Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+95
nelucozac
teoiasi
neluadi
Vlad
StefanD_
Norbi
Sabik
Traveller
TonyGFR
DB Robert
Bobby_TM
ALEXCFR
florin94
cristi ar
alliens
mariuscfrbucuresti
Ryan Anderson
Ghioca Bogdan
theblackstigx
raulberian
celmaifidel
LascuB_1980
Spartan1948
rich1974
CristyanC
marius_catalin84
get.
johnsmoke
tzifrea
miguel1975
alex_trs
ldh80
bubu
bobi
rizelgeorgel2004
AeroX
cardinal
riciu
Razvan Tudor
lapsanszkitamas
DAS 2011
Luna
AndiCFR
TonyCFR
KQQ
TudorVD
Luca tgv
Vale
razvan - trenuri
COSTACHE MIHAIL
DPS
spiderpc
vatmanul
Dionis
apmatei
DUAL
marius664
alex.barac.5
92Dragos
AndreiSV
LanceR
Adirmvl
enstendhal
EA025
Elful
mihaitzateo
Laur
Andrey_tm
frank81
Adrian78
@ndrey
mureseanu_976
vanchorusebulgaria
Jhonyla
cfr500
user dezactivat...
lifetec
daniel_c
cristy79
kristi kkk
alinutz23
qew00
NicuS
florin.lifticariu
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
dan tm
didinul
Vitosa
mielutu zburator
Jurnal Feroviar
Katalyn
Teodor
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMar 15 Dec 2015, 16:34

Drum bun!

Daca circula Bucuresti-Beograd nu mai schimbai 3 trenuri din Caransebes la Beograd si te lasa si in gara principala, asa acum esti obligat fortat sa mergi cu 3 trenuri si sa te plimbi si prin Beograd de la o gara la alta. Asta inseamna sa faci lucrurile fara cap si sa nu conteze populatia de rand.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9100
Reputatie : 13005
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 10:12

Acuma nu mai discutam daca circula, vorba e ca nu circula, dar si al nostru tot in Beograd Dunav mergea.

Acuma sint trenuri de la Virset la Dunav iar la Novi Sad pleaca din Beograd. Ca sint mai multe statii, Beograd, Beograd Centar, Beograd Dunav, Novi Beograd etc.
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 06/05/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 10:58

Karpaty a scris:
Drum bun!

Daca circula Bucuresti-Beograd nu mai schimbai 3 trenuri din Caransebes la Beograd si te lasa si in gara principala, asa acum esti obligat fortat sa mergi cu 3 trenuri si sa te plimbi si prin Beograd de la o gara la alta. Asta inseamna sa faci lucrurile fara cap si sa nu conteze populatia de rand.

Sustin reintroducerea trenului ,,Bucuresti Express,, Bucuresti Nord-Craiova-Severin-Herculane Bai-Timisoara Nord-Beograd Dunav!
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5811
Data de inscriere : 11/11/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 14:21

bobi a scris:
Karpaty a scris:
Drum bun!

Daca circula Bucuresti-Beograd nu mai schimbai 3 trenuri din Caransebes la Beograd si te lasa si in gara principala, asa acum esti obligat fortat sa mergi cu 3 trenuri si sa te plimbi si prin Beograd de la o gara la alta. Asta inseamna sa faci lucrurile fara cap si sa nu conteze populatia de rand.

Sustin reintroducerea trenului ,,Bucuresti Express,, Bucuresti Nord-Craiova-Severin-Herculane Bai-Timisoara Nord-Beograd Dunav!
Sarbi nu pot asigura tractiunea pe teritoriul lor!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 14:41

dan tm a scris:
Acuma nu mai discutam daca circula, vorba e ca nu circula, dar si al nostru tot in Beograd Dunav mergea.

Doar in perioada razboiului a mers in Dunav, in ultimii ani cand a circulat a mers in gara mare Beograd, doar am fost cu el de cateva ori!

Ia stai putin, cum nu pot sarbii asigura tractiunea pe teritoriul lor? Exista trenuri Beograd-Sofia si retur iar intre Nis si Dimitrovgrad linia este diesel iar acum pe acolo trece vagonul luxos RZD, deci acolo cum se asigura incalzirea trenului? Cum de acolo se poate si la Vrsac nu?

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 14:51

Daca sarbii nu au locomotive diesel cu instalatie de incalzire electrica a trenului, se poate adopta o solutie de compromis- atasarea la tren a unui vagon-generator (WG- stiam ca existau cateva astfel de vagoane in Romania) care sa produca si sa furnizeze energia electrica pentru incalzirea electrica a trenului!
Sus In jos
Luca tgv




Numarul mesajelor : 282
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4112
Data de inscriere : 06/06/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 15:25

Karpaty a scris:
Drum bun!

Daca circula Bucuresti-Beograd nu mai schimbai 3 trenuri din Caransebes la Beograd si te lasa si in gara principala, asa acum esti obligat fortat sa mergi cu 3 trenuri si sa te plimbi si prin Beograd de la o gara la alta. Asta inseamna sa faci lucrurile fara cap si sa nu conteze populatia de rand.

Cred ca cel mai rentabil ar fi sa se a/detaseze grupa de 2-3 vag de la/la 72/73 in Timișoara. Așa se termina si cu vagonul de noapte si se pot pune doar vag de cls. 2( 1 si dacă nu sunt folosite se scot)
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 16:00

Daca e tren de zi iti trebuie cazare la destinatie ca doar nu stai noaptea in oras pe strada, asa daca ajungi dimineata te poti plimba ziua si seara iar tren deci cazarea e in tren sau continui calatoria urmatoarea noapte spre Grecia sau Slovenia/Croatia sau Muntenegru dar eu as opta mult mai mult pentru tren de noapte Bucuresti-Beograd asa cum a fost inainte.
Plecarea din Bucuresti pe la 20 si din Beograd tot cam la fel, inainte era la 15 si ceva, prea devreme.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Luca tgv




Numarul mesajelor : 282
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4112
Data de inscriere : 06/06/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 16:24

Total adevărat ce spui... Eu doar voiam sa spun ca e mai simplu fără vagon de dormit PENTRU CFR. Fără mult personal in plus etc.. Si oricum cel mai bine e sa fie grupa pentru un tren de Timișoara. O singura locomotiva care sa il ducă Timișoara-S. Moravița. De doua-trei vagoane de internațional faci tu rost....
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5811
Data de inscriere : 11/11/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 19:51

Cand circula trenul la Belgrad foarte des se intampla ca vagoanele cfr sa ajunga in statia Timisoara cu sigurantele din cofret sau sursele arse, pentru ca locomotivele Sarbesti nu erau compatibile!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 20:11

Cum asa ?! Nu inteleg un lucru: daca locomotivele diesel sarbesti nu erau si nu sunt dotate cu instalatie de incalzire electrica a trenului, atunci in mod logic incalzirea electrica a vagoanelor CFR nu era conectata la priza locomotivelor diesel sarbesti (neavand instalatie de incalzire electrica a trenului, locomotivele diesel sarbesti nu aveau/nu au aceste prize)!
Asadar CUM si DE LA CE sa se arda sigurantele electrice sau sursele vagoanelor CFR
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9100
Reputatie : 13005
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 20:23

Vagonul luxos RZD nu are generator propriu sau cum sint astea RZD de ,,lung curier"?

Sirbii nu se mai complica cu locomotiva pe Virset, au bagat niste motoare.
Probabil ca ei nu au niste locomotive mici cum avem noi clsa 82.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 20:34

Multe vagoane de dormit au sisteme de încălzire independentă, o ,,moştenire" de pe vremea când erau vagoane directe de oriunde până oriunde şi dacă întârziau stăteau cu orele prin gări. Cele ruseşti au sobă cu cărbuni şi/sau păcură, 71-31-urile noastre au şi ele (unele) încălzire cu păcură.
Vagonul ăsta nou nu m-aş mira să aibă un mini-generator pe motorină, care să asigure şi climatizarea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5811
Data de inscriere : 11/11/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 20:44

ldh80 a scris:
Cum asa ?! Nu inteleg un lucru: daca locomotivele diesel sarbesti nu erau si nu sunt dotate cu instalatie de incalzire electrica a trenului, atunci in mod logic incalzirea electrica a vagoanelor CFR nu era conectata la priza locomotivelor diesel sarbesti (neavand instalatie de incalzire electrica a trenului, locomotivele diesel sarbesti nu aveau/nu au aceste prize)!
Asadar CUM si DE LA CE sa se arda sigurantele electrice sau sursele vagoanelor CFR
Pai nu prea ai cum sa intelegi! Eu nu am spus ca nu sunt dotate cu instalatie electrica si ca nu sunt cuplate la tren din contra, probabil nu scoteau o tensiune constanta nu stiu amanunte, cert este ca sigur aveau generator electric si priza pentru fisa IT.
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5811
Data de inscriere : 11/11/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 16 Dec 2015, 20:47

Dr2005 a scris:
Multe vagoane de dormit au sisteme de încălzire independentă, o ,,moştenire" de pe vremea când erau vagoane directe de oriunde până oriunde şi dacă întârziau stăteau cu orele prin gări. Cele ruseşti au sobă cu cărbuni şi/sau păcură, 71-31-urile noastre au şi ele (unele) încălzire cu păcură.
Vagonul ăsta nou nu m-aş mira să aibă un mini-generator pe motorină, care să asigure şi climatizarea.
71-31 toate au incalzire cu motorina si electric, nu prea le mai functioneaza clima vara sunt obosite!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 30 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: