| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vale
Numarul mesajelor : 250 Varsta : 43 Localizare : Tirgu Mures Reputatie : 4988 Data de inscriere : 08/12/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Mar 2016, 07:51 | |
| Vad ca si in acest an ca si anul trecut sunt 2 regio Orsova - Timisoara Nord (9553 si 9555) care pleaca la aceeasi ora dar ajung la diferenta de jumatate de ora in Timisoara, cu acelasi numar de opriri. Cel mai incet circula joia, celalalt in restul saptamanii. Ce se intampla joia de se merge mai incet? |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Mar 2016, 08:40 | |
| - c2016 a scris:
- Intre Campina si Predeal calea ferata pe podurile metalice e pe traverse de beton. Daca era pentru 160 calea ferata era pe pat de piatra sparta si pe poduri.
Esti sigur ca nu cari iar curent cu galeata ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Mar 2016, 09:47 | |
| - @ndrey a scris:
- c2016 a scris:
- Intre Campina si Predeal calea ferata pe podurile metalice e pe traverse de beton. Daca era pentru 160 calea ferata era pe pat de piatra sparta si pe poduri.
Esti sigur ca nu cari iar curent cu galeata ? După Campina nu o să circule vreodată cu 160 km/h iară porțiunea reabilitata până la Budă a fost testata la 160 km/h când s-a recepționat lucrarea |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Mar 2016, 10:11 | |
| E bună observația. Da liniile de 160 au poduri fără traverse de lemn. Reabilitarea a fost făcută cu 160 până la Câmpina. Problema a fost semnalizarea.. Totuși mai e problema roților pătrate zilnice a patinarilor, a exfolierilor și a vagoanelor supratonate... Toate cumulate fac să circulam ca-n post '89 |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Mar 2016, 10:14 | |
| - Ryan Anderson a scris:
- Cat costa un bilet de la Arad la Londra ?
Cred ca e mai ieftin de la Curtici |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Mar 2016, 11:03 | |
| După Câmpina nu se va circula în veci cu 160 km/h, linia are curbe multe, declivităţi mari... 80 - 100 km/h e maximul pentru porţiunea Câmpina - Braşov, chiar şi cu linie nouă.
Sunt mai multe motive pentru care nu prea poţi merge cu mai mult de 140 km/h între Bucureşti şi Câmpina. În primul rând, este nerentabil, pentru că ai 90 km/h la Ploieşti Triaj, mai ai o limitare la intrare în Ploieşti Vest, apoi celebrele restricţii de la Chitila şi Periş... dacă mai prinzi şi o abatere sau două deja se duce naibii tot. Să accelerezi la 160, după aia să frânezi, după aia iar să accelerezi e risipă de energie. _________________ :TTT:
|
|
| |
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Mar 2016, 13:21 | |
| explicati sunt usor de gasit, mult mai usor decat sa faci ceva concret...imi amintesc ca atunci cand a inceput modernaizarea liniei s-a promis 160 km/h , cred ca erau si niste afise pe tema asta prin Gara de Nord, asa ca mi se pare normal sa avem pretentia sa se circule cu acea viteza, care in fond nici nu este mare pentur caile ferate in Europa atuala...iar partea cu distanta scurta, iar nu tine, in Germnaia se merge cu 160 km/h la trenuri Regio care au opriri la mai putin de 10 minute...probabil ca la fel se va intanpla si pe tronsoanele aflate acum in reabilitare, ni se promite o viteza medie de 160 km/h pe 80% din traseu, si in practica nici vorba de asa ceva, doar inca o micniuna a celor din Minsterul Transporturilor si CFR (Infra si Calatori).... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Mar 2016, 14:10 | |
| S- a mai discutat ca UE ne da fonduri pentru modernizare doar pentru viteze de 160 mai ales ca e și C4 Viteză de 160 e așa de marketing eu unu m-as mulțumi cu o viteză medie de 90-100 pe magistrale decât avizez la 160 |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Mar 2016, 15:04 | |
| Din partea mea, viteza maximă în Romania să fie de 120, dar din acel 120 să nu ieși decât extrem de rar. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Mar 2016, 15:47 | |
| - alliens a scris:
- explicati sunt usor de gasit, mult mai usor decat sa faci ceva concret...imi amintesc ca atunci cand a inceput modernaizarea liniei s-a promis 160 km/h , cred ca erau si niste afise pe tema asta prin Gara de Nord, asa ca mi se pare normal sa avem pretentia sa se circule cu acea viteza, care in fond nici nu este mare pentur caile ferate in Europa atuala...iar partea cu distanta scurta, iar nu tine, in Germnaia se merge cu 160 km/h la trenuri Regio care au opriri la mai putin de 10 minute...probabil ca la fel se va intanpla si pe tronsoanele aflate acum in reabilitare, ni se promite o viteza medie de 160 km/h pe 80% din traseu, si in practica nici vorba de asa ceva, doar inca o micniuna a celor din Minsterul Transporturilor si CFR (Infra si Calatori)....
Nimeni, absolut nimeni, nu a promis o viteză medie de 160 km/h, ci una maximă de 160 km/h. Viteza medie e clar că e mai mică decât viteza maximă (pe Bucureşti - Constanţa media e de 110 km/h). Iar proiectele s-au făcut pentru ca minim 80% din traseu să fie de 160 km/h viteză maximă. Dar Bucureşti - Câmpina e făcut înainte de aderarea la UE, e făcut cu fonduri de pre-aderare, care se acordau pe alte criterii. Apropo de treaba asta cu 80% din traseu, s-a renunţat la ea, şi-au dat şi ei seama că e o aberaţie să încerci să traversezi munţii cu linii de 160 km/h, mai ales că scopul coridoarelor e să transporte marfă, nu sunt făcute penru trenuri de mare viteză. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Mar 2016, 16:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- După Câmpina nu se va circula în veci cu 160 km/h, linia are curbe multe, declivităţi mari... 80 - 100 km/h e maximul pentru porţiunea Câmpina - Braşov, chiar şi cu linie nouă.
Pe Campina-Predeal.. dupa Predeal o sa fie un tunel, aproape in linie dreapta si viteza va fi cu siguranta >100 km/h. Cand s-o face tunelul ala.. asta e o alta poveste.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Mar 2016, 16:20 | |
| Mă îndoiesc că o să fie, că costă cam cât tot bugetul POIM. Deocamdată zona aia rămâne nereabilitată, la fel şi Apaţa - Caţa. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Mar 2016, 17:07 | |
| - Vale a scris:
- Vad ca si in acest an ca si anul trecut sunt 2 regio Orsova - Timisoara Nord (9553 si 9555) care pleaca la aceeasi ora dar ajung la diferenta de jumatate de ora in Timisoara, cu acelasi numar de opriri. Cel mai incet circula joia, celalalt in restul saptamanii. Ce se intampla joia de se merge mai incet?
Se aduce locomotiva de manevra de la Caransebes la Timisoara la depou. |
|
| |
Vale
Numarul mesajelor : 250 Varsta : 43 Localizare : Tirgu Mures Reputatie : 4988 Data de inscriere : 08/12/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 20 Mar 2016, 02:59 | |
| Ma gandeam ca diferenta apare de la material rulant diferit, dar ma gandeam mai degraba la rama fata de locomotiva cu vagoane, nu la LDH fata de electrica (Bo-Bo probabil) |
|
| |
enstendhal
Numarul mesajelor : 12 Reputatie : 3738 Data de inscriere : 10/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 21 Mar 2016, 16:09 | |
| Mai exista vagoane ale CFR Bucuresti-Munchen sau Bucuresti-Venezia? Scuze pentru intrebare, dar nu am gasit nicaieri pe net informatii concrete...
Ultima editare efectuata de catre enstendhal in Lun 21 Mar 2016, 16:11, editata de 1 ori |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|