Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+95
nelucozac
teoiasi
neluadi
Vlad
StefanD_
Norbi
Sabik
Traveller
TonyGFR
DB Robert
Bobby_TM
ALEXCFR
florin94
cristi ar
alliens
mariuscfrbucuresti
Ryan Anderson
Ghioca Bogdan
theblackstigx
raulberian
celmaifidel
LascuB_1980
Spartan1948
rich1974
CristyanC
marius_catalin84
get.
johnsmoke
tzifrea
miguel1975
alex_trs
ldh80
bubu
bobi
rizelgeorgel2004
AeroX
cardinal
riciu
Razvan Tudor
lapsanszkitamas
DAS 2011
Luna
AndiCFR
TonyCFR
KQQ
TudorVD
Luca tgv
Vale
razvan - trenuri
COSTACHE MIHAIL
DPS
spiderpc
vatmanul
Dionis
apmatei
DUAL
marius664
alex.barac.5
92Dragos
AndreiSV
LanceR
Adirmvl
enstendhal
EA025
Elful
mihaitzateo
Laur
Andrey_tm
frank81
Adrian78
@ndrey
mureseanu_976
vanchorusebulgaria
Jhonyla
cfr500
user dezactivat...
lifetec
daniel_c
cristy79
kristi kkk
alinutz23
qew00
NicuS
florin.lifticariu
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
dan tm
didinul
Vitosa
mielutu zburator
Jurnal Feroviar
Katalyn
Teodor
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 09:50

c2016 a scris:
Prin ce se diferentiaza locomotiva LDH fata de cea Diesel-electrica, de la ce provine hidraulic la LDH?

De la transmisia hidraulica fata de transmisia diesel electric care e cu generator si motoare de tractiune

Exista si la 1835 vagoane 20-83 compartiment de serviciu au o perdea care o trag dupa primul rand de scaune
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 19:04

Nu am stiut unde sa pun intrebarea ca topicul statiei Galati e blocat de unirea cu Moldova si de Ceausescu.

cladirile astea de pe linia Galati-Giurgiulesti au apatinut cindva de CFR sau de o statie de pompare a apelor?

https://goo.gl/maps/GBcMktmHpkB2
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeVin 05 Feb 2016, 00:20

Aia ar putea să fi fost pe vremuri fie punct de control, fie ceva HM (traficul de marfă era extrem de intens) fie cum ai zis tu.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5204
Data de inscriere : 18/09/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeVin 05 Feb 2016, 07:43

LascuB_1980 a scris:
Va solicit ajutorul stimati colegi,am fost intrebat de un coleg daca-l pot ajuta la un proiect,are nevoie de dimensiunile placutei cu anul de fabricatie la locomotiva 060-DA si(sau) 060-EA,insa eu nu am aceste informatii,aveti voi asa ceva?
Multumesc anticipat.
La 060-DA dimensiunile placutei sunt 51 cm latime si 27 cm inaltime.
Sus In jos
LascuB_1980




Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 5461
Data de inscriere : 05/02/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeVin 05 Feb 2016, 09:13

Multumesc foarte mult pt.ajutor prietene.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 07 Feb 2016, 08:40

Ca tot s-a discutat mai sus de compartiment de serviciu : R 3010 Brasov-Buc.Nord la ultimul etajat.

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 DSCN0989

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 DSCN0990


post image online
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8372
Data de inscriere : 24/05/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 07 Feb 2016, 08:45

Cunosc echipa asta de nasi Basketball titulari la persoanele de Bucuresti-Brasov si retur.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Cats_zpsc4hgwatz

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Cats11
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 07 Feb 2016, 10:40

Am 4 nasi vecini de cartier ma cunosc cu ei dar niciodata nu am indraznit sa merg gratis sau cu bani, in plus 2 dintre ei nu mai fac demult la Regio nu stiu care e treaba. Pe 1621 am vazut partida de Bucuresti dar si de Ploiesti.
Sus In jos
celmaifidel




Numarul mesajelor : 9
Varsta : 31
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 4014
Data de inscriere : 06/12/2013

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: 1856   Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeMier 10 Feb 2016, 03:05

De ce nu circula cuplate 1856 cu 1754 pe Suceava - Marasesti ?
Pleaca la 7 minute distanta unul de celalalt .Mi se pare bataie de joc totala sa tarai electrica cu 2 vagoane pe o distanta asa mare pentru 7 minute diferenta ..
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeMier 10 Feb 2016, 20:35

celmaifidel a scris:
De ce nu circula cuplate 1856 cu 1754 pe Suceava - Marasesti ?
Pleaca la 7 minute distanta unul de celalalt .Mi se pare bataie de joc totala sa tarai electrica cu 2 vagoane pe o distanta asa mare pentru 7 minute diferenta ..

Se pierde subventia. Fiecare tren isi ia subventie separat Very Happy
Sus In jos
raulberian

raulberian


Numarul mesajelor : 35
Varsta : 32
Localizare : CUGIR
Reputatie : 3394
Data de inscriere : 13/09/2015

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: O INTREBARE SIMPLA   Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeMier 10 Feb 2016, 22:37

Dupa cum bine stiti Cfr Calatori a preluat sectia Hunedoara -Simeria respectiv Cugir -Teius , bineinteles cu un mers de tot c...u, intrebarea mea este ca la un asemenea mers facut in defavoarea calatorilor cel putin pe ruta Teius-Cugir e posibil ca o data ce sectia a fost preluata de Cfr sa existe riscul ca din lipsa calatorilor (din vina orarului de mers) aceasta sa se inchida din nou din cauza asa zisei lipse de rentabilitate???? Din ce am citit pe net anul acesta 2016 se va mentine mersul pe rutele pe care CFR a reluat traficul feroviar , doresc un raspuns , multumesc
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeMier 10 Feb 2016, 23:26

Nu există secţia Cugir - Teiuş, există secţia neinteroperabilă Cugir - Şibot. Un tren nu poate circula şi pe o secţie interoperabilă şi pe o secţie neinteroperabilă. Se admite fie circulaţia până în nodul cu reţeaua interoperabilă, fie până în cea mai apropiată reşedinţă de judeţ.
Faptul că trenurile alea merg până la Teiuş e strict din motive tehnice, în mod normal ar trebui să meargă doar până la Alba Iulia şi nu m-ar mira ca compensaţia să se acorde doar pentru Cugir - Alba Iulia.

Mai e şi problema că CFR Călători nu prea are rame electrice funcţionale, iar circulaţia cu EA şi 2 vagoane e nerentabilă din start, indiferent câţi călători sunt.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 11 Feb 2016, 08:07

Doctore, daca ordinul ala e aberant si toti in CFR si MT stiu asta , de ce nu se face o propunere de modificare in sensul modificarii si adaptarii lui la conditiile reale?

Ca un tren poate circula cu numere diferite ca sa acopere totusi anumite sectoare de drum.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 11 Feb 2016, 09:53

Cu numere diferite sau ca grupă a altui tren se poate circula. Ideea e să se facă distinct diferenţa de încasări (şi subvenţie) între secţiile interoperabile şi cele neinteroperabile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 646
Varsta : 38
Localizare : Oradea
Reputatie : 5106
Data de inscriere : 14/10/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 11 Feb 2016, 13:46

Dr2005 a scris:
Un tren nu poate circula şi pe o secţie interoperabilă şi pe o secţie neinteroperabilă. Se admite fie circulaţia până în nodul cu reţeaua interoperabilă, fie până în cea mai apropiată reşedinţă de judeţ.

Si atunci ma intreb, cum poate circula de exemplu trenul R 15809 a celor de la Interregional Calatori pe relatia Holod - Oradea - Suplacu de Barcau, unde avem Holod - Ciumeghiu sectie neinteroperabila, Ciumeghiu - Oradea - Sacuieni Bihor sectie interoperabila si Sacuieni Bihor - Suplacu de Barcau din nou sectie neinteroperabila. Si trenul are acelasi numar pe toata ruta. Sau ceea ce spui tu e valabil numai pentru trenurile CFR Calatori?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 42 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 42 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: