| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Oct 23, 2015 10:32 am | |
| Pentru tel s-ar putea sa te ajute doamna de la vagonul restaurant. Tre sa aiba ceva prize pe acolo. Iti iei o cafea ca sa ai motiv sa stai acolo si o rogi sa iti puna tel la incarcat. |
|
| |
Vale
Numarul mesajelor : 250 Varsta : 43 Localizare : Tirgu Mures Reputatie : 4988 Data de inscriere : 08/12/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Oct 23, 2015 6:41 pm | |
| M-am gandit prea mult la prize si nu m-am grabit sa-mi iau biletele. Cu reducere sunt doar 12 pe fiecare tren, iar in perioada in care puteam merge nu mai sunt deja. |
|
| |
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Oct 23, 2015 10:50 pm | |
| Pana la urma care a fost motivul de au scos acele trenuri directe gen Oradea - Galati, Bucuresti - Ramnicu Valcea - Cluj Napoca, Timisoara - Galati, Iasi - Craiova Si legat de trenurile internationale, cine nu a mai dorit trenuri ca Bucuresti - Varsovia, Bucuresti - Berlin... CFR? sau nemtii, polonezii... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Oct 23, 2015 11:42 pm | |
| - Jhonyla a scris:
- Pana la urma care a fost motivul de au scos acele trenuri directe gen Oradea - Galati, Bucuresti - Ramnicu Valcea - Cluj Napoca, Timisoara - Galati, Iasi - Craiova
Si legat de trenurile internationale, cine nu a mai dorit trenuri ca Bucuresti - Varsovia, Bucuresti - Berlin... CFR? sau nemtii, polonezii... Prostia si incompetenta asta e motivul principal. Se gasesc 2-3 Doreii proaspat iesiti de pe bancile scolii sa revolutioneze transportul feroviar, adica sa faca un mare rahat pe romaneste si au distrus transportul feroviar dar in mintea lor nu realizeaza ca au distrus, ei pentru ca nu gandesc zic ca au facut bine ca au anulat atatea trenuri directe si mai rau adica din rau in rau, sustin ca asa e bine. In realitate sunt praf si pulbere, varza totala. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar Oct 27, 2015 1:15 am | |
| De curiozitate intreb, stiu ca M800 fusese modernizata pentru 200 km/h, se poate mari viteza la 170 km/h da sau nu ca e vorba de 10 km in plus, din cate citisem pe la topicurile cu M800 parca semnalizarea/indusi era o problema.
Si a doua intrebare legata de cea de mai sus, ce locomotive de la Depoul CFR Bucuresti pot prinde mai mult de 160 km/h, 170 in cazul de mai sus daca s-ar putea ?
Ca vagoane de 200 avem vreo cateva cat sa faca 2-3 perechi.
Scuzati intrebarile de incepator dar daca stiam raspunsurile nu mai intrebam. |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar Oct 27, 2015 9:02 am | |
| M800 a fost modernizata pentru V.max 160km/h. Vrei 200 trebuie sa schimbi semnalizare plus macazuri.
La capitolul material rulant in momentul asta doar RES 002 ar putea circula cu 170km/h sau 180Km/h, chiar daca scrie V.max 160km/h in posturi RES 002 e de V.max 180km/h.
De ce spun RES, pentru ca e foarte greu sa bagi tren(greu) care sa circule cu 170km/h, vagoane ai serie 21-90 sau 10-90.1 dar la capitolul locomotive stai prost, teoretic 302/003/004 si 888 sunt sau erau de V.max 200km/h. Tineti minte ca asta vara au cazut locomotive pe banda rulanta cu trenul de V.max 170km/h si doar in cazuri exceptionale a avut mai mult de 6 vagoane. Nu am vazut nici o locomotiva de viteza sa traga trenul asta zilnic in sezon fara sa aiba probleme.
Vrei locomotive bune pentru 200km/h, te duci la Softronic si comanzi 5 LEMA de 200km/h si astfel ai si loco si vagoane bune pt V.max 180km/h pe M800 dar sunt cheltuielile prea mari si uzura materialului rulant si a sinei la fel. Mai bine contractezi RES 004/5/6/7/8 si ai rezolvat multe din probleme. Material rulant nou, mai usor decat un tren clasic, mult mai economic si fiabil, demaraj si franare mult mai buna si asa mai departe.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar Oct 27, 2015 9:06 am | |
| Instalatia indusii e pana la viteza de 160 km/h Locomotivele clasa 41 sunt limitate constructiv la 160 km/h iar dup160 km/h cu boghiuri de 200 din cauza aerodinamicii de perete ar consuma mult si inutil Viteza de 170km/h nu e o viteza comerciala in Italia si ceva tari nordice se circula cu 180km/h |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar Oct 27, 2015 9:13 am | |
| Deci sa zicem daca CFR cumpara 10 locomotive noi de firma hai sa nu fiu rau si Transmontana viteza pe M800 ramane 160 nu se poate nici 170 si nici 180 din cauza instalatiei indusi ?
Pe M300-200 tot cu 160 se va merge peste cativa ani dupa terminarea anumitor sectoare sau finalul modernizari ?
|
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar Oct 27, 2015 9:18 am | |
| Nu uitati sa luati in calcul marfarele care foot orice macaz/joanta si ajungem ca acum pe M1000 cu restrictie la fiecare macaz si joanta de 70km/h. Degeaba modernizezi daca iti bati joc dupa. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9100 Reputatie : 13005 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar Oct 27, 2015 9:20 am | |
| CFR avind sistemul Safety first, mai ales din cauza furturilor si a neintretinerii liniei, iti amintesti ,kerpeten, ca pentru a circula cu 160 km/h a venit un ordin de ministrul de modificare a nu stiu ce articol din instructie.
Cred ca pentru actuala conducere a CFR Infrastructura 200 km/h e cosmar , se tem ca nu mai prind pensia dinozaurii astia dar si puii de napirci pe care ii cresc dupa ei.
Dupa parerea mea OTF indiferent care (TFC, RT, SFTR, CFR C la calatori si ceilalati la marfa ) nu ar avea probleme in a se adapta la viteze sporite, problema cailor ferate in Romania este la baza, la infrastructura. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar Oct 27, 2015 9:21 am | |
| Pe M1000 M200 s-a instalat ETCS da nu cred ca se mareste viteza eu zic ca daca s-ar circula cu o medie de 120-140 km/h e suficient Am vazut pe o brosura Siemens ca viteza de pana la 230km/h e cea mai rentabila peste 320km/h costurile cresc de 5 ori |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar Oct 27, 2015 9:32 am | |
| Adrian stiam ca 170 nu suna bine fata de 180 dar am pus doar 10 km/h in plus nu stiam ca semnalizare, instalatia si restul nu permit viteza mai mare de 160.
Multumesc pentru raspunsuri deci ramanem la 160 ca nu se merita alti bani investiti in schimbarea echipamentelor dar locomotive noi pot sa cumpere sa bage treptat pe M800, Buc-Brasov, M200 dupa terminarea lucrarilor etc...ca EA-ul nostru incepe sa imbatraneasca si cu tot felul de reparati nu ajungem decat sa-i prelungim viata dar de defectari nu vom scapa.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar Oct 27, 2015 9:38 am | |
| Siemens şi-a făcut calculul pentru Taurus şi Railjet, de aia Taurusul merge cu maxim 230 km/h. Numai că Taurusul e aerodinamic, spre deosebire de EA, iar diferenţa la consum se simte. Ca fapt divers, circulaţi pe bicicletă şi veţi vedea că pragul dintre 49 km/h şi 50 km/h e mult mai greu de trecut decât cel dintre 39 km/h şi 40 km/h, din cauza aerodinamicităţii. Apoi gândiţi-vă de câtă energie e nevoie ca să mişti 500 t cu 180 km/h faţă de 160 km/h şi ce rezistenţă creează aerul. Aşa că de aia nu prea rentează marea viteză cu materialul rulant de la noi. În schimb, o ramă gen Hyperion cred că ar putea circula şi cu 200 km/h pe Bucureşti - Constanţa.
Apropo de infrastructură, linia permite şi 200 km/h, macazurile pe directă permit şi ele, semnalizarea (ETCS nivel 1) permite şi ea, însă avem două mari probleme: 1) catenara e pentru 160 km/h 2) mă îndoiesc că vreun tren de la noi poate frâna de la 200 la 0 în 1200 m cât e lungimea unui bloc de linie. Ar trebui un procent de frânare mai mare, probabil spre 200%. Ăsta poţi să îl atingi numai dacă ai patine de frână electromagnetică pe tot trenul şi dacă foloseşti şi frâna electrică a locomotivei. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar Oct 27, 2015 10:12 am | |
| Pai locomotive se pot cumpara cu frana electrica, vagoane cu patina de frana electromagnetica la fel se pot cumpara mai ramane doar schimbarea catenarei nu ? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9100 Reputatie : 13005 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar Oct 27, 2015 10:54 am | |
| Dar parca avem si noi vagoane cu frina magnetica. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|