|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 18 Aug 2016, 22:31 | |
| - Dr2005 a scris:
- Katalyn a scris:
- Tu vorbesti prostii am mers cu IR 1594 Craiova-Mangalia 5 vagoane in Constanta au coborat extrem de putini grosul il duce Eforiile si Costinesti mai departe nu stiu dar la Costinesti Tabara deja mai erau foarte putini in tren undeva la maxim 25%. La intoarcere la fel IR 1594 Mangalia-Craiova cu 12 vagoane la Eforie Nord s-a umplut toate vagoanele din Constanta au urcat foarte putini, am mers acum 2 saptamani cu IR 1921 la fel in Constanta au coborat foarte putini, cu ce drept le rezerva CFR-ul si isi permite sa le decida vacantele pe litoral moldovenilor ce vin cu IR 1962/1961 ca sa foloseasca Constanta, Mamaia sau duba catre statiuni ??
Chiar asa de multi calatori crezi ca incap in 6 vagoane 21-31 si 1 vagon 11-31 plus o Cuseta, cat are IR 1962/1961 ??
Te-ai transformat in Gica Contra NR 1 le dai raspunsuri la toti, e prost cine te crede, tu mergi odata pe an cu trenul x si daca vezi o anumita situatie in acea zi traiesti toata viata cu impresia ca asa e in fiecare zi, fals, gresit si Fail in acelasi timp.
Echipa CFR Calatori s-a dus cu ministrul la cel mai bun tren din Romania si cea mai buna locomotiva, de ce nu au incercat trenul Iasi-Constanta sa vada adevarul sas vada ce parere au calatorii care merg mai departe de Constanta, repet e prost cine crede teoriile tale, intelege odata ca nu poti sa ai doar tu dreptate si restul nu, practic nu exista si nici nu s-a inventat asta ca unul singur sa aiba intotdeauna dreptate iar ceilalti hai sa zic un numar 15-20 de insi sa vorbeasca prostii. Interesante sfaturi de la unul care se duce la mare o dată sau de 2 ori pe an, eventual de week-end-uri prelungite cum a fost cel de acum...
Problema lui 1961 s-a discutat şi anul trecut. Ca să meargă la Mangalia ar fi dat peste cap toată circulaţia. Aşa că s-a ales soluţia cu transbordarea. Anul trecut se făcea la 1921-2, acum la 1991. Acum 2 ani trenul era combinat cu cel de Suceava şi ajungea la Mangalia... dar nu făcea faţă. Aşa că s-a ales soluţia cea mai bună posibilă, cu trenuri diferite de la Suceava şi Iaşi. Înainte aveai 15 vagoane maxim Suceava + Iaşi, acum poţi să vii cu 15 din ambele părţi dacă e nevoie. 2015 : De 3 ori la mare si de fiecare data cu trenul : IR 1581/1582, IR 1921/1922, RT/IR1922 2016 : IR 1921/1922 si IR 1594/1593. Asa s-a nimerit sa mergem in week-end-ul asta prelungit de aia nici nu am luat cu anticipatie la IR 1921/1922 si am preferat sa mergem cu IR 1594/1593 nu intru in mai multe detalii ca nu am cu cine sa ma inteleg. Ce pot sa-ti spun e ca si acum 3 saptamani si week-end-ul trecut am fost pe banii la alti dar am scos si eu din buzunar datoriile se platesc si in bilete de tren, cazare si consumatia de la malul mari, pentru cele 2 zile de acum 3 saptamani numai eu stiu cate betoane am bagat iar pentru cele 24 ore de la Costinesti de week-end-ul trecut la fel am muncit nu merg gratis cum merg alti Poate am timp sa ma duc si eu in plimbare cat a mai ramas din sezonul asta cu 3012+1921 apoi o tura pe Mangalia-Constanta-Mangalia si apoi acasa cu 1922+1667. Apropo pot sa merg si 3 ore la mare daca vad ce trebuie sunt mai tare decat tine care poti sa stai si 1 luna acolo Ti-am adus si probe ce naiba mai vrei, vorbesti de sus dar vorbesti degeaba nu faci decat sa irosesti timpul degeaba. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 18 Aug 2016, 22:59 | |
| NU ESTE AEVARAT, cum adica 1961/1962 e limitat la CT ca nu are loc, ba are, pe vremuri la Mangalia ajungea tren direct de la Iasi/Suceava/Satu Mare/Oradea/Arad/Timisoara si cateva de la Bucuresti plus intr-un an sau doi si Galatiul ajungea in Mangalia, loc este si ar putea sa mearga si 1961/1962 problema e alta, materialul rulant, tractiunea ca daca erau locomotive sigur ajungea si asta de la Iasi, tot inainte era un tren de la Cluj, practic din Cluj la Mangalia erau 2, rapidul Ardeal si Bihor, Ardeal se forma din Cluj si Bihor de la Oradea, ambele ajungeau in Mangalia si era loc pentru toate. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 19 Aug 2016, 00:16 | |
| "Specialistii" astia nu is in stare sa mai duca un tren pana la Mangalia, bine ca aglomereaza pe IR 1991 de stai claie peste gramada pana la Constanta si calatorii pentru ruta Timisoara si cei pentru Iasi. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 19 Aug 2016, 04:24 | |
| Specialistii au singurul rol de a ne spune ca NU se poate face in esenta nimic, ca si asa e prea ieftin trenul si fiind un lux ar trebui scumpit, ca e mai ieftin ca in Occident (!!!) si ca in esenta nimic nu se poate imbunatati dar e bine sa mergem cu trenul, de ce merge lumea cu autocarul-masina personala etc - or fi innebunit cu totii, nu stiu ce e in capul lor etc Plus ca se spun foarte multe minciuni, cei neavizati sau care nu stiu niciun pic de istorie feroviara pun botul la aceste minciuni obosite (vai, ce destept e X, cum le stie el pe toate) cand in fapt se practica tromboneala la greu... Noroc ca mai sunt unii care demonteaza aceste minciuni cum am vazut si aici pe forum. Si mai e un lucru - unii care merg cu trenul pe afara mai vad si ce se intampla in Europa. Si chiar pe langa noi, nu ne referim la cine stie ce tari dezvoltate... Suntem in ultimul hal la viteza si pt asta se cer tarife aberante pe principiul "lasa sa ii fraierim ca inca mai pun botul". Intre timp pentru orice copita data calatorilor se gasesc zeci de explicatii in bataie de joc, de parca avem cu totii ciunga in par. Jenant, cu asemenea gandire de rahat am ajuns aici si nici semne sa ne revenim nu exista, daca se merge tot pe minciuna si pe prosteala... |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 27 Aug 2016, 13:43 | |
| 1772 ul de dimineata, Galati Bucuresti, as prefera sa ajunga cu vreo 3 minute mai tarziu in Barbosi, ca e primul autobuz atunci. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 27 Aug 2016, 13:55 | |
| - Kapпaтй a scris:
- NU ESTE AEVARAT, cum adica 1961/1962 e limitat la CT ca nu are loc, ba are, pe vremuri la Mangalia ajungea tren direct de la Iasi/Suceava/Satu Mare/Oradea/Arad/Timisoara si cateva de la Bucuresti plus intr-un an sau doi si Galatiul ajungea in Mangalia, loc este si ar putea sa mearga si 1961/1962 problema e alta, materialul rulant, tractiunea ca daca erau locomotive sigur ajungea si asta de la Iasi, tot inainte era un tren de la Cluj, practic din Cluj la Mangalia erau 2, rapidul Ardeal si Bihor, Ardeal se forma din Cluj si Bihor de la Oradea, ambele ajungeau in Mangalia si era loc pentru toate.
Mersul pe 2016 e facut in octombrie 2015. Anul acesta e alt Guvern si chestii. Sper ca la anu sa nu se mai aplice gandirile din 2013 de când Suceava nu are vagoane de la Botosani. E inadmisibil ca trenul de la Iasi sa nu ajunga la Mangalia, la Suceava mai mergea limitat la Constanta. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 27 Aug 2016, 14:13 | |
| Minciuni si abureli pentru fraierirea calatorilor. Nu v-ati obisnuit deja?
In alta ordine de idei - cred ca ar trebui deschis deja pe forum un topic cu "Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016/2017". De asemenea - cei ce au propuneri sa le transmita catre CFR Calatori pe adresele de contact de pe site, mai este si adresa data de D-l Director Szentes mai demult, aceea cu Vocea Ceferistului, nu stiu daca mai e de actualitate - eu personal nu am incercat-o.
Puteti scrie si direct pe pagina lor de Facebook.
Am auzit ca se incearca modificarea OMT 723/2015 privind rangurile trenurilor care a suprimat abuziv rangul RE si a introdus limitari si conditionari aberante la trenurile Regio. Slabe sanse atat timp cat probabil cei ce au ouat acest ordin inept (si deloc dezinteresat) sunt probabil inca pe pozitii in MT dar se incearca modificarea acestuia pana la 01.01.2017. Se stiu prea bine interesele care au stat la baza acestui ordin. |
| | | AndreiSV
Numarul mesajelor : 218 Varsta : 25 Localizare : Suceava Reputatie : 4158 Data de inscriere : 05/03/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 27 Aug 2016, 15:43 | |
| - c2016 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- NU ESTE AEVARAT, cum adica 1961/1962 e limitat la CT ca nu are loc, ba are, pe vremuri la Mangalia ajungea tren direct de la Iasi/Suceava/Satu Mare/Oradea/Arad/Timisoara si cateva de la Bucuresti plus intr-un an sau doi si Galatiul ajungea in Mangalia, loc este si ar putea sa mearga si 1961/1962 problema e alta, materialul rulant, tractiunea ca daca erau locomotive sigur ajungea si asta de la Iasi, tot inainte era un tren de la Cluj, practic din Cluj la Mangalia erau 2, rapidul Ardeal si Bihor, Ardeal se forma din Cluj si Bihor de la Oradea, ambele ajungeau in Mangalia si era loc pentru toate.
Mersul pe 2016 e facut in octombrie 2015. Anul acesta e alt Guvern si chestii. Sper ca la anu sa nu se mai aplice gandirile din 2013 de când Suceava nu are vagoane de la Botosani. E inadmisibil ca trenul de la Iasi sa nu ajunga la Mangalia, la Suceava mai mergea limitat la Constanta. @c2016 E cam aberant sa zici ca Suceava trebuie limitat la Constanta.Eu cred ca ar fi si interesul tau, dar daca Botosaniul ar avea vagoane directe la sucevean si acesta ar fi limitat la Constanta.Nu prea cred ca ti-ar conveni, hai sa fim seriosi. Sezonul viitor ar trebui regandit soarta trenului de Iasi si prelungit la Mangalia.Eu voi scrie o petitie despre prelungirea trenului de Iasi la Mangalia si despre punerea in circulatie a grupei Botosani-Mangalia. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 27 Aug 2016, 17:32 | |
| - AndreiSV a scris:
- c2016 a scris:
Mersul pe 2016 e facut in octombrie 2015. Anul acesta e alt Guvern si chestii. Sper ca la anu sa nu se mai aplice gandirile din 2013 de când Suceava nu are vagoane de la Botosani. E inadmisibil ca trenul de la Iasi sa nu ajunga la Mangalia, la Suceava mai mergea limitat la Constanta. @c2016 E cam aberant sa zici ca Suceava trebuie limitat la Constanta.Eu cred ca ar fi si interesul tau, dar daca Botosaniul ar avea vagoane directe la sucevean si acesta ar fi limitat la Constanta.Nu prea cred ca ti-ar conveni, hai sa fim seriosi. Sezonul viitor ar trebui regandit soarta trenului de Iasi si prelungit la Mangalia.Eu voi scrie o petitie despre prelungirea trenului de Iasi la Mangalia si despre punerea in circulatie a grupei Botosani-Mangalia. Eu am zis in sensul ca daca au de când sa limiteasca un tren dintre Iasi si Suceava, Suceava ar merge. In 2013 trebuia Sa fie Suceava-Constanta cu grupa de Botosani si nu a mai fost grupa de Botosani. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 27 Aug 2016, 18:00 | |
| - cristy79 a scris:
- Minciuni si abureli pentru fraierirea calatorilor. Nu v-ati obisnuit deja?
In alta ordine de idei - cred ca ar trebui deschis deja pe forum un topic cu "Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016/2017". De asemenea - cei ce au propuneri sa le transmita catre CFR Calatori pe adresele de contact de pe site, mai este si adresa data de D-l Director Szentes mai demult, aceea cu Vocea Ceferistului, nu stiu daca mai e de actualitate - eu personal nu am incercat-o.
Puteti scrie si direct pe pagina lor de Facebook.
Am auzit ca se incearca modificarea OMT 723/2015 privind rangurile trenurilor care a suprimat abuziv rangul RE si a introdus limitari si conditionari aberante la trenurile Regio. Slabe sanse atat timp cat probabil cei ce au ouat acest ordin inept (si deloc dezinteresat) sunt probabil inca pe pozitii in MT dar se incearca modificarea acestuia pana la 01.01.2017. Se stiu prea bine interesele care au stat la baza acestui ordin. Ar trebui sa se introduca tarife mai mici pe IR. Un tren IR consuma mai putin decat un R din cauza opriilor. IR pe distante mici e un LUX. Si ar mai trebui introdusa zona 1-5 km. Era mai bine cu vechile ranguri care diferentiau trenurile in functie de viteza si nu in functie de distanta R,IR si IC. Ar trebui sa se revina cum era, sa fie Personale actualele R si Accelerat cele IR si eventual Rapid sau IC actualele IC care nu mai exista. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 27 Aug 2016, 22:54 | |
| - cardinal a scris:
- 1772 ul de dimineata, Galati Bucuresti, as prefera sa ajunga cu vreo 3 minute mai tarziu in Barbosi, ca e primul autobuz atunci.
Primăria Galaţi e deja la al 3lea sau al 4lea plan de circulaţie de când a intrat noul mers de tren. E mai simplu să umbli la programul autobuzului. -- Botoşani NU e buricul pământului! Iar despre trenul de Iaşi s-au scris pagini întregi despre de ce e mai bună situaţia actuală. Singura problemă anul ăsta a fost că legătura era la 1992 în loc de 1921 _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 27 Aug 2016, 23:11 | |
| - Dr2005 a scris:
- Primăria Galaţi e deja la al 3lea sau al 4lea plan de circulaţie de când a intrat noul mers de tren. E mai simplu să umbli la programul autobuzului.
Autobuzul 31, ca de el e vorba, care face legatura intre sudul Galatiului si gara Barbosi, are orar fix, din jumatate in jumatate de ora. Asa a fost de cand e el. Dar e doar o dorinta personala, mi-e ciuda mie ca pentru 3 minute nu prind trenul ala.Nici nu sunt sigur ca vor fi mai multi calatori din Barbosi in cazul ala, deoarece tot trebuie timp sa cumperi biletul, doar daca nu il cumperi online. |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 28 Aug 2016, 09:04 | |
| - Dr2005 a scris:
- Botoşani NU e buricul pământului!
Ăsta o fi motivul pentru care, de ani buni, sau nu există trenuri (la ore potrivite), sau legăturile în Verești lipsesc - operatorul a considerat că e de preferat ca trenul de pe magistrală să treacă înainte cu 8-15 minute de sosirea în Verești a trenului de la Botoșani etc. - ori sunt prevăzute la mișto. Desigur, n-are nicio noimă să te mai întrebi de ce transportatorii auto sunt în stare să înțeleagă și care sunt traseele cerute de călători, și care sunt orele cele mai bune. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 28 Aug 2016, 13:49 | |
| Fă un calcul cât are şoseaua de la Botoşani la Iaşi şi cea de la Botoşani la Castellion, comparativ cu calea ferată şi ai să înţelegi de ce preferă lumea transportul rutier. _________________ :TTT:
|
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Dum 28 Aug 2016, 14:37 | |
| - Dr2005 a scris:
- Fă un calcul cât are şoseaua de la Botoşani la Iaşi şi cea de la Botoşani la Castellion, comparativ cu calea ferată şi ai să înţelegi de ce preferă lumea transportul rutier.
Eu mă refeream la deplasarea cu trenul de la Botoșani spre București, Timișoara, Constanța și retur. Cu mersul la/de la Iași, e clar: varianta auto e imbatabilă. Revin: oare, pentru a întocmi graficul de mers pe secția Verești - Botoșani, cineva își stoarce cu adevărat creierii, chibzuind din greu și întrebându-se cum să procedeze ca respectivul grafic să iasă cât mai bine ? După ceea ce se vede în realitate, eu aș zice că lucrurile stau exact invers. Da, e absurd să pretinzi ca, înaintea unor secții cu valori superioare ale indicatorilor traficului de călători, Verești - Botoșani să beneficieze de material rulant nou, state of the art. Da, e absurd să ceri tren direct Botoșani - Satu Mare/Reșița/Tulcea. Dar e lesne fezabil ca fiecare tren local spre/dinspre Botoșani să aibă un grafic de mers întocmit, în primul rând, pe criteriul potrivirii cu graficul stației Verești, venind astfel în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor pe care călătorii le au. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |