| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 04 Feb 2016, 09:50 | |
| - c2016 a scris:
- Prin ce se diferentiaza locomotiva LDH fata de cea Diesel-electrica, de la ce provine hidraulic la LDH?
De la transmisia hidraulica fata de transmisia diesel electric care e cu generator si motoare de tractiune Exista si la 1835 vagoane 20-83 compartiment de serviciu au o perdea care o trag dupa primul rand de scaune |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 04 Feb 2016, 19:04 | |
| Nu am stiut unde sa pun intrebarea ca topicul statiei Galati e blocat de unirea cu Moldova si de Ceausescu.
cladirile astea de pe linia Galati-Giurgiulesti au apatinut cindva de CFR sau de o statie de pompare a apelor?
https://goo.gl/maps/GBcMktmHpkB2 |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 05 Feb 2016, 00:20 | |
| Aia ar putea să fi fost pe vremuri fie punct de control, fie ceva HM (traficul de marfă era extrem de intens) fie cum ai zis tu. |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 05 Feb 2016, 07:43 | |
| - LascuB_1980 a scris:
- Va solicit ajutorul stimati colegi,am fost intrebat de un coleg daca-l pot ajuta la un proiect,are nevoie de dimensiunile placutei cu anul de fabricatie la locomotiva 060-DA si(sau) 060-EA,insa eu nu am aceste informatii,aveti voi asa ceva?
Multumesc anticipat. La 060-DA dimensiunile placutei sunt 51 cm latime si 27 cm inaltime. |
|
| |
LascuB_1980
Numarul mesajelor : 48 Reputatie : 5461 Data de inscriere : 05/02/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 05 Feb 2016, 09:13 | |
| Multumesc foarte mult pt.ajutor prietene. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Feb 2016, 08:40 | |
| Ca tot s-a discutat mai sus de compartiment de serviciu : R 3010 Brasov-Buc.Nord la ultimul etajat. post image online |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Feb 2016, 08:45 | |
| Cunosc echipa asta de nasi titulari la persoanele de Bucuresti-Brasov si retur. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 07 Feb 2016, 10:40 | |
| Am 4 nasi vecini de cartier ma cunosc cu ei dar niciodata nu am indraznit sa merg gratis sau cu bani, in plus 2 dintre ei nu mai fac demult la Regio nu stiu care e treaba. Pe 1621 am vazut partida de Bucuresti dar si de Ploiesti. |
|
| |
celmaifidel
Numarul mesajelor : 9 Varsta : 31 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4014 Data de inscriere : 06/12/2013
| Subiect: 1856 Mier 10 Feb 2016, 03:05 | |
| De ce nu circula cuplate 1856 cu 1754 pe Suceava - Marasesti ? Pleaca la 7 minute distanta unul de celalalt .Mi se pare bataie de joc totala sa tarai electrica cu 2 vagoane pe o distanta asa mare pentru 7 minute diferenta .. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 10 Feb 2016, 20:35 | |
| - celmaifidel a scris:
- De ce nu circula cuplate 1856 cu 1754 pe Suceava - Marasesti ?
Pleaca la 7 minute distanta unul de celalalt .Mi se pare bataie de joc totala sa tarai electrica cu 2 vagoane pe o distanta asa mare pentru 7 minute diferenta .. Se pierde subventia. Fiecare tren isi ia subventie separat |
|
| |
raulberian
Numarul mesajelor : 35 Varsta : 32 Localizare : CUGIR Reputatie : 3394 Data de inscriere : 13/09/2015
| Subiect: O INTREBARE SIMPLA Mier 10 Feb 2016, 22:37 | |
| Dupa cum bine stiti Cfr Calatori a preluat sectia Hunedoara -Simeria respectiv Cugir -Teius , bineinteles cu un mers de tot c...u, intrebarea mea este ca la un asemenea mers facut in defavoarea calatorilor cel putin pe ruta Teius-Cugir e posibil ca o data ce sectia a fost preluata de Cfr sa existe riscul ca din lipsa calatorilor (din vina orarului de mers) aceasta sa se inchida din nou din cauza asa zisei lipse de rentabilitate???? Din ce am citit pe net anul acesta 2016 se va mentine mersul pe rutele pe care CFR a reluat traficul feroviar , doresc un raspuns , multumesc |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 10 Feb 2016, 23:26 | |
| Nu există secţia Cugir - Teiuş, există secţia neinteroperabilă Cugir - Şibot. Un tren nu poate circula şi pe o secţie interoperabilă şi pe o secţie neinteroperabilă. Se admite fie circulaţia până în nodul cu reţeaua interoperabilă, fie până în cea mai apropiată reşedinţă de judeţ. Faptul că trenurile alea merg până la Teiuş e strict din motive tehnice, în mod normal ar trebui să meargă doar până la Alba Iulia şi nu m-ar mira ca compensaţia să se acorde doar pentru Cugir - Alba Iulia.
Mai e şi problema că CFR Călători nu prea are rame electrice funcţionale, iar circulaţia cu EA şi 2 vagoane e nerentabilă din start, indiferent câţi călători sunt. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 11 Feb 2016, 08:07 | |
| Doctore, daca ordinul ala e aberant si toti in CFR si MT stiu asta , de ce nu se face o propunere de modificare in sensul modificarii si adaptarii lui la conditiile reale?
Ca un tren poate circula cu numere diferite ca sa acopere totusi anumite sectoare de drum. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 11 Feb 2016, 09:53 | |
| Cu numere diferite sau ca grupă a altui tren se poate circula. Ideea e să se facă distinct diferenţa de încasări (şi subvenţie) între secţiile interoperabile şi cele neinteroperabile. _________________ :TTT:
|
|
| |
vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 11 Feb 2016, 13:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- Un tren nu poate circula şi pe o secţie interoperabilă şi pe o secţie neinteroperabilă. Se admite fie circulaţia până în nodul cu reţeaua interoperabilă, fie până în cea mai apropiată reşedinţă de judeţ.
Si atunci ma intreb, cum poate circula de exemplu trenul R 15809 a celor de la Interregional Calatori pe relatia Holod - Oradea - Suplacu de Barcau, unde avem Holod - Ciumeghiu sectie neinteroperabila, Ciumeghiu - Oradea - Sacuieni Bihor sectie interoperabila si Sacuieni Bihor - Suplacu de Barcau din nou sectie neinteroperabila. Si trenul are acelasi numar pe toata ruta. Sau ceea ce spui tu e valabil numai pentru trenurile CFR Calatori? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|