|
| Despre metrouri | |
|
+34Cipri Andrei Neculai Mihai Nicolae marius664 Adirmvl Katalyn Vale_ntin Ciprian Luna ldh80 ciprian71 ets2oltromânia adrian rosca cardinal Bogdaniss TVlad IonutCFR2009 spiderpc mariushal Luca tgv LanceR riciu Nesebar DUAL Vitosa sp59 Jhonyla florin.lifticariu dan tm Adrian78 Dr2005 mielutu zburator NicuS nsw Andrey_tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Despre metrouri Joi 12 Noi 2015, 09:04 | |
| Metroul nostru este obiectiv strategic, deşi cel din Phenian nu e strategic. Din motivele astea, nu există informaţii oficiale publice despre staţii, dispozitivele de linii, instalaţii şi nici nu e permisă fotografierea.
Neoficial existau nişte scheme, plus că o dată pe an e ziua porţilor deschise şi toată lumea pozează luminoschemele de la dispecerat (cred că le am şi eu, dar nu am acces la ele acum).
Există un tunel de legătură la Piaţa Victoriei. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Despre metrouri Joi 12 Noi 2015, 10:31 | |
| http://www.realitatea.net/metrorex-nu-are-asigurare-de-raspundere-civila-in-caz-de-accidente_1828315.html
Alta nebunie, ca la noi, la nimeni. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Despre metrouri Joi 12 Noi 2015, 11:59 | |
| Pnetru NicuS:
M1 are racordare cu M2 la Piata Victoriei.
Am vazut niste scheme de statii (nu foarte detaliate)... pe... un site rusesc.
Stiu ca am ceva salvat prin calculator dar nu mai stiu pe unde. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13011 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Despre metrouri Joi 12 Noi 2015, 14:16 | |
| Sint saituri de transport care au si forum despre metrou unde sint destule schite, daca nu ma insel si pe transira si pe tramclub parca am vazut, dar e mult de citit si daca nu esti de-al locului e complicat, care de unde vine, sub ce se baga, pe unde e un ciot, unde e un zid. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Despre metrouri Vin 13 Noi 2015, 00:16 | |
| De ce merg toate ramele IVA în conducere normală? Știam că pe M4 e activ un sistem similar ATO făcut de Dimetronic. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Despre metrouri Vin 13 Noi 2015, 10:43 | |
| Din cate stiu eu nu toate ramele IVA care circula pe M4 au upgrad-area Dimetronic. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Despre metrouri Lun 16 Noi 2015, 16:03 | |
| http://www.redescoperaistoria.ro/2014/11/16/documentar-35-de-ani-de-la-punerea-in-functiune-a-metroului-bucurestean-galerie-foto/ |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11401 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Despre metrouri Lun 16 Noi 2015, 20:17 | |
| dupa parerea mea,metroul bucurestean a fost cea mai mare realizare a lui nea Nicu.Alte prostii,cum ca produceam de toate, n-au nici o valoare. Tinerii trebuie indrumati catre studiul istoriei adevarate,nu sa asculte propaganda comunista a unor urmasi ai cozilor de topor bolsevice,asa cum vad pe aici. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Despre metrouri Mier 06 Ian 2016, 00:15 | |
| În România secolului XXI, anul de glorie 2016 după Hristos, se stă la cozi infernale pentru abonamente la metrou. De ce? Pentru că, în loc să urmăm drumul secolului 21, și să instalăm automate în stațiile de metrou, automate care să servească și elevii și studenții, ținem casiere care completează DE MÂNĂ datele într-un tabel. Casiere care vor liber, și drept urmare, la o populație de 2,2 milioane, rămân fix 2 case deschise pentru elevi și studenți. Mie sincer mi se pare rușinos; în epoca în care orice nătărău are smartfăun și 4G, noi stăm la cozi ca să ne treacă tanti în tabel că am cotizat la bunăstarea Metrorex. Eu m-am bucurat, am fost destul de deștept încât să merg la ora 10 când nu era așa mare jalea (am stat doar 20 de minute la coadă). Luni, pe la 17:00, cozile de la Unirii erau atât de mari încât se terminau ÎN AFARA stației. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Despre metrouri Mier 06 Ian 2016, 00:30 | |
| Măcar la Unirii există informatizare. La Grozăveşti există doar caiet, iar abonamentele au datele scrise cu pixul pe verso. Am luat o dată abonament de acolo (şi o dată de la Unirii), ameţita de la ghişeu mi-a trecut numărul de ordine din caiet pe carnetul de student, la rubrica ,,Examen TBC"... dar dacă îmi făceam abonament lună de lună pentru 4 ani, unde îmi trecea numerele? Sau dacă eram la medicină şi făceam 6 ani? În plus, carnetul de student e un document oficial, nu poate orice omuleţ să mâzgălească pe acolo tot felul de numere de înregistrare. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Despre metrouri Mier 06 Ian 2016, 00:38 | |
| Știu... în sfârșit suntem de acord că sistemul ăsta de taxare/tarifare e execrabil. Eu tot visez la ziua în care voi coborî în stație la Lujerului și voi vedea, în locul casei de bilete, 4 automate, 2 care acceptă cash și 2 cu cardul de credit... Dar voi visa în continuare, altceva ce pot face. Sau, și mai fain, la Unirii, să fie un total de 16 aparate, împărțite câte 4/fiecare intrare, astfel încât să nu fie cozi dar nici casierițe plătite cu un salariu mai mare ca al unui profesor care să te treacă manual într-un tabel... |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Despre metrouri Joi 14 Ian 2016, 22:21 | |
| Am și eu vreo 2 întrebări legate de sistemul de metrou din capitala noastră: 1) care este cea mai adâncă stație/porțiune? 2) ce tronsoane (în afară de Timpuri Noi - Semănătoarea) au fost construite prin metoda degrevării de suprafață? |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5565 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Despre metrouri Joi 14 Ian 2016, 22:40 | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Despre metrouri Joi 14 Ian 2016, 22:55 | |
| Nu cumva şi secţiuni din M2 s-au construit în săpătură deschisă? Oricum, tunelurile cu pricina se recunosc uşor, au formă dreptunghiulară şi, de multe ori, sunt de linie dublă, pe când cele săpate cu scutul au secţiune rotundă şi sunt de linie simplă. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Despre metrouri Joi 14 Ian 2016, 23:39 | |
| Din ce știu eu deocamdată, sau din ce cred eu că e prin degrevare de suprafață: Timpuri Noi - Semănătoarea, Universitate - Victoriei, Preciziei - Eroilor, Crângași - GDN - Obor, și cred că și toate capetele, depourile și remizele au fost făcute tot prin degrevare. Metroul din București mi se pare foarte ciudat din punctul ăsta de vedere. S-a săpat cu utilaje tip TBM (cum se sapă M4 și fantasmagorica M5) sau cu alte tehnologii pe porțiunile unde nu s-a făcut cu degrevare? Ceaușescu refuza să importe tehnologie iar din ce știu eu noi nu produceam astfel de mașinării. Interesant mi se pare faptul că metroul trece pe sub bulevarde sau artere deja existente, spre deosebire de sistemele similare din alte țări (Berlin de ex.) unde metroul are traseu diferit în mai multe cazuri față de artera de circulație terestră. De faza cu tunelurile știam și eu, însă faptul că pe M2 și M3 o parte semnificativă din tuneluri sunt simple și circulare (indicând săpătură fără degrevare de suprafață) intra în contradicție cu ceea ce cunoșteam despre metroul din București, cum că ar fi fost făcut mare parte prin săpătură deschisă. Din același motiv m-am gândit că anumite tuneluri simple, mai ales când strada de deasupra conține linii de tramvai, au fost făcute prin degrevare, pentru a nu afecta liniile și a perturba prea mult traficul în acea zonă. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Despre metrouri | |
| |
| | | | Despre metrouri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |