Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+95
nelucozac
teoiasi
neluadi
Vlad
StefanD_
Norbi
Sabik
Traveller
TonyGFR
DB Robert
Bobby_TM
ALEXCFR
florin94
cristi ar
alliens
mariuscfrbucuresti
Ryan Anderson
Ghioca Bogdan
theblackstigx
raulberian
celmaifidel
LascuB_1980
Spartan1948
rich1974
CristyanC
marius_catalin84
get.
johnsmoke
tzifrea
miguel1975
alex_trs
ldh80
bubu
bobi
rizelgeorgel2004
AeroX
cardinal
riciu
Razvan Tudor
lapsanszkitamas
DAS 2011
Luna
AndiCFR
TonyCFR
KQQ
TudorVD
Luca tgv
Vale
razvan - trenuri
COSTACHE MIHAIL
DPS
spiderpc
vatmanul
Dionis
apmatei
DUAL
marius664
alex.barac.5
92Dragos
AndreiSV
LanceR
Adirmvl
enstendhal
EA025
Elful
mihaitzateo
Laur
Andrey_tm
frank81
Adrian78
@ndrey
mureseanu_976
vanchorusebulgaria
Jhonyla
cfr500
user dezactivat...
lifetec
daniel_c
cristy79
kristi kkk
alinutz23
qew00
NicuS
florin.lifticariu
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
dan tm
didinul
Vitosa
mielutu zburator
Jurnal Feroviar
Katalyn
Teodor
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeVin Oct 23, 2015 10:32 am

Pentru tel s-ar putea sa te ajute doamna de la vagonul restaurant. Tre sa aiba ceva prize pe acolo. Iti iei o cafea ca sa ai motiv sa stai acolo si o rogi sa iti puna tel la incarcat.
Sus In jos
Vale




Numarul mesajelor : 250
Varsta : 43
Localizare : Tirgu Mures
Reputatie : 4988
Data de inscriere : 08/12/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeVin Oct 23, 2015 6:41 pm

M-am gandit prea mult la prize si nu m-am grabit sa-mi iau biletele. Cu reducere sunt doar 12 pe fiecare tren, iar in perioada in care puteam merge nu mai sunt deja.
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 30/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeVin Oct 23, 2015 10:50 pm

Pana la urma care a fost motivul de au scos acele trenuri directe gen Oradea - Galati, Bucuresti - Ramnicu Valcea - Cluj Napoca, Timisoara - Galati, Iasi - Craiova
Si legat de trenurile internationale, cine nu a mai dorit trenuri ca Bucuresti - Varsovia, Bucuresti - Berlin...
CFR? sau nemtii, polonezii...
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeVin Oct 23, 2015 11:42 pm

Jhonyla a scris:
Pana la urma care a fost motivul de au scos acele trenuri directe gen Oradea - Galati, Bucuresti - Ramnicu Valcea - Cluj Napoca, Timisoara - Galati, Iasi - Craiova
Si legat de trenurile internationale, cine nu a mai dorit trenuri ca Bucuresti - Varsovia, Bucuresti - Berlin...
CFR? sau nemtii, polonezii...

Prostia si incompetenta asta e motivul principal. Se gasesc 2-3 Doreii proaspat iesiti de pe bancile scolii sa revolutioneze transportul feroviar, adica sa faca un mare rahat pe romaneste si au distrus transportul feroviar dar in mintea lor nu realizeaza ca au distrus, ei pentru ca nu gandesc zic ca au facut bine ca au anulat atatea trenuri directe si mai rau adica din rau in rau, sustin ca asa e bine. In realitate sunt praf si pulbere, varza totala.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeMar Oct 27, 2015 1:15 am

De curiozitate intreb, stiu ca M800 fusese modernizata pentru 200 km/h, se poate mari viteza la 170 km/h da sau nu ca e vorba de 10 km in plus, din cate citisem pe la topicurile cu M800 parca semnalizarea/indusi era o problema.

Si a doua intrebare legata de cea de mai sus, ce locomotive de la Depoul CFR Bucuresti pot prinde mai mult de 160 km/h, 170 in cazul de mai sus daca s-ar putea ?

Ca vagoane de 200 avem vreo cateva cat sa faca 2-3 perechi.

Scuzati intrebarile de incepator dar daca stiam raspunsurile nu mai intrebam.
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3833
Data de inscriere : 27/05/2015

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeMar Oct 27, 2015 9:02 am

M800 a fost modernizata pentru V.max 160km/h. Vrei 200 trebuie sa schimbi semnalizare plus macazuri.

La capitolul material rulant in momentul asta doar RES 002 ar putea circula cu 170km/h sau 180Km/h, chiar daca scrie V.max 160km/h in posturi RES 002 e de V.max 180km/h.

De ce spun RES, pentru ca e foarte greu sa bagi tren(greu) care sa circule cu 170km/h, vagoane ai serie 21-90 sau 10-90.1 dar la capitolul locomotive stai prost, teoretic 302/003/004 si 888 sunt sau erau de V.max 200km/h.
Tineti minte ca asta vara au cazut locomotive pe banda rulanta cu trenul de V.max 170km/h si doar in cazuri exceptionale a avut mai mult de 6 vagoane. Nu am vazut nici o locomotiva de viteza sa traga trenul asta zilnic in sezon fara sa aiba probleme.

Vrei locomotive bune pentru 200km/h, te duci la Softronic si comanzi 5 LEMA de 200km/h si astfel ai si loco si vagoane bune pt V.max 180km/h pe M800 dar sunt cheltuielile prea mari si uzura materialului rulant si a sinei la fel.
Mai bine contractezi RES 004/5/6/7/8 si ai rezolvat multe din probleme. Material rulant nou, mai usor decat un tren clasic, mult mai economic si fiabil, demaraj si franare mult mai buna si asa mai departe.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeMar Oct 27, 2015 9:06 am

Instalatia indusii e pana la viteza de 160 km/h
Locomotivele clasa 41 sunt limitate constructiv la 160 km/h iar dup160 km/h cu boghiuri de 200 din cauza aerodinamicii de perete ar consuma mult si inutil
Viteza de 170km/h nu e o viteza comerciala in Italia si ceva tari nordice se circula cu 180km/h
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeMar Oct 27, 2015 9:13 am

Deci sa zicem daca CFR cumpara 10 locomotive noi de firma hai sa nu fiu rau si Transmontana viteza pe M800 ramane 160 nu se poate nici 170 si nici 180 din cauza instalatiei indusi ?

Pe M300-200 tot cu 160 se va merge peste cativa ani dupa terminarea anumitor sectoare sau finalul modernizari ?

Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3833
Data de inscriere : 27/05/2015

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeMar Oct 27, 2015 9:18 am

Nu uitati sa luati in calcul marfarele care foot orice macaz/joanta si ajungem ca acum pe M1000 cu restrictie la fiecare macaz si joanta de 70km/h. Degeaba modernizezi daca iti bati joc dupa.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9100
Reputatie : 13005
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeMar Oct 27, 2015 9:20 am

CFR avind sistemul Safety first, mai ales din cauza furturilor si a neintretinerii liniei, iti amintesti ,kerpeten, ca pentru a circula cu 160 km/h a venit un ordin de ministrul de modificare a nu stiu ce articol din instructie.

Cred ca pentru actuala conducere a CFR Infrastructura 200 km/h e cosmar , se tem ca nu mai prind pensia dinozaurii astia dar si puii de napirci pe care ii cresc dupa ei.

Dupa parerea mea OTF indiferent care (TFC, RT, SFTR, CFR C la calatori si ceilalati la marfa ) nu ar avea probleme in a se adapta la viteze sporite, problema cailor ferate in Romania este la baza, la infrastructura.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeMar Oct 27, 2015 9:21 am

Pe M1000 M200 s-a instalat ETCS da nu cred ca se mareste viteza eu zic ca daca s-ar circula cu o medie de 120-140 km/h e suficient
Am vazut pe o brosura Siemens ca viteza de pana la 230km/h e cea mai rentabila peste 320km/h costurile cresc de 5 ori
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeMar Oct 27, 2015 9:32 am

Adrian stiam ca 170 nu suna bine fata de 180 dar am pus doar 10 km/h in plus nu stiam ca semnalizare, instalatia si restul nu permit viteza mai mare de 160.

Multumesc pentru raspunsuri deci ramanem la 160 ca nu se merita alti bani investiti in schimbarea echipamentelor dar locomotive noi pot sa cumpere sa bage treptat pe M800, Buc-Brasov, M200 dupa terminarea lucrarilor etc...ca EA-ul nostru incepe sa imbatraneasca si cu tot felul de reparati nu ajungem decat sa-i prelungim viata dar de defectari nu vom scapa.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeMar Oct 27, 2015 9:38 am

Siemens şi-a făcut calculul pentru Taurus şi Railjet, de aia Taurusul merge cu maxim 230 km/h. Numai că Taurusul e aerodinamic, spre deosebire de EA, iar diferenţa la consum se simte. Ca fapt divers, circulaţi pe bicicletă şi veţi vedea că pragul dintre 49 km/h şi 50 km/h e mult mai greu de trecut decât cel dintre 39 km/h şi 40 km/h, din cauza aerodinamicităţii. Apoi gândiţi-vă de câtă energie e nevoie ca să mişti 500 t cu 180 km/h faţă de 160 km/h şi ce rezistenţă creează aerul. Aşa că de aia nu prea rentează marea viteză cu materialul rulant de la noi. În schimb, o ramă gen Hyperion cred că ar putea circula şi cu 200 km/h pe Bucureşti - Constanţa.

Apropo de infrastructură, linia permite şi 200 km/h, macazurile pe directă permit şi ele, semnalizarea (ETCS nivel 1) permite şi ea, însă avem două mari probleme:
1) catenara e pentru 160 km/h
2) mă îndoiesc că vreun tren de la noi poate frâna de la 200 la 0 în 1200 m cât e lungimea unui bloc de linie. Ar trebui un procent de frânare mai mare, probabil spre 200%. Ăsta poţi să îl atingi numai dacă ai patine de frână electromagnetică pe tot trenul şi dacă foloseşti şi frâna electrică a locomotivei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeMar Oct 27, 2015 10:12 am

Pai locomotive se pot cumpara cu frana electrica, vagoane cu patina de frana electromagnetica la fel se pot cumpara mai ramane doar schimbarea catenarei nu ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9100
Reputatie : 13005
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitimeMar Oct 27, 2015 10:54 am

Dar parca avem si noi vagoane cu frina magnetica.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 17 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: