|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+60Luca tgv seby1998 MariusM AndreiSita98 ALEXCFR bobi t1972 AeroX Warrington Vale_ntin catalinu' Cipri Andrei Neculai florin94 gvd laurentzu ciprian71 DPS alliens StefanD_ Theo A. George CFR Norbi cfr500 razvan - trenuri Dionis Razvan Tudor cristi ar didinul Ikarus99 Andrey_tm TVlad Adirmvl Vitosa baiazid riciu Luna kasapis2007 NIKU24 Katalin4653 adrian rosca Raabis Stefan Bădită marius664 ldh80 cristy79 vatmanul user dezactivat... alex.alexus.tm nokia2010 marius_catalin84 liviulav33 dan tm Mihay COSTACHE MIHAIL Dr2005 Katalyn cardinal IonutCFR2009 Adrian78 mielutu zburator Nesebar 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 23 Apr 2018, 09:34 | |
| - Vitosa a scris:
- @ldh80
Degeaba faci tu VS 160 km/h prin partea asta a Moldovei daca nu achizitionezi si material rulant apt de 160. Prin ce mai are cfr in prezent nu ar face fata. Sunt multe locomotive clasele 41/44 care nu mai duc nici macar 140, iar de reparat nici atat nu mai poate fi vorba fie pentru ca fabricile romanesti s-au inchis si nu se mai fabrica piese pentru tipul de locomotive EA/EC sau fie si pentru ca prin depouri a cam inceput sa sufle vantul si in randul reparatorilor. Dar defapt nu prea mai au locomotive, si scade pe zi ce trece simtitor numarul lor. Chiar azi a mai iesit una pe tusa pentru o perioada http://m.gandul.info/stiri/accident-feroviar-grav-in-timis-un-tren-de-calatori-cu-400-de-pasageri-a-lovit-un-tir-17139792 ori in ritmul la care soferii nu prea respecta crucea Sfantului Andrei in cativa ani poate chiar vor ramane fara locomotive. Un alt aspect pentru care Statul pare dezinteresat in a investi in calea ferata e si faptul ca pe politicieni nu ii intereseaza acest lucru. Nu este afacerea lor, mi s-a raspuns din interiorul cfr. Si cred ca am concluzionat toate problemele caii ferate. Inchei prin a preciza la initiativa amicului bobi ca pentru Moldova noastra doar Iasiul e instarit economico-financiar, in rest dumnezeu cu mila. Si da intr-adevar Iasiul ar merita si el trenuri de 160 dar si trenuri spre Bucuresti via Pascani. Se mai pot renunta la cateva din cele spre Suceava si redirectiona spre Iasi. Subscriu in totalitate la cele mentionate mai sus de catre Marius! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 23 Apr 2018, 13:20 | |
| Asa ne invirtim intr-un cerc vicios, daca nu au drumuri sau cai ferate nici un investitor nu merge acolo, dar nici drumuri si cai ferate nu se fac sau nu se modernizeaza pentru ca nu sint investitori acolo.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 04 Mai 2018, 13:13 | |
| M700, linia Faurei-Tecuci si M600, situatia din 1990, cea actuala si propuneri
Acest traseu intre Bucuresti si Iasi prezinta o serie de avantaje:
-Ofera distanta cea mai scurta, fizic posibila pe calea ferata intre Bucuresti si Iasi
-Pe o mare parte din traseu (aproximativ pana la Tecuci) linia are un traseu aproape complet drept, aproape fara curbe si fara rampe, strabatand o zona de campie. Acest fapt face pretabila linia la a fi reconstruita si modernizata pentru VS de 160 km/h, nefiind necesare lucrari de mutare a liniei pe alte amplasamente sau de corectare a curbelor si rampelor, putandu-se folosi traseul actual al liniei.
-Aceasta ruta ofera si ceai mai scurta fizic posibila legatura feroviara intre Bucuresti si Chisinau
-Reconstructia si modernizarea acestui traseu feroviar ar contribui semnificativ, prin creearea infrastructurii feroviare moderne necesare, si la dezvoltarea partii de est a zonei Moldovei si in special a judetului Vaslui.
a.Tronsonul Bucuresti Nord- halta Depoul Bucuresti Triaj h.- Mogosoaia
Intre Bucuresti Nord- halta Depoul Bucuresti Triaj h. este linie simpla electrificata, iar intre halta Depoul Bucuresti Triaj h si statia Mogosoaia este linie simpla.
VS stabilita in prezent pe aceasta portiune este de 80 km/h.
Linia este echipata cu BLA.
b.Tronsonul Mogosoaia- HM Balotesti- HM Caciulati- HM Armasesti- Urziceni
Este linie simpla intre Mogosoaia- HM Armasesti, respectiv linie dubla intre HM Armasesti- Urziceni.
VS este probabil de 100 km/h.
Pe tronsoanele Mogosoaia- HM Balotesti si HM Armasesti- Urziceni linia este echipata cu BLA, iar intre HM Balotesti si HM Armasesti si circula in sistemul “intelegerii telefonice a caii libere”.
Intre Bucuresti Nord si Urziceni exista potential pentru traficul de calatori, fiind relativ multi cetateni din Urziceni si localitatile dintre Urziceni si Bucuresti, strabatute de calea ferata, care au treaba la Bucuresti.
In privinta traficului de marfa, pe acest tronson, acesta poate fi generat in mare parte numai de transportul de cereale, in special de la Urziceni.
c.Tronsonul Urziceni- Faurei
Este linie simpla echipata cu BLA.
Incepand din decembrie 2017 pe acest tronson nu mai circula trenuri de calatori.
Potentialul pentru traficul de marfa este dat de transportul de cereale, in special de la Pogoanele.
Acest tronson se afla intr-o stare evidenta de degradare.
VS era in 1990 de 100 km/h. Astazi probabil este probabil de 80 km/h. Datorita traseului liniei pe acest tronson, traseu care trece relativ departe de localitati si strabate doua judete diferite (Ialomita si Braila), acest tronson nu prezinta potential important pentru traficul de calatori.
Un numar de 3 perechi trenuri regio/zi intre Urziceni si Faurei ar fi suficiente.
d.Tronsonul Faurei- Tecuci
Este linie simpla echipata cu BLA.
Incepand din decembrie 2012 a fost concesionata (pana in decembrie 2013) gestionarului privat de infrastructura feroviara GFR, si deservita de operatorul privat de transport feroviar de calatori “Servtrans Invest” (cu doua perechi trenuri/zi, compuse din locomotive clasa 69 si un vagon seria 21-47 “modernizat”).
In prezent pe acest tronson nu circula trenuri de calatori.
Ocazional mai circula trenuri de marfa (cu cereale) intre Faurei si Ciorasti si eventual intre Tecuci si HM Condrea (unde se afla o balastiera).
VS era in 1990 de 100 km/h.
Astazi VS este de 70 km/h intre Faurei- Ciorasti, respectiv de 50 km/h intre Ciorasti-Tecuci.
Astazi acest tronson se afla intr-o stare de degradare accentuate. Datorita traseului liniei pe acest tronson, traseu care trece relativ departe de localitati si strabate 4 judete diferite (Braila, Buzau, Vrancea si Galati), acest tronson nu prezinta potential important pentru traficul de calatori. Un numar de 3 perechi trenuri regio/zi intre Faurei si Tecuci ar fi suficiente.
e.Tronsonul Tecuci- Iasi
Este cu:
-Linie simpla electrificata cu BLA intre Tecuci- halta Tecuci Nord hc.- Tecuci Ram. Frunzeasca. VS- 60 km/h.
-Linie simpla cu BLA intre Tecuci Ram. Frunzeasca- Barlad. VS- 120 km/h.
-Linie dubla cu BLA intre Barlad- Zorleni. VS- 100 km/h.
-Linie dubla pe care se circula in sistemul “intelegerii telefonice a caii libere” intre Zorleni- Crasna. VS- 100 km/h.
-Linie dubla cu sistem BLAS intre Crasna- HM Munteni. VS- 100 km/h.
-Linie simpla cu sistemul “dependenta intre statii”, intre HM Munteni- Vaslui. VS-100 km/h.
-Linie simpla pe care se circula in sistemul “intelegerii telefonice a caii libere” intre Vaslui- Buhaiesti. VS-100 km/h.
-Linie dubla cu BLA intre Buhaiesti- HM Rebricea. VS- 100 km/h.
-Linie simpla cu BLA intre HM Rebricea- Grajduri. VS- 100 km/h.
-Linie dubla cu BLA intre Grajduri- HM Barnova- HM Ciurea- Ramificatie Nicolina. VS este de: 90 km/h (Grajduri- HM Barnova), 95 km/h (HM Barnova- halta Piciorul Lupului h), 100 km/h (halta Piciorul Lupului h- Ramificatie Nicolina)
-Linie dubla electrificata cu BLA intre Ramificatie Nicolina- statia Nicolina. VS- 100 km/h.
-Linie dubla electrificata cu sistemul “dependinta intre statii” intre Nicolina- Iasi. VS- 65 km/h.
Tronsonul Tecuci- Iasi are un potential important pentru traficul de calatori, insa in privinta traficului de marfa este aproape inexistent pe acest tronson.
-Lungime linie de reconstruit/modernizat in total pentru VS de 160 km/h* (Bucuresti Nord- Faurei- Tecuci-Iasi): 401 km
*VS de 160 km/h , datorita configuratiei traseului caii ferate, nu ar putea fi realizata in cateva puncte:
-In curba dintre halta Depoul Bucuresti Triaj h. si podul feroviar peste raul Colentina
-In curba din apropierea pasajului cu DN1
-In curba de dupa traversarea DJ Balotesti- Dimieni, inainte de intrarea in HM Caciulati
-In curba de dinaintea intrarii in HM Moara Vlasiei
-In curba de dupa HM Dridu
-In curba de dinaintea intrarii in HM Armasesti si intre HM Armasesti- statia Urziceni- halta Manasia h.
-In curba de dupa HM Rusetu si in curba de la intrarea in statia Faurei.
-Intre statia Faurei si halta Udreste h., unde calea ferata prezinta o succesiune de curbe si traverseza lacul Jirlau.
-Intre HM Suraia si statia Tecuci, unde calea ferata prezinta o succesiune de curbe.
-Intre statia Tecuci- halta Tecuci Nord hc- Tecuci Ram. Frunzeasca, unde, datorita curbei de acolo, VS nu poata fi marita peste cea actuala.
-Intre Grajduri- HM Barnova- halta Piciorul Lupului h, unde, datorita pantei accentuate de acolo, VS nu poata fi marita peste cea actuala.
-Intre Ramificatia Nicolina- statia Nicolina- statia Iasi, VS nu poata fi marita peste cea actuala, datorita curbelor si datorita faptului ca linia ferata traverseaza municipiul Iasi.
-Poduri noi necesare peste ape importante (raul Colentina, pod nou necesar pentru cale dubla, raul Ialomita, pod pentru cale simpla, raul Buzau, pod nou pentru cale simpla, raul Balta Alba pod pentru cale simpla, raul Ramnic, pod pentru cale simpla, raul Milcov, pod pentru cale simpla, raul Siret, pod pentru cale simpla, paraul Tecucel pentru cale simpla, paraul Cacaina in interiorul municipiului Barlad, pod pentru cale tripla, raul Barlad pod pentru cale dubla, pod peste raul Barlad pentru cale dubla, pod peste raul Barlad pentru cale dubla, pod peste raul Crasna pentru cale dubla, pod peste “canalul” Barlad in interiorul municipiului Vaslui pentru cale dubla, pod peste raul Barlad la intrarea in statia Buhaiesti pentru cale tripla, pod peste raul Bahlui pentru cale dubla): 16 (din care: 7 poduri pentru cale simpla, 7 pentru cale dubla si doua pentru cale tripla).
Pasajul feroviar denivelat peste Soseaua Bucuresti- Targoviste (DN 1A) , cu 3 fire de cale ferata, se afla in reconstructie. Ca urmare, in prezent, circulatia feroviara pe M700 intre HM Pajura si statia Mogosoaia este temporar inchisa, trenurile fiind deviate prin Chitila- Ramificatie Buciumeni- Mogosoaia.
-Lungimea liniei care trebuie electrificata (tronsoanele: halta Depoul Bucuresti Triaj- statia Mogosoaia- Faurei- Tecuci si Tecuci Ram. Frunzeasca- Ramificatia Nicolina): 390 km.
-Lungimea liniei care ar trebui dublata (tronsoanele: Tecuci Ram. Frunzeasca- Barlad, HM Munteni- Vaslui, Vaslui- Buhaiesti si HM Rebricea- Grajduri): 88 km. Linie dubla este necesara numai intre Tecuci Ram. Frunzeasca si Iasi, unde exista potential pentru mai multe trenuri de calatori.
-Lungimea liniei echipate in prezent cu BLA, unde sistemul BLA trebuie modernizat (introdus sistemul TMV)( HM Pajura- Mogosoaia- HM Balotesti, HM Armasesti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Zorleni, Buhaiesti- Nicolina): 285 km
-Lungimea liniei echipate in prezent cu sistem BLAS, unde trebuie introdus sistem BLA si TMV (Crasna- HM Munteni): 11 km
-Linie unde, datorita distantei mici intre statii, nu poate fi inlocuit sistemul “dependentei intre statii” (HM Munteni- Vaslui si Nicolina-Iasi): 6 km
-Lungimea liniei unde in prezent se circula in sistemul “intelegerii telefonice a caii libere” si care trebuie echipate cu BLA si TMV (Zorleni- Crasna si Vaslui- Buhaiesti): 53 km
-Statii si HM-uri echipate in prezent cu sisteme SCB de tip CED (centralizare electrodinamica) si care trebuie echipate cu sisteme CE (centralizare electronica) ( Mogosoaia, HM Armasesti, Urziceni, HM Garbova, HM Cotorca, Pogoanele, HM Rusetu, Faurei, HM Jirlau, HM Balta Alba, Ciorasti, HM Tataranu, HM Bordeasca Noua, HM Suraia, HM Condrea, Tecuci, HM Frunzeasca, HM Berheci, Nichiseni, HM Ghidigeni, Tutova, Barlad, Zorleni, Crasna, HM Munteni, Vaslui, HM Balteni, Buhaiesti, HM Rebricea, HM Scanteia, Grajduri, HM Barnova, HM Ciurea, Nicolina si Iasi): 35 (din care 12 sunt statii mari sau noduri feroviare)
-Statii si HM-uri echipate in prezent cu sisteme SCB tip SBW sau tip CEM, si care ar trebui echipate cu sisteme CE (HM Balotesti, HM Caciulati, HM Moara Vlasiei, Fierbinti, HM Dridu, HM Banca): 6
In februarie 2003, trenul IC Bucuresti Nord- Faurei- Iasi, compus atunci din automotor “Siemens Desiro”, si care oprea numai in Tecuci, Barlad si Vaslui, si in conditiile in care atunci VS era de 100 km/h (pe cea mai mare parte a traseului), parcurgea distanta Bucuresti Nord- Faurei- Iasi in 5 h si 47 minute.
Astazi, daca linia Bucuresti Nord- Faurei- Tecuci- Iasi ar fi reconstruita si modernizata asa cum am aratat mai sus, un tren IR Bucuresti Nord- Faurei- Iasi (care ar putea fi compus eventual din rama electrica) ar putea parcurge aceasta distanta, cu VS de 160 km/h pe cea mai mare parte a traseului, si cu opriri numai in Urziceni, Faurei, Tecuci, Barlad, Crasna, Vaslui si Nicolina, in cca 5 ore, ceea ce ar fi un timp de parcurgere a distantei Bucuresti- Iasi pe calea ferata destul de bun.
Asta comparativ cu cat face astazi un tren IR Bucuresti Nord- Iasi (via Ploiesti Sud si Tecuci), de cca 7 ore.
De asemenea, traseul ar putea fi folosit si de trenul international Bucuresti- Chisinau "Prietenia". Oricum, vagoanele CFM actuale din compunerea acestui tren (datorita sistemului de franare cu frana nemoderabila la defranare si in special a regulatoarelor de frana cu caresunt dotate aceste vagoane) nu pot depasi 100 km/h.
Deaorece acest traseu feroviar Bucuresti- Faurei- Iasi nu face parte dintr-un corridor European de transport feroviar din reteaua TEN-T nu s-ar putea obtine fonduri europene pentru reconstructia/modernizarea lui. Asadar aceste fonduri ar trebui obtinute din alte surse.
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 04 Mai 2018, 15:47 | |
| Corectii la cele scrise mai sus: Linia Urziceni - Faurei: - BLA scos din functiune, partial demontat - Circulatia se desfasoara in regim de cale libera pe intreaga distanta - Viteza maxima: 50 km/h (marfa), 70 km/h (calatori) Linia Faurei - Tecuci: - BLA scos din functiune, partial demontat pe distanta Ciorasti - Tecuci - Circulatia se desfasoara in regim de cale libera pe distanta Ciorasti - Tecuci Dar lucrarile la podul peste DN1A nu sunt inca finalizate, motiv pentru care Ion Gavrila director CFR SA a efectuat o vizita pe acolo sa le mai dea cateva indicatii pretioase constructorilor, carora le-a acordat un nou termen de finalizare a lucrarilor: iunie 2018 https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/directorul-general-al-cfr-sa-hotaraste-in-iunie-se-vor-termina-lucrarile-la-podul-mogosoaia |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: concluzie Vin 04 Mai 2018, 22:06 | |
| avind in vedere ca BLA a fost scos din functiune si partial demontat, sigur ca nu se va mai circula nici o data pe aceasta linie,ma refer urziceni faurei, asta sa si vrut, nici marfa nu o sa mai circulr in curind, o sa inceapa se se fure componente,,deci ne luam adio definitiv de la aceasta magistrala.asta se urmareste distrugerea totala..nu stiu daca mai exista si personal in gari sau halte de miscare cred ca au luat si oamenii de acolo....traiasca operatorii privati astia distrug tot in goana lor de profit, au luat linia faurei tecuci, si au puso pe chituci, acum au distrus si linia faurei urziceni, si mai urmeaza...distrugere totala.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 05 Mai 2018, 18:01 | |
| Liniile astea oricum consumau mai mult decât produceau. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 06 Mai 2018, 13:16 | |
| - Dr2005 a scris:
- Liniile astea oricum consumau mai mult decât produceau.
Rosiori Nord - Turnu Magurele sau Caracal - Corabia ce mai produc? Si totusi sunt mentinute artificial in viata |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 06 Mai 2018, 18:51 | |
| In momentul in care linia Urziceni- Faurei a fost concesionata gestionarului privat de infrastructura feroviara RC-CF Trans SRL, aceasta linie se afla presupun in aproximativ accelasi conditii tehnice ca in 1990: BLA perfect functional pe toata distanta si VS de 100 km/h.
Si, din cate stiu, conform legii, in momentul in care un gestionar privat de infrastructura feroviara renunta la concesionarea unei linii de cale ferata si o preda inapoi in administrarea CFR-SA-Infrastructura, acel gestionar privat de infrastructura feroviara este obligat sa predea accea linie, cel putin in acceleasi conditii tehnice, in care a preluat-o de la CFR-SA-Infrastructura!
Asadar daca si in momentul in care RC CF Trans SRL va preda inapoi linia Urziceni- Faurei catre CFR-SA-Infrastructura, va fi obligat sa o predea cel putin in acceiasi stare in care a luat-o (adica BLA perfect functional pe intreaga distanta si VS de aproximativ 100 km/h).
Oricum, nici RC CF Trans SRL nu cred ca tine neaparat la aceasta linie si daca maine CFR-SA-Infrastructura ar dori sa o ia inapoi (sau la exprirarea contractului de concesionare), nu cred ca RC CF Trans SRL nu ar vrea sa o dea inapoi! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 06 Mai 2018, 19:12 | |
| Pe Urziceni-Faurei, VS era 70 km/h trenuri de calatori la data preluarii de catre RC CF Trans. In ceea ce priveste BLA-ul, ai dreptate, dar exista si cauze adiacente care nu pot fi puse in sarcina gestionarului de infrastructura cum ar fi furtul de componente care fac imposibila functionarea BLA-ului. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: m 700 Dum 06 Mai 2018, 19:31 | |
| astazi am trecut la o trecere la nivel care trece peste linia urziceni faurei, undeva in judetul buzau, eram cu masina, semnalul luminos alb intermitent functiona, ma m uitat pe linie si pot spune ca se prezinta destul de bine fara vegetatie crescuta sau pomi, si ceva urme de roti pe sine am vazut probabil a mai trecut ceva pe acolo, ce nu am vazut functionind sint semlalele BLA.. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 06 Mai 2018, 23:21 | |
| Dar bucata Urziceni-Faurei a revenit in proprietatea CFR SA inca din iunie 2017, asadar cine sau ce i-au impiedicat pe cfr calatori si TFC sa nu revina pe aici? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 06 Mai 2018, 23:34 | |
| - Vitosa a scris:
- Dar bucata Urziceni-Faurei a revenit in proprietatea CFR SA inca din iunie 2017, asadar cine sau ce i-au impiedicat pe cfr calatori si TFC sa nu revina pe aici?
Nu stim exact motivele. Cert este ca TFC nu a castigat niciun client in plus, 15072 trece in fiecare dimineata spre Faurei cu maxim 20 calatori. Trasa actuala e prost facuta, ajunge prea tarziu in Bucuresti la 11:55, ocolind pe la Buzau... face 4h35min enorm de mult CFR Calatori ofera galatenilor o reducere de 10 % din tariful de IR ca altfel n-ar merge nimeni cu ei prin buzau, doar studentii duminica. Unde-i castigul la CFR Calatori, traseu mai lung, consum mai mare si o pierdere de 10 % din tarif asumata. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 07 Mai 2018, 17:11 | |
| Câştigul e din Bucureşti-Buzău, atât pentru TFC, cât şi pentru CFR Călători. _________________ :TTT:
|
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: m700 Lun 07 Mai 2018, 21:27 | |
| faurei urziceni nu a trecut in proprietatea cfr, este tot in proprietate privata, am facut o adresa catre cfr si mi sa raspuns ca este in proprietate rcf trans...deci cfr nu este propietarul linei, a fost o tentativa dar, nu sa concretizat in ideia ca ei vroiau sa predea doa sectia faurai urziceni sa nu mai plateasca redeventa dar nu sa putut si acum tot ei sint proprietari, bla lau scos pentru economie de curent cred, in hirtiile de la furnizorul de electricitate tot rtcf trans apare deci tot ei sint propietari.pina la urmatoarea licitatie care este in octombrie......daca era ceva subventie bagau vreun automotor pe faurei urziceni dar asa nu circula cert este ca a mai circulat ceva deoarece se vede urme pe linie...nu sint calatori din buzau cine stie ce deoarece sint multe trenuri pe bucuresti care trec prin buzau..indiferent de situatia data conducerea operatorului de stat nu este interesata de aceasta linie fiind cu tractiune diesel nu prezinta interes, macar sa fi introdus un prapadit de regio pe buucuresti nord urziceni galati care pleca din bucuresti nord un dessiro, si dupa amiaza pleca la 13 din galati si ajungea in bucuresti nord la 17, 40 in bucuresti nord. nu se vrea ei vor profit imediat sau o fac dinadins sa favorizeze alti operatori....tara de nimic.. de aceia pleca toti din tara pentru ca vad indiferenta si ignoranta,,nepasare si bataie de joc unde mergi in tara asta vezi numai ruine ji ziduri daramate,noi scriem din pasiune pe acest site, dar daca intrebi ceva la ei stiti cum e rigiditate totala si un politicos sut in fund..nimic iti arunga gogosi gen,,,,nu este profitabila linia,,aatunci nici tara asta nu este profitabila, sa o mutam in australia sa vedeti ca acolo se face profit..concluzia sa plecam din tara ca nu este profitabila, dar ma intreb..sa facut ceva in tara asta profitabil. nimic, fac profit numai jmecherii.. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 07 Mai 2018, 22:25 | |
| Interesant cum linia e la RCCF Trans, insa linia apare in oferta de inchiriere pe 2018 in lista sectiilor neinchiriate in decembrie 2017.
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/licitatii/9-ianuarie-2018-o-noua-licitatie-pentru-inchiriere-sectii-neinteroperabile |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |