|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
+61marius_catalin84 M.I.C.I. CristyanC Sabik laur 133 ciprian71 cristi CFR neluadi lifetec ets2oltromânia AndreiSV baiazid nokia2010 johnsmoke TonyGFR alliens 92Dragos Spartan1948 impuls Rarau kristi kkk marius664 mihaitzateo cristi ar alex.barac.5 rizelgeorgel2004 cardinal Dionis @ndrey Nk11 KQQ alex.alexus.tm florin.lifticariu bobi didinul dan tm TVlad mureseanu_976 Dr2005 COSTACHE MIHAIL Luna Adrian78 NicuS DPS AeroX mielutu zburator Nesebar alex1987 cristy79 Andrey_tm DB Robert Adirmvl Katalyn kuepall Vitosa ATM ldh80 IonutCFR2009 Teodor Jurnal Feroviar DUAL 65 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 21 Mar 2016, 23:35 | |
| Si 19-55 pe fomi .. acolo puteau macar sa schimbe ca are AC. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 22 Mar 2016, 08:45 | |
| Vagonul trebuie să circule cît mai mult. Şi înainte erau garnituri de accelerat care circulau şi la personal, dar fiind toate cu 20-47/57 nu prea sărea în ochi.
IR-urile noastre sunt lux pe lângă IC-urile din ţări ca Belgia sau Elveţia. Am mers de la Zuerich la Berna într-un etajat la rang de IC... spaţiu de bagaje din părţi (erau nişte rasteluri la capetele vagonului, m-am aşezat lângă unul), în spaţiul de deasupra scaunelor abia încăpea o geantă de laptop (şi aia pe jumătate)... da' era IC şi costa fix 50 CHF biletul pentru nici 100 km. Aşa că la noi sunt parfum IR-urile, chiar şi cu 20-49. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 22 Mar 2016, 13:30 | |
| Am vazut cat circula cele 5 vagoane de pe IR 1631/1630 fix 332 km in fiecare zi o nimica toata in vreme ce alte vagoane sunt alergate non-stop. Cele 5 vagoane ar putea baga lejer o cursa seara dus-intors Buc.Nord-PL.Sud/Buzau ca vorba aia sunt trenuri si sunt navetisti daca mai bagi si oferta tarif-regio deja umpli toate cele 5 vagoane.
Vagoanele lui IR 1581/1582/1587/1588 baga zilnic 900 km sau vagonul 84-96 grupa Buc.Nord-Suceava-Buc.Nord de la IR 380/381 la fel alearga si el 900 km zilnic pe langa gluma de doar 332 km ale celor 5 vagoane de la 1631/1630.
Sunt vagoane care alearga si 1.000 km intr-o zi
In continuare avem discrimare la IR 1745/1746 tren de 15-16 ore cu vagoane fara prize dar avem toate conditile la IR 1643/1644 grupa de Brasov de nici 3 ore unde oricum cara navetisti, cfr-isti si oameni din minister. De ce nu ia cele 2 vagoane 22-96 de la grupa de Brasov a lui 1643/1644 plus altele ca vorba aia sunt destule vagoane 22-76/96 care baga pe trenuri de zi si sa incropeasca de 6 vagoane 22-76/96 cate 3 pe fiecare garnitura a lui 1745/1746 si restul completare cu altceva inclusiv 20-76 iar pe grupa de Brasov a lui 1643/1644 pentru nici macar 3 ore se poate circula cu Alstom 20-76.
La cum s-au miscat de repede cu primele vagoane 21-76 900 anul asta cred ca sunt gata toate cele 30 promise sa vedem daca se schimba ceva la compuneri ca pana acum nu se vede nimic nou in peisaj. Au inceput sa reapara compunerile pestrite.
Un alt lucru negativ este turnusul si compunerea trenurilor Regio de pe ruta Bucuresti-Brasov si retur multe vagoane cara aer din cauza turnusului prost facut dar sa-i vad eu din iunie cum o vor scoate la capat cand o sa aiba nevoie de 19 etajate ( din totalul de 165 din toata tara ) doar pentru IR 1687/1688 fostul RE 2801/2802.
Si sunt multe alte lucruri negative dar le mai pastrez si pentru data viitoare. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 22 Mar 2016, 16:15 | |
| Vreau grupa 1641/1644 cu 19-76 si 20-49 200. Poate ca eu platesc x lei pentru a calatori comod in timpul noptii pe distanta Tg Mures-SINAIA si retur daca tot nu avem cuseta... rusine sa le fie. Parca imaginez si sezonierul 1944 cu un 19-54 pictat cel putin pe 1932 asa va fi , in bataie de joc. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 22 Mar 2016, 16:24 | |
| - Katalyn a scris:
Si sunt multe alte lucruri negative dar le mai pastrez si pentru data viitoare. Si iti garantez ca multe nu ajung la Szentes... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 22 Mar 2016, 16:41 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- Katalyn a scris:
Si sunt multe alte lucruri negative dar le mai pastrez si pentru data viitoare. Si iti garantez ca multe nu ajung la Szentes... Și încep să îmi schimb si eu părerea pentru că am propus ceva da se continuă cum s-a decis inainte cu modernizări de vagoane salon vagoanele 21-90 doar vopsite ... Numai în Grivița sunt 3 bucăți de 10-90 cu revizia expirata trebuiau revizuite si puse pe un tren de lung parcurs tarifate clasa a 2 a |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 22 Mar 2016, 18:27 | |
| Sunt prea bune pentru tarifare clasa a 2-a, chiar nu merită așa o soartă vagoanele 10-90. Ar putea fi folosite drept vagoane de clasa 1 astfel: 2 la 1745/6 și unul la trenurile de Iași. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 22 Mar 2016, 19:20 | |
| Și totuși tu ai da 185 de lei la 10-90 de la Satu Mare la București?în afară de 10-91 10-90 100 10-70-100 si poate 19-87 dar care are interiorul cam ieftin dar scaunele sunt minunate restul nu prea merita prețul de clasa 1 păcat de 19-80 ca nu au fost modernizate.. La prețul asta de 185 ar trebui să fie 19-90 ca la MAV cel putin |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 23 Mar 2016, 07:40 | |
| Nu pot sa nu imi aduc aminte de ceva, apropo de discutia anterioara: cand ma plangeam pe aici ca tramvaiele Desiro sunt taxate aberant IR si sunt tepuiti oamenii cu nerusinare mi se raspundea ca ofera toate conditiile si cui nu ii convina sa nu mearga, ca mai sunt suficienti fraieri care platesc tarifele de IR si sa fie sanatosi. Asa ca pot spune si eu la fel: atata timp cat exista clienti dispusi sa dea o gramada de bani sa calatoreasca in asemenea conditii ca cele descrise aici (nu stiu ca nu am fost personal cu aceste trenuri) CFR Calatori nu are niciun motiv sa schimbe ceva. Am fost la Zalau pe cand exista grupa directa si pot sa spun ca erau cele mai diabolice scaune pe care le-am vazut pt un tren de noapte, nu puteai sta nicicum, trebuia sa te rasucesti sa stai intr-o pozitie nefireasca si nu puteai dormi nici un pic. Am ajuns intepenit 70% si mi-a trebuit o zi sa imi revin. Deci vad ca toti se plang dar merg in continuare cu ele... Ma tem insa ca cei care se plang cel mai tare sunt fix cei care nu platesc nimic si care sunt 90% din calatori... Cand beneficiezi de mai stiu eu ce pomeni si mai ai si gura mare dupa ce ca nu platesti nimic si calatoria iti e platita de noi fraierii astilalti - ar fi mai bine sa faca ciocul mic si daca nu le convine sa mearga cu altceva. Problema e ca acolo ar trebui sa plateasca. Asa ca ma lasa rece aceste vaicareli, eu ma vaitam de Desiro ani de zile si mi se radea in nas. Raspund si eu cum mi se raspundea si mie: cui nu ii convine sa nu mearga. Dar e greu sa renunti la pomeni... Cat despre compuneri dichisite pe anumite trenuri: e normal sa fie asa, sunt trenuri ori IR cu tarife Regio ori puse la concurenta cu privatul etc Nu sunt intamplatoare aceste compuneri (vezi de ex R7001 care are si un parcurs lung). Asa isi atrag si consolideaza si ei un public al lor. Trebuie sa vina cu ceva sa aleaga calatorii sa mearga cu ei in loc sa se duca la concurenta. E bine ca au inteles si ei ca nu poti sa iti bati joc la infinit de calatori si ca se misca totusi intr-un mediu concurential in care nu mai pot face ce vor ei ca au trecut vremurile cand statea lumea dupa fundul lor. Deci aceste situatii ar trebui trecute la "Puncte pozitive (nu negative) pt CFR Calatori". |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 23 Mar 2016, 08:56 | |
| Am mers la Zalău cu grupa directă în 2009... am plătit vreo 40 lei cu tot cu reducerea de student pe care o aveam atunci. Vagonul a fost un 20-49 din prima serie, prizele nu funcţionau, iar după Jibou a mai rămas cu 3 călători la clasa a 2a (doi de la Bucureşti - eu şi un coleg, al 3lea nu ştiu) şi unul la clasa I. A urmat staţionarea de 40 minute în Jibou, iar la plecare a mai luat vreo 6 - 7 călători (în haltele dintre Jibou şi Zalău nu a coborât sau urcat nimeni), că pe Jibou - Zalău era taxat ca personal. Aşa că grupa directă cu locomotivă şi vagoane chiar era o risipă de resurse. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 23 Mar 2016, 09:48 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- Katalyn a scris:
Si sunt multe alte lucruri negative dar le mai pastrez si pentru data viitoare. Si iti garantez ca multe nu ajung la Szentes... Sti bine ca e cineva acolo care vede doar intr-o directie care il are pe NU in mana tot timpul si daca pana de curand era doar o legenda iata ca unii dintre voi ati avut noroc sa vedeti legenda pe viu Cat despre dl Szentes ce sa faca ca la cate i vin si cate are pe cap nu poate sa le tina evidenta la toate plus ca nu are puterea in mana la fel cum am mai discutat acum mult timp oricine ar ajunge acolo sus si ar vrea sa faca ceva bun pentru calatori se va lovi tot timpul de diferite bariere. Eu v-am spus ca daca veneam in 16 ianuarie la Capitala la intalnirea cu echipa de la CFR i luam prin tren si intrebam calatori ce nemultumiri au sa vada LIVE ce spun calatori platitori de bilete cu preturi de avion nu pustani care viseaza vagoane de IC la trenuri R ca asa au ei chef pentru 3 drumuri pe an. Tot ce putem face e sa-i trimitem la Vocea Ceferistului si cam atat speranta moare ultima. Problema e ca soluti se pot gasi cel putin pentru exemplul care l-am dat eu cu vagoane adevarate cu conditi pentru preturile cerute dar lasa sa fie fericiti cei 3 copii cu varste de 19-20 ani din ARdeal ca pentru 3 drumuri care le fac si ei pe an merita sa aiba parte de Alstom 20-76 la IR 1745/1746 dar ei nu gandesc ca teoriile lor nu sunt valabile pentru calatori care platesc sa aibe parte de niste conditi cat de cat decente. Am fost cu IR anul asta si pot sa spun ca am avut cazuri cand 60% din calatori erau pe telefoane, tablete sau laptopuri si doar 5% cu o carte/revista sau alte lecturi dovada ca prizele sunt mai mult decat necesar in zilele noastre. Da stiu ca se vor gasi cativa sa zica cum a zis Dr2005 ca s-a intamplat la vagonul de Zalau dar astea sunt cazuri minore sa nu functioneze o priza doua sau mai multe dintr-un vagon sau toate dintr-un vagon dar macar ai o sansa dar atunci cand ai 20-76 deja trebuie sa pleci cu bateria incarcata de acasa si baterie externa. De curand m-am pricopsit si eu cu un Smartphone dupa primele 2 saptamani pot sa spun ca sunt multumit de rapiditatea cu care navighez fata de anteriorul Nokia C3 dar la baterie si consum de MB e varza si multi mi-au spus ca degeaba sunt telefoane inteligente ca trebuie sa ai in permanenta incarcatorul cu tine daca stai pe net. Pai cu Nokia C3 cu bateria full stateam pe forum, 2 conturi de FB si inca 2 site-uri cel putin 7 ore iar la internet 400 MB intr-o luna erau suficienti. @Dr2005 vineri 4 martie m-am urcat la R 3008 din halta Sinaia Sud primul lucru care l-am facut am cautat un etajat cu prize, cum pe trenurile Regio de pe Brasov 90% din etajate au prize nu mi-a luat prea mult sa gasesc un astfel de vagon. Scot incarcatorul si bag telefonul in priza la care o domnisoara din spate "Nu merg prizele" culmea la mine mergea si i-am si aratat apoi atat ea cat si prietenul ei au mai incercat odata prizele unde stateau ei si tot nimic dar pana la urma au gasit 2 prize functionale. Deci asta cu prizele functionale sau nefunctionale sunt cu mai multe variante : Fie nu merg toate, fie merg doar cateva iar daca e sa nu mearga niciuna se poate rezolva in cateva zile. Am mai zis odata nu vom ajunge precum coreeni sa vezi pe strada in trenuri, autobuze, metrou etc 95% din oameni cu ochii beliti in telefoane sau tablete dar nici departe nu suntem. Ce am vazut ultima oara in IR 1559 Buc.Nord-Buzau atunci cand te-am sunat cand ma certam cu nasul ala moldovean, practic 50% din calatori din tren erau ocupati cu telefoanele majoritatea erau pe Facebook si foarte multi dintre ei aveau si incarcatoarele la ei. Dar sa dai o astfel de tzeapa zi de zi la un drum de pana la 16 ore mi se pare cel mai mare furt posibil in vreme ce aveam vagoane pentru navetisti de maxim 1h-1h30' cu toate conditile. Stiti cum fac naveta ploiesteni la capitala ? In mini-grupuri de 2-3 poate chiar mai multi ori se baga la vorbe ori se baga la somn iar la intoarcere stau de vorba nici nu au nevoie aia de prize pentru 40 minute ca sa nu mai zic ca sunt trenuri ca IR 1643 sau IR 472 ori 1741 care lasa la Ploiesti Vest 50% din calatori cu care pleaca din Buc.Nord. Si ce avem la IR 1643/1644 la grupa de Brasov ? Cele mai bune vagoane de la CFR 22-96, deci de aici se pot lua 2 vagoane 22-96 mai iei de la alte trenuri de zi si le bagi saloane si ai rezolvat problema cu prizele pentru trenurile IR 1745/1746. La trenurile IR cu oferta tarif-Regio nu e musai sa bagi vagoane de ultim ragnet se pot pune si vagoane 20-76 mai ales daca drumul nu depaseste 3 ore. Dar cine sa faca asta ? Stiti ce compunere are 1645/1646 tren de zi de 9 ore ? vagoane 22-76/96. Dar 1663/1668, 1665/1662 trenuri tot de zi dar de aproape 7 ore ? Saloane 21-76/86/87. Deci despre ce vorbim ? La unii le dai vi*gine de 16 ani la pachet si la alti le aduci strambe, chioare si urate la aceeasi bani cam asa este la trenurile astea de lung parcurs cu conditi de clasa 2 la preturi de business class.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Mier 23 Mar 2016, 11:25, editata de 2 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 23 Mar 2016, 10:13 | |
| 21-76/86 au mai multe locuri decât 22-96. Ca să nu mai zic că stai mai bine cu tableta pe masă, decât în braţe. Treaba cu locurile e valabilă şi la trenurile mai aglomerate, de ex. închipuie-ţi ce ar ieşi dacă sezonierul 1931/2 ar avea 22-96 în loc de 20-49 şi 21-76. Cred că pasagerii rămaşi în gară ar linşa personalul de tren. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 23 Mar 2016, 10:31 | |
| Acolo nu ai soluti ca oricum ajung la tonaje si lungimi maxime, eu vorbesc de 1745/1746 tren de pana la 16 ore iei Alstomurile 20-76 de pe ele si le bagi la trenuri cu oferta tarif-Regio sau la grupa de Brasov a lui IR 1643/1644 sau grupa de Brasov a lui 1741/1742, mai iei cate un vagon 22-96 de pe cele 2 garnituri ale lui 1654/1646 si strangi de 6 vagoane 22-96 care sa le arunci cate 3 pe pe cele 2 garnituri ale lui 1745/1746 si restul poti sa lasi Alstom. Ce e acum pe teren : IR 1745 : 20-76, 20-76, 19-76, 20-76, 20-76 IR 1746 : 20-76, 20-76, 19-76, 20-76, 20-76. IR 1643/1644 grupe de Brasov : 22-96, 22-96 ( momentan au bagat 21-86, 21-86, 10-91 ) IR 1741/1742 grupa de Brasov : 20-49.200, 20-49.200 ( momentan e un 21-86 si un 20-49.200 ) IR 1645 : 84-96, 22-96, 30-76, 22-96, 22-96. IR 1646 : 84-96, 21-70, 19-83, 22-96, 22-76. Ar putea face sa arate asa : IR 1745/1746 : 22-96, 22-96, 30-76, 22-96, 20-76, 20-76. IR 1645/1646 : 84-96, 22-96, 30-76, 22-96, 20-76. IR 1643/1644 grupa de Brasov : 20-76, 20-76 ( 20-76 ) IR 1741/1742 grupa de Brasov : 20-76, 20-76 ( 20-76 ) Grupa de Brasov de la 1742 vine goala in fiecare zi din cauza intarzieri doar la 1741 scoate banii. Si combinati dastea se mai pot face de exemplu pe IR 1621/1622 circula si 20-76 de ceva vreme tine locul la 22-96 care e la revizie adica din 6 vagoane ai 5 cu prize in schimb la 1745/1746 din 5-6 vagoane toate sunt fara prize |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 23 Mar 2016, 12:16 | |
| La faza cu prizele o chestie e foarte simpla, cel putin in teorie: toate ar trebui sa fie functionale. Sau macar una/compartiment. Am spus-o si o repet: sint oameni care lucreaza in tren pe laptop, daca pot. Am vazut cativa facand asta. O fata cu care am mers in compartiment in Corona zicea ca ar fi facut la fel (in photoshop), da' 21-91-le MAV-ului nu avea prize. Alea doua de pe culoar nu mergeau. Si nici salonul nu avea.
Legat de cei cu telefoane destepte-n cap si culte-n dinti, da, te astepti sa gasesti prize in tren. Functionale. Dai multi bani pe bilet si te astepti ca la un drum de minimum 4-5 ore sa ai prize functionale. Ca multi stau pe facebook e alta treaba. Din partea mea, daca nu le convine, sa ia autocarul. A, nu sint prize in autocar si la multe firme nu ai reduceri pentru studenti ca la CFR? Nasol... Doar ca nu ii poti diferentia pe calatori, deci prizele ar trebui sa mearga.
Tot in privinta telefoanelor inteligente, daca stii ca umbli mult si iti folosesti telefonul si mai mult, ia-ti, frate, un acumulator extern. Eu am un Lumia 530, inainte am avut un 520. Bateriile sint la fel. Una ma tine vreo 4 ore daca forjez telefonul, deci pentru un drum Cluj - Bucuresti, de 10 ore, m-as descurca. Dar daca ai 800-1000 de lei sau mai mult de dat ep un telefon ar trebui sa ai 100-150 si pentru un acumulator extern. Si daca ai dat un salariu pe telefon n-ar mai trebui sa ai drept de vot si sa porti bavetica.
PS: Da, ar fi frumos sa vezi ca in tren sint citite carti bune, nu laturi sau ca oamenii fac asta in loc sa stea pe net, dar dupa o zi sau o saptamana grea poate vrei sa citesti presa, sa povesteti cu un prieten sau sa vezi un film ori un serial. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 24 Mar 2016, 09:47 | |
| Te rog sa-ti pastrezi teoriile pentru tine, nu toata lumea are 2.000 lei in mana sa-si permita telefon de 1.000 lei si baterie externa, defapt sunt unii care isi permit acest lux dar astia nu merg cu trenul Tineretul e in pas cu moda datorita parintilor si bunicilor care le cotizeaza lunar anumite sume special ca sa aiba bani de buzunar, bani de oras, de una alta, cine nu mai are sponsori se apuca de tot felul de prostii pariuri sportive, pakanele, droguri etc... eu stiu mai bine cum sta treaba caci nu am crescut in puf in zona centrala ci direct la periferie si am vazut multe si inca mai vad destule In al doilea rand crezi ca e normal sa ai conditi de IC la cel mai mic pret si la IR sa ai tarife de avion si conditi minime ? Asta cu bateria externa e o prostie mai bine renunt sa mai intru pe telefon cand sunt pe drum decat sa iau baterie externa stau cu bagaj dupa mine ca sa ce ? Ca isi bate joc CFR de calatori oferind fix invers ce ar trebui sa ofere ? Prefer sa nu mai intru pe FB in tren sau sa ma joc decat sa iau dupa mine baterie externa. Si vezi ca sunt foarte multi care au telefoane cum ai zis tu de 800-1.000 lei dar sa-i intrebi sa vezi cati le-au cumparat si cati le-au primit cadouri/recompense de la bunici, parinti, colegi in urma unor premii, examene sau zile onomastice Cum spuneam cel mai bine se vede din teren situatia am la mine in cartier studenti cu telefoane de plangi langa ele culmea nu au dat un ban pe ele le-au primit cadou sau le-au cumparat parinti. Un student nu o sa poata in veci sa-si cumpere telefon de 2.000 lei cu bani de buzunar decat daca se apuca de furaciuni, escrocherii sau de munca part-time. La valoarea mea avem demult timp telefon de ultima generatie dar nu am vrut, sa ai telefon inteligent nu e un lux fara de care sa nu poti trai si nici acum nu aveam de gand sa-mi iau unul noroc cu oferta de la Vodafone al unui membru din familie ca i-au dat o tableta si un telefon inteligent gratis la prelungirea abonamentului. Dar sa cumpar baterie externa mai bine revin la Nokia C3 stiu ca stau non-stop pe internet timp de 7 ore si nu se descarca precum asta inteligentul de am ajuns sa-l incarc si de 2 ori pe zi. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |