Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia

In jos 
+39
ALEXCFR
sp59
Vale_ntin
Adirmvl
laurentzu
baiazid
kristi kkk
riciu
calatorul
marius_catalin84
ldh80
didinul
marius664
florin29sv
Mihay
Dutzu
Hurricane
florin.lifticariu
cardinal
DUAL
Jurnal Feroviar
Adrian78
bubu
razvan - trenuri
Vitosa
cristy79
Dr2005
dan tm
mielutu zburator
Andrey_tm
92Dragos
spiderpc
Katalyn
AndiCFR
Katalin4653
cosmin br
IonutCFR2009
bobi
Nesebar
43 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeMier 17 Iun 2015, 17:05

kerpeten ali a scris:
legatura e de 5 minute intre ora sosirii Iasiului si ora plecarii lui 2801 spre Mangalia. Teoretic si practic imposibil pentru transfer, plus ca nu se vand bilete la trenuri de legaturi in 5 minute

Eşti tu sigur?

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 4qq0r9

bobi a scris:
Cel mult asa zisul RE putea fi limitat la Constanta, cei din Bucuresti avand nenumarate trenuri directe, iar pentru Sibiu, Valcea si Pitesti se putea gasi alta solutie, respectiv grupe directe sau trase deviate cum ar fi IR de Craiova sa circule prin Pitesti.
Sezonierul are 13 vagoane (mă rog, atâtea o să aibă în vârf de sezon). Iaşiul nu cred că va trece de 6. Ia zi tu, cum e mai simplu: să bagi călătorii din 13 vagoane (că ăia 90% merg în Vama Veche) în 6 vagoane sau invers?

bobi a scris:
acest tren este un veteran; a circulat de zeci de ani in sezon

Şi Orient Expres a circulat zeci de ani între Paris şi Istanbul. Dar crezi că azi ar mai merge cineva cu el dacă ar mai exista ?

Voi aveţi o obsesie cu teoria conspiraţiei. Anul trecut, CFR Călători a avut vreo 8 milioane de călători în plus. Anul ăsta va avea şi mai mulţi. Da' unora nu le convine că CFR Călători începe să intre pe profit, vor ei tren de oriunde până oriunde. Şi eu vreau tren de la Bucureşti Vest ( să nu mai merg 7 km până la Bucureşti Nord ) la Scăeni h., să îmi fie uşor să mă duc la ţară. Dar ştiu că e imposibil ( şi tehnic şi financiar ).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeMier 17 Iun 2015, 17:09

Moldova in general are o reputatie proasta, campioana fiind judetul Vaslui, o spune unul care e jumatate moldovean. Stiu bine cine e acolo peste, 80% din rudele mele traiesc in Moldova, la Focsani, Adjud, Podul Turcului, Tecuci, Matca, Bacau, Iasi si Vaslui. Cand ne gasim la tara mai mereu fac glume pe tema moldovenilor, si nu se supara, ca asta e adevarul, ca sa nu mai zic cat show se face la munca pe seama celor din Moldova, subiectul principal fiind eu, ca baieti stiu ca am legatura cu aceasta regiune.

Numai la stiri cate se da cand vine vorba de incesturi, adulter, crime jafuri si violuri campion fiind acest judet mai poti sa mai zici ceva ?

In rest, ce sa zic de Vaslui, un oras care a refacut reteaua de troleibuz de la 0, urmeaza sa cumpere troleele sa le puna la treaba, iar treaba cu dubele din Moldova a inceput in vreme ce erau orase in tara care introduceau troleibuze sau extindeau lini de tramvai, Moldova aducea primele dube de carat cartofi care le transforma in dube de calatori la renumitul atelier din Mangalia. Focsani-ul era plin de dube abia acum au inceput si ei sa-si dea seama ca transportul in comun nu se face cu duba de carat cartofi ci cu midibuze sa nu mai zic ca la un moment dat visau sa bage troleibuz pe cel mai important traseu din oras.

Cat despre Vaslui : https://www.facebook.com/pages/Dupa-o-luna-in-Vaslui/764931186956549?fref=ts

@Dr_2005, au fost niste discutii mai demult aici pe forum ca se scosese chestia cu bilete la trenuri de legatura de 5 minute sau mai putin de 5 minute, cine stie cum a fost in realitate sau de cand au bagat-o iar, cert este ca 5 minute e practic imposibil pentru a transfera toti calatorii pentru statiuni din 1961 in 2801, ori 1961 va ajunge timpuriu 2-3 minute, ori 2801 va pleca intarziat din Constanta.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeMier 17 Iun 2015, 19:07

Limitarea sezonierului de Iasi la Constanta este tipica pentru incompetenta crasa si nesimtirea fata de calatori care domnesc inca la CFR.

Ni se explica cu nonsalanta ca CFR Calatori ar fi dat faliment daca amaratul ala de tren era prelungit cu inca 43 de km asa cum a circulat de altfel ani de zile si era plin ochi, vazut de mine personal. Insa cu tot atata nesimtire se fataie iarasi un tramvai Dezastro botezat InterRegio pe ruta Bucuresti - Tulcea, asta sa fie modelul de eficienta al CFR ? Ce sens are aceasta aberatie, cui foloseste si de ce a revenit aceasta inutilitate ? Limitezi un tren cunoscut ca avand multi calatori si introduci unul care cara aer ( de-aia a si fost scos, am zis Doamne ajuta, le-a venit mintea la cap ) si acum aberatia apare din nou. Incredibil. Mad


Rezultatul ( dorit probabil in subtext de specialisti ) va fi alungarea calatorilor care merg mai departe de Constanta de la acest tren. Cine isi inchipuie ca familii cu copii mici si bagaje se vor trambala alergand disperati sa prinda RE 2801 la interval de 2 minute si 30 de secunde, nu traieste pe lumea asta, si isi inchipuie ca lumea arata cum o vede el din fata calculatorului.

Ma tem ca daca situatia ramane asa e clar ca pe langa incompetenta crasa, prostie si nesimtire sunt si interese de tip mafiot.

O sa le fac niste mailuri in acest sens, sunt curios ce imi vor raspunde specialistii, de ce acest tren care a circulat plin ochi la Mangalia ani de zile, brusc si dintr-o data nu mai poate circula ca nu il mai tine sina si nu mai are cine sa il conduca ( !!! ).
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeMier 17 Iun 2015, 19:19

Una peste alta, din pozele postate de Katalin4653 la pagina 2 aflam ca au revenit de la RP vagoanele 21-31 001 si 21-31 010, care in data de 12 mai au ajuns la Grivita cu acel tren special format din 2 vagoane 11-31 si 10 vagoane 21-31 pentru revizia periodica.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeMier 17 Iun 2015, 19:38

2801 va astepta 1962, si azi l-a asteptat, 1962 a intarziat in Constanta 6 minute, iar 2801 a plecat cu o intarziere de 9 minute.

_________________
595423IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeMier 17 Iun 2015, 20:41

Oameni buni, cauzele limitarii sezonierului iesean la Constanta sunt de natura mai mult tehnica.
Unu la mana : statia Mangalia are linii putine. Sunt 5 prevazute cu peron (primiri-expedieri) si o a 6-a linie prevazuta cu canal pentru revizia vagoanelor. Din primele 5 linii una trebuie sa fie in permanenta libera pentru rebrusarea locomotivelor. De obicei la linia 5 rar sunt primite trenuri de calatori dar sunt si zile cand stationeaza garnituri pe ea. Daca s-ar uni linia 6 cu linia directa spre Neptun alta ar fi situatia, dieselul ar fi rebrusat pe aici. Dar asa a fost gandita statia asta acum n'spe ani, poate vreodata o vor reabilita... Eu inca mai sper asa cum am sperat si mi-am vazut visul indeplinit dupa zeci de ani cu mutarea sezonierului sat-marean prin Bucuresti Baneasa   Very Happy
Nu este o noutate ce spun eu aici dar pentru cine nu cunoaste intre Eforie Sud si Mangalia (respectiv invers) se circula la cale libera iar intervalul de circulatie intre trenuri creste considerabil, datorita distantei dintre gari prea mari si poate si a vitezei de deplasare a trenului (80 km/h). Se asteapta deblocarea caii dintre statii (linie simpla) si dupa aceea IDM din statia trecuta sau urmatoare poate expedia in parcurs urmatorul tren.
Doi la mana : sunt mecanici putini la SELC Constanta. Numai spre Mangalia iarna sunt 8 perechi de trenuri de calatori iar vara cresc la 12. Dar ei mai au in program si turnusuri spre Buzau, Bucuresti si Fetesti/Tandarei, ca trebuie sa-si faca si ei orele pe undeva. Parte din ele le preiau vara mecanicii fetesteni iar dupa posibilitati chiar si bucurestenii ori buzoienii, ca si aici vara se lucreaza la capacitate maxima.
Trei la mana : chiar daca pentru  unii situatia e jenanta sa te trambalezi cu bagaje si copii de la un tren la altul (nici mie nu-mi place) in vara asta dimineata regio 2801 va astepta la linia vecina peron comun IR1962/1962-1. Conditia e sa fie calatori dincolo de Constanta iar intarzierea IR-ului sa nu fie mai mare de 15 minute. Altfel ai mai tarziu IR1944-1 si loc (poate) in picioare. Pentru asteptarea IR-ului de catre trenul de rang Regio luati legatura cu seful tren (al IR-ului, logic) ca acesta sa comunice telefonic situatia la Constanta. Repet e neplacut sa vi de la Iasi si sa vrei sa mergi dincolo de Constanta si sa n-ai tren direct. Poate la anul se vor gasi solutii mai bune.

@cristy79 te inteleg perfect dar buba e la nivel de conducere si nu de executant.
@karpaty asa se intampla de cand au intrat sezonierele in circulatie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeMier 17 Iun 2015, 21:34

Ipotetic vorbind, 1961 ar trebui să stea vreo 30 de minute în Constanţa, ca să ajungă 2801 în Eforie Nord. După aia ar veni bobi şi s-ar plânge că trenul stă prea mult acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeMier 17 Iun 2015, 21:46

Cam 14 minute ar dura manevrele de schimbare a locomotivelor, ce mai conteaza 16 minute in plus, de ce nu se trezesc in al 12-lea ceas sau sa bage R 1388X Constanta-Mangalia care sa se formeze din garnitura ieseana. Hai ca la dus am gasit solutie, la intoarcere se pare ca e mai nasol.

E prea de tot cu diferentele astea mici de timpi cum sunt diferentele intre IR vitezoman de 160 km/h si cel 150 km/h cu opriri in Ciulnita, Fetesti, Cernavoda si Medgidia, de doar 17 minute, daca erau diferentele de 2-3 ore pe 250-300 km mai ziceam.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeMier 17 Iun 2015, 22:29

Problema majora e dincolo de Eforie Sud spre Mangalia chiar intre Costinesti si Neptun. A se vedea pe infofer/iris/trenul meu cat face regio 2801 si cat va sta dupa el (depinde de caz)  IR1944-1 cand va intra in circulatie. De la Constanta pana la Agigea Ecluza e linie dubla si in functie de circulatia reala (depinde si de programarile din sens opus) au mai circulat in anii precedenti doua trenuri de calatori in acelasi sens aproximativ simultan.

@Dr2005, in cazul prezentat de tine e IR1962-1 si nu 1961.
@kerpeten ali, nu are loc in grafic cel putin scriptic si 1962-1 (nici ca tren 1388x) intre 2801 si 1944-1. Ar insemna decalaj intre 1944-1 si 1992-1, le-ar face varza si pe 8804, 1822-1. Vorbim strict scriptic si nu de circulatia reala. Ieri 8804 datorita intarzierii lui IR1992-1 a stat 28 minute la Neptun iar crucea cu 1822-1 s-a mutat la Costinesti dupa alte 30 minute stationare, la Constanta avand un spor de +40 minute, dar asta e cu totul alta discutie.
Nici pe sensul de intoarcere de la Mangalia IR1961-2 nu poate fi strecurat scriptic in grafic. Asa ca alternativa e IR1991-2 pana in Constanta apoi asteptarea gararii la peron a sezonierului iesean.
Cand se schimba locomotivele in Constanta la capete diferite sunt suficiente si 10 minute, depinde de aia de la infra.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeMier 17 Iun 2015, 22:36

In cazul asta, 1962 trebuia bagat cu o ora mai devreme din Iasi si atunci pleca din Constanta pe la 5 spre Mangalia, daca voiau puteau face cumva sa aiba loc si Iasi - Mangalia. Intre 4:17 si 6:31 nu e nimic, deci il puteau baga pe Iasi pe la 5 si ceva.

_________________
595423IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Bdeem_8496_a
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3354
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8364
Data de inscriere : 26/05/2011

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 18 Iun 2015, 01:14

Pana ce nu se va dubla linia pana la Mangalia, nu va fi loc de multe trenuri, desi PROFITUL ar fi sigur. Cine stie cati ani vom avea de asteptat. Sad
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 18 Iun 2015, 08:33

Desteptii de la CFR ar trebui sa stie prin sistemul Xsell ca de la 1962 sint calatori pentru 2801 nu sa mai cauti seful trenului printre bagaje si calatori sa ii spui.

Apoi cred ca trenurile SPRE mare pot fi trasate in asa fel incit sa ajunga dimineata sau pina in amiaza la destinatie urmind ca trenurile DE LA mare sa plece mai degraba dupa amiaza in felul asta ar fi loc pentru toate trenurile daca s-ar vrea. Si ar mai fi loc si pentru un personal de la mangalia la Constanta pentru doritori.

Nu cred ca daca s-ar urmari cu adevarat rezolvarea problemelor nu s-ar putea gasi in 9 luni pe an solutii pentru trase, partizi, revizie, salubrizare, vagoane, dormitoare si tractiune.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 18 Iun 2015, 09:01

dan tm a scris:
Desteptii de la CFR ar trebui sa stie prin sistemul Xsell ca de la 1962 sint calatori pentru 2801 nu sa mai cauti seful trenului printre bagaje si calatori sa ii spui.
Dar ce te faci cu biletele emise de mână? Că între 0 şi 1 nu merge xSell, iar dacă vrei cuşetă/dormitor cu mai puţin de 60 minute înainte de plecare nu mai poţi cumpăra bilet xSell, te duci la însoţitorul de vagon şi cumperi bilet la preţ de casă. Sau cu abonamentele, autorizaţiile, InterRail-urile?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 18 Iun 2015, 12:26

Dr2005 a scris:
dan tm a scris:
Desteptii de la CFR ar trebui sa stie prin sistemul Xsell ca de la 1962 sint calatori pentru 2801 nu sa mai cauti seful trenului printre bagaje si calatori sa ii spui.
Dar ce te faci cu biletele emise de mână? Că între 0 şi 1 nu merge xSell, iar dacă vrei cuşetă/dormitor cu mai puţin de 60 minute înainte de plecare nu mai poţi cumpăra bilet xSell, te duci la însoţitorul de vagon şi cumperi bilet la preţ de casă. Sau cu abonamentele, autorizaţiile, InterRail-urile?

Cine mai emite bilete de mina la accelerate? cine mai circula cu abonamente la trenuri de legatura, mai ales in speta discutata?
pentru autorizatii si tot ce mai arati tu acolo nu trebuie sa treci pe la casa sa iti dea un tichet pe care scrie toate motivele?

Daca s-ar vrea s-ar sti.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeJoi 18 Iun 2015, 14:10

dan tm a scris:
Cine mai emite bilete de mina la accelerate?
Toate staţiile, pe perioada cât se actualizează xSell. Plus însoţitorii de cuşetă şi dormitor.

Citat :
cine mai circula cu abonamente la trenuri de legatura, mai ales in speta discutata?
1961/2 e taxat ca regio pe Medgidia-Constanţa, pentru cei cu abonamente. Ăia care nu se trezesc să prindă 2801 să meargă la muncă în Agigea, de exemplu, au nevoie să prindă legătura.

Citat :
pentru autorizatii si tot ce mai arati tu acolo nu trebuie sa treci pe la casa sa iti dea un tichet pe care scrie toate motivele?
Nu eşti obligat. După ce faci călătoria te duci şi declari pe proprie răspundere că în data Z ai călătorit la trenul X, clasa Y între staţiile A şi B şi apoi îţi vine pe fluturaşul de salariu contravaloarea călătoriei ca venit în natură şi ţi se reţine vreo 45% impozit, şomaj, CAS şi toate alealalte.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
Sus 
Pagina 3 din 28Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: