|
| Linia de centura a Bucurestiului | |
|
+78yeu1 Capsuneanu Radu161 mishu88 laur 133 ciprian71 19jimmy84 Traveller alliens lifetec NIKU24 Luca tgv LanceR mielutu zburator brutusel IonutChircu email2bav dan tm Andrey_tm Balto adascalu spiderpc ANDU2100HP DPS DUAL baiazid George WAYNEN alexmorph3us razvan - trenuri doctor cfr Radu cstefan dan_dinca cfr500 Shinkasen sogard_2003 Rarau elm nenuandrei Mircea Condilescu Mihai-Aurel ionutz85 mihaiuc Dr2005 traian Nk11 Adrian78 dave nokia2010 stefan_br TonyGFR Razvan Tudor 040EC100 Boracik Vitosa popovici AlexD tuborgtnp Nesebar 63-1143-5 srazvi Andrei riciu tudor_toma82 cristi CFR sorinucu RazvanCFR TVlad cont dezactivat . cata SULZERUL 0733 IonutCFR2009 ldh80 didi stakee mardaryroby COSTACHE MIHAIL 82 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4751 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Linia de centura a Bucurestiului Lun 03 Apr 2017, 12:26 | |
| ldh80, linia de centura este facila doar traficului de marfa si atat.Nu sta nimeni sa ocoleasca Bucurestiul pe centura.Sa presupunem ca stau pe Bv. Nicolae Titulescu si vreau sa ajung in cart. Berceni.Nu am sa merg niciodata pe centura cu trenul cand am metrou M1-M2. Centura trebuia demult modernizata in sensul construirii autostrazii A.0 pe 3 benzi pe sens si o cale ferata de centura electrificata apta pentru 120km./h M. 1001 prin nord si M.1002 prin sud. Daca linia 1001 poate facilita legatura intre 300, 900 catre 800, linia 1002 poate facilita traficul intre 900 catre 902 si ea la randul ei modernizata neelectrificata pentru inceput insa adusa la parametri de circulatie la 120 km./h. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4751 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Linia de centura a Bucurestiului Lun 03 Apr 2017, 12:31 | |
| In mod categoric de evitat statia Chiajna. Acolo ar putea fi construit o bucla inaintea centrului comercial West Park.Poate chiar prin spatele lui. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 03 Apr 2017, 13:10 | |
| - ciprian71 a scris:
- ldh80, linia de centura este facila doar traficului de marfa si atat.Nu sta nimeni sa ocoleasca Bucurestiul pe centura.Sa presupunem ca stau pe Bv. Nicolae Titulescu si vreau sa ajung in cart. Berceni.Nu am sa merg niciodata pe centura cu trenul cand am metrou M1-M2.
Centura trebuia demult modernizata in sensul construirii autostrazii A.0 pe 3 benzi pe sens si o cale ferata de centura electrificata apta pentru 120km./h M. 1001 prin nord si M.1002 prin sud. Daca linia 1001 poate facilita legatura intre 300, 900 catre 800, linia 1002 poate facilita traficul intre 900 catre 902 si ea la randul ei modernizata neelectrificata pentru inceput insa adusa la parametri de circulatie la 120 km./h. Nu de cei care locuiesc in municipiul Bucuresti ar putea fi utilizata calea ferata de centura, ci de cei care locuies in comunele din jurul Bucurestiului, si vor sa ajunga in interiorul Bucurestiului! Sa va dau un exemplul concret, ca sa va explic de ce am spus ca ar fi util de prelungit acele linii a RATB pana la calea ferata de centura: Cineva care locuieste in localitatea Tunari si vrea sa ajunga in interiorul Bucurestiului. Ar lua un tren suburban de la o halta Tunari h., pana la o halta situata la pasajul DN2 peste calea ferata de centura. Iar de aici ar lua un tramvai pana in Bucuresti. Sau cineva care locuieste in localitatea Tunari si ar dori sa ajunga in localitatea Magurele, ar lua un tren suburban care sa circule pe centura. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 03 Apr 2017, 13:18 | |
| - ciprian71 a scris:
- In mod categoric de evitat statia Chiajna. Acolo ar putea fi construit o bucla inaintea centrului comercial West Park.Poate chiar prin spatele lui.
Si de ce categoric de evitat statia Chiajna ?! Intradevar, in trecut, a existat o linie de racord care asigura legatura dintre M900 si calea ferata de centura, linie de racord care permitea accesul din directia Videle in directia Bucuresti-Vest, evitând rebrusarea in statia Chiajna. Aceea linie de racord era linie simpla neelectrificata. Acest fapt, la care se adauga faptul ca linia- calea ferata de centura - intre statiile Chiajna- Bucuresti Vest- Varteju- Jilava este si era linie neelectrificata, ducea la utilizarea relativ rara a acelei linii de racord care a existat si care evita statia Chiajna. Astfel, un tren de marfa care venea tractat cu locomotiva electrica de pe M900, si trebuia apoi sa ajunga intr-o statie de pe portiunea sudica a centurei feroviare, tot trebuia sa intre in statia Chiajna, pentru schimbarea locomotivei (detasarea locomotivei electrice si atasarea locomotivei diesel) si rebrusare. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4751 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 03 Apr 2017, 14:37 | |
| - ldh80 a scris:
- ciprian71 a scris:
- In mod categoric de evitat statia Chiajna. Acolo ar putea fi construit o bucla inaintea centrului comercial West Park.Poate chiar prin spatele lui.
Si de ce categoric de evitat statia Chiajna ?!
Intradevar, in trecut, a existat o linie de racord care asigura legatura dintre M900 si calea ferata de centura, linie de racord care permitea accesul din directia Videle in directia Bucuresti-Vest, evitând rebrusarea in statia Chiajna.
Aceea linie de racord era linie simpla neelectrificata.
Astfel, un tren de marfa care venea tractat cu locomotiva electrica de pe M900, si trebuia apoi sa ajunga intr-o statie de pe portiunea sudica a centurei feroviare, tot trebuia sa intre in statia Chiajna, pentru schimbarea locomotivei (detasarea locomotivei electrice si atasarea locomotivei diesel) si rebrusare. Inelul de centura trebuie electrificat.Si atunci rebrusarea cu locomotiva diesel se va face la CFR Progresul pentru 902.Acolo se poate face un terminal exclusiv pentru marfa.Tot la CFR Progresul pot rebrusa in acest caz si trenurile de marfa ce vin dinspre 800 catre 902. PS. Localizarea de rebrusare si schimbare alocomotivelor electrice si diesel este mult mai buna si mai economica. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Joi 10 Aug 2017, 23:01 | |
| Am citit pe alt forum ca s-a atribuit pe SEAP reparatia unei parti din linia de centura(extras)
Anunt de atribuire (sectoriale) numarul 180447/04.08.2017
OBIECTUL CONTRACTULUI Lucrari de reparatii linia 301 Bb Mogosoaia – Racordare Pasarea fir II km 6+413 – 28+440 , liniile II , III Otopeni si III , IV Voluntari
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 11 Aug 2017, 11:21 | |
| Hopaa, poate o fi interventia primaritei Firea. Am citit ca avea de gind sa propuna schimbarea mersului trenurilor spre mare pentru a nu mai incurca circulatia la bariera de pe Petricani. I-o fi spus cineva care e solutia corecta, redeschiderea centurii de nord a orasului pentru trenurile de marfa, cum era de altfel pina in 2009 cind au inchis centura din cauza constructiei pasajului rutier de la Otopeni. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 11 Aug 2017, 11:52 | |
| Intradevar, trenurile de marfa care se indreapta spre Constanta ar fi bine sa poata fi dirijate pe centura feroviara a Bucurestiului!
Insa ,pentru accesul optim pe sectorul nordic al centurii feroviare a Bucurestiului (Mogosoaia- Ram. Pasarea) , a acestor trenuri de marfa care merg spre Constanta ar mai trebui avut in vedere si realizarea unui RK pe liniile de racord:
-Chiajna- Ram. Post Rudeni- Chitila si inclusiv Ram. Post Rudeni- Ram. Post Colentina- Mogosoaia (ultima- pentru asigurarea accesului direct dinspre M900 si statia Chiajna spre statia Mogosoaia, evitând trecerea prin statia Chitila).
-Ramificatie Buciumeni- Ram. Remiza Speciala- Mogosoaia (pentru asigurarea accesului dinspre M300/M500 si dinspre linia 901 spre Constanta). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 11 Aug 2017, 14:13 | |
| Nu ştiu câţi operatori de marfă or să vrea să ocolească pe o linie în stare proastă, câtă vreme există prin Băneasa linie modernizată. De altfel, ăsta a fost unul dintre motivele pentru care a fost abandonată acea bucată din Centură, iar decizia de atunci mi s-a părut destul de logică, mai ales că M800 e secţie de categoria A, deci cu TUI o idee mai mare. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 11 Aug 2017, 22:44 | |
| Doctore, banuiesc ca ai mai multe cunostinte de informatice decit mine dar si mai multe posibilitati tehnice, o chestie era sa cauiti anuntul si sa postezi totul, nu neaparat sa prezumi ce si cum sau cit de proasta e linia.
Ce e asa de complicat la CFR INfra sa ii oblige sa mearga pe acolo? la fel ca la camioane, ce ele circula in centrul orasului?
sinteza
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta Locul principal de executare: Linia 301 Bb Mogosoaia – Racordare Pasarea fir II km 6+413 – 28+440 , statiile Otopeni si Voluntari
Lucrari de inlocuire dibluri la traversele de beton T13 , inlocuit traverse de beton T26 , inlocuire traverse de lemn speciale pe aparatele de cale , inlocuire traverse de lemn , inlocuit sina , inlocuit JIL- uri , inlocuit material metalic , sudura electrica conform Caiet de sarcini
Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor 1,503,542.06 RON
Dar cde codificare e asta ,,linia Bb"? |
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6958 Data de inscriere : 12/02/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 11 Sept 2017, 08:14 | |
| Ceva cadre de pe acest tronson? Prin 2009 creștea vegetație tropicală în acea zonă. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 11 Sept 2017, 13:27 | |
| Ar fi bun (nu stiu de când nu mai este circulata aceasta portiune) daca s-ar reface si portiunea de centura feroviara dintre:
-Ram. Post Rudeni (intre Chiajna- Ram. Post Rudeni- Chitila inca se circula) - Ram. Post Colentina- Mogosoaia, care era linie simpla electrificata, cu BLA.
Aceea portiune permitea accesul direct dinspre M900 (statia Chiajna) spre statia Mogosoaia (si de aici prin sectorul nordic al centurii feroviare, sector care se reface acum, spre M800), evitând ocolul prin statia Chitila- Ramificatia Buciumeni. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Dum 17 Sept 2017, 22:22 | |
| Pe la inceputul lunii septembrie a.c. am vazut "miscari de trupe" in zona de nord, intre Tunari si Voluntari. Din viteza masinii nu am reusit sa disting ce faceau insa mi s-a parut ca lucreaza la traverse. Erau destul de multi muncitori si risipiti pe o distanta mare. Aveti informatii, ce se pregateste? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 18 Sept 2017, 00:08 | |
| Se doreste reluarea circulatiei pentru marfare. |
| | | Mihai-Aurel
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5676 Data de inscriere : 11/01/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 18 Sept 2017, 13:16 | |
| Salutare.
S-a lucrat destul de bine,alert a.i s-a putut deschide circulatiei un fir,din data de 11 septembrie. Cel de-al doilea fir de circulatie nu stiu daca se va deschide, in zona padurilor au intrat copacii in gabaritul liniei sau au crescut chiar din terasament, in unele locuri. De circulat se circula cu tractiune diesel. Partea de semnalizare luminoasa nu stiu daca este 100% functionala. Am intalnit un tren GFR cu vagoane cisterna ( gol, directie de deplasare dinspre Mogosoaia spre Pasarea ) care la intrarea in statia de la Ramificatia Pasarea a oprit dupa semnalul de intrare, insa inainte de aparatele de cale.
Voi incerca sa revin cu poze saptamana aceasta.
Numai bine! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului | |
| |
| | | | Linia de centura a Bucurestiului | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |