Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 45 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5937
Data de inscriere : 14/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeVin 11 Feb 2011, 19:56

http://www.zf.ro/companii/din-iulie-trenurile-vor-merge-spre-constanta-cu-160-km-ora-vezi-aici-cat-faci-pana-la-mare-7977245
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeVin 11 Feb 2011, 22:19

Deci 913 milioane euro pentru 228 km. Cred ca suntem deja recordmeni la umflarea pretului de cost pe km de linie CF. 4 milioane euro/km linie... Dublu daca nu triplu fata de costurile inregistrate in Europa. Din iulie 2011, trenurile accelerat vor parcurge distanta Bucuresti - Constanta in 2ore30min... (extraordinar!!! magnific!!!) un adevarat record daca ne gandim ca in anii 90 pe linia veche un intercity facea numai 2ore si 15minute. Asa o modernizare... pe capul lor sa fie! (adaptând o replica celebra din Take, Ianke si Cadar). Eu ma asteptam la un timp de 2 ore macar... dar se pare ca nu. Asta e... poate data viitoare la urmatoarea modernizare. Very Happy
Sus In jos
IonutChircu

IonutChircu


Numarul mesajelor : 813
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6220
Data de inscriere : 05/05/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeVin 11 Feb 2011, 22:45

IonutCFR2009 a scris:
Deci 913 milioane euro pentru 228 km. Cred ca suntem deja recordmeni la umflarea pretului de cost pe km de linie CF. 4 milioane euro/km linie... Dublu daca nu triplu fata de costurile inregistrate in Europa. Din iulie 2011, trenurile accelerat vor parcurge distanta Bucuresti - Constanta in 2ore30min... (extraordinar!!! magnific!!!) un adevarat record daca ne gandim ca in anii 90 pe linia veche un intercity facea numai 2ore si 15minute. Asa o modernizare... pe capul lor sa fie! (adaptând o replica celebra din Take, Ianke si Cadar). Eu ma asteptam la un timp de 2 ore macar... dar se pare ca nu. Asta e... poate data viitoare la urmatoarea modernizare. Very Happy


"Şi pe porţiunea Câmpina Predeal se va merge cu aceeaşi viteză de 160 km/h, din noiembrie, spune ministrul. "

Eu sunt curios cum se va merge cu aceeasi viteza si pe Campina - Predeal :shock: Laughing Abia astept sa merg cu 160 intre Valea Larga si Sinaia Laughing Parerea mea ca se mananca....si nu oricum ci cu polonicul Laughing
Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: REVISTA PRESEI   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeVin 11 Feb 2011, 22:48

okhiu a scris:
IonutCFR2009 a scris:
Deci 913 milioane euro pentru 228 km. Cred ca suntem deja recordmeni la umflarea pretului de cost pe km de linie CF. 4 milioane euro/km linie... Dublu daca nu triplu fata de costurile inregistrate in Europa. Din iulie 2011, trenurile accelerat vor parcurge distanta Bucuresti - Constanta in 2ore30min... (extraordinar!!! magnific!!!) un adevarat record daca ne gandim ca in anii 90 pe linia veche un intercity facea numai 2ore si 15minute. Asa o modernizare... pe capul lor sa fie! (adaptând o replica celebra din Take, Ianke si Cadar). Eu ma asteptam la un timp de 2 ore macar... dar se pare ca nu. Asta e... poate data viitoare la urmatoarea modernizare. Very Happy

Eu sunt curios cum se va merge cu aceeasi viteza si pe Campina - Predeal :shock: Laughing Abia astept sa merg cu 160 intre Valea Larga si Sinaia Laughing
Da da poate la vale fara frane...sau in vise... niciodata mai mult de 100 , e panta foarte mare
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6375
Data de inscriere : 20/08/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeSam 12 Feb 2011, 10:31

Eu zica ca nu se va merge deloc cu 160 km/h nici pe Bucuresti - Constanta, sistemul de semnalizarea nu a fost modernizat, multe dintre vagoane sunt limitate chiar la 160 km/h cred ca si asta ar fi o problema acolo. Poate un 150 km/h va fi atins, dar 160 km/h nu prea as crede, iar despre Campina - Predeal exagerarea e specifica.
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5551
Data de inscriere : 28/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeSam 12 Feb 2011, 12:42

Grecia anulează toate trenurile internationale
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeSam 12 Feb 2011, 13:25

Inca nu v-ati obisnuit cu ministrii, ziaristi si televiziunile care nu stiu sa vorbeasca in termenii caii ferate ??

160 pentru Campina-Predeal dar viteza asta nu se poate atinge nicaieri pe acest sector. Probabil au vrut sa zica Bucuresti-Predeal 160 dar numai acolo unde relieful permite si unde e linia dreapta. In rest modernizarea asta fata de linia veche este ca e mai silentioasa nu mai auzi acel tacanit tot timpul si nu te mai misca de pe scaun la fiecare curba ori cand trece peste un macaz. Am mers cu Personalul cu 80 de la Comarnic la Campina un pic la vale si mergea destul de bine chiar acolo se poate atinge lejer 140 dar 160 e deja prea mult. Nu mai zic ca de la Cosmarnic in sus pana la Predeal is multe pante si multe curbe stranse unde se va putea maxim 100-120.

Daca e asa cum sustine ministrul inseamna ca toate trenurile care tranziteaza magistrala 800 sau circula pe ea vor suferi modificari din iulie iar in decembrie cand se va schimba noul mers vom avea mai multe trenuri pentru Valea.Prahovei si Brasov. Acum e nevoie de Desiro electrice cum au bulgarii sau daca nu alte tipuri de automotoare electrice.

Bine ca am timp pana in noiembrie sa ma iau la intrecere cu cateva accelerate intre Predeal si Campina eu cu bicicleta pe DN1, si acceleratele pe viitoarea linie de 160 km/h Cool
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5327
Data de inscriere : 30/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeSam 12 Feb 2011, 14:26

lovekomotive a scris:
Eu zica ca nu se va merge deloc cu 160 km/h nici pe Bucuresti - Constanta, sistemul de semnalizarea nu a fost modernizat, multe dintre vagoane sunt limitate chiar la 160 km/h cred ca si asta ar fi o problema acolo. Poate un 150 km/h va fi atins, dar 160 km/h nu prea as crede, iar despre Campina - Predeal exagerarea e specifica.

S-au inlocuit semnalele DTV cu TMV care suporta viteze pana la 200 km/h, doar ca 160 km/h este limita.
Material rulant? Toate locomotivele modernizate suporta viteze pana la 160 km/h si unele vagoane lafel. Wink

Lucrarile se vor termina in toamna anului 2012.
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6375
Data de inscriere : 20/08/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeSam 12 Feb 2011, 14:45

Locomotivele fie ele si limitate la 160 km/h pot mai mult, dar vagoanele care sunt construite cu viteza limita la 160 km/h nu stiu daca pot rula la viteza maxima mult timp, parerea mea. De semnalizare n-am stiut ca s-a inlocuit, pt ca la inceput asta era una dintre probleme. Oricum chiar si asa, nu se va circula cu 160 km/h decat foarte rar, cand va merge vreun ministru spre mare.
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5327
Data de inscriere : 30/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeSam 12 Feb 2011, 14:48

Da, nustiu daca chiar se v-a circula constant cu 160 km/h. In orice caz, 140 km/h constant pentru Rapid sau Intercity (cand vor fi introduse) este mult mai plauzibil.
Sus In jos
TonyGFR




Numarul mesajelor : 1198
Varsta : 27
Localizare : Breaza
Reputatie : 6380
Data de inscriere : 24/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeSam 12 Feb 2011, 15:37

Pe tronsonul Campina-Comarnic se practica deja viteze de 80-100 km/h, depinde de rangul trenului. De la Comarnic la Valea Larga, dupa modernizare, se va atinge viteza de maxim 80 km/h, conform a ceea ce stiu. Pe Campina-Predeal nu se va putea circula cu 160 niciodata, curbele sunt multe si stranse si declivitatea este mare.
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5327
Data de inscriere : 30/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeSam 12 Feb 2011, 17:26

Retrag ceea ce am afirmat mai devreme referitor la toamna anului 2012. Se pare ca in aceasta vara, se vor termina lucrarile pe magistrala 800, conform stirilor Antena 3.
Ramane de vazut. Wink
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeDum 13 Feb 2011, 19:46

stinky a scris:
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-8293006-scrisoarea-intentie-fmi-cfr-inchide-30-din-reteaua-feroviara-daca-nu-externalizeaza-intretinerea-metrorex-ratb-vor-majora-tarifele-mai-mult-decat-inflatia.htm

Cei de la FMI vor ca Infrastructura sa vanda sectiile iar privatii sa le si intretina?
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeDum 13 Feb 2011, 20:32

privatii nu le vor intretine niciodata
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6551
Data de inscriere : 10/10/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitimeDum 13 Feb 2011, 20:37

adrian78hd a scris:
stinky a scris:
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-8293006-scrisoarea-intentie-fmi-cfr-inchide-30-din-reteaua-feroviara-daca-nu-externalizeaza-intretinerea-metrorex-ratb-vor-majora-tarifele-mai-mult-decat-inflatia.htm

Cei de la FMI vor ca Infrastructura sa vanda sectiile iar privatii sa le si intretina?

Am ajuns in asa hal incat sa ne dicteze altii ce sa facem la noi in tara!....Jalnic!!!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 25 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 25 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 45 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: