| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5937 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 11 Feb 2011, 19:56 | |
| http://www.zf.ro/companii/din-iulie-trenurile-vor-merge-spre-constanta-cu-160-km-ora-vezi-aici-cat-faci-pana-la-mare-7977245 |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 11 Feb 2011, 22:19 | |
| Deci 913 milioane euro pentru 228 km. Cred ca suntem deja recordmeni la umflarea pretului de cost pe km de linie CF. 4 milioane euro/km linie... Dublu daca nu triplu fata de costurile inregistrate in Europa. Din iulie 2011, trenurile accelerat vor parcurge distanta Bucuresti - Constanta in 2ore30min... (extraordinar!!! magnific!!!) un adevarat record daca ne gandim ca in anii 90 pe linia veche un intercity facea numai 2ore si 15minute. Asa o modernizare... pe capul lor sa fie! (adaptând o replica celebra din Take, Ianke si Cadar). Eu ma asteptam la un timp de 2 ore macar... dar se pare ca nu. Asta e... poate data viitoare la urmatoarea modernizare. |
|
| |
IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6220 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 11 Feb 2011, 22:45 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Deci 913 milioane euro pentru 228 km. Cred ca suntem deja recordmeni la umflarea pretului de cost pe km de linie CF. 4 milioane euro/km linie... Dublu daca nu triplu fata de costurile inregistrate in Europa. Din iulie 2011, trenurile accelerat vor parcurge distanta Bucuresti - Constanta in 2ore30min... (extraordinar!!! magnific!!!) un adevarat record daca ne gandim ca in anii 90 pe linia veche un intercity facea numai 2ore si 15minute. Asa o modernizare... pe capul lor sa fie! (adaptând o replica celebra din Take, Ianke si Cadar). Eu ma asteptam la un timp de 2 ore macar... dar se pare ca nu. Asta e... poate data viitoare la urmatoarea modernizare.
"Şi pe porţiunea Câmpina Predeal se va merge cu aceeaşi viteză de 160 km/h, din noiembrie, spune ministrul. " Eu sunt curios cum se va merge cu aceeasi viteza si pe Campina - Predeal :shock: Abia astept sa merg cu 160 intre Valea Larga si Sinaia Parerea mea ca se mananca....si nu oricum ci cu polonicul |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: REVISTA PRESEI Vin 11 Feb 2011, 22:48 | |
| |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 12 Feb 2011, 10:31 | |
| Eu zica ca nu se va merge deloc cu 160 km/h nici pe Bucuresti - Constanta, sistemul de semnalizarea nu a fost modernizat, multe dintre vagoane sunt limitate chiar la 160 km/h cred ca si asta ar fi o problema acolo. Poate un 150 km/h va fi atins, dar 160 km/h nu prea as crede, iar despre Campina - Predeal exagerarea e specifica. |
|
| |
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5551 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 12 Feb 2011, 12:42 | |
| Grecia anulează toate trenurile internationale |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 12 Feb 2011, 13:25 | |
| Inca nu v-ati obisnuit cu ministrii, ziaristi si televiziunile care nu stiu sa vorbeasca in termenii caii ferate ?? 160 pentru Campina-Predeal dar viteza asta nu se poate atinge nicaieri pe acest sector. Probabil au vrut sa zica Bucuresti-Predeal 160 dar numai acolo unde relieful permite si unde e linia dreapta. In rest modernizarea asta fata de linia veche este ca e mai silentioasa nu mai auzi acel tacanit tot timpul si nu te mai misca de pe scaun la fiecare curba ori cand trece peste un macaz. Am mers cu Personalul cu 80 de la Comarnic la Campina un pic la vale si mergea destul de bine chiar acolo se poate atinge lejer 140 dar 160 e deja prea mult. Nu mai zic ca de la Cosmarnic in sus pana la Predeal is multe pante si multe curbe stranse unde se va putea maxim 100-120. Daca e asa cum sustine ministrul inseamna ca toate trenurile care tranziteaza magistrala 800 sau circula pe ea vor suferi modificari din iulie iar in decembrie cand se va schimba noul mers vom avea mai multe trenuri pentru Valea.Prahovei si Brasov. Acum e nevoie de Desiro electrice cum au bulgarii sau daca nu alte tipuri de automotoare electrice. Bine ca am timp pana in noiembrie sa ma iau la intrecere cu cateva accelerate intre Predeal si Campina eu cu bicicleta pe DN1, si acceleratele pe viitoarea linie de 160 km/h |
|
| |
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5327 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 12 Feb 2011, 14:26 | |
| - lovekomotive a scris:
- Eu zica ca nu se va merge deloc cu 160 km/h nici pe Bucuresti - Constanta, sistemul de semnalizarea nu a fost modernizat, multe dintre vagoane sunt limitate chiar la 160 km/h cred ca si asta ar fi o problema acolo. Poate un 150 km/h va fi atins, dar 160 km/h nu prea as crede, iar despre Campina - Predeal exagerarea e specifica.
S-au inlocuit semnalele DTV cu TMV care suporta viteze pana la 200 km/h, doar ca 160 km/h este limita. Material rulant? Toate locomotivele modernizate suporta viteze pana la 160 km/h si unele vagoane lafel. Lucrarile se vor termina in toamna anului 2012. |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 12 Feb 2011, 14:45 | |
| Locomotivele fie ele si limitate la 160 km/h pot mai mult, dar vagoanele care sunt construite cu viteza limita la 160 km/h nu stiu daca pot rula la viteza maxima mult timp, parerea mea. De semnalizare n-am stiut ca s-a inlocuit, pt ca la inceput asta era una dintre probleme. Oricum chiar si asa, nu se va circula cu 160 km/h decat foarte rar, cand va merge vreun ministru spre mare. |
|
| |
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5327 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 12 Feb 2011, 14:48 | |
| Da, nustiu daca chiar se v-a circula constant cu 160 km/h. In orice caz, 140 km/h constant pentru Rapid sau Intercity (cand vor fi introduse) este mult mai plauzibil. |
|
| |
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 12 Feb 2011, 15:37 | |
| Pe tronsonul Campina-Comarnic se practica deja viteze de 80-100 km/h, depinde de rangul trenului. De la Comarnic la Valea Larga, dupa modernizare, se va atinge viteza de maxim 80 km/h, conform a ceea ce stiu. Pe Campina-Predeal nu se va putea circula cu 160 niciodata, curbele sunt multe si stranse si declivitatea este mare. |
|
| |
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5327 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 12 Feb 2011, 17:26 | |
| Retrag ceea ce am afirmat mai devreme referitor la toamna anului 2012. Se pare ca in aceasta vara, se vor termina lucrarile pe magistrala 800, conform stirilor Antena 3. Ramane de vazut. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 13 Feb 2011, 19:46 | |
| - stinky a scris:
- http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-8293006-scrisoarea-intentie-fmi-cfr-inchide-30-din-reteaua-feroviara-daca-nu-externalizeaza-intretinerea-metrorex-ratb-vor-majora-tarifele-mai-mult-decat-inflatia.htm
Cei de la FMI vor ca Infrastructura sa vanda sectiile iar privatii sa le si intretina? |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 13 Feb 2011, 20:32 | |
| privatii nu le vor intretine niciodata |
|
| |
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 13 Feb 2011, 20:37 | |
| - adrian78hd a scris:
- stinky a scris:
- http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-8293006-scrisoarea-intentie-fmi-cfr-inchide-30-din-reteaua-feroviara-daca-nu-externalizeaza-intretinerea-metrorex-ratb-vor-majora-tarifele-mai-mult-decat-inflatia.htm
Cei de la FMI vor ca Infrastructura sa vanda sectiile iar privatii sa le si intretina? Am ajuns in asa hal incat sa ne dicteze altii ce sa facem la noi in tara!....Jalnic!!! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea I) | |
|