70 firul 1 Peris Crivina 35+300-35+350 cu 70 firul 2
|
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier 8 Iun - 19:34 | |
| O mica comparatie Romania - Austria la capitolul coridor european. Cum arata un mers de tren regio (personal) pe tronsonul Viena-St Polten (60km) , viteza maxima a trenurilor de rang superior este 140 km/h iar a trenurilor de tip regional este 120km/h Route Wien Westbahnhof-St Polten train R 2002 Wien Westbahnhof 04:51 Wien Penzing 04:54 04:55 Wien Hütteldorf 04:58 04:59 Purkersdorf b.Wien Zentrum 05:05 05:05 Tullnerbach-Pressbaum 05:11 05:12 Eichgraben-Altlengbach 05:20 05:21 Maria Anzbach 05:25 05:25 Neulengbach Stadt 05:28 05:28 Neulengbach 05:30 05:31 Ollersbach 05:34 05:34 Kirchstetten b.Neulengbach 05:37 05:38 Böheimkirchen 05:42 05:43 Pottenbrunn 05:47 05:48 St.Pölten Hbf 05:54 Total numar statii intermediare: 14 Total durata parcurs : 1h03'
Ultima editare efectuata de catre popovici in Mier 8 Iun - 20:17, editata de 3 ori |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier 8 Iun - 19:45 | |
| Am ales acest tronson Viena - St.Polten pentru ca este asemanator ca si distanta cu tronsonul Bucuresti-Ploiesti Vest (59km) De precizat faptul ca timpii pentru rangurile de tren superior sunt aproape identici 41'-42' pentru Viena -St. Polten si 40'-41' pentru Bucuresti-Ploiesti Vest In schimb, CFR are urmatorii timpi la trenurile personal (regio) : 0 Bucuresti Nord 16:15 0:01 16:15 7 Depoul Buc. Triaj h 16:23 0:01 16:24 9 Chitila 16:27 0:01 16:28 17 Buftea 16:34 0:01 16:35 21 Dirza hc 16:40 0:01 16:41 30 Peris 16:48 0:01 16:49 35 Scrovistea hc 16:54 0:01 16:55 39 Crivina 16:59 0:01 17:00 44 Prahova 17:05 0:01 17:06 51 Brazi 17:13 0:07 17:20 56 Ploiesti Triaj hc 17:25 0:01 17:26 59 Ploiesti Vest 17:32 0:02 17:34 De precizat este faptul ca am ales cel mai bun timp pentru un tren de rang personal. Deci avem doar 10 statii intermediare, si un timp total de 1h17' din care scadem cele 6 minute in plus de stationare la Brazi, deci obtinem 1h11' cu 8' sub timpul scos de cei de la OBB, ceea ce nu este rau avand in vedere diferentele clare de material rulant folosit in cele doua cazuri si restrictiile de circulatie.
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier 8 Iun - 21:47 | |
| Un timp bun pt un tren personal (viitor regio) intre Faurei si Braila. Ex. P 8213 Constanta - Galati, pe tronsonul Faurei - Braila (60 km) timp realizat: 65 minute (7 opriri) viteza medie: 62 km/h sau P 9574 care scoate un timp de 69 minute (10 opriri) viteza medie: 60 km/h, intre Timisoara Nord - Lugoj |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier 8 Iun - 22:34 | |
| Și avem și IC-uri cu vit. medie comercială sub limita de 60 km/h! Cum ar fi IC 531 carea abia face 50 km/h! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier 8 Iun - 22:40 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Un timp bun pt un tren personal (viitor regio) intre Faurei si Braila.
Ex. P 8213 Constanta - Galati, pe tronsonul Faurei - Braila (60 km) timp realizat: 65 minute (7 opriri) viteza medie: 62 km/h sau P 9574 care scoate un timp de 69 minute (10 opriri) viteza medie: 60 km/h, intre Timisoara Nord - Lugoj Da, pe portiunea asta un tren de rang superior scotea o medie de peste 100 km/h. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier 8 Iun - 22:43 | |
| - redeme a scris:
- Și avem și IC-uri cu vit. medie comercială sub limita de 60 km/h! Cum ar fi IC 531 carea abia face 50 km/h!
Unele IC-uri sunt sustinute politic , CFR este nevoit sa duca cel putin un IC spre orasele importante, si de aici ciudatenia cu timpii, o sa-l lase cu siguranta si la urmatorul mers, mai rupe cateva oriri nesemnificative si ii mai ridica media, parca trebuie sa fie minimum 60 pentru IC dupa noile reglementari. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mier 8 Iun - 23:30 | |
| O propunere de tren regionalexpres (REX) pentru CFR din partea mea pentru noul mers din decembrie 2011 pe tronsonul Bucuresti - Brasov, sau cum poti sa scoti un timp de 2h55' cu o rama electrica viteza maxima 120 km/h, viteza medie 56.9 km/h 0 Bucuresti Nord 59 Ploiesti Vest 43' 66 Buda 50' 78 Floresti Prahova 59' 87 Bobolia h 66' 92 Cimpina 73' 97 Breaza hc 78' 100 Nistoresti hc 81' 103 Breaza Nord 84' 106 Comarnic 88' 111 Posada hc 93' 116 Valea Larga Hm 98' 119 Sinaia Sud hc 102' 121 Sinaia 107' 126 Poiana Tapului hc 113' 129 Busteni 117' 133 Azuga 122' 140 Predeal 132' 144 Tunelul Mare h 140' 150 Timisu de Sus Hm 150' 155 Timisu de Jos hc 158' 160 Dirste 166' 166 Brasov 175' Timp total estimat 2h55' |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Joi 9 Iun - 2:03 | |
| Bobolia poate sa dispara lejer din opriri, e cam statie-fantoma. Nici Nistoresti nu cred ca e foarte folosita, de cand s-a dus pe pustii gara. Cam la fel si pentru Posada. Dupa parerea mea, un Regio Express nu ar trebui sa le ia chiar pe toate-toate opririle la rand pe Ploiesti-Brasov, ci mai degraba una da, doua nu... In schimb, as zice o oprire in Buftea. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Joi 9 Iun - 11:30 | |
| - ATM a scris:
- Bobolia poate sa dispara lejer din opriri, e cam statie-fantoma.
Nici Nistoresti nu cred ca e foarte folosita, de cand s-a dus pe pustii gara. Cam la fel si pentru Posada. Dupa parerea mea, un Regio Express nu ar trebui sa le ia chiar pe toate-toate opririle la rand pe Ploiesti-Brasov, ci mai degraba una da, doua nu... In schimb, as zice o oprire in Buftea. Din pacate pentru REX sunt doar doua optiuni: a) pleaca din Bucuresti si opreste in toate statiile pana la Ploiesti dupa care nu mai opreste deloc pana la statia finala (intra Buftea in calcule) b) pleaca din Bucuresti circula fara oprire pana la Ploiesti iar de la Ploiesti opreste in fiecare statie pana la destinatie Ma rog, eu as duce REX-ul doar pana la Predeal, deoarece Brasov-ul este in Muntenia si ar trebui ca trenurile care leaga 2 regiuni sa fie IR si nu REX dar un coleg de pe forum in care am incredere ne-a precizat ca CFR lucreaza deja la mers, deci eu am gandit mersul acestui REX in functie de ce am auzit si eu... Si eu sunt de acord ca nu asa trebuie sa arate, sunt prea multe opriri pe Valea Prahovei dar pe Bucuresti-Ploiesti si chiar mai departe, pana la Campina l-as lasa fara oprire. Oricum, ce vroiam sa scot eu in evidenta este timpul de parcurs de doar 3h, sa-l vedem pe cel de la CFR si mai ales sa vedem ce material rulant va alege, pentru ca in cazul acesta in care sunt oriri destul de dese iti trebuie si o acceleratie si plecare rapida. In plus, in foarte multe statii am pus zero timpi de asteptare iar in statiile nesemnificative oprirea s-ar putea face optionala pe baza de buton. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Joi 9 Iun - 11:45 | |
| - popovici a scris:
- ATM a scris:
- Bobolia poate sa dispara lejer din opriri, e cam statie-fantoma.
Nici Nistoresti nu cred ca e foarte folosita, de cand s-a dus pe pustii gara. Cam la fel si pentru Posada. Dupa parerea mea, un Regio Express nu ar trebui sa le ia chiar pe toate-toate opririle la rand pe Ploiesti-Brasov, ci mai degraba una da, doua nu... In schimb, as zice o oprire in Buftea. . In plus, in foarte multe statii am pus zero timpi de asteptare iar in statiile nesemnificative oprirea s-ar putea face optionala pe baza de buton.
Asta cu oprirea optional cum e apasa calatorii butonul si se aprinde lampa in cabina mecanicului?Asta nu prea merge la tren pentru acolo trenurile circula dupa alta regula ca parere personala sunt multe statii si halte unde coboara doar personalul tehnic la schimbarile de ture aceele opriri ar putea fi scoase in restul zilei.. Sunt prea multe discutii in afara topicului se poate face un topic separat la "Discutii libere" |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Joi 9 Iun - 12:38 | |
| Oprirea optionala nu ajuta cu nimic, mai mut incurca. Un tren trebuie sa ajunga in statiile de pe traseu la ora prestabilita. Daca intarzie sau ajunge timpuriu incurca celelalte trenuri (mai ales pe linie simpla). Mecanicul trebuie sa respecte timpii de mers si cei de stationare indiferent daca se urca sau coboara cineva sau nu. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Joi 9 Iun - 13:17 | |
| - Vlad a scris:
- Oprirea optionala nu ajuta cu nimic, mai mut incurca.
Un tren trebuie sa ajunga in statiile de pe traseu la ora prestabilita. Daca intarzie sau ajunge timpuriu incurca celelalte trenuri (mai ales pe linie simpla). Mecanicul trebuie sa respecte timpii de mers si cei de stationare indiferent daca se urca sau coboara cineva sau nu. Pai el chiar respecta timpii de mers cu precizie, vorbim aici de doar doua sau trei statii optionale, sa nu generalizam, iar ceva mai sus am precizat faptul ca unele statii vor avea chiar zero minute stationare, asta inseamna doar cateva minute, sub un minut, el putand oricand recupera sau corecta timpii prin accelerare. Ce-ti spun eu aici are legatura cu materialul rulant, nu cu linia ! Evident ca daca se va introduce si un material rulant superior celui care circula acum, de genul Talent de exemplu, ce am spus eu poate fii pus in practica fara probleme, mai ales ca vorbim de un coridor european si o linie noua. Sistemul exista si da roade si in alte tari, nu am inventat eu roata la caruta ! |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Vin 10 Iun - 8:08 | |
| [quote="popovici"] - ATM a scris:
- B , deoarece Brasov-ul este in Muntenia si ar trebui ca trenurile care leaga 2 regiuni sa fie IR si nu REX dar un coleg de pe forum in care am incredere ne-a precizat ca CFR lucreaza deja la mers, deci eu am gandit mersul acestui REX in functie de ce am auzit si eu...
Ma scuzati chiar off topic Brasovul nu este in Muntenia, dar altceva vreau sa intreb: daca trnul nu e interregio nu mai poate trece de granita naturala (geografica) a unei zone pentru ca isi depaseste rangul. e aici Absurdistanul cumva? Pai ce facem o sa oprim trenurile la mimitele regionalelor sau a zonelor geografice: Daca e necesar un personal Ploiesti -Brasov (cu numele nou, pe sezonier) nu e posibil, sau trenurile de la Rimnicu Vilcea o sa le oprim la Riul Vadului ca odinioara, dincolo pe Jiu le limitam la Lainici, sau jos le limitam la Virciorova. De fapt e posibil orice la CFR |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest | |
| |
|
| |
| 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest | |
|