Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+95
nelucozac
teoiasi
neluadi
Vlad
StefanD_
Norbi
Sabik
Traveller
TonyGFR
DB Robert
Bobby_TM
ALEXCFR
florin94
cristi ar
alliens
mariuscfrbucuresti
Ryan Anderson
Ghioca Bogdan
theblackstigx
raulberian
celmaifidel
LascuB_1980
Spartan1948
rich1974
CristyanC
marius_catalin84
get.
johnsmoke
tzifrea
miguel1975
alex_trs
ldh80
bubu
bobi
rizelgeorgel2004
AeroX
cardinal
riciu
Razvan Tudor
lapsanszkitamas
DAS 2011
Luna
AndiCFR
TonyCFR
KQQ
TudorVD
Luca tgv
Vale
razvan - trenuri
COSTACHE MIHAIL
DPS
spiderpc
vatmanul
Dionis
apmatei
DUAL
marius664
alex.barac.5
92Dragos
AndreiSV
LanceR
Adirmvl
enstendhal
EA025
Elful
mihaitzateo
Laur
Andrey_tm
frank81
Adrian78
@ndrey
mureseanu_976
vanchorusebulgaria
Jhonyla
cfr500
user dezactivat...
lifetec
daniel_c
cristy79
kristi kkk
alinutz23
qew00
NicuS
florin.lifticariu
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
dan tm
didinul
Vitosa
mielutu zburator
Jurnal Feroviar
Katalyn
Teodor
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeMar 27 Oct 2015, 21:24

Da 21-90 si 22-96. O rama Hyperion nu are capacitate mare. Pt ca un tren sa fie rentabil trebuie sa-l cari plin, cat mai multe persoane. Deci o rama Hyperion care merge la 200 km/h pe distaante mari e nerentabila probabil.
Orice locomotiva EA e capabila de 200 km/h prin schimbul boghiurilor. Problema principala e de cablaje ventilatii, etc. La viteza aia consumul de energie e mare, si se incinge de dracu o ia. Asadar trebuie sa fie si intr-o stare tehnica perfecta nu plina de ulei si mizerii, si piese degradate de varsta
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 27/05/2015

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeMar 27 Oct 2015, 21:42

Sa-ti spun un secret, RES are 1720Kw si 180 de locuri si poate trage lejer pe plat inca o rama dupa el in regim de remorca, ca fapt divers asa si vin de la Videle, RES 001 activ si RES 002 remorca.
Asta ar insemna 1720Kw la 360 de calatori, pai cati calatori sa traga un EA de 6000KW pentru a putea sa egaleze macar raportul Kw/calator al RES? Cat despre consumul de energie al RES la viteze mari, e infim daca luam in calcul si franarea recuparativa, mai mult consuma instalatiile de climatizare, mai greu pana ajunge la viteza stabilita dupa care consumul scade foarte mult fiind mult mai aerodinamic decat un tren clasic.

Asta ar insemna 1260 de calatori pe tren tras de EA numai sa egaleze randamentul RES pe scurt un sezonier de 15 vagoane full care sa spunem circula cu indulgenta 3 luni pe an in rest EA + 4 vagoane in cel mai fericit caz. Cat costa intretinerea si reviziile anuale ale celor 15 vagoane si a locomotivei?

Din pacate pentru unii o rama RES e mult mai eficienta decat un tren clasic de 15 vagoane sau oricate vagoane vreti + una bucata EA, eficienta ca si consum/intretinere/personal si asa mai departe, nu trebuie sa circule cuplate pentru a fi mai profitabile decat un tren clasic, am dat exemplu cu cuplarea doar sa va arat ce poate. Daca discutam de EA+3-4 vagoane deja e tragic.

La calatori viitorul e al ramelor pe distante pana in 250km iar peste aceasta distanta tren clasic cu LEMA sau BOBO in functie de relief si numarul de vagoane.
EAurile fie modernizate sau nu sunt istorie sau ar trebui sa fie istorie. Sau bagate la marfa cum e 692, locomotiva care produce mai mult decat jumatate din locomotivele BCului.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeMar 27 Oct 2015, 21:50

Ramele electrice sunt bune pentru trenuri regio unde ai multe opriri si demarari cu avantajul ca la oprire poti sa opresti rama doar cu frana electrica prin pilot sau franare combinata
Pentru a scoateo cat mai rentabila iti trebuie undeva la 300-350 de locuri si preturi intre cele de R si IR
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 27/05/2015

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeMar 27 Oct 2015, 21:58

Conform calculelor ST o rama RES circula pe plus de la un gard de ocupare de 70% in sus. Sau spus altfel, cu un grad mediu de ocupare de 75% o rama RES isi amortizeaza investitia in 7 ani. Cum sunt intre 8 si 10 zile pe luna cand au calatori si in picioare iar in restul silelor peste 80%, exista posibilitatea ca in 5 ani sa se amortizeze ramele si intradevar sa intre pe profit.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeMier 28 Oct 2015, 21:24

Intamplator am trecut azi prin Faur Poarta 4 si am observat acolo un utilaj abandonat de CFR Infrastructura, o matisa parea, un LDE125 si un LDE2100 ambele legate. Ultimele doua nu stiu ce cautau acolo avand in vedere ca nu erau vagoane absolut deloc prin incinta. Locomotivele erau intr-o stare buna, vopseaua parea proaspata dar din pacate situatia a facut sa nu pot sa ma apropii prea mult de ele. Liniile Faurului arata jalnic si pe alocuri ca dupa bombardament. Reusim sa aflam si noi ce numere au aceste locomotive ?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 29 Oct 2015, 16:27

1742 nu oprește și în Unirea hc?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeJoi 29 Oct 2015, 16:36

Nu. Nu toate IR opresc in halta aia.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeVin 30 Oct 2015, 02:17

Nu inteleg de ce, da' in fine... Mersi pentru raspuns!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeVin 30 Oct 2015, 10:45

Pentru ca nu este un oras asa mare si important sa opreasca toate IR, opresc cateva ca este un mic orasel.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Luca tgv




Numarul mesajelor : 282
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4115
Data de inscriere : 06/06/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeSam 31 Oct 2015, 12:54

Îmi cer scuze,As avea si eu o curiozitate mică.... Cum se sincronizeaza doi mecanici când sunt de exemplu 2 DA-URI in tracțiune dubla? Ca doar nu exista cupla automata.... Ar trebui sa îmi fie Rușine ca nu știu deși sunt un pasionat mai vechi...
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6989
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeSam 31 Oct 2015, 12:57

La TFC de exemplu, unde au 2 automotoare cuplate, comunică prin stațiile emisie-recepție. Probabil și la DA e la fel.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5566
Data de inscriere : 23/07/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeSam 31 Oct 2015, 13:33

Prin statie radio.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeSam 31 Oct 2015, 13:36

Cat de des comunica si cam ce ar comunica ?
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5566
Data de inscriere : 23/07/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeSam 31 Oct 2015, 13:45

N-am mers decat cu EA in dubla, dar pot sa-ti zic ca acolo isi comunica unii altuia cand vine zona neutra si daca ar trebui sa traga mai tare sau mai putin de tren.
La DA dispare, evident treaba cu zona.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6455
Data de inscriere : 26/09/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitimeSam 31 Oct 2015, 21:45

mielutu zburator a scris:
La TFC de exemplu, unde au 2 automotoare cuplate, comunică prin stațiile emisie-recepție. Probabil și la DA e la fel.

Pai daca automotoarele sunt legate in multiplata si comandate din fata, se saluta si atat, altfel la DA isi regleaza caii si patinarea, iar la electrica caii electrici ( amperii) si patinarea, bineinteles ca treaba cu zona ramane valabila totdeauna.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 18 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 18 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: