|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
+54alex1987 billy752-istu Theijs mureseanu_976 adytm bubu NicuS traian marius_catalin84 COSTACHE MIHAIL Mihay mariuscfrbucuresti Luna ldh.ro Jhonyla Teodor riciu gabrielcr florin.lifticariu cristy79 DUAL qew00 Katalyn Norbi cristi CFR alex.alexus.tm lifetec ATM baiazid Sabik Adrian78 alliens decward marius664 alex.barac.5 florin29sv Razvan Tudor user dezactivat... Dr2005 bobi razvan - trenuri dan tm j o a n t a mielutu zburator Adirmvl Vitosa cfr500 92Dragos Nesebar cardinal AndiCFR ALEXCFR IonutCFR2009 Andrey_tm 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 00:28 | |
| E de apreciat ca CFR Calatori nu e in stare sa puna o legatura in Veresti de la/ pentru Botosani la Suceava-Mangalia sau trenul Iasi-Constanta sa nu fie prelungit pana la Mangalia. Iasi are mai multi locuitori decat Suceava si nu baga trenul pana la Mangalia.... Personal nu am mers niciodata cu trenul pana la Constanta/Mangalia, dar ar trebui sa existe tren. Unde le e capu? Mersul trenurilor e facut pentru personal ci nu pentru calatori. Nu stiu de ce Romania a aderat la U.E. ??? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 01:13 | |
| Mare pacat ca nu au si un AM pentru Mangalia. Dar asta costa... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 01:23 | |
| Botosani-Mangalia exista 3 autocare pe zi la ore diferite, cine crezi ca sta sa iti schimbe tie trenuri prin Veresti cu bagaje in spate cand merge direct cu autocaru climatizat de ultima generatie nu cu malaxa moarta si inviata din 1940. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 01:48 | |
| L-am sunat pe tata acum doua veri sa-i spun ca sint in Constanta in gara. Ma intorceam acasa cu Sibiu-Mangalia. I-am zis ca am bilet la clasa I. Fara sa mai stie cum arata vagoanele in afara de ce circula pe 201 a zis "bine ca nu vii cu Antaresul, ca a fost un coleg cu ei la mare...". Din ce mi-a zis era un Isuzu de 20 si ceva de locuri care zgaltaia din toate incheieturile. Deci nu ai mereu parte de conditii bune in autocar. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 01:54 | |
| - Karpaty a scris:
- Botosani-Mangalia exista 3 autocare pe zi la ore diferite, cine crezi ca sta sa iti schimbe tie trenuri prin Veresti cu bagaje in spate cand merge direct cu autocaru climatizat de ultima generatie nu cu malaxa moarta si inviata din 1940.
Daca ar PENDULA niste sageti si daca mecanici de locomotiva ar lucra 10 ore s-ar putea rezolva si niste legaturi feroviare. Dar lasa ca soferi de autocare si microbuze nu pot spune nu catre manageri, asa cum au pretentii mecanici de locomotiva la cateva ore suplimentare/angajat. Salariile la ei sunt ridicate si somajul este foarte ridicat in tara dar cine sa mai pregateasca viitori angajati daca cei actuali (de la CFR) nu vor sa lucreze suplimentar asa cum este in mediul privat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 05:26 | |
| Un şofer de autobuz are nevoie de: - permis de conducere (valabil 10 ani, după aia reînnoirea costă vreo 68 lei + 100 lei analizele) - atestat (şi ăsta e valabil ceva ani şi nu costă prea mult)
Autobuzul are nevoie de: - RCA - ITP (vreo 3000 lei/an, adică 1500 lei la 6 luni) - rovinietă (vreo 2000 lei/an)
Mecanicul de locomotivă are nevoie de: - permis de conducere - autorizare pe tipul respectiv de locomotivă - autorizare pe secţia respectivă - autorizare pentru conducere simplificată
Şeful de tren are nevoie de: - curs de şef de tren - autorizaţie de şef de tren - autorizare pentru proba frânei Toate astea se reînnoiesc anual, eventual după un curs la CENAFER (pe bani), apoi dai bani şi la AFER să ţi le vizeze. În plus, mecanicul nu are voie prin lege să lucreze mai mult de 8 ore, din care condus efectiv maxim 7 ore, 8 ore doar cu derogare de la AFER şi cu mecanic ajutor. Altfel se lasă cu amenzi măricele.
Pentru locomotivă şi vagoane trebuie revizii, aviz tehnic. Operatorul mai are nevoie şi de Certificat de siguranţă partea B (la 45 euro/vehicul motor pt. a fi înscris în certificat).
Per total, să angajezi şi să pregăteşti personal de tren şi să faci rost de material rulant pentru 3 luni pe an nu se merită. Mai e şi diferenţa de capacitate, că un Isuzu are 25 locuri, un autocar mai mare în jur de 50... pe când un Desiro are 72 sau 120 locuri, iar un vagon minim 60. Ăla cu autobuzul îşi permite 3 maşini pe zi, că nu are nevoie de şef de tren, nu plăteşte TUI şi consumă 20 litri la 100 km. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 06:38 | |
| Se poate modifica orarul unui tren regio din pachetul minim social al sectiei Botosani-Veresti pentru asigurarea legaturii optime la sezonierul Suceava Nord - Mangalia. Pana la urma nu se cere un tren suplimentar ci adaptarea celor existente la nevoile calatorilor din zona. Dar CFR Calatori nu se oboseste sa mai schimbe cate ceva atunci cand nu este in interesul sindicatelor si mecanicilor din zona. Calatorii pot merge linistiti la dube... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 12:29 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Se poate modifica orarul unui tren regio din pachetul minim social al sectiei Botosani-Veresti pentru asigurarea legaturii optime la sezonierul Suceava Nord - Mangalia. Pana la urma nu se cere un tren suplimentar ci adaptarea celor existente la nevoile calatorilor din zona. Dar CFR Calatori nu se oboseste sa mai schimbe cate ceva atunci cand nu este in interesul sindicatelor si mecanicilor din zona. Calatorii pot merge linistiti la dube...
Cu asemenea oameni care se cred Dumnezeu si ca le stie pe toate clar ca se alege prafu de tot, drept dovada ce zice, "nu se merita" "nu se renteaza" deci iti taie macaroana din start, si atunci omul chiar nu sta dupa frustrarile unoara sa tina malaxele din 1940 in circulatie, omul de rand cauta ceva confortabil, direct, si daca se poate ieftin, nu se roaga de tine sa ii bagi un tren daca tu ii tot spui ca nu se renteaza, pai asta e, nu se renteaza si atunci ramai cu malaxele tale in circulatie ca oricum nu iti vine tie nimeni la trenurile tale, vei sta si vei canta la luna si la stele, calatorii deja s-au orientat spre alte mijloace de transport dar categoric fug de tren. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 17:31 | |
| A aparut noul mers al trenurilor care vor circula spre si dinspre Constanta si Mangalia in perioada sezonului estival: https://docs.google.com/document/d/1o4iE6JjTPthpBIiLxZEhZWXt1dyfnkKUJE33LrmLb2w/edit?pli=1
Interesant este ca trenurile de 160km/h sunt creditate in 2 ore si nu in minim 2h09' asa cum apar pe siteul CFR Calatori. S-ar parea ca mai urmeaza si alte modificari. De asemenea noul IR 1985 (tren de 160km/h) va circula fara oprire si va parcurge distanta tot in 2 ore fix. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 17:41 | |
| Şi trenul ăla trebuie condus de cineva, are nevoie şi de şef de tren şi mai trebuie să nu fie în intervalul în care e activitatea suspendată (că s-ar putea să fie aşa ceva pe Vereşti - Botoşani). Dacă se va putea modifica un tren fără ca personalul de deservire să îşi depăşească orele, se va modifica. Altfel... să aduci un mecanic şi un naş doar ca să asiguri legătură la Mangalia... nu merită. Plus că poţi să mergi şi să schimbi în Bucureşti, tot la timpul ăla ajungi. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 17:57 | |
| CFR Călători informează că, începând cu data de 12 iunie, va lansa programul estival de transport Trenurile Soarelui 2015.Timp de trei luni, până la 15 septembrie, turiştii vor avea la dispoziţie peste 40 de trenuri care vor asigura legături din toată țara către staţiunile de la Marea Neagră şi Delta Dunării. trenuri suplimentare CFR Călători a pregătit un program special de trenuri pentru ca toate regiunile ţării să poată fi conectate cu destinaţiile de vacanţă cele mai căutate în perioada verii. Astfel, trenurile vor fi introduse în plus, treptat în circulaţie, conform orarelor plecări/sosiri din ANEXA 1, iar o parte dintre acestea vor avea ruta prelungită până la Constanța/ Mangalia și retur. Ca NOUTATE în acest sezon, pentru turiștii din Craiova, legătura cu Constanța și retur va fi realizată cu un tren direct, iar pentru cei din Brașov, cu două trenuri directe. De asemenea, majoritatea trenurilor care sosesc din țară vor avea legături frecvente între Constanța și stațiuni. condiții de călătorie În trenurile InterRegio, pasagerii au acces la prize pentru a încărca bateria laptop-ului, a tabletei sau a telefonului mobil. Toate trenurile InterRegio sunt dotate cu instalații de climatizare, iar în trenurile de lung parcurs care pornesc de la / la Oradea și de la / la Arad, respectiv la trenurile IR 1932/1931 și IR 1822/ 1821, pasagerii pot lua micul dejun, prânzul sau cina la vagonul restaurant/bar. tarife Pasagerii CFR Călători au posibilitatea de a călători la tarife reduse, prețurile biletelor fiind accesibile tuturor prin gama variată de reduceri disponibile. Prețul pentru o călătorie București - Constanța, fără reduceri, este de 30,50 la tren R și de 62 lei la tren IR. Un bilet dus-întors are 10% reducere din tariful de transport și costă la cls a-2-a, 54,9 lei la tren R și 112,40 lei la tren IR, iar la cumpărarea cu o anticipație de peste 21 de zile reducerea este de 25% din tariful de transport și biletul la cls a 2-a costă 47,5 lei la tren IR și 22,9 lei la tren R. Cu oferta Minigrup 2-5 reducerile acordate sunt de până la 25%, chiar 30% la cumpărarea online, conform ANEXEI 2. durata de parcurs, Trenurile Litoral – trenuri cu viteza sporită, în cadrul programului Trenurile Soarelui Trenurile Litoral care circulă fără opriri intermediare, între București Nord şi Constanța, ajung la destinație în aproximativ două ore. Durata călătoriei cu celelalte trenuri InterRegio, pe ruta București – Constanța, este în medie de circa 2 ore și 20 minute. Trenurile Tineretului, în cadrul programului Trenurile Soarelui În acest sezon, Trenurile Tineretuluivor circula ca trenuri RegioExpres, cu tarife accesibile (vezi ANEXA 2) din 18 iunie, cu plecare din Sibiu la ora 18:40, din Râmnicu Vâlcea la 21:02, din Piteşti la 00:55, din București Nord la 03:00, cu sosire în Constanța la 06:14 & stațiuni și în Mangalia la ora 08:02. Pentru întoarcere, trenul are plecări la 18:16 din Mangalia & stațiuni, la 20:05 din Constanța, la 23:10 din București Nord și cu sosire în Pitești la 01:17, în Râmnicu Vâlcea la 04:49 și în Sibiu la 07:22. conexiunea cu Delta Dunării Pentru a facilita accesul turiștilor la Delta Dunării, un tren direct InterRegio va circula suplimentar pe ruta București Nord – Tulcea Oraș și retur. De asemenea, în fiecare zi, cele 4 trenuri (2 dus/ 2 întors) din graficul zilnic vor continua să circule între Medgidia și Tulcea. transportul bicicletei De la București la Constanța și retur, pasagerii își vor putea transporta zilnic și bicicleta în trenurile IR 1985, IR 1582, IR 1587, IR 1588. Tariful pentru transportul unei biciclete este de10 lei la tren IR. Mai multe detalii sunt disponibile pe www.cfrcalatori.ro, la secțiunea Informații utile/ Întrebări frecvente/ Transportul bicicletelor. facilități pentru persoanele cu dizabilități Persoanele cu dizabilități motorii au posibilitatea de a se deplasa mai ușor cu trenul spre și dinspre litoral, beneficiind din partea CFR Călători de servicii gratuite de asistență complexă (rezervarea locurilor speciale, însoțire în incinta stației, asistență la urcare/coborâre în/din tren și asistență la bordul trenului). Pasagerii trebuie să completeze, cu minimum 48 ore înainte de plecare, un formular care este disponibil online și la casele de bilete, pentru trenuri care au plecări/sosiri din/în marile gări. Toate detaliile pentru accesarea acestor servicii gratuite pot fi găsite pe www.cfrcalatori.ro, la secțiunea servicii. modificări în circulația altor trenuri Odată cu intrarea în vigoare a programului de transport estival, unele trenuri Regio vor avea programul de circulație adaptat la noul mers al trenurilor estivale, iar modificările vor fi anunţate la nivel local în gări. canale cumpărare bilete Recomandăm tuturor călătorilor să își procure bilete de tren din timp pentru evitarea aglomerației de la casele de bilete, în special pentru trenurile de lung parcurs, care au în compunere vagoane de dormit și cușetă. CFR Călători mulţumeşte tuturor celor care îşi cumpără de fiecare dată bilet de tren!Biletele pot fi achiziționate: Online de pe www.cfrcalatori.ro; De la automatele XsellKiosk din gări; De la automatele ZebraPay; Direct de la casele de bilete din gări și agenții de voiaj CFR; De la distribuitori autorizați (agenții de turism). În ziua plecării trenului, în stațiile mari sunt disponibile și servicii de “rezervare telefonică„ a locurilor: Bucureşti Gara de Nord – la numărul 021/9522; Constanţa – la numărul 0727 999 952; Cluj Napoca – la numărul 0731 990520; Timişoara – la numărul 0256 200 457; Braşov – la numerele 0268 421 700; Iaşi – la numărul 0232 202 777; Galaţi – la numărul 0236 496 000. recomandări Înainte de efectuarea călătoriei, rugăm pe toți pasagerii să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numerele de telefon 021/9521 (pentru traficul intern), 021.314.5528 (pentru traficul internațional Gara de Nord București) sau să se adreseze personalului nostru din stații. |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5901 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 18:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- Şi trenul ăla trebuie condus de cineva, are nevoie şi de şef de tren şi mai trebuie să nu fie în intervalul în care e activitatea suspendată (că s-ar putea să fie aşa ceva pe Vereşti - Botoşani).
Dacă se va putea modifica un tren fără ca personalul de deservire să îşi depăşească orele, se va modifica. Altfel... să aduci un mecanic şi un naş doar ca să asiguri legătură la Mangalia... nu merită. Plus că poţi să mergi şi să schimbi în Bucureşti, tot la timpul ăla ajungi. Dar mai merita ceva in ziua de azi in materie de CFR pentru tine? Sa duci Iasi-ul la Mangalia nu se merita, sa pui o legatura decenta pentru litoral de la Botosani, Tg. Mures, Piatra Neamt, Sighet etc. nu se merita, sa umbli la linia Constanta-Mangalia pentru o viteza ceva mai buna nu se merita, sa faci revizii la niste vagoane mai de Doamne ajuta nu se merita ca deh doar 3 luni are sezonul si in plus de asta avem Malaxe, ce ne trebuie atatea vagoane. Singura chestie "buna" din CFR, care a meritat, cred ca a fost modernizarea Malaxelor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 18:53 | |
| Iaşi - Mangalia merită, dar să conectezi Mangalia de toate capetele de secţie nu merită. Nevoile de transport se schimbă în timp, nu mai suntem în anii '80. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 19:06 | |
| Razvan, las-o balta ca nu ai cu cine. |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5901 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 19:09 | |
| Dar nu trebuie sa pui tren direct din fiecare orasel spre Mangalia, pui doar legatura decenta la 10-20-30 min pentru trenul principal, adica exact ce sustineai si tu pana de curand. Nu GRUPA directa (ideal asa ar fi pentru orasele mai mari), doar LEGATURA. Si inca o chestie, observ ca Resita are vagoane directe spre Mangalia. Intrebarea mea: cu ce e mai presus Resita fata de Botosani, Tg. Mures sau Piatra Neamt? Din cate stiu eu toate sunt resedinta de judet.
Eu ma opresc aici. In concluzie: ai masina...enjoy it, nu ai, ghinion! Dar mai poate fi o sansa...duba! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |