|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
+61marius_catalin84 M.I.C.I. CristyanC Sabik laur 133 ciprian71 cristi CFR neluadi lifetec ets2oltromânia AndreiSV baiazid nokia2010 johnsmoke TonyGFR alliens 92Dragos Spartan1948 impuls Rarau kristi kkk marius664 mihaitzateo cristi ar alex.barac.5 rizelgeorgel2004 cardinal Dionis @ndrey Nk11 KQQ alex.alexus.tm florin.lifticariu bobi didinul dan tm TVlad mureseanu_976 Dr2005 COSTACHE MIHAIL Luna Adrian78 NicuS DPS AeroX mielutu zburator Nesebar alex1987 cristy79 Andrey_tm DB Robert Adirmvl Katalyn kuepall Vitosa ATM ldh80 IonutCFR2009 Teodor Jurnal Feroviar DUAL 65 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 1:18 pm | |
| 3111/12/13/14/15/16 erau cu vagoane si meegeau Oradea-Timisoara nord, plecau dimineata prinz si seara din capetele de linie, mai tirziu s-au prostit si l-au limitat la Arad.
Apoi au luat Desiro ca mai gasesti lume proasta si acuma care zice ca daca luam Sageata Albastra ajungeam mai repede, au luat LVT, au luat ADH, au modernizat malaxele de 900 si au taiat alea de 700 cu capul lor patrat, apoi s-au retras de pe secundare si dupa aia vin si zic: NU AVEM cu ce nici sa vrem.
Eui si unde ar fi oameni si calatori fac tot ce pot sa ii indeparteze.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 1:59 pm | |
| 3111 mereu a avut plecarea din Arad la 3 si de 15-17 ani de cand tot bat caile ferate romane nu am vazut ca acest tren sa plece din Timisoara la 2 noaptea. Deci in ultimii 20 de ani sa imi spui si mie in ce an a plecat 3111 din Timisoara la 2 noaptea ca eu nu stiu. Doar 3113/15/17 au fost si sunt Timisoara-Oradea. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 2:36 pm | |
| 3114 sigur circula la Timişoara în 2008 şi era cu Desiro, că am mers cu el pe 3.05.2008 de la Oradea la Arad şi sigur continua la Timişoara. Nu am la îndemână colecţia de bilete să văd dacă îi zicea 3114 sau altfel, dar a plecat în jur de 7:30 din Oradea. De unde venea automotorul de dimineaţă (Arad sau Timişoara) nu ştiu, dar înclin să cred că venea de la Timişoara, pentru că Aradul nu ştiu să fi avut Desiro.
Pentru Miercurea Ciuc s-ar putea schimba la Deda, ocazie cu care s-ar putea face mers cadenţat pe Tg. Mureş - Deda cu automotoare şi pe Braşov - Deda cu rame electrice, într-un ipotetic viitor în care o ipotetică decizie a DG COMP ar permite statului român să facă cadou CFR Călători vreo 100 de rame electrice şi 100 de automotoare noi. O astfel de decizie ar fi o imensă gură de oxigen pentru CFR Călători, mai ales că ar zbura din depouri cam tot atâtea EA-uri şi DA-uri clasice. În plus, nu s-ar mai plânge mureşeanu că vagoanele de IR prestează pe Deda, pentru că acolo ar presta automotoarele noi şi nu li s-ar strica mersul cadenţat ca să facă Sulzerul manevre de rebrusare în Deda.
-- Eu stau în V Bucureştiului, nu mă afectează Glina. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 2:38 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Cel de pe Arad - Curtici e împotriva firii, ar trebui să le dea un Z6100 (stai, aveau vreo 3, toate inactive). De fapt, să le repare pe alea 3, să facă unul Curtici, unul să facă trenuri cadenţate Arad - Timişoara şi unul rezervă. Rămâne un AM 1000 disponibil.
3111/3114 se pot prelungi la/de la Timişoara, făcute cu Desiro de acolo (parcă au mai fost acum câţiva ani aşa) şi îţi mai rămâne încă un AM 1000 disponibil.
Le iei pe astea 2, le duci la Mureş şi faci tren cadenţat cu unul din ele Tg. Mureş - Deda sau Tg. Mureş - Războieni şi al doilea rezervă sau dublură la orele de vârf.
900-urile fără motor Volvo nu mi se mai par necesare în trafic... Gata, ai gasit solutiile ! Adica vrei sa spui trei Z6300 (1008, 1012, 1013) si doua Z6100 (3003, 3006), ca astea sunt in dotarea depoului Arad, si toate in parcul rece. Poate ne spui si noua din tot parcul CFR-Calatori cate 58-uri mai sunt acum in circulatie ? Si ce au de gand cu cele din parcul rece ? Revenind on-topic 'lucruri negative la cfr' cum e tarifat IR1748/1749 Jibou-Zalau Nord-Jibou cand ele sunt facute cu automotoare clasa 92 Duewag si ADH11 ?
Ultima editare efectuata de catre Mario 076 in Lun Sept 14, 2015 3:04 pm, editata de 1 ori |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 2:51 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- La fel şi diversele R-uri formate de Galaţi, uneori în compuneri gen EA + 10-70 + 19-83.
Pentru că nașii care fac pe la Galați patrulează prin vagon în timpul mersului, și nu permit manifestări spontane de bucurie încurajate de alcool, și au grijă de trenul pe care fac serviciu. Și, scuză-mă, dar la ce folosești 100 de rame electrice și 100 de automotoare? Nu mai sunt atâtea trenuri în țară cât să merite 200 de astfel de vehicule )) Și să n-aud că le dai la IR, ramele și AM-urile de tip Stadler FLIRT, respectiv Bombardier TALENT sau Desiro n-au ce căuta la IR și gata, sunt prea incomode. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 3:05 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- 3114 sigur circula la Timişoara în 2008 şi era cu Desiro, că am mers cu el pe 3.05.2008 de la Oradea la Arad şi sigur continua la Timişoara.
În 2008 era așa: 3111 Arad (04.02) - Oradea (06.39) 3113 Timișoara N (05.51) - Oradea (10.47) 3115 Timișoara N (12.45) - Oradea (16.26) 3117 Timișoara N (17.52) - Oradea (21.29) 3112 Oradea (04.57) - Timișoara N (08.56) 3114 Oradea (07.29) - Arad (09.55) 3116 Oradea (15.50) - Timișoara N (20.10) 3118 Oradea (19.35) - Arad (22.17) Se găsesc mersurile vechi aici: http://tren.transira.ro/Arhiva/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 3:16 pm | |
| Şi cine dădea Desiro-ul pentru 3114?
Dacă vor tren direct, să plătească costurile imense ale acestuia. Vă daţi seama că cele 100 de rame şi 100 automotoare vor elimina complet compunerile din locomotivă cu 1 ... 3 vagoane. Sincer, sper să înceapă planul de casări cu Sulzerele, se discută scoaterea lor din circulaţie încă din 2012. De voie, de nevoie, s-a mai făcut RR la câteva, dar dpdv al cheltuielilor de exploatare sunt un dezastru. Eventual să continue cu AM 900 nemodernizate şi cu EA-urile clasice şi cu conservele de prin depouri. O parte din DA-uri şi EA-uri ar putea trăi o viaţă nouă la operatorii de marfă.
1748/9 este tarifat ca R, dar este IR pentru că nu opreşte în minimum 70% din staţii, halte şi puncte de oprire. De la noul mers probabil va opri în toate staţiile (că şi aşa nu sunt multe) şi va deveni R (prin 2009 era încă IR, grupă de la Bucureşti şi oprea în toate haltele, fiind tarifat ca R între Jibou şi Zalău).
Bun, deci sunt 5 rame la Arad... se pot repara uşor 3, dar e nevoie de muncă de lămurire între conducerea de la nivel central şi depou. Şi rama de la Suceava era la gard şi a fost reintrodusă în circulaţie. Dar dacă ar circula Z6100/6300 spre Curtici, de exemplu, s-ar face economie de motorină, ceea ce nu prea e de dorit de către mecanici, din motive lesne de înţeles.
Introducerea mersului cadenţat în Elveţia, în 1982, a dus la o creştere a numărului total de călători cu 40%, chiar dacă la fiecare cap de secţie trebuia schimbat trenul (pentru eficienţă). De ce n-ar funcţiona şi la noi? Ca să nu mai vorbim că automotorul, fie el şi un Desiro transferat de la BC sau din altă parte, ar face impresie mai bună în ochii publicului care încă îl consideră ,,rapid". _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 4:18 pm | |
| Nu cumva era mai bine daca automotorul Desiro in relatia Sibiu 22.13 Sighisoara 1.13 era pus sa plece din Sibiu seara pe la 16.45-17 si facea si cursa de 20 seara dintre Sighisoara si Odorhei ? Apoi se intorcea imediat la Sighisoara si intra mecanicul la odihna. E si prea apropiat de 2569 Sibiu 23.30 Medias 0.54 Acuma nu stiu ce socoteli si-a facut CFR-SA in privinta materialului rulant, al personalului de tren cat si al graficului de mers datorita lucrarilor de reabilitare a infrastructurii dar tare prost au fost gandite trenurile Sighisoara-Odorhei. RT-ul parca avea un mers mai bun cu legaturi spre si dinspre Brasov respectiv Copsa Mica. Acum vine CFR-Calatori (prin CFR-SA) cu 11546 asta plecare Sighisoara la 9.05 iar 3501 vine la 9.16 (daca nu intarzie), oare il asteapta ? Si sunt puse si aiurea rau de tot, cu RT-ul plecai la 5.50 din Odorhei, acum vine CFR-Calatori cu plecare si mai devreme la 5.20 ! Sa nu mai zic de lipsa de legaturi cu celelalte trenuri ale aceleiasi companii ce au destinatia sau trec prin Sighisoara. Pai oamenii aia dornici sa ajunga la Odorhei ce fac, la duba, nu ? Ajungem la concluzia ca mersul trenurilor e facut sa alunge lumea de la trenuri ?
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 4:37 pm | |
| Majoritatea celor ce folosesc trenul la Odorhei sunt in trafic de naveta pe relatia Odorhei-Cristur si retur de asta exista si acel tren de dimineata pe ruta asta, cine vrea mai departe are acele 2 trenuri ce ajung la Sighisoara si de acolo ceva legaturi spre restul tarii. Oricum era mai bine cu RT dar daca RT nu a mai vrut sunt bune si astea in lipsa de altceva. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 4:43 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Şi cine dădea Desiro-ul pentru 3114?
Dacă vor tren direct, să plătească costurile imense ale acestuia. Vă daţi seama că cele 100 de rame şi 100 automotoare vor elimina complet compunerile din locomotivă cu 1 ... 3 vagoane. Sincer, sper să înceapă planul de casări cu Sulzerele, se discută scoaterea lor din circulaţie încă din 2012. De voie, de nevoie, s-a mai făcut RR la câteva, dar dpdv al cheltuielilor de exploatare sunt un dezastru. Eventual să continue cu AM 900 nemodernizate şi cu EA-urile clasice şi cu conservele de prin depouri. O parte din DA-uri şi EA-uri ar putea trăi o viaţă nouă la operatorii de marfă. Fii serios, o sa se amane / tergiverseze licitatiile fiindca o sa fie bataie intre Alstom si Stadler (ca Siemens si Bombardier se concentreaza acum pe trenuri de viteza). Si apoi iarasi o sa vedem ineptii de Stadler FLIRT cu configuratie de tren personal folosit in bataie de joc ca IR si tarifat ca atare pe Brasov - Bucuresti doar pentru ca e "nou" si trebuie amortizat mai repede si neortodox exact cum a fost povestea cu Siemens Desiro. Nu avem nevoie de "plastice ieftine" care la prima coliziune cu o cifa sau basculanta cu piatra sparta sa fie transformate in dauna totala. Degeaba pot fi ele modulare si cu amortizoare anti-crash daca in functie de parametri din accident, sasiul li se deformeaza si devin daune totale... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 5:38 pm | |
| În ţările civilizate nu trece basculanta prin faţa trenului... În altă ordine de idei, Bucureşti - Braşov e o rută de vreo 3 ore, pe care se cară vara biciclete la greu şi iarna skiuri la greu. Ceva cu aranjarea scaunelor ca la Desiro, cu 3 vagoane (şi 2 bude şi 2 locuri de biciclete), eventual 2 unităţi în tracţiune multiplă, chiar ar fi bun pentru unele trenuri (de ex. 1631/1634, 3003/3012). Să nu le pună pe Bucureşti - Cluj sau pe altă rută de peste 3 ore. Chiar şi pe Bucureşti - Constanţa în extrasezon ar merge nişte rame de 3 vagoane. La fel, toate ,,trenuleţele" IR Bucureşti - Ploieşti sau Buzău ar putea fi făcute cu aşa ceva. Pe lângă astea, sunt o groază de R-uri care se pretează la astfel de rame, cam toate de pe 502, de pe Valea Jiului, de pe Iaşi - Paşcani - Suceava, de pe Buzău - Ploieşti (excluzând 5001 şi celelalte Buc - Buzău/Mărăşeşti), pe Buzău - Făurei - Galaţi, Constanţa - Medgidia - Feteşti, Arad - Simeria, 400 (exceptând ce merge spre Mureş şi are nevoie de schimb de locomotivă), 501...
Şi cele diesel s-ar preta la multe secţii... Bucureşti - Piteşti/Târgovişte, Piteşti - Craiova, Valea Oltului, Tg. Mureş - Deda, Tg. Mureş - Războieni, Cluj - Oradea, Satu Mare - Baia Mare, Oradea - Arad, 700, Alexandria, Tr. Măgurele (uite cum s-ar putea uşor redeschide linia), Calafat, Sibiu - Braşov, Sibiu - Mediaş, Sibiu - Alba Iulia (cu ocazia asta poate s-ar face un mers cadenţat cu un măcar un tren la 2 ore, e aiurea să nu ai cu ce să mergi de la Sibiu la Alba Iulia). _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 9:03 pm | |
| @mureseanu @Dr2005 Si unde sa le tina pe astea euro-moderne fraților ? Ca gem depourile de epave. Cel puțin la depoul Bucuresti-Calatori nici daca s-ar face curățenie n-ar fi loc pentru mai multe rame. Plus ca ai nevoie de hala, canal pentru revizie si vinciuri. Are CFR buget pentru astfel de construcții ? Poate cu ajutor din partea UE, dar acum altele sunt prioritățile cu imigranții ăștia... Pana una alta, ne vom duce noi generațiile actuale si CFR-Calatori tot cu Malaxa va defila... Si noroc cu Softransul asta in materie de design si viteza... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 10:53 pm | |
| - Karpaty a scris:
- 3111 mereu a avut plecarea din Arad la 3 si de 15-17 ani de cand tot bat caile ferate romane nu am vazut ca acest tren sa plece din Timisoara la 2 noaptea. Deci in ultimii 20 de ani sa imi spui si mie in ce an a plecat 3111 din Timisoara la 2 noaptea ca eu nu stiu.
Doar 3113/15/17 au fost si sunt Timisoara-Oradea. Omule eu m-am luat dupa numere, initial la viata lor asa plecau trenurile, unu pe la 5 dimineata altul pe la 15, 30 si altul pe la 21, si aceanumerele incepind cu 3111, despre asta e vorba. Tu ai spus ca mereu a fost de Arad, ei bine nu a fost MEREU de la Arad 3111, eu am incercat sa iti spun ca nu e un tren de traditie din Arad. Dar cum tu le stii pe toate nu mai zic nimic am gresit si conform legilor ISIS astept pedeapsa. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 11:07 pm | |
| Cel mai bine ar fi să se comande niște rame care să poată face trenuri de 5-7-8 ore, până la urmă problemele mari ale ramelor sunt interioarele. Faci niște rame electrice fără boghiuri Jacobs, formate din vagoane și fără articulație ca la șobolan (că scârțâie nenorocirea aia de te iau toți ii) și le pui scaune în formatul din vagonul 22-96. Ba chiar le poți crea niște compartimente, tot pe designul 22-76/96 ca să poată preta trenuri de noapte (cele care ajung după 1-2 la destinație, cele care pleacă la 3-4, etc.). Pentru traficul regional chiar nu mă interesează, la un drum de o oră cam orice ramă occidentală sau automotor oferă un minim de comfort, până și cele mai proaste trenuri cu care am mers în viața mea, DH2-urile. Apropo, de ce să luăm rame de-afară și să nu dăm comandă la producători autohtoni? Am devenit atât de inapți că nici câteva rame nu putem face?! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun Sept 14, 2015 11:37 pm | |
| - dan tm a scris:
- Karpaty a scris:
- 3111 mereu a avut plecarea din Arad la 3 si de 15-17 ani de cand tot bat caile ferate romane nu am vazut ca acest tren sa plece din Timisoara la 2 noaptea. Deci in ultimii 20 de ani sa imi spui si mie in ce an a plecat 3111 din Timisoara la 2 noaptea ca eu nu stiu.
Doar 3113/15/17 au fost si sunt Timisoara-Oradea. Omule eu m-am luat dupa numere, initial la viata lor asa plecau trenurile, unu pe la 5 dimineata altul pe la 15, 30 si altul pe la 21, si aceanumerele incepind cu 3111, despre asta e vorba. Tu ai spus ca mereu a fost de Arad, ei bine nu a fost MEREU de la Arad 3111, eu am incercat sa iti spun ca nu e un tren de traditie din Arad.
Eu am vorbit de trecutul apropiat nu de trecutul indepartat, ce zici tu e valabil pentru anii '80-'90 dar din 2001 si pana in prezent trenul Personal/Regio-3111 a fost Arad-Oradea ce a avut ora de plecare situata in intervalul 3:00-4:00. Daca nu crezi ia la verificat mersul trenurilor iar daca iei foc aiurea imi pare rau pentru tine. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |