| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 15 Dec 2015, 16:34 | |
| Drum bun!
Daca circula Bucuresti-Beograd nu mai schimbai 3 trenuri din Caransebes la Beograd si te lasa si in gara principala, asa acum esti obligat fortat sa mergi cu 3 trenuri si sa te plimbi si prin Beograd de la o gara la alta. Asta inseamna sa faci lucrurile fara cap si sa nu conteze populatia de rand. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9100 Reputatie : 13005 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 10:12 | |
| Acuma nu mai discutam daca circula, vorba e ca nu circula, dar si al nostru tot in Beograd Dunav mergea.
Acuma sint trenuri de la Virset la Dunav iar la Novi Sad pleaca din Beograd. Ca sint mai multe statii, Beograd, Beograd Centar, Beograd Dunav, Novi Beograd etc. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 10:58 | |
| - Karpaty a scris:
- Drum bun!
Daca circula Bucuresti-Beograd nu mai schimbai 3 trenuri din Caransebes la Beograd si te lasa si in gara principala, asa acum esti obligat fortat sa mergi cu 3 trenuri si sa te plimbi si prin Beograd de la o gara la alta. Asta inseamna sa faci lucrurile fara cap si sa nu conteze populatia de rand. Sustin reintroducerea trenului ,,Bucuresti Express,, Bucuresti Nord-Craiova-Severin-Herculane Bai-Timisoara Nord-Beograd Dunav! |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 14:21 | |
| - bobi a scris:
- Karpaty a scris:
- Drum bun!
Daca circula Bucuresti-Beograd nu mai schimbai 3 trenuri din Caransebes la Beograd si te lasa si in gara principala, asa acum esti obligat fortat sa mergi cu 3 trenuri si sa te plimbi si prin Beograd de la o gara la alta. Asta inseamna sa faci lucrurile fara cap si sa nu conteze populatia de rand. Sustin reintroducerea trenului ,,Bucuresti Express,, Bucuresti Nord-Craiova-Severin-Herculane Bai-Timisoara Nord-Beograd Dunav! Sarbi nu pot asigura tractiunea pe teritoriul lor! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 14:41 | |
| - dan tm a scris:
- Acuma nu mai discutam daca circula, vorba e ca nu circula, dar si al nostru tot in Beograd Dunav mergea.
Doar in perioada razboiului a mers in Dunav, in ultimii ani cand a circulat a mers in gara mare Beograd, doar am fost cu el de cateva ori! Ia stai putin, cum nu pot sarbii asigura tractiunea pe teritoriul lor? Exista trenuri Beograd-Sofia si retur iar intre Nis si Dimitrovgrad linia este diesel iar acum pe acolo trece vagonul luxos RZD, deci acolo cum se asigura incalzirea trenului? Cum de acolo se poate si la Vrsac nu? |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 14:51 | |
| Daca sarbii nu au locomotive diesel cu instalatie de incalzire electrica a trenului, se poate adopta o solutie de compromis- atasarea la tren a unui vagon-generator (WG- stiam ca existau cateva astfel de vagoane in Romania) care sa produca si sa furnizeze energia electrica pentru incalzirea electrica a trenului! |
|
| |
Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4112 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 15:25 | |
| - Karpaty a scris:
- Drum bun!
Daca circula Bucuresti-Beograd nu mai schimbai 3 trenuri din Caransebes la Beograd si te lasa si in gara principala, asa acum esti obligat fortat sa mergi cu 3 trenuri si sa te plimbi si prin Beograd de la o gara la alta. Asta inseamna sa faci lucrurile fara cap si sa nu conteze populatia de rand. Cred ca cel mai rentabil ar fi sa se a/detaseze grupa de 2-3 vag de la/la 72/73 in Timișoara. Așa se termina si cu vagonul de noapte si se pot pune doar vag de cls. 2( 1 si dacă nu sunt folosite se scot) |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 16:00 | |
| Daca e tren de zi iti trebuie cazare la destinatie ca doar nu stai noaptea in oras pe strada, asa daca ajungi dimineata te poti plimba ziua si seara iar tren deci cazarea e in tren sau continui calatoria urmatoarea noapte spre Grecia sau Slovenia/Croatia sau Muntenegru dar eu as opta mult mai mult pentru tren de noapte Bucuresti-Beograd asa cum a fost inainte. Plecarea din Bucuresti pe la 20 si din Beograd tot cam la fel, inainte era la 15 si ceva, prea devreme. |
|
| |
Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4112 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 16:24 | |
| Total adevărat ce spui... Eu doar voiam sa spun ca e mai simplu fără vagon de dormit PENTRU CFR. Fără mult personal in plus etc.. Si oricum cel mai bine e sa fie grupa pentru un tren de Timișoara. O singura locomotiva care sa il ducă Timișoara-S. Moravița. De doua-trei vagoane de internațional faci tu rost.... |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 19:51 | |
| Cand circula trenul la Belgrad foarte des se intampla ca vagoanele cfr sa ajunga in statia Timisoara cu sigurantele din cofret sau sursele arse, pentru ca locomotivele Sarbesti nu erau compatibile! |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 20:11 | |
| Cum asa ?! Nu inteleg un lucru: daca locomotivele diesel sarbesti nu erau si nu sunt dotate cu instalatie de incalzire electrica a trenului, atunci in mod logic incalzirea electrica a vagoanelor CFR nu era conectata la priza locomotivelor diesel sarbesti (neavand instalatie de incalzire electrica a trenului, locomotivele diesel sarbesti nu aveau/nu au aceste prize)! Asadar CUM si DE LA CE sa se arda sigurantele electrice sau sursele vagoanelor CFR |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9100 Reputatie : 13005 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 20:23 | |
| Vagonul luxos RZD nu are generator propriu sau cum sint astea RZD de ,,lung curier"?
Sirbii nu se mai complica cu locomotiva pe Virset, au bagat niste motoare. Probabil ca ei nu au niste locomotive mici cum avem noi clsa 82. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 20:34 | |
| Multe vagoane de dormit au sisteme de încălzire independentă, o ,,moştenire" de pe vremea când erau vagoane directe de oriunde până oriunde şi dacă întârziau stăteau cu orele prin gări. Cele ruseşti au sobă cu cărbuni şi/sau păcură, 71-31-urile noastre au şi ele (unele) încălzire cu păcură. Vagonul ăsta nou nu m-aş mira să aibă un mini-generator pe motorină, care să asigure şi climatizarea. _________________ :TTT:
|
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 20:44 | |
| - ldh80 a scris:
- Cum asa ?! Nu inteleg un lucru: daca locomotivele diesel sarbesti nu erau si nu sunt dotate cu instalatie de incalzire electrica a trenului, atunci in mod logic incalzirea electrica a vagoanelor CFR nu era conectata la priza locomotivelor diesel sarbesti (neavand instalatie de incalzire electrica a trenului, locomotivele diesel sarbesti nu aveau/nu au aceste prize)!
Asadar CUM si DE LA CE sa se arda sigurantele electrice sau sursele vagoanelor CFR Pai nu prea ai cum sa intelegi! Eu nu am spus ca nu sunt dotate cu instalatie electrica si ca nu sunt cuplate la tren din contra, probabil nu scoteau o tensiune constanta nu stiu amanunte, cert este ca sigur aveau generator electric si priza pentru fisa IT. |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 16 Dec 2015, 20:47 | |
| - Dr2005 a scris:
- Multe vagoane de dormit au sisteme de încălzire independentă, o ,,moştenire" de pe vremea când erau vagoane directe de oriunde până oriunde şi dacă întârziau stăteau cu orele prin gări. Cele ruseşti au sobă cu cărbuni şi/sau păcură, 71-31-urile noastre au şi ele (unele) încălzire cu păcură.
Vagonul ăsta nou nu m-aş mira să aibă un mini-generator pe motorină, care să asigure şi climatizarea. 71-31 toate au incalzire cu motorina si electric, nu prea le mai functioneaza clima vara sunt obosite! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|