|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+60Luca tgv seby1998 MariusM AndreiSita98 ALEXCFR bobi t1972 AeroX Warrington Vale_ntin catalinu' Cipri Andrei Neculai florin94 gvd laurentzu ciprian71 DPS alliens StefanD_ Theo A. George CFR Norbi cfr500 razvan - trenuri Dionis Razvan Tudor cristi ar didinul Ikarus99 Andrey_tm TVlad Adirmvl Vitosa baiazid riciu Luna kasapis2007 NIKU24 Katalin4653 adrian rosca Raabis Stefan Bădită marius664 ldh80 cristy79 vatmanul user dezactivat... alex.alexus.tm nokia2010 marius_catalin84 liviulav33 dan tm Mihay COSTACHE MIHAIL Dr2005 Katalyn cardinal IonutCFR2009 Adrian78 mielutu zburator Nesebar 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2984 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: mers Vin 13 Apr 2018, 21:43 | |
| 7033 din bucuresti este o solutie, dar din Faurei ar fi mers, inter regio de galati de la 14,30 cu opriri si tarif de regio pe sectia Faurei Urziceni..Dupa amiaza un tren spre bucuresti este bun, si dimineata fostul 7002,,,,dar ne racim gura degeaba zarurile sint aruncate,,,,,,FAUREI URZICENI,,, INCHISA DEFINITIV TRAFICULUI DE CALATORI,,,,ACESTA ESTE VIITORUL SUMBRU, EXACT CA FAUREI TECUCI,,,,,ADIOS,,,ASTA SE VREA IN SOCIETATEA ACTUALA SI IM MULTTRIBITATUL CAPITALISM,PUTINI PROFESIONISTI AU MAI RAMAS LA CFR,IN REST CONDUCATORII NOSTRI ADUC LA CONDUCEREA COMPANIILOR DE STAT NUMAI MERCENARI CARE ADUC PROFIT NUMAI PE HIRTIE SI ISI IAU SALARII FRUMOASE SI NIMIC.......PE SECTIA FAUREI URZICENI SINT ADEVARATE MONUMENTE FACUTE DE NEMTI, MA REFER LA CLADIRILE GARILOR LASATE IN PARAGINA PRADA HOTILOR SI NEPASARII AUTORITATILOR,,,DUPA CALDARASTI URMEAZA SI CELELALTE,,,,,,,,IN OPINIA MEA SPER SA NU FIE DAR 99 LA SUTA LINIA ASTA ESTE SORTITA INCHIDERII TRAFICULUI DE CALATORI, SI DIN CITE AM INTELES O BSA I SE INCHIDA SEMNALIZAREA AUTOMATA, SI O SA SE CIRCULE CU TRAFIC DE MARFA MANUAL....PERSONAL IN GARI SI HM O SA FIE ZERO....LA TRECERILE LA NIVEL CU SOSEAUA DEJA SA U DEMONTAT INDICATOARELE STOP...CHIAR DACA SINT SEMNALIZATE AUTOMAT, DAR O SA SE OPREASCA CURENTUL LA SEMNALE DEFINITIV...SUMBRU DAR ASTA E...JAPONEZII AU TINUT UN TREN 2 ANI DE ZILE PENTRU O ELEVA, LA NOI EXMATRICULA ELEVA DE LA SCOLA SI SCOTEA TRENUL..ASTIA DA MERCENARI, IN ROMANIA NU SAMURAI CA IN JAPONIA.......DOREC CA TOT CE AM SCRIS EU SA FIE DOAR BANUELI,,,ACESTI,,,,,,, MERCENARI,,,,,TREBUIE SA SE GINDESCA SI LA PATRIMONIUL LASAT IN PARAGINA, CLADIRILE GARILOR CARE SINT FACUTE DIN CARAMIDA ARSA SI LUCRATE FRUMOS, SI IN CARE DE 40 DE ANI IN MAJORITATEA DIN ELE NU SA ALOCAT NICI UN LEU... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 14 Apr 2018, 23:15 | |
| Crezi ca stierea cu japonezii e mai interesanta daca folosesti majusculele? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6895 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12296 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 15 Apr 2018, 14:01 | |
| Ca M700 sa aiba un viitor - si ma refer in special la portiunea Bucuresti- Urziceni- Faurei- acest sector al M700 ar trebui gandit ca parte integrata dintr-o linie Bucuresti- Iasi (via Faurei- Tecuci) reconstruita si modernizata pentru VS de 160 km/h, care sa permita o legatura feroviara rapida Iasi- Bucuresti (via Faurei), care sa permita unui tren (eventual rama electrica) sa parcurga distanta Bucuresti- Iasi in maxim 5 ore!
Un asemenea proiect ar contribui semnificativ si la dezvoltarea partii de est a zonei Moldovei- cea mai dezavantajata zona din tara in privinta infrastructurii feroviare, dar si rutiere.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 15 Apr 2018, 15:44 | |
| Din pacate cred ca o asemnea gindire pentru punerea in valoare a acestei linii nu exista in tara noastra.
practic daca nu a fost electrificata in socialism nimeni nu mai vede potentialul liniei. |
| | | Theo A.
Numarul mesajelor : 206 Reputatie : 3124 Data de inscriere : 30/11/2016
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 15 Apr 2018, 16:40 | |
| Ar fi bine sa repare linia dintre Ploiești Sud si Marasesti ca este facuta praf iar trenul pana la Iasi face mai putin. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 15 Apr 2018, 17:56 | |
| Dar nici acum nu s-a inteles ca primordial in reabilitarea infrastructurii feroviare e traficul de marfa si in plan secund e cel de calatori? Pe M600 nici in prezent nu e trafic de marfa. Totul este mort economic in aceasta parte de tara. La fel si pe bucata Faurei-Urziceni, inclusiv si Armasesti-Mogosoaia nu circula marfa. Atentie, m-am referit la reabilitare, nu la carpeala anuala. Bai oameni buni treziti-va la realitate. Traiti in republica bananiera romania, patria tuturor hotilor si hotiilor. Dar chiar nu se vede interesul guvernarilor de dupa 89 pentru calea ferata? Bai eu ma ingrozesc cand citesc asemenea postari. Visati fratilor, visati incontinuare. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 15 Apr 2018, 18:05 | |
| Eu zic ca acel Desiro sta bine acolo la Urziceni in fiecare zi cate 5h30min, pentru ca sta pe bani. Daca tot nu circula marfa prin gara Urziceni, macar sa mai ciupeasca si CFR SA niste bani din stationarile CFR Calatori, ca de la Regio Calatori nu poate scoate nimic. Nu mai zic de orele de dormitor platite pentru mecanicii care fac trenurile 7037/7032 si 8154/8151 Asta e managementul companiei CFR Calatori care o va ingropa definitiv. Practic nu se doreste o redresare a acestei companii... |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2984 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: bani Dum 15 Apr 2018, 19:58 | |
| sint multe linii secundare care ruginesc in pamint degeaba, de ce nu le valorifica, sigur nu sint bani multi dar decit sa le fure hotii,,, |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2984 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 15 Apr 2018, 19:58 | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 16 Apr 2018, 11:44 | |
| - Vitosa a scris:
- Dar nici acum nu s-a inteles ca primordial in reabilitarea infrastructurii feroviare e traficul de marfa si in plan secund e cel de calatori?
Păi şi Uniunea Europeană gândeşte tot la fel, altfel de ce ar fi apărut Coridoarele Feroviare de Marfă? _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6895 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12296 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 19 Apr 2018, 08:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- Dar nici acum nu s-a inteles ca primordial in reabilitarea infrastructurii feroviare e traficul de marfa si in plan secund e cel de calatori?
Păi şi Uniunea Europeană gândeşte tot la fel, altfel de ce ar fi apărut Coridoarele Feroviare de Marfă? S-a mai discutat despre acest lucru! Din cate am inteles- chiar dumneavoastra ati spus- ar exista o lege in vigoare astazi in Romania (as fi curios sa aflu numarul acelei legi si numarul articolului respectiv) , lege care ar interzice in mod express CFR-INfrastructura sa reabiliteze, reconstruiasca sau sa modernizeze orice alte cai ferate, care nu fac parte din coridoarele pan-europene de transport feroviar! Ori aceasta lege mi se pare aberanta si cred ca ar trebui urgent schimbata, in sensul de a permite CFR-Infrastructura sa reabiliteze, modernizeze ori reconstruiasca, orice cai ferate pe care le are in administrare, indiferent ca fac sau nu parte dintr-un corridor pan-European. Sigur, fonduri europene se pot obtine strict pentru modernizarea acelor cai ferate care fac parte din coridoarele pan-europene de transport feroviar si este cert ca nu s-ar putea obtine fonduri europene pentru reabilitarea/modernizarea/reconstructia unei cai ferate precum Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Nicolina- Iasi. Insa, daca statul roman si CFR-INfrastructura ar reusi sa obtina fonduri din alte surse decat finantati europene, pentru reabilitarea/modernizarea/reconstructia acestei cai ferate, nu vad de ce UE s-ar opune, din moment ce nu ar fi vorba de fonduri europene. Dincolo de interesele UE, cred ca statul roman ar trebui sa-si urmareasca si propriile interese (cum de exemplul face statul polonez), iar prin politicile sale statul roman trebuie sa urmereasca dezvoltarea echilibrata a tuturor regiunilor tarii si reducerea decalajelor de dezvoltare- inclusive in privinta infrastructurii feroviare- intre zona Moldovei si zona Transilvaniei de exemplul. Nu este normal sa reabilitezi cai ferate numai in zona Transilvaniei (M200+M300), iar in zona Moldovei sa nu faci nimic in privinta asta! Cred ca pentru zona Moldovei urgenta numarul 1 in privinta infrastructurii ar fi sa aibe doua cai ferate reconstruite si modernizate pentru VS de 160 km/h: M500 (de la Ramif. Ploiesti Triaj pana la Vadu Siretului, cu linie dubla electrificata pentru intreaga distanta, apta pentru 160 km/h, care se poate realiza din fonduri europene, M500 facand parte dintr-un corridor de transport European) si respectiv Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Nicolina- Iasi (electrificata si reconstruita in totalitate pentru VS de 160 km- pana la Grajduri cu 160 km/h, apoi intre Grajduri- Iasi cu VS actuala, datorita declivitatii traseului liniei de acolo, si dublata intre Tecuci Ram. Frunzeasca- Iasi. Aceasta linie nu face parte dintr-un corridor feroviar European, asadar trebuie gasite alte surse de finantare decat fonduri europene). |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 19 Apr 2018, 11:45 | |
| @ldh80: Citeste te rog ce a postat Vitosa la revista presei si poate vei afla mai multe despre cum se reabiliteaza caile ferate in tara noastra. Asta in caz ca nu stiai deja... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 22 Apr 2018, 01:01 | |
| @ldh80 Degeaba faci tu VS 160 km/h prin partea asta a Moldovei daca nu achizitionezi si material rulant apt de 160. Prin ce mai are cfr in prezent nu ar face fata. Sunt multe locomotive clasele 41/44 care nu mai duc nici macar 140, iar de reparat nici atat nu mai poate fi vorba fie pentru ca fabricile romanesti s-au inchis si nu se mai fabrica piese pentru tipul de locomotive EA/EC sau fie si pentru ca prin depouri a cam inceput sa sufle vantul si in randul reparatorilor. Dar defapt nu prea mai au locomotive, si scade pe zi ce trece simtitor numarul lor. Chiar azi a mai iesit una pe tusa pentru o perioada http://m.gandul.info/stiri/accident-feroviar-grav-in-timis-un-tren-de-calatori-cu-400-de-pasageri-a-lovit-un-tir-17139792 ori in ritmul la care soferii nu prea respecta crucea Sfantului Andrei in cativa ani poate chiar vor ramane fara locomotive. Un alt aspect pentru care Statul pare dezinteresat in a investi in calea ferata e si faptul ca pe politicieni nu ii intereseaza acest lucru. Nu este afacerea lor, mi s-a raspuns din interiorul cfr. Si cred ca am concluzionat toate problemele caii ferate. Inchei prin a preciza la initiativa amicului bobi ca pentru Moldova noastra doar Iasiul e instarit economico-financiar, in rest dumnezeu cu mila. Si da intr-adevar Iasiul ar merita si el trenuri de 160 dar si trenuri spre Bucuresti via Pascani. Se mai pot renunta la cateva din cele spre Suceava si redirectiona spre Iasi. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 22 Apr 2018, 14:10 | |
| @ldh80 urmareste acest material filmat
Interviu cu președintele FSTFR, Rodrigo Gabriel Maxim, despre revendicările transmise Guvernului și care vizează situația grea cu care se confruntă calea ferată din România, precum și despre starea generală a muncitorilor din sistem. Interviul a fost realizat înaintea protestului de lângă Ministerul Transporturilor și din fața Guvern https://www.facebook.com/sursesiresurse/videos/1220164584753133/?hc_ref=ARTK7dnJu-idozJNyMkQ5KzaQpAyQJ2A5Vvpk47oN1sqHKav3d3l21waZhvwZ5x2-hk&fref=gs&dti=373477319386938&hc_location=group
|
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2984 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: m 700 Dum 22 Apr 2018, 19:53 | |
| chiar nu se stie nimic concret despre soarta acestei linii.eu ce am auzit, am scris din spusele, unor angajati de la infrastructura, dar nici ei nu stiau sigur. semnele stop de la treceri am vazut cu ochii mei ca nu mai sint, de furat nu cred sa le fi furat cineva. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |