| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6559 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 03 Mai 2016, 19:14 | |
| Atunci e clar. Eu o sa cumpar bilet exact cum ajung in Timisoara mai exact 15.00 cam cu o ora aproape inainte sa plec in aceasta calatorie
|
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6558 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Mai 2016, 00:23 | |
| Pentru intarzierea trenurilor de calatori ce sanctiuni se dau, cui si in ce conditii? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Mai 2016, 01:25 | |
| Ce sancţiuni, cu ce bază legală? Că nu ştiu ca legea să prevadă sancţiuni. Cel mult operatorii de transport pot solicita în instanţă plata întârzierilor de cei vinovaţi. Dar asta nu are nicio treabă cu călătorii, care nu sunt despăgubiţi pentru traficul intern (şi situaţia asta e în multe ţări, inclusiv Germania). _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6558 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Mai 2016, 20:42 | |
| De aceea am intrebat ca nu am stiut daca se dau sau nu sanctiuni unor angajati. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Mai 2016, 22:45 | |
| Păi ce angajaţi să sancţionezi? Îl sancţionezi pe mecanic că e infrastructura proastă? _________________ :TTT:
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 05 Mai 2016, 01:22 | |
| - Dr2005 a scris:
- Păi ce angajaţi să sancţionezi? Îl sancţionezi pe mecanic că e infrastructura proastă?
Cred ca s-a referit la cei care din neglijenta provoaca diverse incidente, sau la firmele care depasesc inchiderile de linie aprobate.Si mecanicii nu sunt sanctionati daca intarzie fara motiv? |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6558 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 05 Mai 2016, 01:56 | |
| Nu ma refeream le intarzierile cauzate de starea infrastructurii, ci la cele care sunt cauzate de erori umane sau neglijenta. |
|
| |
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4531 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 05 Mai 2016, 13:01 | |
| Mai am si eu doua nelamuriri, sper ca ma puteti ajuta... 1. Stie cineva ceva despre necesitatea restrictiei de 30km/h intre Podu Olt si Vestem? Se preconizeaza inceperea lucrarilor de reparatie pentru eliminarea acesteia? 2. Care e motivul pentru existenta zonelor neutre? Ma gandesc ca vreo utilitate practica nu au... |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 05 Mai 2016, 13:20 | |
| - alex.barac.5 a scris:
- 2. Care e motivul pentru existenta zonelor neutre? Ma gandesc ca vreo utilitate practica nu au...
Daca n-ar avea utilitate nu ar exista. Orice linie electrica are capacitati, inductante si rezistente parzazite. Asta inseamna pierderi de energie pe traseu, pierderi care sunt proportianale cu impedantele mentionate anterior si cu lungimea firului conductor (vezi ecuatia liniilor electrice lungi). O alta idee de retinut este ca pe o sectie pe unde trec locomotive electrice acestea consuma curent electric din fir (de ordinul KA) fapt ce se traduce in inca o scadere a tensiunii pe traseu (din cauza neidealitatii conductorilor). Si pentru ca aceleasi locomotive electrice au nevoie de o tensiune minima la care sa functioneze, devine necesara asigurarea acestui prag prin instalarea de Zone Neutre. Si acestea nu sunt altceva decat puncte pe retea de unde alimentarea cu energie electrica vine de la o sursa "noua" care e capabila pentru inca cativa Km sa asigure tensiunea necesara. Fun fact: CFR utilizeaza curent alternativ trifazat si asta inseamna ca la fiecare Zona Neutra se schimba faza de alimentare. De asta e recomandat sa se deconecteze locomotiva cand trece prin ZN. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 05 Mai 2016, 19:13 | |
| Și poate cea mai practică și *testată pe teren* funcție a lor: dacă vine un rromales și reușește cumva să fure fir, închizi curentul pe toată secția, să zic, pe secția Făurei - Galați? Sau doar pe partea dintre Făurei și prima neutră, unde vei dirija trenurile alternativ de pe un fir pe altul? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 05 Mai 2016, 19:18 | |
| Se poate întrerupe curentul numai între 2 staţii dacă e nevoie şi numai pe un singur fir al liniei duble, după caz. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 05 Mai 2016, 23:13 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Și poate cea mai practică și *testată pe teren* funcție a lor: dacă vine un rromales și reușește cumva să fure fir
O astfel de închidere este procedurală... că reţeaua se leagă la pământ, de fapt se pune la pământ de-a binelea. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 05 Mai 2016, 23:18 | |
| Adica pentru furat se pune la pamint reteaua si din punct de vedere fizic dar si al fizicii, fara prea multe instructii, proceduri si protocoale minca-ti-as peleul tau, si intr-un caz de urgenta se striga de la unul la altul si se asteapta aprobari sau decizii.
Daca n-ar fi de plins ar fi de ris dar e de vai si-amar de fapt. |
|
| |
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4531 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 06 Mai 2016, 16:48 | |
| Deci practic zona neutra reprezinta de fapt trecerea de la o sursa de alimentare a firului de contact la alta. Lungimea unei zone neutre este standardizata, sau poate varia? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 06 Mai 2016, 22:22 | |
| - alex.barac.5 a scris:
- Deci practic zona neutra reprezinta de fapt trecerea de la o sursa de alimentare a firului de contact la alta. Lungimea unei zone neutre este standardizata, sau poate varia?
Minim 40 de metri .. http://www.forumtrenuri.com/t1933-zone-neutre |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|