| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Oct 2015, 21:24 | |
| Da 21-90 si 22-96. O rama Hyperion nu are capacitate mare. Pt ca un tren sa fie rentabil trebuie sa-l cari plin, cat mai multe persoane. Deci o rama Hyperion care merge la 200 km/h pe distaante mari e nerentabila probabil. Orice locomotiva EA e capabila de 200 km/h prin schimbul boghiurilor. Problema principala e de cablaje ventilatii, etc. La viteza aia consumul de energie e mare, si se incinge de dracu o ia. Asadar trebuie sa fie si intr-o stare tehnica perfecta nu plina de ulei si mizerii, si piese degradate de varsta |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3836 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Oct 2015, 21:42 | |
| Sa-ti spun un secret, RES are 1720Kw si 180 de locuri si poate trage lejer pe plat inca o rama dupa el in regim de remorca, ca fapt divers asa si vin de la Videle, RES 001 activ si RES 002 remorca. Asta ar insemna 1720Kw la 360 de calatori, pai cati calatori sa traga un EA de 6000KW pentru a putea sa egaleze macar raportul Kw/calator al RES? Cat despre consumul de energie al RES la viteze mari, e infim daca luam in calcul si franarea recuparativa, mai mult consuma instalatiile de climatizare, mai greu pana ajunge la viteza stabilita dupa care consumul scade foarte mult fiind mult mai aerodinamic decat un tren clasic.
Asta ar insemna 1260 de calatori pe tren tras de EA numai sa egaleze randamentul RES pe scurt un sezonier de 15 vagoane full care sa spunem circula cu indulgenta 3 luni pe an in rest EA + 4 vagoane in cel mai fericit caz. Cat costa intretinerea si reviziile anuale ale celor 15 vagoane si a locomotivei?
Din pacate pentru unii o rama RES e mult mai eficienta decat un tren clasic de 15 vagoane sau oricate vagoane vreti + una bucata EA, eficienta ca si consum/intretinere/personal si asa mai departe, nu trebuie sa circule cuplate pentru a fi mai profitabile decat un tren clasic, am dat exemplu cu cuplarea doar sa va arat ce poate. Daca discutam de EA+3-4 vagoane deja e tragic.
La calatori viitorul e al ramelor pe distante pana in 250km iar peste aceasta distanta tren clasic cu LEMA sau BOBO in functie de relief si numarul de vagoane. EAurile fie modernizate sau nu sunt istorie sau ar trebui sa fie istorie. Sau bagate la marfa cum e 692, locomotiva care produce mai mult decat jumatate din locomotivele BCului. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Oct 2015, 21:50 | |
| Ramele electrice sunt bune pentru trenuri regio unde ai multe opriri si demarari cu avantajul ca la oprire poti sa opresti rama doar cu frana electrica prin pilot sau franare combinata Pentru a scoateo cat mai rentabila iti trebuie undeva la 300-350 de locuri si preturi intre cele de R si IR |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3836 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 27 Oct 2015, 21:58 | |
| Conform calculelor ST o rama RES circula pe plus de la un gard de ocupare de 70% in sus. Sau spus altfel, cu un grad mediu de ocupare de 75% o rama RES isi amortizeaza investitia in 7 ani. Cum sunt intre 8 si 10 zile pe luna cand au calatori si in picioare iar in restul silelor peste 80%, exista posibilitatea ca in 5 ani sa se amortizeze ramele si intradevar sa intre pe profit. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 28 Oct 2015, 21:24 | |
| Intamplator am trecut azi prin Faur Poarta 4 si am observat acolo un utilaj abandonat de CFR Infrastructura, o matisa parea, un LDE125 si un LDE2100 ambele legate. Ultimele doua nu stiu ce cautau acolo avand in vedere ca nu erau vagoane absolut deloc prin incinta. Locomotivele erau intr-o stare buna, vopseaua parea proaspata dar din pacate situatia a facut sa nu pot sa ma apropii prea mult de ele. Liniile Faurului arata jalnic si pe alocuri ca dupa bombardament. Reusim sa aflam si noi ce numere au aceste locomotive ? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 29 Oct 2015, 16:27 | |
| 1742 nu oprește și în Unirea hc? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 29 Oct 2015, 16:36 | |
| Nu. Nu toate IR opresc in halta aia. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 30 Oct 2015, 02:17 | |
| Nu inteleg de ce, da' in fine... Mersi pentru raspuns! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 30 Oct 2015, 10:45 | |
| Pentru ca nu este un oras asa mare si important sa opreasca toate IR, opresc cateva ca este un mic orasel. |
|
| |
Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4115 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 31 Oct 2015, 12:54 | |
| Îmi cer scuze,As avea si eu o curiozitate mică.... Cum se sincronizeaza doi mecanici când sunt de exemplu 2 DA-URI in tracțiune dubla? Ca doar nu exista cupla automata.... Ar trebui sa îmi fie Rușine ca nu știu deși sunt un pasionat mai vechi... |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 31 Oct 2015, 12:57 | |
| La TFC de exemplu, unde au 2 automotoare cuplate, comunică prin stațiile emisie-recepție. Probabil și la DA e la fel. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5566 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 31 Oct 2015, 13:33 | |
| |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 31 Oct 2015, 13:36 | |
| Cat de des comunica si cam ce ar comunica ? |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5566 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 31 Oct 2015, 13:45 | |
| N-am mers decat cu EA in dubla, dar pot sa-ti zic ca acolo isi comunica unii altuia cand vine zona neutra si daca ar trebui sa traga mai tare sau mai putin de tren. La DA dispare, evident treaba cu zona. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 31 Oct 2015, 21:45 | |
| - mielutu zburator a scris:
- La TFC de exemplu, unde au 2 automotoare cuplate, comunică prin stațiile emisie-recepție. Probabil și la DA e la fel.
Pai daca automotoarele sunt legate in multiplata si comandate din fata, se saluta si atat, altfel la DA isi regleaza caii si patinarea, iar la electrica caii electrici ( amperii) si patinarea, bineinteles ca treaba cu zona ramane valabila totdeauna. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|